Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Performance of Metallica in Monsters of Rock in Moscow on september 28th of 1991.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet waar het is
Wow, 20 jaar geleden alweerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Performance of Metallica in Monsters of Rock in Moscow on september 28th of 1991.
The song at the begging is "The Ecstasy of Gold" from the film: "The Good, the Bad and the Ugly" directed by Sergio Leone in 1966.
Dat heb ik 6 jaar geleden uitgezetquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef Pien85 het volgende:
StuWaarom kan ik niet reageren op jouw FoBo?
Oeh ik win want ik had de challenge acceptedquote:
nu NU nu?quote:
picsquote:
Trusten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
Nou, toch maar opstaan om te gaan liggen en over iets minder dan 7 uur weer op te staan.
Welterusten![]()
.
Welterusten DMquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
Nou, toch maar opstaan om te gaan liggen en over iets minder dan 7 uur weer op te staan.
Welterusten![]()
.
Trusten!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
Welterusten![]()
.
maar was toch today, of zit ik er heupeleus naast?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nu NU nu?
Nee. Dan zie je mij niet fok!ken
Ach... tis bruinquote:
Zal zo even vage webcampic makenquote:
is dat allesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hierJullie mogen allemaal een pinneke downloaden
![]()
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... tis bruinEn nog redelijk gelijkmatig ook
Ben pas morgen enthousiast, moet altijd eerst even dagje wennen
![]()
[..]
Zal zo even vage webcampic maken
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
Welterusten![]()
.
Pics!quote:
Gelijkmatigquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... tis bruinEn nog redelijk gelijkmatig ook
Ben pas morgen enthousiast, moet altijd eerst even dagje wennen
![]()
[..]
Zal zo even vage webcampic maken
Oh het kan best hoor dat ik het straal vergeten ben. Daar ben je man voor hequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar was toch today, of zit ik er heupeleus naast?
whahahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh het kan best hoor dat ik het straal vergeten ben. Daar ben je man voor he
Wat zie jij er trouwens geweldig uitquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zie jij er trouwens geweldig uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Esjequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:10 schreef es70 het volgende:
, en 'n
Voor Stu
.
Mail komt morgen of overmorgen (hoop ik). Heel druk met het restje leven van mijn schoonpa zo aangenaam mogelijk te maken, voorbereidingen voor mijn mams 70ste verjaardag, het laten uitkomen van Kyran's verjaardagswens en bedenken waar we Romek 'n plezier mee gaan doen en dan moet er ook nog gewerkt worden (helemaal geen tijd voor die onzin
).
Druk, druk, druk.
Trusten alvast koen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
ik ben ff wat dingetjes aan het doen....
Kom straks nog wel ff langsfietsen
TRUSTE ALVAST voor diegenen die gaan slapen binnenkort![]()
En een dikke KUSvoor de meissies
Ja, ik keek net in je FoBoquote:
Flesquote:
Thnxquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik keek net in je FoBo
Dat je er dus lekker uitziet
quote:
je doet je patent weer eer aanquote:
Bruinquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Pien85 het volgende:
Foto slechte webcampic, morgen foto bij daglicht![]()
[ afbeelding ]
Welke film? En was het leuk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Naar de film geweest met een vriendin vanavond
Nice!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Whiskyquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
en dan nog de hoofdprijs ervoor vragen ook nog voor zo'n klein bakkie frietquote:
Mooiquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
KGquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vandaag van 9 tot 6 managementoverleg gehad, en toen van 7 tot 10 lesgegevenAf en toe ben ik echt blij met mijn leven
![]()
Hoi KGquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vandaag van 9 tot 6 managementoverleg gehad, en toen van 7 tot 10 lesgegevenAf en toe ben ik echt blij met mijn leven
![]()
whiskeyquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Nou inderdaad. twee goddamn vijfendertigquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan nog de hoofdprijs ervoor vragen ook nog voor zo'n klein bakkie friet
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Beter druk als niet te doen, maar een beetje minder druk zou af en toe ook wel eens leuk zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. twee goddamn vijfendertig![]()
Moet je eens bier gaan drinken aan de boulevard in Scheveningen. Kajjelachejonge
KGquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Smullers is duur. Ik haal altijd voor 2 euro patat, en dat kan ik vaak geeneens in mijn eentje op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor 2 euro krijg je hier een bult friet...
Sweet dreamsquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat ik dus ga douchen en slapen enzo![]()
Kijken of de auto morgen wel zin heeft om meteen met me mee te gaan![]()
![]()
Truste STquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Bij Ed en Fred?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Smullers is duur. Ik haal altijd voor 2 euro patat, en dat kan ik vaak geeneens in mijn eentje op.
5 patat, 4 frikadellen, kroket en klein bakje pindasaus bij de patatboer halen en je weet meteen weer waarom je normaal gesproken zelf baktquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. twee goddamn vijfendertig![]()
Moet je eens bier gaan drinken aan de boulevard in Scheveningen. Kajjelachejonge
1tje maar, heb net mn haar een ander kleurtje gegevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat een warm welkom![]()
Deel je foto's uit Pien?![]()
slaap ze suikertjequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Je haar of met mij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1tje maar, heb net mn haar een ander kleurtje gegevenHoe ist?
daarom eet ik hier ook frietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
5 patat, 4 frikadellen, kroket en klein bakje pindasaus bij de patatboer halen en je weet meteen weer waarom je normaal gesproken zelf bakt.
Bijna 18 euro.
valt nog wel mee volgens mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
5 patat, 4 frikadellen, kroket en klein bakje pindasaus bij de patatboer halen en je weet meteen weer waarom je normaal gesproken zelf bakt.
Bijna 18 euro.
eronder is niet zo'n goed ideequote:
Die andere in de Assendorperstraat, vlak bij de lampenwinkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, van de Kolk, Assendorperstraat. Welke is Fred en Ed dan?
Tsssquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Bijna 18 euro.
Erg goed, alles gaat momenteel zoals ik wilquote:
Kan wel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eronder is niet zo'n goed idee
trusten pien![]()
O, maar dat is net te ver voor mij om lopend te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die andere in de Assendorperstraat, vlak bij de lampenwinkel
Boos zijn en 'n migraine-aanval waren geen fijne combi voor mijn portemonneequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom eet ik hier ook friet
Maar het was wél gezelligquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsss
Ik was op één avondje ¤ 68,25 kwijt aan bier alleen
Mooi zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Erg goed, alles gaat momenteel zoals ik wilEn dan niet vanzelf, dus ik heb er nog een tevreden gevoel over ook
Met jou dan?
Ik woonde daar een tijd om de hoek, dus ik liep daar altijd heenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef JJH het volgende:
O, maar dat is net te ver voor mij om lopend te doen.
Ben er trouwens nog nooit geweest, en woon er al 4 jaar.
Dan is het wel makkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik woonde daar een tijd om de hoek, dus ik liep daar altijd heen
En hoeveel x 20 ct voor de wc?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsss
Voor dat bedrag kun je je ook bij GF aan de bar vol laten lopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsss
Kyran is 6 april jarig (ben ik vrijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
De enige verjaardag die ik deze maand heb onthouden is die van Felix want die is morgen jarig en dat hoorde ik toevallig vandaag weer even op school anders was ik dat zelfs vergeten![]()
Ja.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kun je je ook bij GF aan de bar vol laten lopen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi zoHier ook goed, druk
Sinds 4 weken opeens weer naar school en dr een enorme lading klanten bij... Ben ook opeens doodmoe na een weekje
Dat had ik voorheen niet
Slaap zachtquote:
En volgende maand?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
De enige verjaardag die ik deze maand heb onthouden is die van Felix want die is morgen jarig en dat hoorde ik toevallig vandaag weer even op school anders was ik dat zelfs vergeten![]()
gratis voor gasten heaquote:
Dat is een slecht teken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Ze wisten op een gegeven moment hoe ik heet..toen ben ik maar iets minder vaak gegaan
Wow, dat is al vlug dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Kyran is 6 april jarig (ben ik vrij) en Romek de 18de
.
Volgende maand is mijn mammie jarigquote:
EN nogeens in wat tetten knijpenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
En iiiiiikquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgende maand is mijn mammie jarig
En Kai en Liam en Ronald en verder weet ik het niet
En ze nemen het er ook niet zo nauw wie er met wie zoentquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gratis voor gasten hea![]()
Enneh, 20 cent?Gimme a break jack
50 is echt het minimum tegenwoordig hoor.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)d_einde_nu_echt.html
Sweet 15 jonguhquote:
Dat doe je DAT de volgende keer he? Zonder mij dan dusquote:
Alleen zoenenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ze nemen het er ook niet zo nauw wie er met wie zoent
quote:
quote:
Weet ik veel wat je daar voor 68 euro kunt krijgenquote:
Nee, ik neem mijn pa niet meequote:
Weet je nou nog steeds niet wanneer ik jarig benquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgende maand is mijn mammie jarig
En Kai en Liam en Ronald en verder weet ik het niet
Ehm, ik zal even kijken. Ik heb symph sowieso belooft dat ik hem ga helpen verhuizen een maand eerder, even vragen en overleggen op werk.quote:
Alles is daar all-inquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel wat je daar voor 68 euro kunt krijgen
Mooie leeftijd om veel plezier te hebben in het levenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sweet 15 jonguh![]()
aahhh die van dat programma, verschrikkelijke mensen
Oh, gezellig, carpoolen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ehm, ik zal even kijken. Ik heb symph sowieso belooft dat ik hem ga helpen verhuizen een maand eerder, even vragen en overleggen op werk.
Nee, dank jequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles is daar all-in.
Je hoeft alleen de entree te betalen![]()
...
Dat ligt eraan wat je wilt doenquote:
Fase 2quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
, ik moet me dus een versuffing crea-bea'en om 't klaar te krijgen allemaal. Nou ja, zijn kado is al binnen, maar fase twee gaat 'n hoop werk inzitten...
zou leuk zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ehm, ik zal even kijken. Ik heb symph sowieso belooft dat ik hem ga helpen verhuizen een maand eerder, even vragen en overleggen op werk.
In July tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je nou nog steeds niet wanneer ik jarig ben.
Mwah, ff kijken ik had ook aangeboden om nog wat mee te nemen.quote:
Elke leeftijd is natuurlijk een mooie leeftijd om veel plezier te hebben in 't levenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om veel plezier te hebben in het leven
Sowieso bbq en slapen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je wilt doen
Ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ff kijken ik had ook aangeboden om nog wat mee te nemen.
Kut, ik zou MZ nog pm-en vandaag.
*eerst doen gaat*
Live begins at 15quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om veel plezier te hebben in het leven
Livequote:
Jij zit hier nog niet zo lang he?quote:
Er gaat ook nog een 4, 5, en 6de keer komen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zit hier nog niet zo lang he?![]()
Whehehe. Red je het vandaag binnen een uur?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zit hier nog niet zo lang he?![]()
Nou, ik hoef geen 90 te worden hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Elke leeftijd is natuurlijk een mooie leeftijd om veel plezier te hebben in 't leven.
Wie weetquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Er gaat ook nog een 4, 5, en 6de keer komen?
Nou die serveerstertjes mochten er ook wel wezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doe je DAT de volgende keer he? Zonder mij dan dus
quote:
Ja hoor, makkelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe. Red je het vandaag binnen een uur?
Als het aan mij ligt wel vaker hoorquote:
Ik ben er al de hele avond, maar goed, hoiquote:
Lekker bezig jijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die serveerstertjes mochten er ook wel wezen
S. uit N.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die serveerstertjes mochten er ook wel wezen
Kostuums nog welquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Het kado is maar 'n deel, het andere deel is een dag op pad met z'n gekke moeke
. Alleen is dat niet zomaar een dagje, er moeten kostuums voor gemaakt worden.
owwwwwjjjjaaaaaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele avond, maar goed, hoi![]()
Dat is geen serveerstertje man, lulquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
heb ik de binnenkomst van Whis nou gemist?![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik hoef geen 90 te worden hoor
Nee, veel beter nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is geen serveerstertje man, lul
Ach, waar zou je dan nog naartoe willenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm als ik niks aan m'n cinditie ga doen dan kan ik op m'n 90e geheid geen stap meer verzetten
LUL, MIJN BIER!quote:
en wat is een cinditie eigenlijk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, waar zou je dan nog naartoe willen![]()
nope!quote:
quote:
Wat is EFFquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan (eindelijk, wil hij al een paar jaar) naar de EFF
.
Van mij ben je niet zomaar af hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef Enfermera het volgende:
OOhhh gezellig nog genoeg mensen hier![]()
Het staat in mijn profielquote:
Lekkerrrquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ahh, hoef morgenvroeg geen huiswerk meer te maken, dus wekker gaat pas om 8 uur
Ach, je bent ook nog lang geen 90 dus je hebt nog evenquote:
Ik moet om 15u aan het werk, en voor die tijd nog belastingen doen. Uurtje of 11 dus denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker hoor. Hier gaat dat grafding al om 6.15quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
owja, belastingquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet om 15u aan het werk, en voor die tijd nog belastingen doen. Uurtje of 11 dus denk ik.
Dag wel jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
bijna ieder uur van de dag wel gezellig druk hier
ik eens ietsie later, moet om 8:30 in Nijkerk zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier gaat dat grafding al om 6.15![]()
Klik.quote:
Wat doe je dan, dat je zo laat pas begint?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet om 15u aan het werk, en voor die tijd nog belastingen doen. Uurtje of 11 dus denk ik.
Het is je gegund hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik eens ietsie later, moet om 8:30 in Nijkerk zijn
Dat is halfweg Zwolle, bij jou vandaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik eens ietsie later, moet om 8:30 in Nijkerk zijn
yeps, uurtje rijdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is halfweg Zwolle, bij jou vandaan.
Je hebt vast wel 'n kalender in je telefoon, kun je 't noterenquote:
Als ik voor die dag iets moet leren herhaal ik dat 's morgens nog een keerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekkerrr![]()
Maak je wel eens 's ochtends huiswerk dan?
Zo, bikkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik voor die dag iets moet leren herhaal ik dat 's morgens nog een keerMaar het komt ook regelmatig voor dat ik 's morgens nog wat huiswek moet maken ja...
Watquote:
Ja, ik merkte vandaag dat er daar 0 verjaardagen in heb staanquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt vast wel 'n kalender in je telefoon, kun je 't noteren.
Ruimte zat dus voor die van mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik merkte vandaag dat er daar 0 verjaardagen in heb staan
truste Babybelquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef babybel het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, morgen dan wel om 0800 eruit, maar iets met toelatingsexamen enzo...
fijne avond/nacht allemaal!![]()
Welterusten en succes morgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef babybel het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, morgen dan wel om 0800 eruit, maar iets met toelatingsexamen enzo...
Truste en succesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef babybel het volgende:
Ik wil het gewoon altijd af hebben, hoeveel het ook isquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, bikkelIk heb dat echt nooit gedaan XD
Ik had je nog iets gevraagdquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef JJH het volgende:
's Morgens huiswerk maken was ook niets voor mij. Ik ben zo verschrikkelijk een avondmens!
ik deed het vaak in de trein toen ik nog in Den Haag studeerdequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef JJH het volgende:
's Morgens huiswerk maken was ook niets voor mij. Ik ben zo verschrikkelijk een avondmens!
XDquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
ik krijg telkens zin in kaasjes door babybel
Goed bezigquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon altijd af hebben, hoeveel het ook is
Ik rijd taxi.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat doe je dan, dat je zo laat pas begint?
Atheneumquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed bezigwat voor opleiding doe je?
Trustne.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu slapen
Sweet dreams allemaal![]()
ROC ICT MBO niveau 4. Vraag is of ik het ook ga doen, het is namelijk één v/d zijdraadjes die lopen momenteel. Toch spannend..!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste en succes![]()
![]()
Toelatingsexamen waarvoor?
trusteeeee kerelquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu slapen
Wat doe je dan, dat je zo laat kunt beginnen?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
AtheneumIk kon gymnasium, maar had zoooooooooo'n grafhekel aan Latijn
dus toen maar ath gekozen
Trusten Stu!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu slapen
Altijd goed om een paar opties open te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef babybel het volgende:
[..]
ROC ICT MBO niveau 4. Vraag is of ik het ook ga doen, het is namelijk één v/d zijdraadjes die lopen momenteel. Toch spannend..!
Truste!
Succes en trusten!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef babybel het volgende:
[..]
ROC ICT MBO niveau 4. Vraag is of ik het ook ga doen, het is namelijk één v/d zijdraadjes die lopen momenteel. Toch spannend..!
Truste!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat doe je dan, dat je zo laat kunt beginnen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef JJH het volgende:
Aha,
[..]
Ik rijd taxi.Eigenlijk alleen maar avond en nachtdiensten.
Truste Stuquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu slapen
Zie mijn editquote:
Oh echt zo'n strontvakquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Haha ja?
![]()
Nou mooi
Welk jaar zit je? En weet je al wat je hierna zou willen?
Pfff echt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh echt zo'n strontvaken dan kreeg je van die teksten om te vertalen... eerste tekst die we kregen ging meteen over 'Mars verkracht het meisje' en ik dacht nèèèh, niks voor mij dat vak
Ik zit nu in de 3e en nee, geen idee wat ik hierna zou willen
Thanksquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
Es, succes met alle drukke activiteiten en alles en ik zie je mail vanzelf wel joh![]()
![]()
Lol, vat het nog serieuzer op jaquote:
Truste esquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks, als 'ie nog ff niet komt is 't niet omdat ik niet aan je denk
, maar omdat ik nauwelijks de tijd heb om adem te halen dus
.
Ik hoop dat die mantel voor Kyran minder werk is dan wat ik voor mezelf aan 't maken ben.
Ik ga 's kijken of ik nog iets leuks kan dromen.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
waar is CRV, ook al een tijdje niet gezien
Nope, nu ook niet. 4 dagen weekend en morgen vrijdag, zaterdag en zondag weer werken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie mijn edit![]()
Thanks![]()
Zat je gisteren in de auto dan![]()
Nou sorry hoor mevrouw Nijn, het spijt me echt enormquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol, vat het nog serieuzer op ja![]()
was ik al geroepen??quote:
Ze zei mevrouw tegen mequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor mevrouw Nijn, het spijt me echt enorm
Klopt, zal het wel druk hebben met z'n nieuwe baan ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
waar is CRV, ook al een tijdje niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |