KGquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vandaag van 9 tot 6 managementoverleg gehad, en toen van 7 tot 10 lesgegevenAf en toe ben ik echt blij met mijn leven
![]()
Smullers is duur. Ik haal altijd voor 2 euro patat, en dat kan ik vaak geeneens in mijn eentje op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor 2 euro krijg je hier een bult friet...
Sweet dreamsquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat ik dus ga douchen en slapen enzo![]()
Kijken of de auto morgen wel zin heeft om meteen met me mee te gaan![]()
![]()
Truste STquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Bij Ed en Fred?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Smullers is duur. Ik haal altijd voor 2 euro patat, en dat kan ik vaak geeneens in mijn eentje op.
5 patat, 4 frikadellen, kroket en klein bakje pindasaus bij de patatboer halen en je weet meteen weer waarom je normaal gesproken zelf baktquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. twee goddamn vijfendertig![]()
Moet je eens bier gaan drinken aan de boulevard in Scheveningen. Kajjelachejonge
1tje maar, heb net mn haar een ander kleurtje gegevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat een warm welkom![]()
Deel je foto's uit Pien?![]()
slaap ze suikertjequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Je haar of met mij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1tje maar, heb net mn haar een ander kleurtje gegevenHoe ist?
daarom eet ik hier ook frietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
5 patat, 4 frikadellen, kroket en klein bakje pindasaus bij de patatboer halen en je weet meteen weer waarom je normaal gesproken zelf bakt.
Bijna 18 euro.
valt nog wel mee volgens mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
5 patat, 4 frikadellen, kroket en klein bakje pindasaus bij de patatboer halen en je weet meteen weer waarom je normaal gesproken zelf bakt.
Bijna 18 euro.
eronder is niet zo'n goed ideequote:
Die andere in de Assendorperstraat, vlak bij de lampenwinkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, van de Kolk, Assendorperstraat. Welke is Fred en Ed dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |