Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
Echt, die fokusers in de KSC: als het geen vrouwelijke user is, dan kennen ze hem niet
Ik hoef daarvoor alleen maar naar mijn toetsenbord te kijken!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
PrintScreen zie ik ook nog maar nauwelijks eigenlijk
Tijdje geleden welquote:
Dat is bij mij PrtSc.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef daarvoor alleen maar naar mijn toetsenbord te kijken!
quote:
Ja, zag haar een paar weken geleden met een berichtje in MENquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
PS is er ook mee gestopt, maar dat was meer een MEN-user.
Daar weet ik alles van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk, die gasten van Four Year Strong snappen het teminste: The taller you are, the harder you fall
Me does that not knowenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Harry is een oer-user
Harry
dat jullie hem niet kennen ST en JJH
Ik ook, gelukkig had ik een parachute.quote:
Van ver van voor mijn tijd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Harry is een oer-user
Harry
dat jullie hem niet kennen ST en JJH
Daar ben jij nog een jonkie bijquote:
Prima hoogte zou Clinton zeggenquote:
Maar was de mosterd wel lekker?quote:
we moeten hem wel kennen...hij komt uit Zwolle!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien coordineert ie de zorg voor de kaas wel.
Er zit wel een kaasboer hier vlak bij, in de Assendorper.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we moeten hem wel kennen...hij komt uit Zwolle!
Doe ik ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook zo lang?
Ook altijd op domme momenten je hoofd stoten?
wat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer even vragen of de kaasboer ook zo'n geile neukfurby is dan!
Ik ben rond de 1,95 meter, en ja, dat is soms onhandig, maar ik hoef ook geen keukentrap te zoeken om een lamp aan het plafon te verwisselenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook zo lang?
Ook altijd op domme momenten je hoofd stoten?
Ik bedoel die in Zuidquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zit wel een kaasboer hier vlak bij, in de Assendorper.
Abrahamquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar was de mosterd wel lekker?
Bij mij ligt het er aan waar de lamp zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben rond de 1,95 meter, en ja, dat is soms onhandig, maar ik hoef ook geen keukentrap te zoeken om een lamp aan het plafon te verwisselen.
Als ik ergens kom helpen met klussen enzo, ben ik altijd degene die het plafond moet sauzen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben rond de 1,95 meter, en ja, dat is soms onhandig, maar ik hoef ook geen keukentrap te zoeken om een lamp aan het plafon te verwisselen.
Wut?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar was de mosterd wel lekker?
quote:
Dat was jarenlang zijn ondertitel/sig volgens mij!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat?
ik had zeker eerst even moeten klikken he?
Nope. Antwoord was al lang gegeven, mosterd na de maaltijd dusquote:
Trusten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens slapen, morgen weer een drukke dag.
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Antwoord was al lang gegeven, mosterd na de maaltijd dus
Trusten pinguinquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ik ga niet alles lezen, dan blijf ik bezigquote:
Trusten Phenoquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
Welterusten Phenoquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
die 9 en 6 dan wel omgedraaidquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik ben rond de 1,96 meter
Wow die posttijdquote:
Volgens mij veranderde dat net ook pas, ik zag mijn tabje veranderenquote:
OMGquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow die posttijd222222
Dat is me nog nooit gelukt
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow die posttijd222222
Daar kijk ik nooit naar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow die posttijd222222
Nee, Stuquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat maar, ik dacht dat nijntje nu opeens 1,69 was.
Tabje deed flitsquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik wilde net gaan zeggen dat de PRT SC waarschijnlijk toch niemand opvalt.
quote:
DOne.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook
![]()
snel! maak een prt sc
Daar heb ik al een patent op!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nope. Antwoord was al lang gegeven, mosterd na de maaltijd dus
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus hij kan weer terug? Voordat een aantal mensen de KSC niet meer kan vinden?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, er zijn er verdacht veel nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die moeten maar beter kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al jarenquote:
Ik kijk af en toe bij de nieuwe topics of iemand uit pure nood maar een nieuwe KSC heeft geopendquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zie ze al verdwaasd rondkijken XD
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe bij de nieuwe topics of iemand uit pure nood maar een nieuwe KSC heeft geopend.
Lolquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe bij de nieuwe topics of iemand uit pure nood maar een nieuwe KSC heeft geopend.
Whihihihi.quote:
Nog steedsquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Koen eigenlijk?
Nog op de wc?
XD Hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe bij de nieuwe topics of niet iemand uit pure nood maar een nieuwe KSC heeft geopend.
Volgens mij hebben we nu wel alle mogelijkheden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
Ik had ook een screenshot gemaakt:
[ afbeelding ]
Nou moe.quote:
hee Trev!quote:
hee Rockertje!quote:
Bij Joysa in bed liggenquote:
Nee. Sandwich FTW.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe.
Hebben wij daar niets over te zeggen?
Tof!! Nog eventjes dus!quote:
Windows 7 rekenmachine telt het voor mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ehm. Geen zin om te tellen, februari volgend jaar in ieder geval.
Jeejquote:
En dan 15quote:
En heb je al vervangende woonruimte?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef babybel het volgende:
ik moet ibnnenkort m`n huis uit..... iets met kamer-huur-vergunning en achterstallig onderhoud enzooooo...
Dat is zwaar klotequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef babybel het volgende:
ik moet ibnnenkort m`n huis uit..... iets met kamer-huur-vergunning en achterstallig onderhoud enzooooo...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef babybel het volgende:
YES I AM!quote:
nee... dit wordt nog een hele pittige opgave...quote:
da's knap kut kerelquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef babybel het volgende:
[..]
nee... dit wordt nog een hele pittige opgave...
jep... de huisbaas gaat niet renoveren, wat wel moet van de inspectie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg!
ik dacht dat....en toen...en nu toch
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Enfermera het volgende:
Auwauwauw zat per ongeluk aan mn piercinggg aaauwieee![]()
![]()
![]()
Suffie!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
krijgt ie dan nog wel een vergunning als hij niet gaat renoveren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
jep... de huisbaas gaat niet renoveren, wat wel moet van de inspectie.
daarnaast heeft hij geen vergunning om kamers te verhuren, wat hij overigens al wel 20 jaar doet.
de vergunning gaat ie regelen, maar de renovatie gaat ie niet doen..
conclusie; dit loopt binnen korte termijn best wel slecht af.
Ja. Liefquote:
Ja joh! Echt stomquote:
ja, ik weet me ook even geen raad... voorlopig nog maar even afwachten, omdat het vermoedelijk nog een maandje of 3 goed gaat.quote:
Allemachtig zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
jep... de huisbaas gaat niet renoveren, wat wel moet van de inspectie.
daarnaast heeft hij geen vergunning om kamers te verhuren, wat hij overigens al wel 20 jaar doet.
de vergunning gaat ie regelen, maar de renovatie gaat ie niet doen..
conclusie; dit loopt binnen korte termijn best wel slecht af.
Dat kun je toch gewoon opzeggen als je 'verhuist' of in ieder geval het huis uit gaat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, ik weet me ook even geen raad... voorlopig nog maar even afwachten, omdat het vermoedelijk nog een maandje of 3 goed gaat.
leuk is dat er ook een itnernetabbo op mijn naam staat hier, waarvan het contract nog niet is afgelopen... dus die blijf ik ook lekker doorbetalen helaas..
Dat dacht ik alquote:
Dat is wel heel klotequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, ik weet me ook even geen raad... voorlopig nog maar even afwachten, omdat het vermoedelijk nog een maandje of 3 goed gaat.
leuk is dat er ook een itnernetabbo op mijn naam staat hier, waarvan het contract nog niet is afgelopen... dus die blijf ik ook lekker doorbetalen helaas..
Dat leek mij toch ook...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon opzeggen als je 'verhuist' of in ieder geval het huis uit gaat?
die harryquote:
Dat had helemaal terecht geweestquote:
Harryquote:
Iets met tandenpoetsen als je diezelfde dag een nieuwe draad (beugel jeweetzquote:
Je hebt je trouwens vergist met die geile neukfurby...quote:
Oh gats.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met tandenpoetsen als je diezelfde dag een nieuwe draad (beugel jeweetz) hebt gekregen
![]()
Dat was Harry toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt je trouwens vergist met die geile neukfurby...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is Harrie. Met IE op het eind dus:
Harrie
Ach ja, ben het wel gewend voortaanquote:
yeah ook ok. maar kan altijd beter hequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat
het gaat z'n gangetje
Met jou ook
O, nou, dan had ik het bijna goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is Harrie. Met IE op het eind dus:
Harrie
Haha jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, ben het wel gewend voortaan
Die user ken ik wel uit NWS of POL geloof ikquote:
Does what every spiderpig does! Can he jump, on a web? No he can't, he is a pig!quote:
Niet dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die user ken ik wel uit NWS of POL geloof ik
Homer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Does what every spiderpig does! Can he jump, on a web? No he can't, he is a pig!
Ofzo
Ohh issie er ook voor symbian?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een Homer soundboard op mijn telefoon.
Android.
Waar is de vrouw van Koenquote:
hoeveel mensen heb jij er op danquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is iedereen vroeg weg van msn de laatste tijd
Lekker hoor, wat tijd voor jezelfquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw is een avondje weg
en morgen ook
Ik ben denk ik (hoop ik) op de helftquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaMag ie er al snel uit of heb je 'm pas net?
nee, garantie tot de deurquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De koper op Marktplaats wilde haar eerst twee avonden op proef hebben.
Mensen kunnen ook moe zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is iedereen vroeg weg van msn de laatste tijd
Aaah, voor een uitgebreide proefritquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De koper op Marktplaats wilde haar eerst twee avonden op proef hebben.
even tellen, momentquote:
Nicequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben denk ik (hoop ik) op de helft
Hoop je...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 ding is redelijk zeker, niet op Fok
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoop je...
Totdat je erachter komt dat ze hier wel degelijk alles meeleest...
Welterusten DMquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens maar eens langzaam richting mijn bed...
[..]
Hoop je...
Hoe heet de app?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je daar een store van? Moet je ff zoeken, heb al 1,5 jaar geen symbian meer.
Welterusten Trevquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap lekker, Droom Fijn
en Bis later
Rustig aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zometeen... ik heb nog geen zin om op te staan.
[..]
Hoop je...
Precies... dat gevoel van niet op willen staan heb ik morgenochtend om 6 uur ook wel weer, trouwens... maar dan andersquote:
Dan was ze nu al wel bij je weg denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze er de humor van inziet
Niet
Erg herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies... dat gevoel van niet op willen staan heb ik morgenochtend om 6 uur ook wel weer, trouwens... maar dan anders.
herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies... dat gevoel van niet op willen staan heb ik morgenochtend om 6 uur ook wel weer, trouwens... maar dan anders.
Niet te langzaam he, anders val je onderweg in slaapquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens maar eens langzaam richting mijn bed...
Trusten!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap lekker, Droom Fijn
en Bis later
Was humor niet een optie die je bij aankoop erbij kon nemen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze er de humor van inziet
Niet
ik ben niet te Googelen en waarom zou ze hier gaan rondneuzen zonder enige redenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan was ze nu al wel bij je weg denk ik
Ik heb geen zwakke plekquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoop je...
Damn, alleen Androidquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Homer Simpson Soundboard.
As simple as that.
Cruyff gaat morgen weer aan zn ballen krabben op het strand jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Wat is dat toch dat mensen vaak weglopen voor hun eigen verantwoordelijkheden
MetalFlesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb je al laten verstevigen met metaal he!
ff kijken!quote:
Alles alles..of terug, als ik er even niet benquote:
Eerlijk gezegd weet ik niet waar het isquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerder vanavond al geluisterd. Dat is die opname in Rusland toch?
EN anders Whiskjen welquote:
Bikkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alles alles..of terug, als ik er even niet ben
Buitenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet waar het is
Je hebt toch een Fles-RSS op je computer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alles alles..of terug, als ik er even niet ben
Woooooohoooooooooooowquote:
Nee, das WOK alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |