Geen idee.quote:
Symph een oude lulquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een ouwe lul.
Sorry Symph.
Pheno is iets van 55 geloof ikquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol.. LiesGelukkig heb je joysa babe nog
Hahaha ja XD Lekker goor hequote:
Onder een spoiler dus niet zeurenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha ja XD Lekker goor he
Thx!![]()
![]()
[..]
Onder een spoiler dus niet zeurenEn zit ook in jou hoor
Baazquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben hier nu ook al 11 jaar actief, op m'n 3e kwam ik al dagelijks in [OUD]
Ik ben maar blij dat ik het hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha ja XD Lekker goor he
Thx!![]()
![]()
[..]
Onder een spoiler dus niet zeurenEn zit ook in jou hoor
Jij is ook liefquote:
Toen maakte je ook al je huiswerk niet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben hier nu ook al 11 jaar actief, op m'n 3e kwam ik al dagelijks in [OUD]
jwzquote:
Bedoel maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben maar blij dat ik het heb
[..]
Jij is ook lief
Klopt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen maakte je ook al je huiswerk niet!
Ach joh, ik had etter en pus verwacht, dan is een drupje bloed niet zo ergquote:
Das nu nog niet he, das pas over een week of watquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach joh, ik had etter en pus verwacht, dan is een drupje bloed niet zo erg
quote:
Doe maar in je Liberoquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
pffff zit ik net ff lekker met een bakkie koffie
mot ik pissen
jaja, verberg je duistere verleden als top-poster in Het Keldertje maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik heb ooit in 2003 een account aangemaakt maar weet daar de details niet meer van
Mijn user-id was toen ergens in de 60 duizend meen ik. Niet belangrijk ook verder![]()
Laatst nog in een topic mijn leeftijd gezegd, dus zo lastig vinden is het niet. DM zal er niet gereageerd hebben denk ikquote:
Barretje aan het zoeken op MSN denk ik, want ze is zo stil!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Koen nou?
Zou hij op de wc zitten?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Koen nou?
Zou hij op de wc zitten?
Met z'n kopje koffiequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Koen nou?
Zou hij op de wc zitten?
Woah! Wel foto's maken dan hequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Das nu nog niet he, das pas over een week of wat![]()
![]()
Een Picasso?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Pien85 het volgende:
Zo, mijn haar zit in de verfBen benieuwd wat 't wordt
Ik heb geloof ik ooit toegang tot dat gevraagd maar nooit gekregen blijkbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, verberg je duistere verleden als top-poster in Het Keldertje maar
Het Keldertje is voor mietjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, verberg je duistere verleden als top-poster in Het Keldertje maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nah, ik weet niet hoe oud jij bent maar ik denk iets van 36quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatst nog in een topic mijn leeftijd gezegd, dus zo lastig vinden is het niet. DM zal er niet gereageerd hebben denk ik
Je weet toch wel welke kleur je neemt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Pien85 het volgende:
Oh, ja, dat ook...of zou ze gewoon bij Koen zijn en is de wc een dekmantel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Barretje aan het zoeken op MSN denk ik, want ze is zo stil!
Pienquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Pien85 het volgende:
Tuukquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah! Wel foto's maken dan he
Dat zou lastig zijn, dan ga je knoeien jaquote:
Of doen ze het op de wc. Onder het genot van een kopje koffie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat ook...of zou ze gewoon bij Koen zijn en is de wc een dekmantel?
Ja, wel grappigquote:
Ja, maar mijn haar is deels nog blond en het andere deel is mijn eigen kleur (donker bruin). De verf zou licht goudbruin moeten zijn, dus ik vraag me af of het een beetje 1 kleur gaat lijken als het er uit is straksquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet toch wel welke kleur je neemt?
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |