quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga hier ook maar even vandoorKom in het weekend wel weer langs als het hier wat rustiger is
![]()
die luister ik nu net op dit momentquote:
Alleen Symp eigenlijk (Buzzer)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook best al een oldbie!
Nee, daar val ik niet onder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook best al een oldbie!
Neeeeeeequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga hier ook maar even vandoorKom in het weekend wel weer langs als het hier wat rustiger is
![]()
Ik vond het eerst te groot en veel te onoverzichtelijk. Je moet hier wel even je weg leren vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik keek hier al regelmatig op m'n 11e, en toen maakte ik 3 jaar later een account aan
Is daar dan wat mis mee?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
GoT, d2jsp, maar FOK! wel het meest. He, ik heb er zelfs mijn vrouw vandaan geplukt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Stu, heilige pater![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_getal_7_in_de_bijbel
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben er zoooooo blij mee!![]()
Nou maar hopen dat ie goed geneest!
Lievvvquote:![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Trusten Priemquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Kijk hier denk al rond sinds de release, maar nooit een account tot 2 jaar terug.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik keek hier al regelmatig op m'n 11e, en toen maakte ik 3 jaar later een account aan
Heb op zoveel gezeten ben de tel kwijt, al bestaan de meeste niet meer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
GoT, d2jsp, maar FOK! wel het meest. He, ik heb er zelfs mijn vrouw vandaan geplukt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OkeKomtie:
Dat ben ik soms welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben er zoooooo blij mee!![]()
[..]
Lievvv![]()
![]()
Toen hij zich registreerde was hij een jaar of 30 dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een ouwe lul.
Sorry Symph.
Lol.. Liesquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OkeKomtie:
GATVERDAMME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben er zoooooo blij mee!![]()
[..]
Lievvv![]()
Tof hoor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je weet niet hoe oud ik benquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een ouwe lul.
Sorry Symph.
Ik van Strongbowquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
vaatwasser was ook klaar...
genieten nu van een![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |