Dat kun je toch gewoon opzeggen als je 'verhuist' of in ieder geval het huis uit gaat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, ik weet me ook even geen raad... voorlopig nog maar even afwachten, omdat het vermoedelijk nog een maandje of 3 goed gaat.
leuk is dat er ook een itnernetabbo op mijn naam staat hier, waarvan het contract nog niet is afgelopen... dus die blijf ik ook lekker doorbetalen helaas..
Dat dacht ik alquote:
Dat is wel heel klotequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, ik weet me ook even geen raad... voorlopig nog maar even afwachten, omdat het vermoedelijk nog een maandje of 3 goed gaat.
leuk is dat er ook een itnernetabbo op mijn naam staat hier, waarvan het contract nog niet is afgelopen... dus die blijf ik ook lekker doorbetalen helaas..
Dat leek mij toch ook...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon opzeggen als je 'verhuist' of in ieder geval het huis uit gaat?
die harryquote:
Dat had helemaal terecht geweestquote:
Harryquote:
Iets met tandenpoetsen als je diezelfde dag een nieuwe draad (beugel jeweetzquote:
Je hebt je trouwens vergist met die geile neukfurby...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |