Barretje drinkt thee. Of rode wijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of doen ze het op de wc. Onder het genot van een kopje koffie?
Ik denk dat hij al naar bed isquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
Waar is Koen eigenlijk? Zou hij zo nog terugkomen?.
Kopje kan de wastafel staan, en dan heb je twee handen vrij, mits ie niet staat natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tuuk![]()
[..]
Dat zou lastig zijn, dan ga je knoeien ja
Toch niks mis mee met 2 tinten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn haar is deels nog blond en het andere deel is mijn eigen kleur (donker bruin). De verf zou licht goudbruin moeten zijn, dus ik vraag me af of het een beetje 1 kleur gaat lijken als het er uit is straks
[..]
Hoi
Pakt die nieuwe kleur dan wel überhaupt, als je eigen haarkleur zoveel donkerder is?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn haar is deels nog blond en het andere deel is mijn eigen kleur (donker bruin). De verf zou licht goudbruin moeten zijn, dus ik vraag me af of het een beetje 1 kleur gaat lijken als het er uit is straks
[..]
Hoi
De egoïst!quote:
Ah jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Kopje kan de wastafel staan, en dan heb je twee handen vrij, mits ie niet staat natuurlijk.
Maar hij gaat nooit zo vroeg slapen!quote:
Spannendquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Haar sleutel aan het zoeken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie ST eigenlijk vanavond gezien, of zou ze onder d'r auto liggen
De TT is voor haarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig, hij is er weerquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Jij denkt dat je heel grappig bent nu, he?quote:
Jep.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Aan je PI te zien: jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij denkt dat je heel grappig bent nu, he?
Heyyy, je bent er tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij denkt dat je heel grappig bent nu, he?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik nu beter maar even niet gaan luisteren
Ik mis dolle_hondquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Maar als we het over niet aanwezig zijn, dan mis ik wel een paar mensen![]()
wil je ook nog graag de groeten doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Maar als we het over niet aanwezig zijn, dan mis ik wel een paar mensen![]()
Yep, aan Malle Pietje, Bobo, Jaap Aap en Frits de Katquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je ook nog graag de groeten doen?
Steeds beter naarmate je het vaker hoortquote:
Die had geen zin meer geloof ik. Geen idee eigenlijk meerquote:
Jepquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Steeds beter naarmate je het vaker hoort![]()
Iets metquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo niet?.
Zit je trouwens lekker in dat nummer, is het op driekwart afgekapt.
Ik vond het echt een goed nummer toen ik het voor het eerst hoorde. Maar het gaat niet onder mijn huid zitten, ik ben beter van ze gewend.quote:
En dan ook gelijk deze maar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je ook nog graag de groeten doen?
Jammer, altijd wel kunnen lachen met hem en Arceequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had geen zin meer geloof ik. Geen idee eigenlijk meer
hater.quote:
Mwoah, ik vind het wel een echt Foo Fighters nummerquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het echt een goed nummer toen ik het voor het eerst hoorde. Maar het gaat niet onder mijn huid zitten, ik ben beter van ze gewend.
Kjoeeeeeet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |