dan lig ik in mijn bed!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
Vannacht om 12 uur komt trouwens de loodzware missie!
Portugese tijd he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
sorry nikiquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
Je zou toch niet meer zeuren... Mocht ik ook niet van jou!
Dat dus, daar hadden we actie en werden bewoners door elkaar bespeeldquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Ransjih het volgende:
DGK kijken kon ik nog uitleggen maar dit.....
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
Hij had ook kunnen wachten tot ze het huis uit is.. maar dan had hij zo'n enorme IK IK IK tirade van een week over zich heen gekregen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Laffe honden streek van Dennis! Wie of wat ze ook is, niemand verdiend om op deze manier buiten de deur getrapt te worden! Jo? Wees maar blij dat je van die lam lul af bent!!......Je hebt een sterke vent nodig geen onzekere loser Met je ma zou ik ook maar eens een stevige babbel gaan houden!
+ 15 minuten ( portugees kwartiertje!)quote:
Off Topic: Ja mark en bestuur 'onze' club weg. Ik vind dat ze Cruijff maar te veel achterna lopen. Ik bedoel hij wil Bergkamp en Jonk in technische staf. Heb jij Bergkamp en Jonk ooit twee zinnen horen praten?quote:
retweet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Tassie37 het volgende:
Ik kan dat toch ook niet verkopen zonder als een volslagen lunatik versleten te worden? En Tas, wat was het interresantste wat er vandaag bij secret story gebeurde? Ze kloven een appelsien af.
Wat ze mogen allemaal een half uur lang niet in bed liggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
10 minuten was het toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
+ 15 minuten ( portugees kwartiertje!)
denk dat ik dan de binnenkant van mijn ogen ga bekijken,quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
omdat er niks anders isquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
zijn flau en flex aan het smekken (waarom vraag ik dat ook nog![]()
![]()
![]()
)
Waar slaat dat nou weer op?quote:
OFFTOPIC!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Off Topic: Ja mark en bestuur 'onze' club weg. Ik vind dat ze Cruijff maar te veel achterna lopen. Ik bedoel hij wil Bergkamp en Jonk in technische staf. Heb jij Bergkamp en Jonk ooit twee zinnen horen praten?
Jat toch niet steeds dingen wat anderen al hebben gezegd. Was eerste wat ik gisteren na bekendmaking van haar missie al heb gezegd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Joanna gaat slaapwandelen en het huis weer in wandelt vannacht.
Neehee Mo stampvoetend aan het inpakken want haar vriendje was zomaar weer bij haar weggetrokken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Tassie37 het volgende:
Ik kan dat toch ook niet verkopen zonder als een volslagen lunatik versleten te worden? En Tas, wat was het interresantste wat er vandaag bij secret story gebeurde? Ze kloven een appelsien af.
erg he? ik ga me er zooo vreselijk aan irriteren, donderstraal die 2 toch naar huis toe.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
laat aub die twee door het plafon heen zakken. Wat een ergernis
ik was het eens met wat je poste, schreeuwende dweil met handtas!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?Ik bedoel, zeg dan niks!
Nah ik zit wat dichterbij het vuur, wereld is klein maar zo lamlul had ik meteen al gezegt dat tie kon vertrekken maar goed ik ben ook al 41quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen wachten tot ze het huis uit is.. maar dan had hij zo'n enorme IK IK IK tirade van een week over zich heen gekregen..
Hee, die heb ik nog niet 180,000 x eerder gehoord!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
hahaha dat had hij al veel eerder moeten doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Laffe honden streek van Dennis! Wie of wat ze ook is, niemand verdiend om op deze manier buiten de deur getrapt te worden! Jo? Wees maar blij dat je van die lam lul af bent!!......Je hebt een sterke vent nodig geen onzekere loser Met je ma zou ik ook maar eens een stevige babbel gaan houden!
Waar slaat dat nou weer op?quote:
heb ik niet gelezen/gejat, is logisch dat er meerdere mensen op zulke dingen komen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jat toch niet steeds dingen wat anderen al hebben gezegd. Was eerste wat ik gisteren na bekendmaking van haar missie al heb gezegd.
Verzin zelf toch eens wat.
Of je nu een SL op 1 en 2 hebt of deze beelden, is lood om oud ijzer.
Maar gelukkig zijn 1-2 en 3-4 weer omgedraaid.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik was het eens met wat je poste, schreeuwende dweil met handtas!
Oh!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik was het eens met wat je poste, schreeuwende dweil met handtas!
Ja en missie niet geslaagd, dat zou mijn dag weer goed makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Joanna gaat slaapwandelen en het huis weer in wandelt vannacht.
Nee dat durfde die niet, de laffe hond!! Natrappen is geen helden daad als je jezelf niet kan verdedigenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha dat had hij al veel eerder moeten doen
ach LS meneertje koekepeertje jat ook ideeen en tips van andere, denkt dat dat zeer *stoer* staat maar merk steeds meer users gaan zich aan hem ergeren, jammer dat FOK geen mooie deur heeft waar we hem door heen kunnen slaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jat toch niet steeds dingen wat anderen al hebben gezegd. Was eerste wat ik gisteren na bekendmaking van haar missie al heb gezegd.
Verzin zelf toch eens wat.
Of je nu een SL op 1 en 2 hebt of deze beelden, is lood om oud ijzer.
Maar gelukkig zijn 1-2 en 3-4 weer omgedraaid.
beter dan al die zwarte voeten toch?quote:
Heb de streams afgezet. Dan mag ik hier zeker niet meer postenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
Kan die camera van Klef en Bef af? Dat ademen is te irritant en niet boeiend. Gewoon een camera op de geheime kamer.
gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteitquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Mita het volgende:
Ik vindt het zoo leuk voor Aafke en Sharron, dat misschien hun laatste avond met niemand, behalve Gerard gedeeld wordt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Luira en Faalex kunnen nog wat leren van dat meisje van 12 dat bevallen is van de week
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Nee dat durfde die niet, de laffe hond!! Natrappen is geen helden daad als je jezelf niet kan verdedigen
Is al een hele verbetering sinds Jo de hut (min of meer) uit is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
beter dan al die zwarte voeten toch?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Luira en Faalex kunnen nog wat leren van dat meisje van 12 dat bevallen is van de week
Er zijn meerdere mensen die hier ooit gepost hebben dat ze de stream hebben afgezet. Gelieve geen teksten te jatten (volgens aapje)quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb de streams afgezet. Dan mag ik hier zeker niet meer posten
Dat is gewoon wat ik doe, mijn ding, mijn shizzle, je weets!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Oh!Ennuh...je moet me niet aan het lachen maken als ik net een slok karnemelk neem! Weet je wat dat met mijn laptoppie doet?
Hoe durf jequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zeg niks!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen die hier ooit gepost hebben dat ze de stream hebben afgezet. Gelieve geen teksten te jatten (volgens aapje)
In dat geval zou het waarschijnlijk heel rustig worden hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
karnemelk? bestaat dat nog?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Oh!Ennuh...je moet me niet aan het lachen maken als ik net een slok karnemelk neem! Weet je wat dat met mijn laptoppie doet?
100% zeker? Knallen? 01.00 uur hier dan dus toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
die twee bedoelde ik niet. liggen nota bene op de begane grondquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Stability het volgende:
[..]
erg he? ik ga me er zooo vreselijk aan irriteren, donderstraal die 2 toch naar huis toe.
dat gehang en gefrunnik van ze is heel slecht voor mn jeukende handen onderhand.blij dat ik niet in dat huis zit, want ik had , net zoals jaap in dgk die twee met nest en al ondersteboven gekieperd , en er dan stoer bij gaan staan van: wat nou?
hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Stability het volgende:
[..]
erg he? ik ga me er zooo vreselijk aan irriteren, donderstraal die 2 toch naar huis toe.
dat gehang en gefrunnik van ze is heel slecht voor mn jeukende handen onderhand.blij dat ik niet in dat huis zit, want ik had , net zoals jaap in dgk die twee met nest en al ondersteboven gekieperd , en er dan stoer bij gaan staan van: wat nou?
Ik ben zo iemand, als staan ze nu weer aan omdat me muts ze weer heeft aangegooid uit gewoonte...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen die hier ooit gepost hebben dat ze de stream hebben afgezet. Gelieve geen teksten te jatten (volgens aapje)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja stond er eigenlijk niet bij stil maar toch erg dat je zo misschien je laatste avond doorbrengt. Dat was in het begin wel anders.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Goh, leuke laatste dag voor de uitzending, zullen Aafke en Sharon wel blij zijn dat Mo zich zo weggecijferd heeft om er nog iets leuks van te maken.
ook Laura heeft zich vast en zeker ingespannen voor haar vriendinnetjes zo vlak voor de exit![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb ik gejat dan
![]()
On-topic: de kamer is nog steeds dicht en er kan niemand drukken
Nintendoooo? Ben jij met een schoteltje melk uit een boom gelokt ofzo? Is toevallig een heuse Toshiba uit Singapore, heur!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat ik doe, mijn ding, mijn shizzle, je weets!![]()
En daarnaast kan die nintendo van je best tegen wat karnemelk!
Wie wil er ruzie?![]()
Ik begin zelfs Marky te missen hier![]()
Evax, dwaze Breezer dat je er zit, is je beltegoed al op? heb een missie voor je
Oeh! Stream in huize Bommie pls, iets met botte broodmessen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie wil er ruzie?![]()
Evax, dwaze Breezer dat je er zit, is je beltegoed al op? heb een missie voor je
oh , komt omdat ik me zo opwind over deze 2 hahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
die twee bedoelde ik niet. liggen nota bene op de begane grond![]()
Neemt niet weg dat ik me ook steeds meer ga irriteren
Tuurlijk, als je je melk maar lang genoeg in de koelkast laat staan weet je alles!quote:
Ik vind het een grof schandaal, zeker van Mo en Laura die genoeg verwend zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja stond er eigenlijk niet bij stil maar toch erg dat je zo misschien je laatste avond doorbrengt. Dat was in het begin wel anders.
O en jo mag dennis wel voor heel nederland te kijk zetten en vernederen??? Hij is dom hij kan niets enzenz!!! Sorry boontje komt om zijn loontje, als ik daar zat en mijn partner deed dat, was ik ook pleiter!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Nee dat durfde die niet, de laffe hond!! Natrappen is geen helden daad als je jezelf niet kan verdedigen
Nietus! Ik wil Evax naar Portugal sturen met een kettingzaagquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh! Stream in huize Bommie pls, iets met botte broodmessen.
Twee op zolder, een stuk of vier onder zeil en drie volhouders die nog gewoon kunnen babbelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo tering wat een saaie bedoeling daar
ach ja... die karnemelk ken ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je je melk maar lang genoeg in de koelkast laat staan weet je alles!
Zelfs met drank was dit niet meer te redden...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Twee op zolder, een stuk of vier onder zeil en drie volhouders die nog gewoon kunnen babbelen
Schoteltje melk? zal je toch met een flink glas jamaicaanse rum moeten komen, Bertina Beflap!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Nintendoooo? Ben jij met een schoteltje melk uit een boom gelokt ofzo? Is toevallig een heuse Toshiba uit Singapore, heur!
Hmmm, bulldozer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nietus! Ik wil Evax naar Portugal sturen met een kettingzaag
Of je er ooit tussen kan komen met haar ikke ikke ikke, draait alles zo dat zij niks fout doet...pfffffquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
quote:
Ja ik zou als ik Sharon en Aafke was even achter mijn oren krabben en het goed opslaan bij een volgende eliminatieronde.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het een grof schandaal, zeker van Mo en Laura die genoeg verwend zijn
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schoteltje melk? zal je toch met een flink glas jamaicaanse rum moeten komen, Bertina Beflap!
Benny is inmiddels ook stukquote:
dat dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Mita het volgende:
Goed van Gerard dat die Aafke en Sharron nog bijstaat op hun laatste avond
Idd, er valt weer een puzzelstukje op een plaats die ik niet verwacht........quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef sjampoeh het volgende:
die trouwshit is natuurlijk wat vanmiddag is geweest met die dansers waar ze het over hadden ? ging weer over flex en slaura natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk daar worden de streamers vrolijk vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Twee op zolder, een stuk of vier onder zeil en drie volhouders die nog gewoon kunnen babbelen
Dus dat!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Mita het volgende:
Ik vindt het zoo leuk voor Aafke en Sharron, dat misschien hun laatste avond met niemand, behalve Gerard gedeeld wordt
COS lezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
kom net binnenvallen ,maar waar is moo ? is die ook weg ?
Go away noobquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Flow3r het volgende:
Goh, zit de oude garde hier nu te SC-en?![]()
Dit is de COS hoor!!!![]()
Lol Dit soort reacties lees je nu ook overal op de ss site.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Gerard is superbaas!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef Sjalalamantha het volgende:
Gerard praat tegen de medewerkers achter de deur.
Hallo! Buenos Noches! Hallo ik hoor je wel! Staat alles er voor de opdracht voor vanavond?
En nu alle streamsop de lamme zakken, valt niet op hoor dat er dingen gebeuren die wij niet mogen zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Gamey het volgende:
lol @ Geer staat tegen een dichte deur te kleppen.
Staat alles klaar voor ons voor vanavond?
dat zijn ze tegen die tijd weer vergeten want Mo en Lau zijn zoooo lievvvvvquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik zou als ik Sharon en Aafke was even achter mijn oren krabben en het goed opslaan bij een volgende eliminatieronde.
van boven terwijl gerard met zn oor tegen een dichte deur staat? wtf?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze horen geluiden van boven. Ze zijn aan het luisteren
moe van het drukkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ik hoor zuchten denk ff kijken goffer liggen ze in dat nest te stinken, nu al
ze slapemquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Avond.......
Ben nog niet door alle cossen heen, maar mis het kleppen hiero.
Dus ik breek ff in
Eric jullie moesten toch streams maken???? echt he dat ze een keer op bed liggen oke geen probleem, maar 22 uur van de 24 per dag vind ik toch wel erg veelquote:
mijn schilderijen bewegen soms meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Gamey het volgende:
24/7 klopt al niet.
en dan gooien ze de streams ook nog naar dooie kamers
ik kan net zo goed naar een schilderij kijken
Bespaar je de moeite, niks gebeurd, je kunt hier ook gewoon lekker mee gaan doen met azijnpissen en galbakken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Avond.......
Dus ik breek ff in
gewoon iedereen een mailbom sturen hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zullen we met z'n allen een mail sturen???
Avondquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Avond.......
Dus ik breek ff in
Ik draai de stream weg als ik het zie, ben er klaar mee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat zijn ze tegen die tijd weer vergeten want Mo en Lau zijn zoooo lievvvvv![]()
Die kussen, kriebelen en knuffelen zich daar wel weer doorheen
quote:
krijg jij nu eens lekker de pleuris man jij bent vervelend ga naar de praxis morgen en schaf een bel aan...................kleuterquote:
Je leest niet dat we het SAAI vinden????quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind 't echt zó leuk om te lezen dat de meesten hier zo van Gerard genieten!
dat is ook de enige die een beetje leven in de brouwerij houdquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Je mist niks. Ze zijn zo aardig om op bed te gaan liggen. Gerard is iig wel sportief om de laatste avond met Aafke en Sharon door te brengen, Heb voor de rest nu geen goed woord over de lamzakken en kuttequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Avond.......
Dus ik breek ff in
ik zeg het niet gauw en met pijn in het hart, maar dat nichtje van je wordt nu wel heel vervelend met dat geslaap op de streamsquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Avond.......
Dus ik breek ff in
das waar harry potterquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
mijn schilderijen bewegen soms meer
Ik ben al met een missie bezig, jou dwars zittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie wil er ruzie?![]()
Gerard is gewoon topquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
En Gerard zal dat ook vinden als hij hier terugleest
tot straksquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisch deze streams! Terecht ook.. als mensen zo naief blijven streamen naar een hok vol niets, dan moet je ze ook niets geven!
Dus bij deze viel spass met de voeten van Alex en Laura
absoluut !!! gerard speelt leuk en is gewoon wakker....hem gun ik de overwinning , of ie nou millionair is of niet. het geld zal echt wel goed terecht komen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Yupquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Aimy het volgende:
[..]
van boven terwijl gerard met zn oor tegen een dichte deur staat? wtf?
is gewoon een leuke vent, Karim is ook leuk en vlak Sharon niet uit, mooie spontane meid, dat zijn mensen die zich niet mooier voordoen dan ze zijn ( denk ik he mijn mening)quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
En Gerard zal dat ook vinden als hij hier terugleest
Streams staan al een tijdje uit hier. Fok! is wel leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik draai de stream weg als ik het zie, ben er klaar mee.
Tjaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zeg het niet gauw en met pijn in het hart, maar dat nichtje van je wordt nu wel heel vervelend met dat geslaap op de streams
Ik ben geen Jo fan.... ik had allang haar de les gelezen over haar gedrag, maar goed dit doet me denken aan de pubers van tegenwoordig die het uit maken via sms, nu gaat het via tv. Hoe zielig en onzeker kan je zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol Dit soort reacties lees je nu ook overal op de ss site.
Jij bent echt de laatste die zich daar nog druk om maaktquote:
Wanneer ga je beginnen, slechte clone van Bertina Beflap?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben al met een missie bezig, jou dwars zitten![]()
preciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Stability het volgende:
[..]
absoluut !!! gerard speelt leuk en is gewoon wakker....hem gun ik de overwinning , of ie nou millionair is of niet. het geld zal echt wel goed terecht komen.
Eigenlijk ben jij ook maar een nare man! Komt er ook wel eens wat aardigs uit jouw straatje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schoteltje melk? zal je toch met een flink glas jamaicaanse rum moeten komen, Bertina Beflap!
Normaal zeggen ze dan toch gewoon alle mannen, nu niet omdat Maik dan ook zou reageren.. ofzo..quote:
Karim....quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef bollokus het volgende:
stem wakker alex,geer en nog iemand naar de kvdw
Had hij best gekund, als hij zijn kont omhoog had gestoken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Was Geer niet het maatje van Alex. Je weet wel, Gerard, die alex hielp toen ie door iedereen uitgekotst werd... maar het draait alex maar om één ding; potentieel neukvlees en daar kon Geer hem niet in voorzien.
Raar dat jij Gerard zo leuk vindt (nu). Ik bedoel als jij als ondertitel hebt sofietje is mijn favorietje is dat best raar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is gewoon een leuke vent, Karim is ook leuk en vlak Sharon niet uit, mooie spontane meid, dat zijn mensen die zich niet mooier voordoen dan ze zijn ( denk ik he mijn mening)
zou hetquote:
Ik hoop dat Geer hem doorheeft maar dat zal wel. En anders hebben we Fenneke, die ziet ook wat er gebeurd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Was Geer niet het maatje van Alex. Je weet wel, Gerard, die alex hielp toen ie door iedereen uitgekotst werd... maar het draait alex maar om één ding; potentieel neukvlees en daar kon Geer hem niet in voorzien.
Graagquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nietus! Ik wil Evax naar Portugal sturen met een kettingzaag
Tuurlijk wel! Maar vrouwen zoals Joanna en jij hebben gewoon een andere aanpak nodigquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook maar een nare man! Komt er ook wel eens wat aardigs uit jouw straatje?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geer hem doorheeft maar dat zal wel. En anders hebben we Fenneke, die ziet ook wat er gebeurd.
Er zit inderdaad beweging inquote:
Geer 4 presidentquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
En moniek ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef meneertje1972 het volgende:
Oooh Laura kan gewoon lekker blijven liggen in d'r bed...
dat is nu jammer he, heb je het begin gemist dan wist je waarom dat mijn onderschrift is, en wie zegt dat ik Gerard leuk vind, je moet me beter gaan volgen meneertje koekepeertje dan pas kan je meepraten eerder nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Raar dat jij Gerard zo leuk vindt (nu). Ik bedoel als jij als ondertitel hebt sofietje is mijn favorietje is dat best raar.
Nou, Bommie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook maar een nare man! Komt er ook wel eens wat aardigs uit jouw straatje?
Ik vond Sofia ook tof, ondanks dat ik (begrijpelijkerwijs) voor Gerard ben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Raar dat jij Gerard zo leuk vindt (nu). Ik bedoel als jij als ondertitel hebt sofietje is mijn favorietje is dat best raar.
Waarschijnlijk met de schaakstukkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
inc streamlock.... en de dames gaan dammen....![]()
![]()
![]()
Zou jij me godbetert NIET met die vreselijke heks willen vergelijken? Met iedere vrouw, maar NIET met haar!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Maar vrouwen zoals Joanna en jij hebben gewoon een andere aanpak nodig
Euh.. wat zit je bochel leuk?quote:
helemaal met je eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond Sofia ook tof, ondanks dat ik (begrijpelijkerwijs) voor Gerard ben.
Hetzelfde heb ik met Joanna: die zou nooit tot m'n persoonlijke vriendenkring behoren denk ik, maar ik vind haar persoonlijkheid echt een grote winst voor 't programma!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
inc streamlock.... en de dames gaan dammen....![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Zou jij me godbetert NIET met die vreselijke heks willen vergelijken? Met iedere vrouw, maar NIET met haar!!!
Fen is je Fag-hag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hetzelfde heb ik met Joanna: die zou nooit tot m'n persoonlijke vriendenkring behoren denk ik, maar ik vind haar persoonlijkheid echt een grote winst voor 't programma!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:16 schreef snetje het volgende:
tijd voor een nieuwe missie!
Alex en Laura mogen zich 1 week lang niet in dezelfde ruimte (ook de tuin) bevinden
Ik vind Geer top, zo lekker no nonsens. Tuurlijk is het een pre dat hij niks te verliezen heeft. Ik hou van mensen die keuzes maken en principes hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zo dat zou super zijn!! Weet je wat ik niet begrijp? Dat niemand in het huis er ooit iets van gezegd heeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:16 schreef snetje het volgende:
Alex en Laura mogen zich 1 week lang niet in dezelfde ruimte (ook de tuin) bevinden
mag dat 3 weken wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:16 schreef snetje het volgende:
helemaal mee eens (met Sofia niet met Joanna wel). Joanna is tenminste wel een persoonlijkheid (of je 'r nu leuk vindt of niet). Ik mag 'r ook wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Joanna en persoonlijkheid? Laat dàt nu juist bij haar ontbreken. Wringt zich in allerlei bochten om maar vooral goed uit de verf te komen, letterlijk en figuurlijk.. dat is geen persoonlijkheid hoor, dat is identiteitsloos. Misschien vind je haar als persoon leuk voor de show.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ja ze kunnen toch niet zonder maskertje in bed gaan liggen? ze worden gefilmd hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
goffer bijna bedtijd, gaan ze schminken
Ha dacht ik vanmiddag nog aan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Geer 4 president![]()
Eric, hadden jullie het gesprek van de bewoners over notarissen nog meegekregen btw? Was wel geinig.
De bewoners vroegen zich af hoe het zit met stemmen-tellen en ze wisten echt wel fakking zeker dat er een notaris naast Renate zou staan. En toen werd gek-scherend ge-oppert dat Fenneke de notaris van SST zou zijn waar smakelijk om werd gelachen ( hoewel door sommigen wellicht als een boer met kiespijn)
Het is zowieso nog maar de vraag of er wel een notaris is bij SST, maargoed.![]()
Ohwja, net of we niet weten hoe dramatisch zoiets gaat lopen he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze echt een liedje zouden opnemen
Ik vind/vond Gerard ook tof, alleen gaat het me steeds meer tegenstaan dat hij nu ongewild tot een soort icoon van de beruchte bloemetjesjurken-mob is verheven, als een soort surrogaat-Huubquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Laura zie je enkel wakker worden en make-up op smeren..quote:
Een voor een topnummers. Nummers van het hoogste niveauquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, net of we niet weten hoe dramatisch zoiets gaat lopen he?
DOE NORMAAL BENNY! DOE NORMAAL!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
En toch gebruik je in deze post behoorlijk vaak Joan's favoriete woordje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het lullig van Alex dat hij Sharon heeft genomineerd. Mijn observatie is dat Gerard al iets meer afstand van Alex heeft genomen, ook omdat hij zo dik met Laura is (die Gerard dan weer NIET heeft genomineerd, vermoedelijk voor Alex?)quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geer hem doorheeft maar dat zal wel. En anders hebben we Fenneke, die ziet ook wat er gebeurd.
en dat zegt Luira, dat stinkwijf dat de hele dag op der nest ligt,quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef Sjalalamantha het volgende:
LAura: We moeten echt iets gaan doen. Anders is het echt de kutste avond. Je kunt hier ook niets leuks doen voor mensen want er is hier niets. Je kunt geen filmpje aanzetten of een bakpopcorn erbij pakken.
Zij heeft toch een opleiding gedaan om kinderen te vermaken? *zucht* kan zichzelf nietens vermaken
dat doe jij toch met je Joanna geslijmquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind/vond Gerard ook tof, alleen gaat het me steeds meer tegenstaan dat hij nu ongewild tot een soort icoon van de beruchte bloemetjesjurken-mob is verheven, als een soort surrogaat-Huub
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind/vond Gerard ook tof, alleen gaat het me steeds meer tegenstaan dat hij nu ongewild tot een soort icoon van de beruchte bloemetjesjurken-mob is verheven, als een soort surrogaat-Huub
Zit ik daar weer mee in mijn hoofd!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hard neucken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Maar vrouwen zoals Joanna en jij hebben gewoon een andere aanpak nodig
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat doe jij toch met je Joanna geslijm
Ze is ronduit asociaal!quote:
Maar zij heeft het fakking zwaar ja!!! Maik is al twee keer van haar afgepakt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Lief he van Monique hoe ze zo enthousiast leuk meedoet om de dames Aafke en Sharon een leuke laatste avond te bezorgen.
Yupquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik daar weer mee in mijn hoofd! [ afbeelding ]
jah, teveel actie voor de anderen en wéer geen aandacht voor Mootjequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Lief he van Monique hoe ze zo enthousiast leuk meedoet om de dames Aafke en Sharon een leuke laatste avond te bezorgen.
Ja kudo's hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |