beter dan al die zwarte voeten toch?quote:
Heb de streams afgezet. Dan mag ik hier zeker niet meer postenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
Kan die camera van Klef en Bef af? Dat ademen is te irritant en niet boeiend. Gewoon een camera op de geheime kamer.
gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteitquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Mita het volgende:
Ik vindt het zoo leuk voor Aafke en Sharron, dat misschien hun laatste avond met niemand, behalve Gerard gedeeld wordt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Luira en Faalex kunnen nog wat leren van dat meisje van 12 dat bevallen is van de week
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Nee dat durfde die niet, de laffe hond!! Natrappen is geen helden daad als je jezelf niet kan verdedigen
Is al een hele verbetering sinds Jo de hut (min of meer) uit is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
beter dan al die zwarte voeten toch?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
Luira en Faalex kunnen nog wat leren van dat meisje van 12 dat bevallen is van de week
Er zijn meerdere mensen die hier ooit gepost hebben dat ze de stream hebben afgezet. Gelieve geen teksten te jatten (volgens aapje)quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb de streams afgezet. Dan mag ik hier zeker niet meer posten
Dat is gewoon wat ik doe, mijn ding, mijn shizzle, je weets!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Oh!Ennuh...je moet me niet aan het lachen maken als ik net een slok karnemelk neem! Weet je wat dat met mijn laptoppie doet?
Hoe durf jequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zeg niks!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen die hier ooit gepost hebben dat ze de stream hebben afgezet. Gelieve geen teksten te jatten (volgens aapje)
In dat geval zou het waarschijnlijk heel rustig worden hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
karnemelk? bestaat dat nog?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Oh!Ennuh...je moet me niet aan het lachen maken als ik net een slok karnemelk neem! Weet je wat dat met mijn laptoppie doet?
100% zeker? Knallen? 01.00 uur hier dan dus toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
Vannacht om 12 uur komt trouwens de loodzware missie!
die twee bedoelde ik niet. liggen nota bene op de begane grondquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Stability het volgende:
[..]
erg he? ik ga me er zooo vreselijk aan irriteren, donderstraal die 2 toch naar huis toe.
dat gehang en gefrunnik van ze is heel slecht voor mn jeukende handen onderhand.blij dat ik niet in dat huis zit, want ik had , net zoals jaap in dgk die twee met nest en al ondersteboven gekieperd , en er dan stoer bij gaan staan van: wat nou?
hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Stability het volgende:
[..]
erg he? ik ga me er zooo vreselijk aan irriteren, donderstraal die 2 toch naar huis toe.
dat gehang en gefrunnik van ze is heel slecht voor mn jeukende handen onderhand.blij dat ik niet in dat huis zit, want ik had , net zoals jaap in dgk die twee met nest en al ondersteboven gekieperd , en er dan stoer bij gaan staan van: wat nou?
Ik ben zo iemand, als staan ze nu weer aan omdat me muts ze weer heeft aangegooid uit gewoonte...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen die hier ooit gepost hebben dat ze de stream hebben afgezet. Gelieve geen teksten te jatten (volgens aapje)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja stond er eigenlijk niet bij stil maar toch erg dat je zo misschien je laatste avond doorbrengt. Dat was in het begin wel anders.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Goh, leuke laatste dag voor de uitzending, zullen Aafke en Sharon wel blij zijn dat Mo zich zo weggecijferd heeft om er nog iets leuks van te maken.
ook Laura heeft zich vast en zeker ingespannen voor haar vriendinnetjes zo vlak voor de exit![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |