Raar dat jij Gerard zo leuk vindt (nu). Ik bedoel als jij als ondertitel hebt sofietje is mijn favorietje is dat best raar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is gewoon een leuke vent, Karim is ook leuk en vlak Sharon niet uit, mooie spontane meid, dat zijn mensen die zich niet mooier voordoen dan ze zijn ( denk ik he mijn mening)
zou hetquote:
Ik hoop dat Geer hem doorheeft maar dat zal wel. En anders hebben we Fenneke, die ziet ook wat er gebeurd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Was Geer niet het maatje van Alex. Je weet wel, Gerard, die alex hielp toen ie door iedereen uitgekotst werd... maar het draait alex maar om één ding; potentieel neukvlees en daar kon Geer hem niet in voorzien.
Graagquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nietus! Ik wil Evax naar Portugal sturen met een kettingzaag
Tuurlijk wel! Maar vrouwen zoals Joanna en jij hebben gewoon een andere aanpak nodigquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook maar een nare man! Komt er ook wel eens wat aardigs uit jouw straatje?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geer hem doorheeft maar dat zal wel. En anders hebben we Fenneke, die ziet ook wat er gebeurd.
Er zit inderdaad beweging inquote:
Geer 4 presidentquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind 't echt zó leuk om te lezen dat de meesten hier zo van Gerard genieten!
En moniek ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef meneertje1972 het volgende:
Oooh Laura kan gewoon lekker blijven liggen in d'r bed...
dat is nu jammer he, heb je het begin gemist dan wist je waarom dat mijn onderschrift is, en wie zegt dat ik Gerard leuk vind, je moet me beter gaan volgen meneertje koekepeertje dan pas kan je meepraten eerder nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Raar dat jij Gerard zo leuk vindt (nu). Ik bedoel als jij als ondertitel hebt sofietje is mijn favorietje is dat best raar.
Nou, Bommie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook maar een nare man! Komt er ook wel eens wat aardigs uit jouw straatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |