Lol Dit soort reacties lees je nu ook overal op de ss site.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Laffe honden streek van Dennis! Wie of wat ze ook is, niemand verdiend om op deze manier buiten de deur getrapt te worden! Jo? Wees maar blij dat je van die lam lul af bent!!......Je hebt een sterke vent nodig geen onzekere loser Met je ma zou ik ook maar eens een stevige babbel gaan houden!
Gerard is superbaas!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef Sjalalamantha het volgende:
Gerard praat tegen de medewerkers achter de deur.
Hallo! Buenos Noches! Hallo ik hoor je wel! Staat alles er voor de opdracht voor vanavond?
En nu alle streamsop de lamme zakken, valt niet op hoor dat er dingen gebeuren die wij niet mogen zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Gamey het volgende:
lol @ Geer staat tegen een dichte deur te kleppen.
Staat alles klaar voor ons voor vanavond?
dat zijn ze tegen die tijd weer vergeten want Mo en Lau zijn zoooo lievvvvvquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik zou als ik Sharon en Aafke was even achter mijn oren krabben en het goed opslaan bij een volgende eliminatieronde.
van boven terwijl gerard met zn oor tegen een dichte deur staat? wtf?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze horen geluiden van boven. Ze zijn aan het luisteren
moe van het drukkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ik hoor zuchten denk ff kijken goffer liggen ze in dat nest te stinken, nu al
ze slapemquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Avond.......
Ben nog niet door alle cossen heen, maar mis het kleppen hiero.
Dus ik breek ff in
Eric jullie moesten toch streams maken???? echt he dat ze een keer op bed liggen oke geen probleem, maar 22 uur van de 24 per dag vind ik toch wel erg veelquote:
mijn schilderijen bewegen soms meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Gamey het volgende:
24/7 klopt al niet.
en dan gooien ze de streams ook nog naar dooie kamers
ik kan net zo goed naar een schilderij kijken
Bespaar je de moeite, niks gebeurd, je kunt hier ook gewoon lekker mee gaan doen met azijnpissen en galbakken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Avond.......
Ben nog niet door alle cossen heen, maar mis het kleppen hiero.
Dus ik breek ff in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |