is gewoon een leuke vent, Karim is ook leuk en vlak Sharon niet uit, mooie spontane meid, dat zijn mensen die zich niet mooier voordoen dan ze zijn ( denk ik he mijn mening)quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind 't echt zó leuk om te lezen dat de meesten hier zo van Gerard genieten!
En Gerard zal dat ook vinden als hij hier terugleest
Streams staan al een tijdje uit hier. Fok! is wel leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik draai de stream weg als ik het zie, ben er klaar mee.
Tjaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zeg het niet gauw en met pijn in het hart, maar dat nichtje van je wordt nu wel heel vervelend met dat geslaap op de streams
Ik ben geen Jo fan.... ik had allang haar de les gelezen over haar gedrag, maar goed dit doet me denken aan de pubers van tegenwoordig die het uit maken via sms, nu gaat het via tv. Hoe zielig en onzeker kan je zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol Dit soort reacties lees je nu ook overal op de ss site.
Jij bent echt de laatste die zich daar nog druk om maaktquote:
Wanneer ga je beginnen, slechte clone van Bertina Beflap?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben al met een missie bezig, jou dwars zitten![]()
preciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Stability het volgende:
[..]
absoluut !!! gerard speelt leuk en is gewoon wakker....hem gun ik de overwinning , of ie nou millionair is of niet. het geld zal echt wel goed terecht komen.
Eigenlijk ben jij ook maar een nare man! Komt er ook wel eens wat aardigs uit jouw straatje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schoteltje melk? zal je toch met een flink glas jamaicaanse rum moeten komen, Bertina Beflap!
Normaal zeggen ze dan toch gewoon alle mannen, nu niet omdat Maik dan ook zou reageren.. ofzo..quote:
Karim....quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef bollokus het volgende:
stem wakker alex,geer en nog iemand naar de kvdw
Had hij best gekund, als hij zijn kont omhoog had gestoken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Was Geer niet het maatje van Alex. Je weet wel, Gerard, die alex hielp toen ie door iedereen uitgekotst werd... maar het draait alex maar om één ding; potentieel neukvlees en daar kon Geer hem niet in voorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |