Mijn teentjes zijn niet zo lang hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens dimmen tegen de gif-autoriteit van Fok!
Eet zequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
FF ontopic: Ik ga patat halen en broodjes frikandel speciaal!
Latersss
Smakelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Latersss
Uit de kast dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn teentjes zijn niet zo lang hoor.
Zeker in de lente ben ik niet zo snel op de kast te jagen.
Begrijpelijk, maar je zult gemist worden Flash.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Flashbox het volgende:
Ik kijk het nog een paar dagen aan, mochten ze zo door gaan met die streamlocks ben ik er klaar mee. Ik stop dan echt met kijken, en er zullen dan ook geen filmpjes meer gemaakt worden. Het is gewoon een waardeloos programma geworden, dat ze geen kijkers hebben ligt puur aan hun zelf.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Latersss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
LOL Daar zou ik wel een beetje laat mee zijn danquote:
bedanktquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Flashbox het volgende:
Ik kijk het nog een paar dagen aan, mochten ze zo door gaan met die streamlocks ben ik er klaar mee. Ik stop dan echt met kijken, en er zullen dan ook geen filmpjes meer gemaakt worden. Het is gewoon een waardeloos programma geworden, dat ze geen kijkers hebben ligt puur aan hun zelf.
ga je er op wachten dan? blijf je er voor op?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef ZaZoe het volgende:
Iets zegt mij dat er nog wat gaat gebeuren,....vanavond.
Nope, ook ik ken mijn grenzenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ga je er op wachten dan? blijf je er voor op?
Ben je weer thuis?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
heerlijk dat filmpje met haar moeder.
Het was triest triest triest voor ze het huis inging. Bijna overspannen
Normaal is er een heel afscheidsfeestje met afscheidsrijmpjes en liedjes. Dus er moet toch wel iets komen. Zo niet dan denk ik dat er dus donderdag ook niemand weggaat. Het is beetje oneerlijk nu is Joanna 'weg' en dit beinvloedt ook de stemmers enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ga je er op wachten dan? blijf je er voor op?
1 APRIL!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
En wat de neuk is dit voor onzin? :
AMSTERDAM - Een koppel in het Secret Story huis is zo voor elkaar gevallen dat er een huwelijksaanzoek in de lucht hangt!
De afgelopen weken konden de kijkers zien hoe Monique en Maik voor het eerst het bed deelden. En sindsdien zijn er meer liefdes ontstaan. Zo zette Laura haar gevoelens voor Alex aanvankelijk on hold, omdat zij haar medebewoners moest doen geloven dat zij een relatie had met Guido. Maar sinds zijn vertrek besloot Laura eindelijk toe te geven aan haar ware gevoelens.
En ook Philip, die een relatie had met zwemster Femke Heemskerk, lijkt nu verliefd te zijn op Joanna. De blondine lijkt niet ongevoelig voor zijn charmes en houdt afstand terwijl haar vriend in Nederland al het huis heeft leegfgehaald!
Intriges genoeg dus in het huis der geheimen. Tijdens de live uitzending van morgen wordt niet alleen duidelijk welke vrouwelijke bewoner (Joanna/Sharon/Aafke) het huis moet verlaten, maar ook wie er dus in het huwelijksbootje zal stappen!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
Hier zitten veel mensen hier die het wel op prijs stellen Flash dus ik zou er nog even over nadenken.
Ben jij niet de ceremoniemeester?? Ik dacht daar hebben ze Bommie voor gevraagd...quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
AMSTERDAM - Een koppel in het Secret Story huis is zo voor elkaar gevallen dat er een huwelijksaanzoek in de lucht hangt!
De afgelopen weken konden de kijkers zien hoe Monique en Maik voor het eerst het bed deelden. En sindsdien zijn er meer liefdes ontstaan. Zo zette Laura haar gevoelens voor Alex aanvankelijk on hold, omdat zij haar medebewoners moest doen geloven dat zij een relatie had met Guido. Maar sinds zijn vertrek besloot Laura eindelijk toe te geven aan haar ware gevoelens.
En ook Philip, die een relatie had met zwemster Femke Heemskerk, lijkt nu verliefd te zijn op Joanna. De blondine lijkt niet ongevoelig voor zijn charmes en houdt afstand terwijl haar vriend in Nederland al het huis heeft leegfgehaald!
Intriges genoeg dus in het huis der geheimen. Tijdens de live uitzending van morgen wordt niet alleen duidelijk welke vrouwelijke bewoner (Joanna/Sharon/Aafke) het huis moet verlaten, maar ook wie er dus in het huwelijksbootje zal stappen!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Flashbox het volgende:
Oh wist je dat nog niet Voldemor heeft je vriendin Laura ten huwelijk gevraagdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
Ik sluit me bij de rest aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Flashbox het volgende:
klopt wel hoor, was op tv, zelf gezienquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
Nou dan hoop ik op een verdwaalde Tomahawk raket op die regie kamer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef ZaZoe het volgende:
Iets zegt mij dat er nog wat gaat gebeuren,....vanavond.
Ze hebben al meer onzin geroepen, ook on air, dus ik neem dat met een kilootje zoutquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:40 schreef Ransjih het volgende:
[..]
klopt wel hoor, was op tv, zelf gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
johhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze hebben al meer onzin geroepen, ook on air, dus ik neem dat met een kilootje zout
Lijkt me wel grappig Mauwras gezicht te zien als er ineens een huwelijksvoltrekking volgtquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ja dat aanzoek maar ze koppelen er nu een huwelijk aan vast
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
ik heb een wereld avond met deze spannende streams
gewoon te triest voor woorden weerquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ja dat aanzoek maar ze koppelen er nu een huwelijk aan vast
Misshien iets voor jou: "Koken met supekokje op U-stream"quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
ik heb een wereld avond met deze spannende streams
Familie van meneertje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Waarom gaat die deur van de KvdW niet open? Alle geheimen zijn al geraden.
Gewoon iemand die wil dat het spel gespeeld wordt.quote:
Veels te vroeg voor sinterklaas, zelfs in portugalquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ze horen geluiden van boven, wat raar toch
alle zegen komt van bovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef Urb het volgende:
Aafke " Het is net of het van boven komt " Gerard beaamd dit.
maik en jo rennen achter elkaar aan , doen tikkertje op zolderquote:
Dat mag Moniek hopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
[..]
maik en jo rennen achter elkaar aan , doen tikkertje op zolder
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef schurk65 het volgende:
āls iedereen slaapt, komen jo en maik keihard gillend het huis weer binnen! Karim schrikt zich rot en vliegt overeind en hoekt maik neer. Mo neemt jo te grazen, TIS MIJN VENT!
Dat zou pas leuke tv zijn
Het nieuwe koppeltje, treedt binnenkort in het huwelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
[..]
maik en jo rennen achter elkaar aan , doen tikkertje op zolder
ooh ieuww, dat wijfevoetje van falexquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef evaxsis het volgende:
Ik word zo boos van al die liggende mensen![]()
doe dan niet mee!
[ afbeelding ]
Zie je wel tent is alweer ingestortquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef evaxsis het volgende:
doe dan niet mee!
[ afbeelding ]
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Tassie37 het volgende:
*Zucht* waarom kijk ik dit pauperprogramma nog? En jullie? Dit is toch pure zelfkastijding? Echt hé, ik zou het nog eerder aan vrienden en bekenden vertellen als ik hoofdluis had, dan dat ik beken dat ik naar deze shit kijk. Ik ben diep gezonken. En jullie ook.
Precies en het spel wordt zo niet gespeeld mensenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef evaxsis het volgende:
doe dan niet mee!
[ afbeelding ]
[/quote
indd ! en hoe smerig om de hele dag onder dat ranzige dekbed te ademen./ fluisteren
dank jequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Tassie37 het volgende:
*Zucht* waarom kijk ik dit pauperprogramma nog? En jullie? Dit is toch pure zelfkastijding? Echt hé, ik zou het nog eerder aan vrienden en bekenden vertellen als ik hoofdluis had, dan dat ik beken dat ik naar deze shit kijk. Ik ben diep gezonken. En jullie ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oost-Indisch doof... verklaart allesquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
ik dacht dat de redaktie hier meelas? waarom zien ze ons geklaag niet dan?
Zien ze wel, doen er alleen niets mee. Dat is een te grote uitdagingquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
Ik! ze moeten sharon de zoldertrap op ontvoeren!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Wie heeft er ook gehoord dat Bart zei dat ze vanavond een (zware) missie zouden krijgen.
kun je niet soliciteren bij net5 ???quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Flashbox het volgende:
ik niet maar help het je hopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Wie heeft er ook gehoord dat Bart zei dat ze vanavond een (zware) missie zouden krijgen.
Juist dat moet nu echt gebeuren want zo gaan ze hun trouwe streamers verliezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef schurk65 het volgende:
De stem moet gewoon een bed/slaap verbod uivaardigen! Wie het waagt overdag en savonds te gaan slapen voordat het licht uit gaat, wordt de kluis van gehalveerd!!
Omdat die COS topics ze iets te snel gaan denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
Heppie luis?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Tassie37 het volgende:
Of het overnemen van Net 5?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
kun je niet soliciteren bij net5 ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |