abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94829693
Hier zitten veel mensen hier die het wel op prijs stellen Flash dus ik zou er nog even over nadenken.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:38:41 #227
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_94829697
Rechtsdragend :Y

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_94829709
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Stability het volgende:

[..]

ga je er op wachten dan? blijf je er voor op?
Normaal is er een heel afscheidsfeestje met afscheidsrijmpjes en liedjes. Dus er moet toch wel iets komen. Zo niet dan denk ik dat er dus donderdag ook niemand weggaat. Het is beetje oneerlijk nu is Joanna 'weg' en dit beinvloedt ook de stemmers enzo.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_94829722
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
En wat de neuk is dit voor onzin? :

AMSTERDAM - Een koppel in het Secret Story huis is zo voor elkaar gevallen dat er een huwelijksaanzoek in de lucht hangt!
De afgelopen weken konden de kijkers zien hoe Monique en Maik voor het eerst het bed deelden. En sindsdien zijn er meer liefdes ontstaan. Zo zette Laura haar gevoelens voor Alex aanvankelijk on hold, omdat zij haar medebewoners moest doen geloven dat zij een relatie had met Guido. Maar sinds zijn vertrek besloot Laura eindelijk toe te geven aan haar ware gevoelens.

En ook Philip, die een relatie had met zwemster Femke Heemskerk, lijkt nu verliefd te zijn op Joanna. De blondine lijkt niet ongevoelig voor zijn charmes en houdt afstand terwijl haar vriend in Nederland al het huis heeft leegfgehaald!

Intriges genoeg dus in het huis der geheimen. Tijdens de live uitzending van morgen wordt niet alleen duidelijk welke vrouwelijke bewoner (Joanna/Sharon/Aafke) het huis moet verlaten, maar ook wie er dus in het huwelijksbootje zal stappen!
1 APRIL!!!
pi_94829725
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
Hier zitten veel mensen hier die het wel op prijs stellen Flash dus ik zou er nog even over nadenken.
^O^ ^O^
pi_94829761
quote:

AMSTERDAM - Een koppel in het Secret Story huis is zo voor elkaar gevallen dat er een huwelijksaanzoek in de lucht hangt!
De afgelopen weken konden de kijkers zien hoe Monique en Maik voor het eerst het bed deelden. En sindsdien zijn er meer liefdes ontstaan. Zo zette Laura haar gevoelens voor Alex aanvankelijk on hold, omdat zij haar medebewoners moest doen geloven dat zij een relatie had met Guido. Maar sinds zijn vertrek besloot Laura eindelijk toe te geven aan haar ware gevoelens.

En ook Philip, die een relatie had met zwemster Femke Heemskerk, lijkt nu verliefd te zijn op Joanna. De blondine lijkt niet ongevoelig voor zijn charmes en houdt afstand terwijl haar vriend in Nederland al het huis heeft leegfgehaald!

Intriges genoeg dus in het huis der geheimen. Tijdens de live uitzending van morgen wordt niet alleen duidelijk welke vrouwelijke bewoner (Joanna/Sharon/Aafke) het huis moet verlaten, maar ook wie er dus in het huwelijksbootje zal stappen!
Ben jij niet de ceremoniemeester?? Ik dacht daar hebben ze Bommie voor gevraagd...
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2011 @ 21:40:10 #232
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_94829779
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Flashbox het volgende:
Ik kijk het nog een paar dagen aan, mochten ze zo door gaan met die streamlocks ben ik er klaar mee. Ik stop dan echt met kijken, en er zullen dan ook geen filmpjes meer gemaakt worden. Het is gewoon een waardeloos programma geworden, dat ze geen kijkers hebben ligt puur aan hun zelf.

^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_94829783
quote:

Oh wist je dat nog niet Voldemor heeft je vriendin Laura ten huwelijk gevraagd :P
pi_94829795
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Flashbox het volgende:
Ik kijk het nog een paar dagen aan, mochten ze zo door gaan met die streamlocks ben ik er klaar mee. Ik stop dan echt met kijken, en er zullen dan ook geen filmpjes meer gemaakt worden. Het is gewoon een waardeloos programma geworden, dat ze geen kijkers hebben ligt puur aan hun zelf.

Ik sluit me bij de rest aan ^O^
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_94829798
B.t.w. dat bericht is totale nonsens Bom. Wie ze dit weer hebben laten plaatsen/verzinnen?
pi_94829809
quote:

klopt wel hoor, was op tv, zelf gezien :Y _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_94829831
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef ZaZoe het volgende:
Iets zegt mij dat er nog wat gaat gebeuren,....vanavond.
Nou dan hoop ik op een verdwaalde Tomahawk raket op die regie kamer.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:41:18 #238
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_94829833
Ik slinger net de streams aan en val midden in een interessant gesprek over Aafke's eczeem.. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:41:41 #239
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_94829858
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:40 schreef Ransjih het volgende:

[..]

klopt wel hoor, was op tv, zelf gezien :Y _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ze hebben al meer onzin geroepen, ook on air, dus ik neem dat met een kilootje zout ;)
I am not a complete idiot, some parts are still missing
pi_94829870
Ja dat aanzoek maar ze koppelen er nu een huwelijk aan vast 8)7
pi_94829899
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Ze hebben al meer onzin geroepen, ook on air, dus ik neem dat met een kilootje zout ;)
johhhhhhhhhhhh _O-
pi_94829929
ik heb een wereld avond met deze spannende streams :?
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:42:48 #243
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_94829936
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Lijkt me wel grappig Mauwras gezicht te zien als er ineens een huwelijksvoltrekking volgt _O-
I am not a complete idiot, some parts are still missing
pi_94830016
Geer luistert de boel af!
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2011 @ 21:44:14 #245
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_94830022
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
_O- _O-
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_94830035
Aaf, Sharon en Gerard hoorden weer klopgeesten? :o
Spannundddd *O* :')
pi_94830036
Waarom gaat die deur van de KvdW niet open? Alle geheimen zijn al geraden.
pi_94830041
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
gewoon te triest voor woorden weer
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_94830071
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
Misshien iets voor jou: "Koken met supekokje op U-stream" ;)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_94830080
Doet Geer daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')