Mijn teentjes zijn niet zo lang hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens dimmen tegen de gif-autoriteit van Fok!
Eet zequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
FF ontopic: Ik ga patat halen en broodjes frikandel speciaal!
Latersss
Smakelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Latersss
Uit de kast dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn teentjes zijn niet zo lang hoor.
Zeker in de lente ben ik niet zo snel op de kast te jagen.
Begrijpelijk, maar je zult gemist worden Flash.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Flashbox het volgende:
Ik kijk het nog een paar dagen aan, mochten ze zo door gaan met die streamlocks ben ik er klaar mee. Ik stop dan echt met kijken, en er zullen dan ook geen filmpjes meer gemaakt worden. Het is gewoon een waardeloos programma geworden, dat ze geen kijkers hebben ligt puur aan hun zelf.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Latersss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
LOL Daar zou ik wel een beetje laat mee zijn danquote:
bedanktquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Flashbox het volgende:
Ik kijk het nog een paar dagen aan, mochten ze zo door gaan met die streamlocks ben ik er klaar mee. Ik stop dan echt met kijken, en er zullen dan ook geen filmpjes meer gemaakt worden. Het is gewoon een waardeloos programma geworden, dat ze geen kijkers hebben ligt puur aan hun zelf.
ga je er op wachten dan? blijf je er voor op?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef ZaZoe het volgende:
Iets zegt mij dat er nog wat gaat gebeuren,....vanavond.
Nope, ook ik ken mijn grenzenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ga je er op wachten dan? blijf je er voor op?
Ben je weer thuis?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
heerlijk dat filmpje met haar moeder.
Het was triest triest triest voor ze het huis inging. Bijna overspannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |