ja die onvrede leeft al een paar dagen en komt steeds vaker ter sprakequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
Sharon en Aaf hebben heel sterk het gevoel datJoan voorgetrokken wordt...![]()
![]()
![]()
Het sneue is alleen dat Alex zichzelf telekns bij iedereen uitnodigt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ow zeker, maar ik denk dat iedereen van de bewoners wel die kans maakt, dus dat zegt niks
Dat ben ik niet (meer)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Your welcome.
Kleine retour voor de leuke kijkmomenten die jij hebt gegeven.![]()
[ afbeelding ]
ieuw, en bedankt, vond hem een leuke in de COS, leuk koppie hebben, maar dit ?? Sorry Eric, maar moet nu wel heel erg aan Servio denkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Your welcome.
[ afbeelding ]
Kan nog gezellig worden wanneer Joan terugkomt en nog duidelijker word dat ze helemaal gelijk hebben en dat iemand ( wss Aaf ) tenkoste van Joan exit is/gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ja die onvrede leeft al een paar dagen en komt steeds vaker ter sprake
Dit heb ik al meerdere keren gehoord en begrijp ik ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Aafke zegt nu dat Joanna alles mag ook qua make up, witte kleding enzo en dat Aafke niks mocht meenemen en dat ze niet begrijpt waarom Joanna dat wel allemaal mocht meenemen.
Hmm, eens zien, 2 keer contact met haar moeder, geld verdienen met missies die nergens op slaan en ook nog niet volgens de regels werden gedaan.... Ik denk dat ze zich vergissen en para aan het worden zijn, maar niets is wat het lijkt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ja die onvrede leeft al een paar dagen en komt steeds vaker ter sprake
Veel leuker. Daar miste je nog iets als je een dag niet had gekeken.quote:
Ergens wel een leuke gokquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Sjalalamantha het volgende:
haha geer,
Ik heb handschoenen, ik denk aan scalpel, ik denk aan jouw slapeloosheid: Je bent wakker geworden tijdens een operatie
Jakkes, wie is die randdebiel in dat filmpje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Your welcome.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |