ywquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen dank voor alle updates op geheel eigen wijzen overigens
Ow zeker, maar ik denk dat iedereen van de bewoners wel die kans maakt, dus dat zegt niksquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zég, hoe denk jij over Alex, maakt ie kans op een 'avondje thuisbioscoop' bij gerard?
Jep ze hebben (zo ver ik uit de gesprekken tussen de bewoners heb begrepen) niet gepraat, eerst gedanst toen gingen ze een soort van "wonen" in het huis gingen ze weer dansen en toen weg..quote:
OO ik zie het al in de eerste post was ie een puntje vergeten,quote:
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar je kunt WEL je fiets in de gaten houden
Houd dus in dat joanna op voorhand niet geelimineerd word. Wss als eerste veilig gesteld zodat men in het huis "denkt" dat ze echt weg is en het gaat tussen aafke en sharonquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:26 schreef meneertje1972 het volgende:
DIT IS DE OPLOSSING:
MAIK krijgt 10.000 euro
JOANNA krijgt 7.500 euro ---> 1/4 minder dan Maik want ze is 1 dag minder lang weg.
Kortom 4 dagen weg = 1 april terug --> grap afgelopen.
Ik zag niet dat je dat schreef over dat verknipt zijn maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef Day het volgende:
[..]
ik schreef al eerder dat joan totaal vrrknipt is door d'r moeder. Winnen gaat niet helpen, psychiater wel (hopelijk)!
nee hij mag slechts voelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Day het volgende:
Laat aaaf nou haar borsten aan gerard zien?
zou ze willenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Ransjih het volgende:
hahahhaaaaaaaaa die aafke, :"je mag best voelen"
Hij mocht even voelen, hetgeen beleefd geweigerd werdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Day het volgende:
Laat aaaf nou haar borsten aan gerard zien?
Dat gevoel heb ik nu helemaal niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
Sharon en Aaf hebben heel sterk het gevoel datJoan voorgetrokken wordt...![]()
![]()
![]()
Your welcome.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen dank voor alle updates op geheel eigen wijzen overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |