Mag ik het plat zeggen? Er is geen zak aan!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
Komop... hier kan toch gewoon subiet de stekker uit? Hier valt toch als streamer ook niets meer over te zeggen? Ze zijn valsch, lui, doen de hele dag niets of klagen.. Dit is gewoon over alle nederlandse RLS-en de slechtste, saaiste en meest achterlijke met het meest ranzige luie egocentrische tokkievolk evah! Als normaal mens had je nu toch gewoon linea recta dwars door die verboden deur gegaan zonder die fucking 24 uur?
Is er 1 streamer hier die nog met droge ogen tegen mensen kan zeggen dat het leuk is om dit te kijken?
Was antwoord voor Eric die denkt dat arme Jo daar alleen zit met haar snoeimoeilijke missie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op stream 5, daar zit nu ook een oog voor
Nope, nee, nein, je hebt niets, noppes, zip zilch nada gemist!quote:
Oh ja, natuurlijk... sollyquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was antwoord voor Eric die denkt dat arme Jo daar alleen zit met haar snoeimoeilijke missie.
Ow, jammer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, nee, nein, je hebt niets, noppes, zip zilch nada gemist!
NEEEEEe daar staat mijjn fietsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ga ff fietsen stelen op het Damrak.
Hoho daar staat mijn fiets ook wel eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ga ff fietsen stelen op het Damrak.
Dansersquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jo en Ma zijn weg...
Er waren vandaag dansers..
Thats it...
Wat een lulkoek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Day, het is gewoon heel erg met Jo, ik snap nu dat ze zo'n verwend nest speelt, die moeder is gewoon heel erg niet van deze wereld. Ik vind dat je dat een 23 jarige niet kan kwalijk nemen dat ze zo is als ze niet beter weet. Van mij mag Djoon nu winnen!
Ja het record hoelahoepen en bij het steltlopen heeft iemand zijn kleine teen gekneusd. Tijdens snoepjehappen onder water kreeg Alex wat ademnood. Maar Laura won bij zakdoekjeleggen en dat maakte alles weer goed.quote:
snoeimoeilijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was antwoord voor Eric die denkt dat arme Jo daar alleen zit met haar snoeimoeilijke missie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |