Zie je wel tent is alweer ingestortquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef evaxsis het volgende:
Ik word zo boos van al die liggende mensen![]()
doe dan niet mee!
[ afbeelding ]
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Tassie37 het volgende:
*Zucht* waarom kijk ik dit pauperprogramma nog? En jullie? Dit is toch pure zelfkastijding? Echt hé, ik zou het nog eerder aan vrienden en bekenden vertellen als ik hoofdluis had, dan dat ik beken dat ik naar deze shit kijk. Ik ben diep gezonken. En jullie ook.
Precies en het spel wordt zo niet gespeeld mensenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef evaxsis het volgende:
Ik word zo boos van al die liggende mensen![]()
doe dan niet mee!
[ afbeelding ]
[/quote
indd ! en hoe smerig om de hele dag onder dat ranzige dekbed te ademen./ fluisteren
dank jequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Tassie37 het volgende:
*Zucht* waarom kijk ik dit pauperprogramma nog? En jullie? Dit is toch pure zelfkastijding? Echt hé, ik zou het nog eerder aan vrienden en bekenden vertellen als ik hoofdluis had, dan dat ik beken dat ik naar deze shit kijk. Ik ben diep gezonken. En jullie ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oost-Indisch doof... verklaart allesquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
ik dacht dat de redaktie hier meelas? waarom zien ze ons geklaag niet dan?
Zien ze wel, doen er alleen niets mee. Dat is een te grote uitdagingquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
Ik! ze moeten sharon de zoldertrap op ontvoeren!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Wie heeft er ook gehoord dat Bart zei dat ze vanavond een (zware) missie zouden krijgen.
kun je niet soliciteren bij net5 ???quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Flashbox het volgende:
Ik kijk het nog een paar dagen aan, mochten ze zo door gaan met die streamlocks ben ik er klaar mee. Ik stop dan echt met kijken, en er zullen dan ook geen filmpjes meer gemaakt worden. Het is gewoon een waardeloos programma geworden, dat ze geen kijkers hebben ligt puur aan hun zelf.
ik niet maar help het je hopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Wie heeft er ook gehoord dat Bart zei dat ze vanavond een (zware) missie zouden krijgen.
Juist dat moet nu echt gebeuren want zo gaan ze hun trouwe streamers verliezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef schurk65 het volgende:
De stem moet gewoon een bed/slaap verbod uivaardigen! Wie het waagt overdag en savonds te gaan slapen voordat het licht uit gaat, wordt de kluis van gehalveerd!!
Omdat die COS topics ze iets te snel gaan denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
Heppie luis?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Tassie37 het volgende:
Of het overnemen van Net 5?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
kun je niet soliciteren bij net5 ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |