Ik vind Geer top, zo lekker no nonsens. Tuurlijk is het een pre dat hij niks te verliezen heeft. Ik hou van mensen die keuzes maken en principes hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond Sofia ook tof, ondanks dat ik (begrijpelijkerwijs) voor Gerard ben.
Hetzelfde heb ik met Joanna: die zou nooit tot m'n persoonlijke vriendenkring behoren denk ik, maar ik vind haar persoonlijkheid echt een grote winst voor 't programma!
Zo dat zou super zijn!! Weet je wat ik niet begrijp? Dat niemand in het huis er ooit iets van gezegd heeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:16 schreef snetje het volgende:
tijd voor een nieuwe missie!
Alex en Laura mogen zich 1 week lang niet in dezelfde ruimte (ook de tuin) bevinden
mag dat 3 weken wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:16 schreef snetje het volgende:
tijd voor een nieuwe missie!
Alex en Laura mogen zich 1 week lang niet in dezelfde ruimte (ook de tuin) bevinden
helemaal mee eens (met Sofia niet met Joanna wel). Joanna is tenminste wel een persoonlijkheid (of je 'r nu leuk vindt of niet). Ik mag 'r ook wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hetzelfde heb ik met Joanna: die zou nooit tot m'n persoonlijke vriendenkring behoren denk ik, maar ik vind haar persoonlijkheid echt een grote winst voor 't programma!
Joanna en persoonlijkheid? Laat dàt nu juist bij haar ontbreken. Wringt zich in allerlei bochten om maar vooral goed uit de verf te komen, letterlijk en figuurlijk.. dat is geen persoonlijkheid hoor, dat is identiteitsloos. Misschien vind je haar als persoon leuk voor de show.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ja ze kunnen toch niet zonder maskertje in bed gaan liggen? ze worden gefilmd hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
goffer bijna bedtijd, gaan ze schminken
Ha dacht ik vanmiddag nog aan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Geer 4 president![]()
Eric, hadden jullie het gesprek van de bewoners over notarissen nog meegekregen btw? Was wel geinig.
De bewoners vroegen zich af hoe het zit met stemmen-tellen en ze wisten echt wel fakking zeker dat er een notaris naast Renate zou staan. En toen werd gek-scherend ge-oppert dat Fenneke de notaris van SST zou zijn waar smakelijk om werd gelachen ( hoewel door sommigen wellicht als een boer met kiespijn)
Het is zowieso nog maar de vraag of er wel een notaris is bij SST, maargoed.![]()
Ohwja, net of we niet weten hoe dramatisch zoiets gaat lopen he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze echt een liedje zouden opnemen
Ik vind/vond Gerard ook tof, alleen gaat het me steeds meer tegenstaan dat hij nu ongewild tot een soort icoon van de beruchte bloemetjesjurken-mob is verheven, als een soort surrogaat-Huubquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Raar dat jij Gerard zo leuk vindt (nu). Ik bedoel als jij als ondertitel hebt sofietje is mijn favorietje is dat best raar.
Laura zie je enkel wakker worden en make-up op smeren..quote:
Een voor een topnummers. Nummers van het hoogste niveauquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, net of we niet weten hoe dramatisch zoiets gaat lopen he?
DOE NORMAAL BENNY! DOE NORMAAL!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
En toch gebruik je in deze post behoorlijk vaak Joan's favoriete woordje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het lullig van Alex dat hij Sharon heeft genomineerd. Mijn observatie is dat Gerard al iets meer afstand van Alex heeft genomen, ook omdat hij zo dik met Laura is (die Gerard dan weer NIET heeft genomineerd, vermoedelijk voor Alex?)quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geer hem doorheeft maar dat zal wel. En anders hebben we Fenneke, die ziet ook wat er gebeurd.
en dat zegt Luira, dat stinkwijf dat de hele dag op der nest ligt,quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef Sjalalamantha het volgende:
LAura: We moeten echt iets gaan doen. Anders is het echt de kutste avond. Je kunt hier ook niets leuks doen voor mensen want er is hier niets. Je kunt geen filmpje aanzetten of een bakpopcorn erbij pakken.
Zij heeft toch een opleiding gedaan om kinderen te vermaken? *zucht* kan zichzelf nietens vermaken
dat doe jij toch met je Joanna geslijmquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind/vond Gerard ook tof, alleen gaat het me steeds meer tegenstaan dat hij nu ongewild tot een soort icoon van de beruchte bloemetjesjurken-mob is verheven, als een soort surrogaat-Huub
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind/vond Gerard ook tof, alleen gaat het me steeds meer tegenstaan dat hij nu ongewild tot een soort icoon van de beruchte bloemetjesjurken-mob is verheven, als een soort surrogaat-Huub
Zit ik daar weer mee in mijn hoofd!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hard neucken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Maar vrouwen zoals Joanna en jij hebben gewoon een andere aanpak nodig
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat doe jij toch met je Joanna geslijm
Ze is ronduit asociaal!quote:
Maar zij heeft het fakking zwaar ja!!! Maik is al twee keer van haar afgepakt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Lief he van Monique hoe ze zo enthousiast leuk meedoet om de dames Aafke en Sharon een leuke laatste avond te bezorgen.
Yupquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik daar weer mee in mijn hoofd! [ afbeelding ]
jah, teveel actie voor de anderen en wéer geen aandacht voor Mootjequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Lief he van Monique hoe ze zo enthousiast leuk meedoet om de dames Aafke en Sharon een leuke laatste avond te bezorgen.
Ja kudo's hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |