Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Crazzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
STUARTquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Mijn vorige baan was mijn best betaalde baan die ik ooit heb gehad trouwens![]()
Jah wel gezelligquote:
ehm thuisquote:
Regular: linkervoet voor (vooral rechtshandigen)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Die termen.
Ik ben nooit verder gekomen dan Tony Hawk 2.
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!quote:
of jah, ben net thuisquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
Eerst shoppen voor goedkopere en betere garages
Wat is er stuk aan dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
Eerst shoppen voor goedkopere en betere garages
Hier loopt ie tegen zn fleecedeken aan te rijdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of jah, ben net thuis
de hond loopt nu al 10 min rondjes met een bot in zijn bek
Ik schrok dat het nog zo vroeg wasquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Eenmaal aangekomen in een nieuw topique schrok TFM op: Het was al 21:42.
*mental image.*quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of jah, ben net thuis
Ach so.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Regular: linkervoet voor (vooral rechtshandigen)
Goofy: rechtervoet voor (voooral linkshandigen)
Mongo: met frontfoot afzetten
Wat leer je dat beest wel niet allemaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier loopt ie tegen zn fleecedeken aan te rijden
Laat hem ook zijn frustraties kwijtquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
haha, honden ...quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heeft ie van jou geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat leer je dat beest wel niet allemaal..
Dat is nog de vraagquote:
de hoofden van de mensen bij Kwikfit dacht ik zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is er stuk dan dat dat zo'n verschil kan maken
Hmmmm kwikfit.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is nog de vraag![]()
Kwikfit zegt: katalysator, lambdasonde en fuseekogel
zow, da's niet mis.... vraagt idd om een 2nd opinionquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is nog de vraag![]()
Kwikfit zegt: katalysator, lambdasonde en fuseekogel
iemand tipte me, anders had ik het dus gewoon gemistquote:
No way. Van H.quote:
ik mis mijn schamele records ook steedsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
iemand tipte me, anders had ik het dus gewoon gemist
Gefeliciteerd!quote:
Jij leert het alleen tegen mensen aan rijden?quote:
als ie echt stuk is niet neequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
En kats zijn duur, daar ontkom je niet echt aan.
Jij zit nog niet de helft van zijn tijd op Fok! thoughquote:
En ik zit me niet het schompus te postenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zit nog niet de helft van zijn tijd op Fok! though
Ook dat nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik zit me niet het schompus te posten
Nee. Ik hou me in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij leert het alleen tegen mensen aan rijden?
Ik heb niet zo'n hoge pet op van de kwikfit.quote:
Want die doen niet aan zomertijd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentle, is er nu ook ivm zomertijd twee uur verschil tussen Engeland en Nederland?
Die is op zich best mooiquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef Koen66 het volgende:
ik nog een paar dagen van de 30000 af, kijken of ik het weer vergeet
Ophouden en dubbel zo hard klaarkomen!quote:
Wat zeg ik nou net dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hoge pet op van de kwikfit.
Auto is er geweest voor de apk, wel terecht afgekeurd. Maar hij gaat de volgende keer ergens anders heenn.
Doen prima hun werk. Tenminste, twee keer lekke band gehad in al die jaren, dus het valt nog mee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 heeft geen ervaring met Kwikfit
de vrouw however wel geloof ik
ik heb grootste deel van die 30K in 1 jaar gehaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is op zich best mooi
Ik ga richting de 125k
Dat zei mijn moeder eerst ook, maar ik heb geen verschil gemerkt toen we in Londen warenquote:
Uhm. Sinds ik IRL altijd heel braaf benquote:
Als jij niet op de Big Ben kijkt, tja...quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder eerst ook, maar ik heb geen verschil gemerkt toen we in Londen waren![]()
Trusten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat weer is naar bed
ff wat slaap inhalen
Ik ging de vorige 3 maanden ook erg snel maar deze maand valt het reuze meequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb grootste deel van die 30K in 1 jaar gehaad
Trusten Mquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
ff wat slaap inhalen
EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENSquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
ff wat slaap inhalen
Klinkt wel lekkerquote:
Je ziet nu koffie tegen het plafond?quote:
Welterusten crazzzzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
ff wat slaap inhalen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
ff wat slaap inhalen
London loopt nu 1 uur achter dacht ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder eerst ook, maar ik heb geen verschil gemerkt toen we in Londen waren![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Uhm. Sinds ik IRL altijd heel braaf ben.
uhuhquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
moest ff denken wat je bedoeldequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS
EENSquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
ff wat slaap inhalen
[..]
quote:
Ghehequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of jah, ben net thuis
quote:
Doe ik alquote:
Jij zou wel in Engeland kunnen wonen want dat soort muziek draaien ze hier regelmatig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt wel lekkerNee niet de tekst
Wat staat daar? Ik heb mn bril niet op.quote:
Thanks, jij ook alvast,quote:
Begin van de avond deed ik het goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS EENS
STUWIEDOEWIE thanksquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten crazzzzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
Hey Koenquote:
Maar niet hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GheheXD
[..]
![]()
Hoe ist?
![]()
[..]
Doe ik alWat toevalligggg
Altijd inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
London loopt nu 1 uur achter dacht ik
Daar staat ISquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat staat daar? Ik heb mn bril niet op.
Pfff newbiequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens onderweg naar de 50.000 postststtt
Kijk maar naar jouquote:
Mooi aantalquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
Black?quote:
bedtijdquote:
Black jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Black?
Ja die is goed, beter dan Santingh..
Ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
Maar jullie doen toch niet aan zomertijd?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar jullie doen toch niet aan zomertijd?
Of denk ik nu te ingewikkeld?
Oh. Stom.quote:
Mooiii! Ja goeeeeed. Heb een piercingquote:
Ahquote:
Ja, dat was wat mijn moeder toen zei! Maar ik geloofde het nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, ik ben dom, neem me niet kwalijkquote:
Ik bedoel Jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Stom.*Enf gooit TV naar trev* Vangen!
![]()
[..]
Mooiii! Ja goeeeeed. Heb een piercingBen helemaal blij ermee
![]()
![]()
[..]
Ah
Ik harderquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben hard onderweg naar de 25.000
Truste LLquote:
Dat kun je wel zeggen jaquote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef Enfermera het volgende:
Mooiii! Ja goeeeeed. Heb een piercingBen helemaal blij ermee
![]()
![]()
Trusten meisquote:
Ohhhhhhhquote:
Jaaaaaaaaa in mn oorquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan?
Slaap lekker mopquote:
Slaap lekker en veel plezier morgenquote:
Trusten LLquote:
* Trevland vangt Enfe opquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trusten meis![]()
![]()
[..]
OhhhhhhhXD
*Enf gooit zichzelf*
Post per dag kun je beter mee vergelijken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat van mij 8 jaar en ruim 3 maanden... en maar 70,000 posts.
SpamMartquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat van mij 8 jaar en ruim 3 maanden... en maar 70,000 posts.
Oeh, jajajajaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa in mn oorWil je gore pics zien?
![]()
pracktiquequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
Mooi
Over 3 weken is mijn account 7 jaar![]()
![]()
Niet heel bijzonder tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
Mooi
Over 3 weken is mijn account 7 jaar![]()
![]()
Vind 7 een mooi getal, vandaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder toch11 jaar zou aparter zijn
Dat hebben er maar weinig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder toch11 jaar zou aparter zijn
Mie toe, ik nu een klein jaartje, ik weet niet precies hoe lang eigenlijk...quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
Ben nog niet zolang op fok, hing altijd rond op andere fora.
ohquote:
Daarom!quote:
oldbiesquote:
Ik keek hier al regelmatig op m'n 11e, en toen maakte ik 3 jaar later een account aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
Bye PriemGirlquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga hier ook maar even vandoorKom in het weekend wel weer langs als het hier wat rustiger is
![]()
doeiselsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga hier ook maar even vandoorKom in het weekend wel weer langs als het hier wat rustiger is
![]()
GoT, d2jsp, maar FOK! wel het meest. He, ik heb er zelfs mijn vrouw vandaan gepluktquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
Trusten PGquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
die luister ik nu net op dit momentquote:
Alleen Symp eigenlijk (Buzzer)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook best al een oldbie!
Nee, daar val ik niet onder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook best al een oldbie!
Neeeeeeequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik vond het eerst te groot en veel te onoverzichtelijk. Je moet hier wel even je weg leren vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik keek hier al regelmatig op m'n 11e, en toen maakte ik 3 jaar later een account aan
Is daar dan wat mis mee?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
GoT, d2jsp, maar FOK! wel het meest. He, ik heb er zelfs mijn vrouw vandaan geplukt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Stu, heilige pater![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_getal_7_in_de_bijbel
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben er zoooooo blij mee!![]()
Nou maar hopen dat ie goed geneest!
Lievvvquote:![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Trusten Priemquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Kijk hier denk al rond sinds de release, maar nooit een account tot 2 jaar terug.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik keek hier al regelmatig op m'n 11e, en toen maakte ik 3 jaar later een account aan
Heb op zoveel gezeten ben de tel kwijt, al bestaan de meeste niet meer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
GoT, d2jsp, maar FOK! wel het meest. He, ik heb er zelfs mijn vrouw vandaan geplukt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OkeKomtie:
Dat ben ik soms welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben er zoooooo blij mee!![]()
[..]
Lievvv![]()
![]()
Toen hij zich registreerde was hij een jaar of 30 dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een ouwe lul.
Sorry Symph.
Lol.. Liesquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OkeKomtie:
GATVERDAMME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben er zoooooo blij mee!![]()
[..]
Lievvv![]()
Tof hoor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je weet niet hoe oud ik benquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry Symph.
Ik van Strongbowquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
vaatwasser was ook klaar...
genieten nu van een![]()
Geen idee.quote:
Symph een oude lulquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry Symph.
Pheno is iets van 55 geloof ikquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol.. LiesGelukkig heb je joysa babe nog
Hahaha ja XD Lekker goor hequote:
Onder een spoiler dus niet zeurenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha ja XD Lekker goor he
Thx!![]()
![]()
[..]
Onder een spoiler dus niet zeurenEn zit ook in jou hoor
Baazquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben hier nu ook al 11 jaar actief, op m'n 3e kwam ik al dagelijks in [OUD]
Ik ben maar blij dat ik het hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha ja XD Lekker goor he
Thx!![]()
![]()
[..]
Onder een spoiler dus niet zeurenEn zit ook in jou hoor
Jij is ook liefquote:
Toen maakte je ook al je huiswerk niet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben hier nu ook al 11 jaar actief, op m'n 3e kwam ik al dagelijks in [OUD]
jwzquote:
Bedoel maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben maar blij dat ik het heb
[..]
Jij is ook lief
Klopt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen maakte je ook al je huiswerk niet!
Ach joh, ik had etter en pus verwacht, dan is een drupje bloed niet zo ergquote:
Das nu nog niet he, das pas over een week of watquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach joh, ik had etter en pus verwacht, dan is een drupje bloed niet zo erg
quote:
Doe maar in je Liberoquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
pffff zit ik net ff lekker met een bakkie koffie
mot ik pissen
jaja, verberg je duistere verleden als top-poster in Het Keldertje maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik heb ooit in 2003 een account aangemaakt maar weet daar de details niet meer van
Mijn user-id was toen ergens in de 60 duizend meen ik. Niet belangrijk ook verder![]()
Laatst nog in een topic mijn leeftijd gezegd, dus zo lastig vinden is het niet. DM zal er niet gereageerd hebben denk ikquote:
Barretje aan het zoeken op MSN denk ik, want ze is zo stil!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Koen nou?
Zou hij op de wc zitten?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Koen nou?
Zou hij op de wc zitten?
Met z'n kopje koffiequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Koen nou?
Zou hij op de wc zitten?
Woah! Wel foto's maken dan hequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Das nu nog niet he, das pas over een week of wat![]()
![]()
Een Picasso?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Pien85 het volgende:
Zo, mijn haar zit in de verfBen benieuwd wat 't wordt
Ik heb geloof ik ooit toegang tot dat gevraagd maar nooit gekregen blijkbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, verberg je duistere verleden als top-poster in Het Keldertje maar
Het Keldertje is voor mietjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, verberg je duistere verleden als top-poster in Het Keldertje maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nah, ik weet niet hoe oud jij bent maar ik denk iets van 36quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatst nog in een topic mijn leeftijd gezegd, dus zo lastig vinden is het niet. DM zal er niet gereageerd hebben denk ik
Je weet toch wel welke kleur je neemt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Pien85 het volgende:
Oh, ja, dat ook...of zou ze gewoon bij Koen zijn en is de wc een dekmantel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Barretje aan het zoeken op MSN denk ik, want ze is zo stil!
Pienquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Pien85 het volgende:
Tuukquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah! Wel foto's maken dan he
Dat zou lastig zijn, dan ga je knoeien jaquote:
Of doen ze het op de wc. Onder het genot van een kopje koffie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat ook...of zou ze gewoon bij Koen zijn en is de wc een dekmantel?
Ja, wel grappigquote:
Ja, maar mijn haar is deels nog blond en het andere deel is mijn eigen kleur (donker bruin). De verf zou licht goudbruin moeten zijn, dus ik vraag me af of het een beetje 1 kleur gaat lijken als het er uit is straksquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet toch wel welke kleur je neemt?
Hoiquote:
Barretje drinkt thee. Of rode wijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of doen ze het op de wc. Onder het genot van een kopje koffie?
Ik denk dat hij al naar bed isquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
Waar is Koen eigenlijk? Zou hij zo nog terugkomen?.
Kopje kan de wastafel staan, en dan heb je twee handen vrij, mits ie niet staat natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tuuk![]()
[..]
Dat zou lastig zijn, dan ga je knoeien ja
Toch niks mis mee met 2 tinten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn haar is deels nog blond en het andere deel is mijn eigen kleur (donker bruin). De verf zou licht goudbruin moeten zijn, dus ik vraag me af of het een beetje 1 kleur gaat lijken als het er uit is straks
[..]
Hoi
Pakt die nieuwe kleur dan wel überhaupt, als je eigen haarkleur zoveel donkerder is?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn haar is deels nog blond en het andere deel is mijn eigen kleur (donker bruin). De verf zou licht goudbruin moeten zijn, dus ik vraag me af of het een beetje 1 kleur gaat lijken als het er uit is straks
[..]
Hoi
De egoïst!quote:
Ah jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Kopje kan de wastafel staan, en dan heb je twee handen vrij, mits ie niet staat natuurlijk.
Maar hij gaat nooit zo vroeg slapen!quote:
Spannendquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Haar sleutel aan het zoeken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie ST eigenlijk vanavond gezien, of zou ze onder d'r auto liggen
De TT is voor haarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig, hij is er weerquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Jij denkt dat je heel grappig bent nu, he?quote:
Jep.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Aan je PI te zien: jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij denkt dat je heel grappig bent nu, he?
Heyyy, je bent er tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij denkt dat je heel grappig bent nu, he?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik nu beter maar even niet gaan luisteren
Ik mis dolle_hondquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Maar als we het over niet aanwezig zijn, dan mis ik wel een paar mensen![]()
wil je ook nog graag de groeten doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Maar als we het over niet aanwezig zijn, dan mis ik wel een paar mensen![]()
Yep, aan Malle Pietje, Bobo, Jaap Aap en Frits de Katquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je ook nog graag de groeten doen?
Steeds beter naarmate je het vaker hoortquote:
Die had geen zin meer geloof ik. Geen idee eigenlijk meerquote:
Jepquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Steeds beter naarmate je het vaker hoort![]()
Iets metquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo niet?.
Zit je trouwens lekker in dat nummer, is het op driekwart afgekapt.
Ik vond het echt een goed nummer toen ik het voor het eerst hoorde. Maar het gaat niet onder mijn huid zitten, ik ben beter van ze gewend.quote:
En dan ook gelijk deze maar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je ook nog graag de groeten doen?
Jammer, altijd wel kunnen lachen met hem en Arceequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had geen zin meer geloof ik. Geen idee eigenlijk meer
hater.quote:
Mwoah, ik vind het wel een echt Foo Fighters nummerquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het echt een goed nummer toen ik het voor het eerst hoorde. Maar het gaat niet onder mijn huid zitten, ik ben beter van ze gewend.
Kjoeeeeeet!quote:
PrintScreen zie ik ook nog maar nauwelijks eigenlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
Echt, die fokusers in de KSC: als het geen vrouwelijke user is, dan kennen ze hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |