abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:12:42 #201
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94853546
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef Adames het volgende:

[..]

De jeugdopleiding van Chelsea is uitstekend. Alleen veel en zwaardere concurrentie
Uitstekend ja, vandaar dat er zoveel toppers uit die opleiding komen. Ze hebben iedereen gekocht man, er zit geen engelse tussen, allemaal buitenlanders van 16-18 die zijn gekocht.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:27:43 #202
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94854214
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef Adames het volgende:

[..]

De jeugdopleiding van Chelsea is uitstekend. Alleen veel en zwaardere concurrentie
Onzin.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_94854567
[quote]1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Uitstekend ja, vandaar dat er zoveel toppers uit die opleiding komen. Ze hebben iedereen gekocht man, er zit geen engelse tussen, allemaal buitenlanders van 16-18 die zijn gekocht.
[/quote

Het feit dat de spelers niet gebruikt worden en of op 18 jarige leeftijd van club overstappen betekent niet dat het slecht is. Dat heeft met beleid te maken.
pi_94854632
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wellicht zijn er gewoon weinig Engelse talenten. Andere Engelse clubs zijn namelijk ook vaak aangewezen op jonge buitenlandse talenten.
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:19:12 #205
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94856343
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_94856562
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef Houniet het volgende:
[NOS VIDEO] Supporters Ajax zijn geschokt
Daniël Dekker :') :')
pi_94856699
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef Urquhart het volgende:

[..]

is dat diezelfde kerel van radio 2?
pi_94857012
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef Adames het volgende:

[..]

is dat diezelfde kerel van radio 2?
Ja...
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:46:18 #209
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94857615
quote:

[..]

Tjsa, kan er niets aan doen.
Beter dan Peter R. de Vries.
pi_94857929
quote:
15s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef Houniet het volgende:

[..]

Tjsa, kan er niets aan doen.
Beter dan Peter R. de Vries.
Ik vind ze allebei niet veel. Maar bij Daniël Dekker heb ik altijd het idee een buikspreekpop van het bestuur/directie te zien :')
pi_94860904
quote:

[..]

wat een radio hoofd heeft die gozer zeg :|W
pi_94862162
Het is echt om te brullen om al die reacties op forums en internet websites te lezen over Cruijf die niet Coronel zal opvolgen. En Cruijf de schuld geven dat hij Ajax naar de filistijnen helpt.

Dat men sowieso verwachtte dat Cruijf die positie zou innemen :') . En natuurlijk weet hij niet hoe het verder moet, hij is immers ook puur voor de technische kant, niet voor het leiden van het 'bedrijf ajax'. Maar wat betreft Coronel en Van den Boog en de rest had hij mijn inziens wel gelijk. Het loopt niet goed, en dat toneelstukje wat Coronel opvoerde gisteren was mijn inziens sowieso al genoeg voor een ontslag.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_94862633
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is echt om te brullen om al die reacties op forums en internet websites te lezen over Cruijf die niet Coronel zal opvolgen. En Cruijf de schuld geven dat hij Ajax naar de filistijnen helpt.

Dat men sowieso verwachtte dat Cruijf die positie zou innemen :') . En natuurlijk weet hij niet hoe het verder moet, hij is immers ook puur voor de technische kant, niet voor het leiden van het 'bedrijf ajax'. Maar wat betreft Coronel en Van den Boog en de rest had hij mijn inziens wel gelijk. Het loopt niet goed, en dat toneelstukje wat Coronel opvoerde gisteren was mijn inziens sowieso al genoeg voor een ontslag.
Idd, beetje naïef van die mensen. Maar ok, alles komt goed nu. Over paar weken is er nieuwe RvC en directie.. en dit zullen mensen zijn die in de lijn van Cruijff denken. Dan heeft Cruijff zijn gewenste advies functie en komt Ajax weer aan de top!
pi_94863047
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef Maryn. het volgende:

[..]

Idd, beetje naïef van die mensen. Maar ok, alles komt goed nu. Over paar weken maanden is er nieuwe RvC en directie.. en dit zullen mensen zijn die in de lijn van Cruijff denken. Dan heeft Cruijff zijn gewenste advies functie en komt Ajax weer aan de top!
Zo is het iets realistischer.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:11:53 #215
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94863835
Een grote hobbel voor vooruitgang is in ieder geval genomen. Benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Cruijff wil toch wel een TD hebben? Dat lijkt mij prioriteit nummer 1.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:12:11 #216
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_94863848
Of het nou weken of maanden gaat duren. Als er maar verandering komt! Heb er op zich wel vertrouwen in... JC wil niet graag op een centrale plek in de organisatie zitten, en dat hoeft ook helemaal niet. Als hij maar de juiste mensen op de juiste posities zet. Dat hij dat kan, heeft hij al laten zien. Dan kan hij als een Rasputin de goede dingen influisteren ;)

Snap trouwens niet waarom veel mensen nu steigeren over het feit dat Cruijff, Jonk en Bergkamp harde taal zouden hebben gebruikt. Wat hadden ze dan verwacht?! Als ze zachte taal zouden gebruiken krijg je alsnog pappen en nathouden en gebeurt er nog niks. Bovendien is er niks nieuws aan dat Cruijff harde taal gebruikt. Eerlijk, maar hard... ik denk dat dit hard nodig is bij Ajax. Anders hadden we net zo goed verder kunnen gaan met Coronel en vdBoog (ok, die is er nog, maar niet lang lijkt me)

Enige manier om het roer echt om te gooien is imho hard ingrijpen. Dat kan nu gelukkig eindelijk gebeuren.

Hoop alleen wel dat de media oorlog snel afgelopen is... kwalijke zaak :N
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_94864086
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zo is het iets realistischer.
Ik zat te denken aan 6-8 weken.. ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:24:52 #218
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94864345
Van den Boog zal denk ik willen aanblijven tot de zomertransfers zijn afgerond.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:30:05 #219
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_94864562
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een puinhoop. Ik denk niet dat Ajax hier beter van wordt.
Niks persoonlijks, ik pik er zomaar even een reactie uit ter illustratie.

Maar wat is dit nu weer? Tot gisteren riep bijna iedereen "Bestuur weg, Cruijff binnen!". Nu het zover is, valt het blijkbaar een beetje tegen. Wat hadden jullie gedacht dan? Dat binnen één dag alle "foute" mannen vertrokken zouden zijn en alle "goeden" op de juiste plek zouden zitten? Dat Ajax nog even 4 punten per wedstrijd ging inlopen en kampioen zou worden?

Als het niet heel erg snel gaat is het blijkbaar niet goed. Opportunisme ten top. Het zit blijkbaar niet alleen in de club, maar ook in de fans. En das ook logies natuurlijk... :N
Look behind you! It's your ass!
pi_94865138
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Niks persoonlijks, ik pik er zomaar even een reactie uit ter illustratie.

Maar wat is dit nu weer? Tot gisteren riep bijna iedereen "Bestuur weg, Cruijff binnen!". Nu het zover is, valt het blijkbaar een beetje tegen. Wat hadden jullie gedacht dan? Dat binnen één dag alle "foute" mannen vertrokken zouden zijn en alle "goeden" op de juiste plek zouden zitten? Dat Ajax nog even 4 punten per wedstrijd ging inlopen en kampioen zou worden?

Als het niet heel erg snel gaat is het blijkbaar niet goed. Opportunisme ten top. Het zit blijkbaar niet alleen in de club, maar ook in de fans. En das ook logies natuurlijk... :N
Ik vind dat Cruijff gewoon lafjes bezig is. Als je zulke zware kritiek levert en je gewoon een puinhoop creert binnen Ajax, dan moet je ook de ballen hebben om een functie op te eisen en je eigen plan te realiseren.

Maar Cruijf is weer veel te bang voor imagoschade wanneer het niet gaat lukken, net zoals hij nooit bondscoach wou wroden voor precies dezelfde reden.

Ook al is Cruijf een groot speler geweest en is hij voor Ajax van groot belang geweest, ik snap echt niet waarom men daar zen oren nog naar die man laat hangen...
pi_94865295
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ik vind dat Cruijff gewoon lafjes bezig is. Als je zulke zware kritiek levert en je gewoon een puinhoop creert binnen Ajax, dan moet je ook de ballen hebben om een functie op te eisen en je eigen plan te realiseren.

Maar Cruijf is weer veel te bang voor imagoschade wanneer het niet gaat lukken, net zoals hij nooit bondscoach wou wroden voor precies dezelfde reden.

Ook al is Cruijf een groot speler geweest en is hij voor Ajax van groot belang geweest, ik snap echt niet waarom men daar zen oren nog naar die man laat hangen...
Gast waar heb je het over?? Een puinhoop creeren bij Ajax? Dat was het al! Hij heeft het slechts alleen geopenbaard. Gevalletje klokkenluider.

Hij zei van te voren continu dat hij helemaal geen trek had in een functie, en dat heeft hij ook niet bij Barcelona gedaan. Mensen die Cruijf laf noemen zullen Cruijf ongeacht de resultaten toch afkraken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_94865363
quote:

[..]

Cruijff steekt zijn nek al uit, en wilt zijn technisch plan ook graag uitvoeren. Hier heeft hij Jonk, Bergkamp en De Boer naar voren voor geschoven.

Dat het bestuur en RvC opstapt is inderdaad hun probleem, niet dat van Cruijff. Cruijff wilde alleen zich richten op de technische kant, en sprak helemaal niet over het vertrek van het bestuur.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:51:01 #223
302138 HuffTheTalbot
pi_94865366
quote:

[..]

Derksen: "Cruijff wil geen geld, geen baan, geen macht..."

Heb je wel opgelet?
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:52:00 #224
302138 HuffTheTalbot
pi_94865412
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gast waar heb je het over?? Een puinhoop creeren bij Ajax? Dat was het al! Hij heeft het slechts alleen geopenbaard. Gevalletje klokkenluider.
Daar was geen klokkenluider voor nodig hoor, dat kon half nederland van honderden kilometers afstand zien. ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:52:54 #225
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94865445
Inderdaad. Soms moet je een stap terugdoen om twee stappen vooruit te maken. Zoals Ajax de laatste 10 jaar geleid werd, dat kon echt niet meer. Een radicale breuk met het verleden was gewenst en lijkt er ook gekomen te zijn. Wel even afwachten hoe het nu verder gaat......

En ik hoop dat Co Adriaanse terugkomt, dat zou ook een mooi verzoeningsgebaar zijn van het 'Kamp Cruijff' naar het kamp 'Van Gaal'. Hopelijk kunnen de heren zich over hun eigen schaduw heenzetten.
pi_94865503
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hij zei van te voren continu dat hij helemaal geen trek had in een functie, en dat heeft hij ook niet bij Barcelona gedaan. Mensen die Cruijf laf noemen zullen Cruijf ongeacht de resultaten toch afkraken.
Nee geen trek hebben in een functie maar ondertussen wel verwachten en willen dat iedereen binnen de club het beleid voert wat jij wil. zoiets heet verantwoordelijkheid ontlopen.

Dat er problemen zijn met Ajax is duidelijk (slecht aankoop en financieel beleid, jeugdopleiding misschien). Als Cruijff echt zon groot Ajax hart had dan had hij nu een functie opgeeist om dit te veranderen.

Kritiek leveren maar er zelf buiten blijven is altijd makkelijk.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:55:54 #227
302138 HuffTheTalbot
pi_94865544
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:54 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Nee geen trek hebben in een functie maar ondertussen wel verwachten en willen dat iedereen binnen de club het beleid voert wat jij wil. zoiets heet verantwoordelijkheid ontlopen.

Dat er problemen zijn met Ajax is duidelijk (slecht aankoop en financieel beleid, jeugdopleiding misschien). Als Cruijff echt zon groot Ajax hart had dan had hij nu een functie opgeeist om dit te veranderen.

Ome Johan heeft nooit iets anders gepretendeerd. Dat jouw verwachtingen van hem anders zijn, daar kan hij niets aan doen.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:55:57 #228
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94865547
[NOS VIDEO] Reactie Danny Blind (!)

[NOS VIDEO] Reactie Wim Jonk
pi_94865620
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:54 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Pure onzin dit, als Cruijff daadwerkelijk zijn verantwoordelijkheid had willen ontlopen dan had hij lekker via columns in De Telegraaf Ajax keer op keer afgeserveerd. Maar dat doet hij dus niet; hij stelt namelijk een plan op en zoekt daar zijn mensen bij. Het afbreukrisico is dus gewoon aanwezig...als dit plan faalt, en Jonk en Bergkamp falen dan faalt Cruijff. Hij hoeft dit niet te doen.

Maar blijkbaar willen mensen dat hij in een pak gaat zitten in de ereloge van de Arena met op zijn borst het kaartje 'voorzitter'. Zodat iedereen kan zien dat Cruijff nu echt helemaal verantwoordelijk is. Ik vind het maar onzin om die publieke opinie te pleasen, door het beesje een naam te geven.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:59:05 #230
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94865677
Blind mag van mij wel bij Ajax blijven, maar alsjeblieft niet in een te verantwoordelijke functie. TD > No Way!
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:59:32 #231
302138 HuffTheTalbot
pi_94865693
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:52 schreef Morendo het volgende:
Wel even afwachten hoe het nu verder gaat......

Precies. En dan kan de gemiddelde Ajacied blijkbaar moeilijk opbrengen.

Twee maanden tot er een nieuw bestuur zit. Vier maanden tot er in de selectie resultaat te zien zal zijn, en een half jaar voordat we weten wat de sportieve consequenties zijn. Het is niet anders.
pi_94865698
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Morendo het volgende:
Blind mag van mij wel bij Ajax blijven, maar alsjeblieft niet in een te verantwoordelijke functie. TD > No Way!
Als assistent prima, maar geen technische functie idd meer.
pi_94865702
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ome Johan heeft nooit iets anders gepretendeerd. Dat jouw verwachtingen van hem anders zijn, daar kan hij niets aan doen.
Doet er niet toe. Echt zijn nek uitsteken durft hij niet. Of hij dat nooit gepretendeerd heeft of wel doet er neit toe, het blijft lekker makkelijk om vanaf de zijlijn als voetbalgod kritiek te leveren zonder er zelf wat binnen de club aan te doen.
pi_94865743
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Pure onzin dit, als Cruijff daadwerkelijk zijn verantwoordelijkheid had willen ontlopen dan had hij lekker via columns in De Telegraaf Ajax keer op keer afgeserveerd. Maar dat doet hij dus niet; hij stelt namelijk een plan op en zoekt daar zijn mensen bij. Het afbreukrisico is dus gewoon aanwezig...als dit plan faalt, en Jonk en Bergkamp falen dan faalt Cruijff. Hij hoeft dit niet te doen.

Maar blijkbaar willen mensen dat hij in een pak gaat zitten in de ereloge van de Arena met op zijn borst het kaartje 'voorzitter'. Zodat iedereen kan zien dat Cruijff nu echt helemaal verantwoordelijk is. Ik vind het maar onzin om die publieke opinie te pleasen, door het beesje een naam te geven.
Jij noemt een plan schrijven je nek uitsteken?
pi_94865760
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Jij noemt een plan schrijven je nek uitsteken?
Ja.

Als hij het alleen bij stukjes in de Telegraaf had gehouden, en Ajax continue de grond in had geschreven...dan had hij aan de zijlijn gestaan.
pi_94865843
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja.
:')

Een plan schrijven, dan weer lekker naar Spanje vertrekken.

Als het plan niet wordt uitgevoerd, kun je de bestuurders de schuld geven dat ze je plan niet uitvoeren.
Als ze wel je plan uitvoeren en het werkt niet, kun je gewoon zeggen dat de bestuurders het plan niet goed ten uitvoer hebben gebracht.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:03:57 #237
302138 HuffTheTalbot
pi_94865858
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Echt zijn nek uitsteken durft hij niet. Of hij dat nooit gepretendeerd heeft of wel doet er neit toe, het blijft lekker makkelijk om vanaf de zijlijn als voetbalgod kritiek te leveren zonder er zelf wat binnen de club aan te doen.
Dat mag je natuurlijk vinden.

Misschien dat dit voorbeeld het iets duidelijker maakt:

Jopie Snor zegt: Ik wil graag bij de buurtsuper werken, want het gaat daar helemaal niet goed: alle producten staan scheef in de schappen. Maar ik beperk me tot vakkenvullen; ik wil niet achter de kassa zitten.

Henkie solliciteert, word aangenomen en begint met vakkenvullen. Vervolgens zeggen de klanten van de buurtsuper: "Waarom ga je niet achter de kassa zitten, Jopie? Beetje slap..."
pi_94865962
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Breekfast het volgende:

[..]

:')

Een plan schrijven, dan weer lekker naar Spanje vertrekken.

Als het plan niet wordt uitgevoerd, kun je de bestuurders de schuld geven dat ze je plan niet uitvoeren.
Als ze wel je plan uitvoeren en het werkt niet, kun je gewoon zeggen dat de bestuurders het plan niet goed ten uitvoer hebben gebracht.
Daarom eistte hij ook dat zijn plan werd uitgevoerd zoals opgesteld, plus de mensen die aan het plan hebben meegewerkt. Op die manier voorkom je een dergelijk afschuif-systeem. En mij persoonlijk interesseert het niets of Cruijff nu wel of niet in Amsterdam zit. Als hij van mening is dat de mensen die hij aanstelt het goed kunnen uitvoeren, blijft hij gewoon mede-verantwoordelijk.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:11:10 #239
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_94866130
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Houniet het volgende:
[NOS VIDEO] Reactie Danny Blind (!)

[NOS VIDEO] Reactie Wim Jonk
Wauw, wat een ontzettend nette, correcte reactie van Blind zeg! Chappeau... als je zo in het middelpunt wordt geplaatst. Hij laat heel duidelijk merken zeer gekwetst te zijn omdat hij onbetrouwbaar genoemd is, iets waar hij in mijn ogen ook het volste recht op heeft. Ik denk ook niet dat Blind onbetrouwbaar is... hij is gewoonweg niet capabel voor TD/Hoofdtrainer/andere centrale technische functies.

Ik begin me nu ook af te vragen in hoeverre Blind precies weet wat er daadwerkelijk over hem gezegd is, en in hoeverre hij dit te horen heeft gekregen van anderen en dan vooral wie. Begin het idee te krijgen dat hij door Coronel, vdBoog en kornuiten is beinvloed.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Cruijff hem onbetrouwbaar zou noemen, of dat Jonk/Bergkamp het daarmee eens zouden zijn.
pi_94866208
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef Gwunnik het volgende:

Ik begin me nu ook af te vragen in hoeverre Blind precies weet wat er daadwerkelijk over hem gezegd is, en in hoeverre hij dit te horen heeft gekregen van anderen en dan vooral wie. Begin het idee te krijgen dat hij door Coronel, vdBoog en kornuiten is beinvloed.

Ik begin ook steeds meer het idee te krijgen dat de directie Blind gebruikt als een soort 'troefkaart' in de strijd met Cruijff om de gunst van de supporters.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:15:13 #241
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94866273
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik begin ook steeds meer het idee te krijgen dat de directie Blind gebruikt als een soort 'troefkaart' in de strijd met Cruijff om de gunst van de supporters.
Natuurlijk, dat reclamebureau zal juist dit soort dingen gebruiken om Cruijff als 'extreem' weg te zetten.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:16:25 #242
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94866310
quote:

[..]

Wauw, wat een ontzettend nette, correcte reactie van Blind zeg! Chappeau... als je zo in het middelpunt wordt geplaatst. Hij laat heel duidelijk merken zeer gekwetst te zijn omdat hij onbetrouwbaar genoemd is, iets waar hij in mijn ogen ook het volste recht op heeft. Ik denk ook niet dat Blind onbetrouwbaar is... hij is gewoonweg niet capabel voor TD/Hoofdtrainer/andere centrale technische functies.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Cruijff hem onbetrouwbaar zou noemen, of dat Jonk/Bergkamp het daarmee eens zouden zijn.
Nee daarom. We zullen het moeten afwachten.
pi_94866558
quote:

[..]

Diep en diep respect voor Blind! ^O^ _O_ Zo kan je dus ook reageren. ^O^

Dit toont des te meer aan dat Coronel weg moet. Wat een droeftoeter is dat zeg. Continu modder gooien etc.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:40:04 #244
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_94867381
Echt, waarom zou die mafketel die aan tafel zit bij DWDD alles hebben gezien. Een of andere nietszeggende zakenman. Volgens mij is die gewoon nog uit het PR bureau van vd boog.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:43:10 #245
302138 HuffTheTalbot
pi_94867526
Barend mag zijn titel "journalist" inleveren. Kritiekloos gekwijl.
pi_94867541
Wat een lachwekkende onzin dit, iedereen schreeuwt maar wat, niemand weet wat waar is, en ruziënd gaan we met zijn allen over tafel.

Ben ik blij dat ik geen supporter van zo'n zootje ellende ben zeg.
Demain, on roule
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:47:41 #247
189963 nubreektmijnklomp
pi_94867771
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Mykonos het volgende:
Wat een lachwekkende onzin dit, iedereen schreeuwt maar wat, niemand weet wat waar is, en ruziënd gaan we met zijn allen over tafel.

Ben ik blij dat ik geen supporter van zo'n zootje ellende ben zeg.
Al die mannetjes aan de kant van vd boog en z'n PR bureau zeggen ook over "bewijs" te beschikken, maar niks ervan maken ze openbaar. Alleen maar blijven praten over wat, en hoe, hij iets gezegd zou hebben. Dan kan je ook gewoon het openbaar maken.

Sowieso is die chaos gecreëerd door het bestuur. Omdat ze constant alles naar buiten brengen, namen en wat er gezegd is.

En die gast bij DWDD is echt een mongool eerste klas. "zakenman en ajax fan" :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_94867996
Verkeerd..
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:58:42 #249
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_94868356
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:20:46 #250
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94869586
quote:
'Molenaar beoogde voorzitter Ajax'

Keje Molenaar is de beoogd opvolger van Uri Coronel als voorzitter van Ajax. De 52-jarige Volendammer, momenteel werkzaam als advocaat, wordt nadrukkelijk in verband gebracht met de Amsterdamse club, meldt EenVandaag vanavond.

De Raad van Commissarissen en het bestuur van Ajax kondigden gisteravond hun vertrek aan. Aanleiding van de aanstaande breuk is het werk van Johan Cruijff, die momenteel de sloophamer hanteert in het Amsterdamse. De legendarische nummer veertien wil een groot aantal reorganisaties doorvoeren bij Ajax, maar kan op weinig bijval van het bestuur rekenen. Dat koos gisteren tijdens de ledenraad eieren voor haar geld.

Molenaar was als speler van 1980 tot 1984 actief voor Ajax. Momenteel heeft hij al een zetel in de ledenraad, die uit 24 mensen bestaat.
Lijkt mij een prima persoon.
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:21:00 #251
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_94869602
Ik snap Ajax niet, het bestuur en de leiding op straat zetten (of laten gebeuren dat), en er vervolgens achter komen dat het nog meer dan een maand duurt voordat er vervangers kúnnen worden aangesteld door de ledenraad. :X Als Feyenoorder ben ik jaloers op hoeveel geld jullie uit jullie spelers slepen. En misschien zijn jullie dat vergeten, maar door het bestuur (Rik dus!) wordt er onderhandelt. Maar omdat Johan zegt 'Rikkie is een eikel en moet weg' moet Rik weg.

Cruijfjoden. :N
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:22:32 #252
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94869691
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Euribob het volgende:
Ik snap Ajax niet, het bestuur en de leiding op straat zetten (of laten gebeuren dat), en er vervolgens achter komen dat het nog meer dan een maand duurt voordat er vervangers kúnnen worden aangesteld in de ledenraad. :X Als Feyenoorder ben ik jaloers op hoeveel geld jullie uit jullie spelers slepen. En misschien zijn jullie dat vergeten, maar door het bestuur (Rik dus!) wordt er onderhandelt. Maar omdat Johan zegt 'Rikkie is een eikel en moet weg' moet Rik weg.

Doe mij een plezier: lees je eens in over de materie, en kom vervolgens niet meer terug.
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:23:05 #253
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_94869712
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef Morendo het volgende:

[..]

Doe mij een plezier: lees je eens in over de materie, en kom vervolgens niet meer terug.
Ik wilde inhoudelijk reageren... maar dit is beter idd ^O^
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:24:23 #254
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_94869776
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ajax zit over 5 jaar net zo ver in de shit als Feyenoord nu, mark my words, ik heb ervaring.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:26:32 #255
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94869896
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ajax zit over 5 jaar net zo ver in de shit als Feyenoord nu, mark my words, ik heb ervaring.
:) :') :'( :D :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:35:04 #256
189963 nubreektmijnklomp
pi_94870400
quote:

[..]

Gelukkig heb jij je totaal niet ingelezen over Ajax en baseer je je mening waarschijnlijk op die clown die vanavond bij DWDD zat of iets dergelijks.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:38:03 #257
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94870568
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:) :') :'( :D :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_94870609
quote:

[..]

Dat duurt nog wel even. Bij Feyenoord heb je juist een roeper die wat kritiek geeft door middel van columns en níet daadwerkelijk met een plan komt.
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:39:23 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94870660
quote:

[..]

Ik heb Cruijff net gebeld. Hij zal het opnemen in de nieuwe vergadering.
pi_94871065
quote:

[..]

Oké, nou doei hoor. :W
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:46:48 #261
189963 nubreektmijnklomp
pi_94871117
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Euribob het volgende:
Ik snap Ajax niet, het bestuur en de leiding op straat zetten (of laten gebeuren dat), en er vervolgens achter komen dat het nog meer dan een maand duurt voordat er vervangers kúnnen worden aangesteld door de ledenraad. :X Als Feyenoorder ben ik jaloers op hoeveel geld jullie uit jullie spelers slepen. En misschien zijn jullie dat vergeten, maar door het bestuur (Rik dus!) wordt er onderhandelt. Maar omdat Johan zegt 'Rikkie is een eikel en moet weg' moet Rik weg.

Kakkerlakken :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:48:07 #262
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94871181
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Hij snapt er ook geen reet van.
Maar je kan hier blijven typen, heeft geen reet zin joh.
pi_94871482
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ohooo .. wat voor sport doe je? 2 wedstrijden en 1 voorwaardelijke wedstrijd schorsing!
pi_94873830
Zijn er trouwens al clubs die zich gemeld hebben voor Stekelenburg. Ik weet dat HSV interesse had, en dat hij op de shortlist van ManU staat (maar die azen nu ook weer op de keeper van Atletico Madrid). Juventus als gerucht.

Verder nog iets?
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:34:30 #265
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_94874267
Hopelijk is deze ellende uiteindelijk goed voor onze club, maar het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Van geen der partijen.
pi_94874383
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn er trouwens al clubs die zich gemeld hebben voor Stekelenburg. Ik weet dat HSV interesse had, en dat hij op de shortlist van ManU staat (maar die azen nu ook weer op de keeper van Atletico Madrid). Juventus als gerucht.

Verder nog iets?
Arsenal las ik ook pas iets over.
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:52:44 #267
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_94875682
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef tjoptjop het volgende:

Verder nog iets?
Niemand kon zoveel buitenlands geld voor voetballers vangen als Rik van den Boog
Wat een baas was 't toch. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieuwschierig op 31-03-2011 22:34:35 ]
Wie dit leest is gek
pi_94875835
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Niemand kon zoveel buitenlands geld voor voetballers vangen als Rik van de Boog
Zullen we hem laten zitten en kijken wat voor top transfer hij deze zomer binnen haalt?
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:02:40 #269
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_94876455
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zullen we hem laten zitten en kijken wat voor top transfer hij deze zomer binnen haalt?
Hij is niet weggestuurd, en zeker niet door "we"
Wie dit leest is gek
pi_94876588
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Niemand kon zoveel buitenlands geld voor voetballers vangen als Rik van de Boog
Nee man, dat was Van Geel dat was een baas op dat gebied _O_

De Mul: 5+ miljoen
Maduro: 6 miljoen
Babel: 18 miljoen

:D
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:10:55 #271
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_94877131
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En nu moeten Keje Molenaar en Wim Jonk deze onderhandelingen gaan voeren? :{
Wie dit leest is gek
pi_94877754
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zou hopelijk wel eens dat keepersgezeik van hen op kunnen lossen. maar ik betwijfel of Wenger de knip zal trekken ;) Enig idee wat Ajax voor hem vraagt?
pi_94877987
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wat dacht je van de shirtsponsor onderhandeling van Fontijn. Ajax behoort daarmee gewoon nog steeds tot de top van Europa.
pi_94878451
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Juventus had zich ook gemeld dacht ik. Voor hem hoop ik dat hij gewoon naar Man United kan :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:31:42 #275
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94878480
Iemand die ook nieuwsuur kijkt? Toch verrassend vond ik dat stukje over keizer... En over Die topman van Wijk? ook, die hier veelvuldig genoemd werd om een plaatsje te krijgen in de RvC
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:32:58 #276
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_94878555
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Starzky het volgende:
Iemand die ook nieuwsuur kijkt? Toch verrassend vond ik dat stukje over keizer... En over Die topman van Wijk? ook, die hier veelvuldig genoemd werd om een plaatsje te krijgen in de RvC
En Keje Molenaar heeft geen tijd voor Ajax,in geen enkele functie.
Wie dit leest is gek
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:33:46 #277
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_94878598
Het is één grote luchtbel tot nu toe
Wie dit leest is gek
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:34:17 #278
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94878634
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Lees net dat hij de beoogde nieuwe voorzitter is en door cruijff is goed gekeurd?
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:36:28 #279
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_94878770
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Starzky het volgende:

[..]

Lees net dat hij de beoogde nieuwe voorzitter is en door cruijff is goed gekeurd?
Hij heeft aan de NOS veklaard dat hij niet in het bestuur of de directie wil omdat zijn advocatenbureau alle aandacht en tijd opeist.
Wie dit leest is gek
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:40:08 #280
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94879006
heb je een bron of iets? Want kan er niets over vinden :(
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:42:20 #281
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_94879141
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Starzky het volgende:
heb je een bron of iets? Want kan er niets over vinden :(
Een bron? Dat zeg ik toch net. De NOS tv
Wie dit leest is gek
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:46:45 #282
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94879425
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Een bron? Dat zeg ik toch net. De NOS tv
Ik kan op NOS teletekst niet vinden, op Nieuwsuur niets gehoord (ook van NOS) en op de NOS sportsite zie ik ook niets...
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:47:18 #283
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:49:55 #284
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94879635
Nieuws van Arno Vermeulen... Maar even afwachten.

Maar bedankt voor je bron :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:56:51 #285
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94880100
quote:
'Ajax-leiding bespeelt fans via dubieus pr-bureau'

COMMENTAAR - Het gevecht tussen de leiding van Ajax en Johan Cruijff lijkt een met de dag groter wordende mediastrijd. Nadat Cruijff vorig jaar via zijn column in De Telegraaf de aanval op het bestuur en directie opende en diezelfde krant dat rechtstreeks op algemeen directeur Rik van den Boog deed, lijkt het er steeds meer op dat de Amsterdamse club zich nu schuldig maakt aan het op slinkse wijze beïnvloeden van het publiek.

Onlangs schakelde Ajax het gerenommeerde én dubieuze communicatie- en strategiebureau Burson-Marsteller in. Niet veel later verscheen er in het NRC een bericht dat de groep-Cruijff in een gesprek met Ajax heeft aangegeven dat onder meer assistent-trainer Danny Blind moest 'oprotten'. Cruijff en co ontkennen dergelijk woordgebruik.

Op het moment dat de Ajax-leiding de berichten lekte dat Blind in de plannen van de Cruijff op een vervelende wijze zou moeten vertrekken, wist de club dat dit veel supporters zou aanspreken. Blind is ongekend populair bij de aanhang. Dat bleek onder meer in het rampseizoen 2005/06 toen Blind als hoofdtrainer de onvoorwaardelijke steun van de fans kreeg. Ook in zijn vete met Martin Jol dit seizoen, koos het grootste deel de kant van de Zeeuwse assistent-trainer.

Diezelfde supporters worden vertegenwoordigd door Daniël Dekker, die echter zelden zegt wat het grootste deel van de fans denken. Vanmiddag verkondigde hij dat de fans 'diep geschokt' zijn door acties van Johan Cruijff, terwijl de meeste Ajacieden juist een voorstander zijn van de (harde) aanpak van de legendarische nummer veertien.

Dekker is van de Supportersvereniging Ajax, een orgaan van de club zelf. Deze fanclub organiseert onder meer leuke dagen voor voornamelijk jonge aanhangers van de Achterhoek tot Zeeuws-Vlaanderen, maar is zelden op kritiek te betrappen. Zéker niet op de Ajax-leiding.

Gisteravond kondigden voorzitter Uri Coronel en de raad van commissarissen hun vertrek aan bij Ajax. Nadat Coronel had aangegeven dit in het belang van de club te doen, kwam hij met vermeende notulen van de gesprekken met Cruijff en zijn volgers op de proppen. Bewijs voor ontoelaatbaar woordgebruik van Cruijff of zijn volgers in telefoon-, mail- of rechtstreeks contact is echter (voorlopig) nog niet gepubliceerd.

Yves Gijrath, uitgever en eigenaar van de Amsterdamse Miljonair Fair, kwam vandaag in het nieuws doordat hij - in BNR Nieuwsradio, EénVandaag én De Wereld Draait Door - beweerde te citeren uit de notulen. Het feit dat Gijrath in 2009 een poging deed om The Entertainment Group (TEG) van voormalig aandeelhouder Van den Boog - nog altijd aan de leiding bij Ajax - over te nemen, zet tot denken aan.

Diezelfde Van den Boog voelt zich gekrenkt na de openlijke kritiek van Cruijff via De Telegraaf en de campagne van dezelfde krant het afgelopen jaar in de berichtgeving rondom het faillissement van TEG.

Of de waarheid in al deze zaken ooit naar boven komt, is nog maar de vraag. Duidelijk is beide kampen zich schuldig hebben gemaakt en maken aan het bespelen van het publiek door middel van de pers. Dat er media zijn die zich hier voor lenen, is misschien nog wel het schadelijkst. (RED)
Wees op je hoede dus. ;)
pi_94880235
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Molenaar is wel zo'n media-geil persoon die op zijn blote knieën nog zal smeken om voorzitter te worden.
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:01:46 #287
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94880370
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wees op je hoede dus. ;)
Oud nieuws dit... Al enkele dagen bekend....

@urquhart: Idd, en voor zover ik het kan zien is het nieuws van Arno Vermeulen, nog nergens heb ik een echt betrouwbare bron gevonden...
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:05:03 #288
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94880575
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Starzky het volgende:

[..]

Oud nieuws dit... Al enkele dagen bekend....

@urquhart: Idd, en voor zover ik het kan zien is het nieuws van Arno Vermeulen, nog nergens heb ik een echt betrouwbare bron gevonden...
Het is een 'commentaar' en redelijk vers van de pers, 31/03/11 20u08.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 maart 2011 @ 23:06:33 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94880667
quote:
Molenaar wacht gewoon tot hij directeur kan worden, dan kan hij stoppen als advocaat. Dan hoeft hij Ajax er niet naast te doen. Hij heeft wel vaker openlijk zitten solliciteren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:10:45 #290
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94880933
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Molenaar wacht gewoon tot hij directeur kan worden, dan kan hij stoppen als advocaat. Dan hoeft hij Ajax er niet naast te doen. Hij heeft wel vaker openlijk zitten solliciteren
Ja, als hij gevraagd wordt dan doet hij het ook wel. Vaak genoeg een blijk van belangstelling gegeven bij Studio Voetbal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 maart 2011 @ 23:11:40 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_94880991
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, als hij gevraagd wordt dan doet hij het ook wel. Vaak genoeg een blijk van belangstelling gegeven bij Studio Voetbal.
blijk van belangstelling is nog subtiel uitgedrukt :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:18:37 #292
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94881440
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

blijk van belangstelling is nog subtiel uitgedrukt :P
pi_94881503
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Maar is hij er ook goed genoeg voor?
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:20:20 #294
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94881533
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Maar is hij er ook goed genoeg voor?
Ja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:24:13 #295
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94881765
Als voorzitter van de RvC heb je een toezichtsrol. Volgens mij is het ook een parttime baan. Dat moet Keje kunnen.
pi_94882327
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:24 schreef Morendo het volgende:
Als voorzitter van de RvC heb je een toezichtsrol. Volgens mij is het ook een parttime baan. Dat moet Keje kunnen.
Ik hoop echt dat ze deze keer geen dubbelfuncties creëren. Dat is niet goed :N
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:38:31 #297
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94882590
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat ze deze keer geen dubbelfuncties creëren. Dat is niet goed :N
Daar lag het probleem niet. Uri was toch ook niet fulltime met Ajax bezig?
pi_94883011
- spam -

[ Bericht 54% gewijzigd door Happel op 01-04-2011 07:51:43 ]
bomen zijn relax
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:51:52 #299
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_94883344
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef Morendo het volgende:

[..]

_O-

Van Kooten en de Bie ^O^

Oh... en ik had eigenlijk al wel een beetje gerekend op Molenaar. Weliswaar geil op n positie, maar ook een slimme (Ajax) man volgens mij.
pi_94883720
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Daar lag het probleem niet. Uri was toch ook niet fulltime met Ajax bezig?
Daar ligt zeker wel een probleem. Zo haal je heel snel je controle mogelijkheden weg als je je eigen werk moet beoordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')