Doe mij een plezier: lees je eens in over de materie, en kom vervolgens niet meer terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Euribob het volgende:
Ik snap Ajax niet, het bestuur en de leiding op straat zetten (of laten gebeuren dat), en er vervolgens achter komen dat het nog meer dan een maand duurt voordat er vervangers kúnnen worden aangesteld in de ledenraad.Als Feyenoorder ben ik jaloers op hoeveel geld jullie uit jullie spelers slepen. En misschien zijn jullie dat vergeten, maar door het bestuur (Rik dus!) wordt er onderhandelt. Maar omdat Johan zegt 'Rikkie is een eikel en moet weg' moet Rik weg.
Cruijfjoden.
Ik wilde inhoudelijk reageren... maar dit is beter iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doe mij een plezier: lees je eens in over de materie, en kom vervolgens niet meer terug.
Ajax zit over 5 jaar net zo ver in de shit als Feyenoord nu, mark my words, ik heb ervaring.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doe mij een plezier: lees je eens in over de materie, en kom vervolgens niet meer terug.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ajax zit over 5 jaar net zo ver in de shit als Feyenoord nu, mark my words, ik heb ervaring.
Gelukkig heb jij je totaal niet ingelezen over Ajax en baseer je je mening waarschijnlijk op die clown die vanavond bij DWDD zat of iets dergelijks.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ajax zit over 5 jaar net zo ver in de shit als Feyenoord nu, mark my words, ik heb ervaring.
Dat duurt nog wel even. Bij Feyenoord heb je juist een roeper die wat kritiek geeft door middel van columns en níet daadwerkelijk met een plan komt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb Cruijff net gebeld. Hij zal het opnemen in de nieuwe vergadering.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oké, nou doei hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kakkerlakkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef Euribob het volgende:
Ik snap Ajax niet, het bestuur en de leiding op straat zetten (of laten gebeuren dat), en er vervolgens achter komen dat het nog meer dan een maand duurt voordat er vervangers kúnnen worden aangesteld door de ledenraad.Als Feyenoorder ben ik jaloers op hoeveel geld jullie uit jullie spelers slepen. En misschien zijn jullie dat vergeten, maar door het bestuur (Rik dus!) wordt er onderhandelt. Maar omdat Johan zegt 'Rikkie is een eikel en moet weg' moet Rik weg.
Cruijfjoden.
Hij snapt er ook geen reet van.quote:
Arsenal las ik ook pas iets over.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn er trouwens al clubs die zich gemeld hebben voor Stekelenburg. Ik weet dat HSV interesse had, en dat hij op de shortlist van ManU staat (maar die azen nu ook weer op de keeper van Atletico Madrid). Juventus als gerucht.
Verder nog iets?
Niemand kon zoveel buitenlands geld voor voetballers vangen als Rik van den Boogquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn er trouwens al clubs die zich gemeld hebben voor Stekelenburg. Ik weet dat HSV interesse had, en dat hij op de shortlist van ManU staat (maar die azen nu ook weer op de keeper van Atletico Madrid). Juventus als gerucht.
Verder nog iets?
Zullen we hem laten zitten en kijken wat voor top transfer hij deze zomer binnen haalt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niemand kon zoveel buitenlands geld voor voetballers vangen als Rik van de Boog
Wat een baas was 't toch.
Hij is niet weggestuurd, en zeker niet door "we"quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zullen we hem laten zitten en kijken wat voor top transfer hij deze zomer binnen haalt?
Nee man, dat was Van Geel dat was een baas op dat gebiedquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niemand kon zoveel buitenlands geld voor voetballers vangen als Rik van de Boog
Wat een baas was 't toch.
En nu moeten Keje Molenaar en Wim Jonk deze onderhandelingen gaan voeren?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee man, dat was Van Geel dat was een baas op dat gebied
De Mul: 5+ miljoen
Maduro: 6 miljoen
Babel: 18 miljoen
Zou hopelijk wel eens dat keepersgezeik van hen op kunnen lossen. maar ik betwijfel of Wenger de knip zal trekkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Arsenal las ik ook pas iets over.
Wat dacht je van de shirtsponsor onderhandeling van Fontijn. Ajax behoort daarmee gewoon nog steeds tot de top van Europa.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee man, dat was Van Geel dat was een baas op dat gebied
De Mul: 5+ miljoen
Maduro: 6 miljoen
Babel: 18 miljoen
Juventus had zich ook gemeld dacht ik. Voor hem hoop ik dat hij gewoon naar Man United kanquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Arsenal las ik ook pas iets over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |