Nee geen trek hebben in een functie maar ondertussen wel verwachten en willen dat iedereen binnen de club het beleid voert wat jij wil. zoiets heet verantwoordelijkheid ontlopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over?? Een puinhoop creeren bij Ajax? Dat was het al! Hij heeft het slechts alleen geopenbaard. Gevalletje klokkenluider.
Hij zei van te voren continu dat hij helemaal geen trek had in een functie, en dat heeft hij ook niet bij Barcelona gedaan. Mensen die Cruijf laf noemen zullen Cruijf ongeacht de resultaten toch afkraken.
Ome Johan heeft nooit iets anders gepretendeerd. Dat jouw verwachtingen van hem anders zijn, daar kan hij niets aan doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee geen trek hebben in een functie maar ondertussen wel verwachten en willen dat iedereen binnen de club het beleid voert wat jij wil. zoiets heet verantwoordelijkheid ontlopen.
Dat er problemen zijn met Ajax is duidelijk (slecht aankoop en financieel beleid, jeugdopleiding misschien). Als Cruijff echt zon groot Ajax hart had dan had hij nu een functie opgeeist om dit te veranderen.
Kritiek leveren maar er zelf buiten blijven is altijd makkelijk.
Pure onzin dit, als Cruijff daadwerkelijk zijn verantwoordelijkheid had willen ontlopen dan had hij lekker via columns in De Telegraaf Ajax keer op keer afgeserveerd. Maar dat doet hij dus niet; hij stelt namelijk een plan op en zoekt daar zijn mensen bij. Het afbreukrisico is dus gewoon aanwezig...als dit plan faalt, en Jonk en Bergkamp falen dan faalt Cruijff. Hij hoeft dit niet te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee geen trek hebben in een functie maar ondertussen wel verwachten en willen dat iedereen binnen de club het beleid voert wat jij wil. zoiets heet verantwoordelijkheid ontlopen.
Dat er problemen zijn met Ajax is duidelijk (slecht aankoop en financieel beleid, jeugdopleiding misschien). Als Cruijff echt zon groot Ajax hart had dan had hij nu een functie opgeeist om dit te veranderen.
Kritiek leveren maar er zelf buiten blijven is altijd makkelijk.
Precies. En dan kan de gemiddelde Ajacied blijkbaar moeilijk opbrengen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:52 schreef Morendo het volgende:
Wel even afwachten hoe het nu verder gaat......
Als assistent prima, maar geen technische functie idd meer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Morendo het volgende:
Blind mag van mij wel bij Ajax blijven, maar alsjeblieft niet in een te verantwoordelijke functie. TD > No Way!
Doet er niet toe. Echt zijn nek uitsteken durft hij niet. Of hij dat nooit gepretendeerd heeft of wel doet er neit toe, het blijft lekker makkelijk om vanaf de zijlijn als voetbalgod kritiek te leveren zonder er zelf wat binnen de club aan te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ome Johan heeft nooit iets anders gepretendeerd. Dat jouw verwachtingen van hem anders zijn, daar kan hij niets aan doen.
Jij noemt een plan schrijven je nek uitsteken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Pure onzin dit, als Cruijff daadwerkelijk zijn verantwoordelijkheid had willen ontlopen dan had hij lekker via columns in De Telegraaf Ajax keer op keer afgeserveerd. Maar dat doet hij dus niet; hij stelt namelijk een plan op en zoekt daar zijn mensen bij. Het afbreukrisico is dus gewoon aanwezig...als dit plan faalt, en Jonk en Bergkamp falen dan faalt Cruijff. Hij hoeft dit niet te doen.
Maar blijkbaar willen mensen dat hij in een pak gaat zitten in de ereloge van de Arena met op zijn borst het kaartje 'voorzitter'. Zodat iedereen kan zien dat Cruijff nu echt helemaal verantwoordelijk is. Ik vind het maar onzin om die publieke opinie te pleasen, door het beesje een naam te geven.
Ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij noemt een plan schrijven je nek uitsteken?
quote:
Dat mag je natuurlijk vinden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Echt zijn nek uitsteken durft hij niet. Of hij dat nooit gepretendeerd heeft of wel doet er neit toe, het blijft lekker makkelijk om vanaf de zijlijn als voetbalgod kritiek te leveren zonder er zelf wat binnen de club aan te doen.
Daarom eistte hij ook dat zijn plan werd uitgevoerd zoals opgesteld, plus de mensen die aan het plan hebben meegewerkt. Op die manier voorkom je een dergelijk afschuif-systeem. En mij persoonlijk interesseert het niets of Cruijff nu wel of niet in Amsterdam zit. Als hij van mening is dat de mensen die hij aanstelt het goed kunnen uitvoeren, blijft hij gewoon mede-verantwoordelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
![]()
Een plan schrijven, dan weer lekker naar Spanje vertrekken.
Als het plan niet wordt uitgevoerd, kun je de bestuurders de schuld geven dat ze je plan niet uitvoeren.
Als ze wel je plan uitvoeren en het werkt niet, kun je gewoon zeggen dat de bestuurders het plan niet goed ten uitvoer hebben gebracht.
Wauw, wat een ontzettend nette, correcte reactie van Blind zeg! Chappeau... als je zo in het middelpunt wordt geplaatst. Hij laat heel duidelijk merken zeer gekwetst te zijn omdat hij onbetrouwbaar genoemd is, iets waar hij in mijn ogen ook het volste recht op heeft. Ik denk ook niet dat Blind onbetrouwbaar is... hij is gewoonweg niet capabel voor TD/Hoofdtrainer/andere centrale technische functies.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Houniet het volgende:
[NOS VIDEO] Reactie Danny Blind (!)
[NOS VIDEO] Reactie Wim Jonk
Ik begin ook steeds meer het idee te krijgen dat de directie Blind gebruikt als een soort 'troefkaart' in de strijd met Cruijff om de gunst van de supporters.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef Gwunnik het volgende:
Ik begin me nu ook af te vragen in hoeverre Blind precies weet wat er daadwerkelijk over hem gezegd is, en in hoeverre hij dit te horen heeft gekregen van anderen en dan vooral wie. Begin het idee te krijgen dat hij door Coronel, vdBoog en kornuiten is beinvloed.
Natuurlijk, dat reclamebureau zal juist dit soort dingen gebruiken om Cruijff als 'extreem' weg te zetten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer het idee te krijgen dat de directie Blind gebruikt als een soort 'troefkaart' in de strijd met Cruijff om de gunst van de supporters.
Nee daarom. We zullen het moeten afwachten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Wauw, wat een ontzettend nette, correcte reactie van Blind zeg! Chappeau... als je zo in het middelpunt wordt geplaatst. Hij laat heel duidelijk merken zeer gekwetst te zijn omdat hij onbetrouwbaar genoemd is, iets waar hij in mijn ogen ook het volste recht op heeft. Ik denk ook niet dat Blind onbetrouwbaar is... hij is gewoonweg niet capabel voor TD/Hoofdtrainer/andere centrale technische functies.
Ik begin me nu ook af te vragen in hoeverre Blind precies weet wat er daadwerkelijk over hem gezegd is, en in hoeverre hij dit te horen heeft gekregen van anderen en dan vooral wie. Begin het idee te krijgen dat hij door Coronel, vdBoog en kornuiten is beinvloed.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Cruijff hem onbetrouwbaar zou noemen, of dat Jonk/Bergkamp het daarmee eens zouden zijn.
Diep en diep respect voor Blind!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:11 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Wauw, wat een ontzettend nette, correcte reactie van Blind zeg! Chappeau... als je zo in het middelpunt wordt geplaatst. Hij laat heel duidelijk merken zeer gekwetst te zijn omdat hij onbetrouwbaar genoemd is, iets waar hij in mijn ogen ook het volste recht op heeft. Ik denk ook niet dat Blind onbetrouwbaar is... hij is gewoonweg niet capabel voor TD/Hoofdtrainer/andere centrale technische functies.
Al die mannetjes aan de kant van vd boog en z'n PR bureau zeggen ook over "bewijs" te beschikken, maar niks ervan maken ze openbaar. Alleen maar blijven praten over wat, en hoe, hij iets gezegd zou hebben. Dan kan je ook gewoon het openbaar maken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Mykonos het volgende:
Wat een lachwekkende onzin dit, iedereen schreeuwt maar wat, niemand weet wat waar is, en ruziënd gaan we met zijn allen over tafel.
Ben ik blij dat ik geen supporter van zo'n zootje ellende ben zeg.
Lijkt mij een prima persoon.quote:'Molenaar beoogde voorzitter Ajax'
Keje Molenaar is de beoogd opvolger van Uri Coronel als voorzitter van Ajax. De 52-jarige Volendammer, momenteel werkzaam als advocaat, wordt nadrukkelijk in verband gebracht met de Amsterdamse club, meldt EenVandaag vanavond.
De Raad van Commissarissen en het bestuur van Ajax kondigden gisteravond hun vertrek aan. Aanleiding van de aanstaande breuk is het werk van Johan Cruijff, die momenteel de sloophamer hanteert in het Amsterdamse. De legendarische nummer veertien wil een groot aantal reorganisaties doorvoeren bij Ajax, maar kan op weinig bijval van het bestuur rekenen. Dat koos gisteren tijdens de ledenraad eieren voor haar geld.
Molenaar was als speler van 1980 tot 1984 actief voor Ajax. Momenteel heeft hij al een zetel in de ledenraad, die uit 24 mensen bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |