Oei, zo'n straalbezopen boer uit een of ander gat met een pistool in zn hand. Daar moet je toch niet aan denken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:08 schreef eriksd het volgende:
En wat te denken van die dronken uitgaansjosti's met blaffers. Nee, danku.
Acht?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want al die andere figuren die nu tussen acht plankjes liggen als gevolg van hun gunslinging-actie, zullen het niet met je eens zijn.
Waarom verpest jij nou gelijk weer mn ochtend met je wijsneuzerij? Het is zes.quote:
Here to help.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom verpest jij nou gelijk weer mn ochtend met je wijsneuzerij? Het is zes.
Veiliger niet, het was in Afrika, dat veilig noemen is sowieso hypocriet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is het veiliger geworden? Werkelijk? Op de keper beschouwd zijn er nu in jouw praktijkvoorbeeld 2 ipv 1 wapenincidenten. Als men vervolgens met een dergelijk statistiekje om jouw mening vraagt en er is een 100% stijging te zien, weet ik jouw reactie al
Dan niet, ik blijf er in geloven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want al die andere figuren die nu tussen acht plankjes liggen als gevolg van hun gunslinging-actie, zullen het niet met je eens zijn.
Ik voel helemaal niks voor een wapendragende samenleving. Wie daarop kickt die hoepelt maar lekker op naar de VS.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik acht 50% van nederland al ongeschikt om met een een keukenmixer om te laten gaan, laat staan een vuurwapen.
Zuid-Afrika is een geheel andere situatie hè.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veiliger niet, het was in Afrika, dat veilig noemen is sowieso hypocriet.
Maar toch, het werkte wel.
quote:
Doe jij dat maar. Wens je veel succes in of andere achterbuurt met je pistool op zak.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan niet, ik blijf er in geloven.
Ik ga over 15 mins weg.quote:
De mafketels dus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:16 schreef Ryan3 het volgende:
Die PVV'ers hoor je er eigenlijk niet veel over, het zijn vooral de libertariërs die het propageren en de BNW'ers (althans een deel daarvan) die het toejuichen en in the ol'US of A ook de trigger overhalen...
Dikke kak inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ja, heel de dag he....
En de wapengeile randdebielen die niet in het leger zitten gaan wel bij de politie. Maar amper-mbo-ers legaal een wapen geven en ze het recht geven het te gebruiken is dan wel weer prima.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:17 schreef betyar het volgende:
In dienst had je ook altijd van die wapengeile randdebielen, en maar stoer doen en richten met een wapen op mensen, "losse patronen zijn niet gevaarlijk". En dan heb je nog de personen die menen dat zo'n onschuldig uitziende kogel toch best wel meevalt als die je lichaam binnendringt.
Ja, en ik heb door alleen al de suggestie te wekken dat ik een wapen onder m'n colbert had menig neger op laten rotten zonder er zelf af te komen met kleerscheuren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zuid-Afrika is een geheel andere situatie hè.
Mensen slapen daar met een vuurwapen onder het kussen, aldus mijn vrouw, die er paar jaar gewoond heeft.
Ja, waarbij zij opgemerkt dat ik die libertariërs ervan verdenk weliswaar voor vrij vuurwapenbezit te zijn, maar dat ze zelf nooit een vuurwapen van dichtbij hebben gezien (dienstplicht vaak S5) en dat ze ook te bang zijn om ermee te schieten, maar dat het gewoon past in hun ideologie. Blijven over de keurtroepen olv lavenderr en bastard om ons tegen de politieke tirannie van de PvdA te beschermen...quote:
Wat heeft het omgaan met een wapen nu weer te maken met het opleidingsniveau??quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En de wapengeile randdebielen die niet in het leger zitten gaan wel bij de politie. Maar amper-mbo-ers legaal een wapen geven en ze het recht geven het te gebruiken is dan wel weer prima.
Maar je begrijpt dat dat in Nederland een tikkeltje anders ligt allemaal, toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en ik heb door alleen al de suggestie te wekken dat ik een wapen onder m'n colbert had menig neger op laten rotten zonder er zelf af te komen met kleerscheuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |