In een vliegtuig?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of ik 'm zou dragen elke dag is een tweede, maar het zou wel fijn zijn dat je je eigen wapen mocht hebben, ook voor eventuele reizen.
Nee, je mag messen ook wel in het vliegtuig in je bagage hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In een vliegtuig?
Is dat niet de kat op het spek binden?
Daar hebben we Voorschrift, wandelend door de straten van Lutjebroekquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of ik 'm zou dragen elke dag is een tweede, maar het zou wel fijn zijn dat je je eigen wapen mocht hebben, ook voor eventuele reizen.
Ja, check-in bagage. Niet handbagage.quote:
O, ja?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je mag messen ook wel in het vliegtuig in je bagage hebben.
"Do you feel lucky? Punk."quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar hebben we Voorschrift, wandelend door de straten van Lutjebroek![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat de gemiddelde wapendragende armoedzaaier eerder de trekker overhaalt dan jij trouwens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Do you feel lucky? Punk."
Wollah, ieck schnell renn weg, hij hief gewier, ieszh enggg!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja?
Dat wist ik niet.
Laatste keer 2003 gevlogen.
quote:Strict rules apply to the transport of guns and other firearms on aircraft. In general, you cannot travel with any kind of firearm in your carry-on baggage. Instead, you must check firearms in containers approved by the Transportation Security Administration, or TSA.
The only exception to this rule is for law enforcement personnel, who must undergo thorough training and meet certain requirements to carry firearms on aircraft.
In addition to the TSA rules, each airline has its own policy regarding firearms. Check with your airline before traveling to avoid confusion and delays.
Dus daar zitten gewoon blaffers in?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, check-in bagage. Niet handbagage.
Je weet wel, die grote koffers waar niemand bij kan en mag.
Ik ben verder aan het googlen, hang on.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wtf....
Maar dat is in de VS?
Of overal?
quote:Checked Baggage
Many prohibited carry-on items can be checked in as long as they cannot cause harm when securely packed. This includes all sporting goods such as spear guns, bows and arrows; self-defense items like nunchakus, throwing stars and stun guns; and tools like axes, cattle prods and crowbars. Airlines may levy extra charges for large equipment. (United Airlines allows hockey equipment at no charge if it meets weight and length restrictions, for example, but vaulting poles cost extra.)
Exceptions
If a weapon or its ingredients can explode even when untouched by human hands, then it cannot be transported on any part of the plane. Some examples are blasting caps, flares, dynamite, gunpowder, gas torches, fuels and aerosols (except for small quantities of personal toiletries).
Firearms
You can carry on firearms and ammunition only if you are a law enforcement officer who meets the requirements of Title 49 of the Code of Federal Regulations. Otherwise, you must declare during check-in that you are transporting guns inside luggage. The firearm must be unloaded and locked in a hard-sided case. Provide the security officer with a means of opening the case. Store bullets in cases designed for them, but do not keep ammunition in magazines or clips unless they completely enclose the ammo.
Lijkt me bizar dat je een AK-47 meeneemt, dat even declareert en dan gewoon mag doorlopen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben verder aan het googlen, hang on.
Zo werkt het wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me bizar dat je een AK-47 meeneemt, dat even declareert en dan gewoon mag doorlopen....
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar hebben we Voorschrift, wandelend door de straten van Lutjebroek![]()
[ afbeelding ]
Zoals Hexagon zegt, bij Ajax zal het hoogstwaarschijnlijk wel gaan krullen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze Hillen hebben laten zitten.
Lekker is dat.quote:
Als je wilt stikken of doodvriezen in the process dan kan dat ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lekker is dat.
En als ik dan gewoon declareer en ik kan tijdens de vlucht in dat ruim komen dan kan ik die plane gewoon kapen en in een enorm flatgebouw laten neerstorten.
Dat dat kan... in de VS...
Daar ben je toch niet verbaasd over, hoop ik?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze Hillen hebben laten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |