Nou ja kijk, in zo'n land leven wij dus niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach geef ze een paar tientjes en ze doen alles voor je denk ik ja.
Als je de politie een paar euro geeft om een zwerver af te tuigen doen ze 't ook, dus de criminelen zijn al helemaal makkelijk daar.
Nee idd, maar ik raakte wel ieder schot het roosje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet echt een geweer.
Ze is nu weg, maar zal vragen als ze terug is het uit te leggen.quote:Wat zegt je vrouw overigens erover?
Ok, daar heb je gelijk in, maar het voelt persoonlijk gewoon beter voor mezelf.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja kijk, in zo'n land leven wij dus niet.
Ook niet achter elke hoek zit een straatschoffie verscholen.
De kans op bedreigingen is voor circa 99% van de bevolking nihil.
Geweld: ik maak het alleen mee in de verbale variant en dan m.n. op dit forum.
Verkrachtingen, aanrandingen seksueel getinte delicten komen wel relatief veel voor, maar daders blijken voor het grootste deel bekenden te zijn van het slachtoffer.
Watte?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ja jongens, Voorschrift knalt wel effe met kleine straatklootzakjes overhoopt met zn 9mmOnze maatschappij wordt niet veiliger door vrij wapenbezit.
Simpele conclusie uit jouw voorgaande postings.quote:
Ik heb niemand overhoop geknalt hoor, noch hier, noch in Afrika, noch in Azie, noch in Australie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Simpele conclusie uit jouw voorgaande postings.
Ik weet niet of zij dat precies weet hoor, maar ik zal het aan haar vragen. Misschien post ze dat dan vanmiddag of vanavond. (Voor haar is het ook al lang geleden 1992-1994, dacht ik).quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Een Winchester met kijker misschien? Met een Winchester is de terugslag weer nihil.
Nee, I know. Maar je wekt de indruk dat wel graag te willen om jezelf te verdedigen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niemand overhoop geknalt hoor, noch nier noch in Afrika.
Nee, niet te willen, maar te kunnen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, I know. Maar je wekt de indruk dat wel graag te willen om jezelf te verdedigen.
Een blaffer in de binnenzak van je colbert?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ok, daar heb je gelijk in, maar het voelt persoonlijk gewoon beter voor mezelf.
Ga Wilders beschermen, oh nee die laten het wapen open en bloot in de auto liggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een blaffer in de binnenzak van je colbert?
Of in een holster achter je colbert voor een grotere; ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een blaffer in de binnenzak van je colbert?
Maar toch niet als je al die zakenreizen doet; ik bedoel een wapen kun je niet meenemen in een vliegtuig, lijkt me...?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of in een holster achter je colbert voor een grotere; ja.
En steekwapens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:48 schreef remlof het volgende:
Vuurwapens zouden gewoon verboden moeten worden, behalve voor politie en leger.
Goeiemorgen.
Correct.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar toch niet als je al die zakenreizen doet; ik bedoel een wapen kun je niet meenemen in een vliegtuig, lijkt me...?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ok, daar heb je gelijk in, maar het voelt persoonlijk gewoon beter voor mezelf.
Zie edit, of in check-in baggage na declaratie van goederen.quote:
O, ja, gewoon declareren en dan meenemen, in een vliegtuig?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie edit, of in check-in baggage na declaratie van goederen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie edit, of in check-in baggage na declaratie van goederen.
Of ik 'm zou dragen elke dag is een tweede, maar het zou wel fijn zijn dat je je eigen wapen mocht hebben, ook voor eventuele reizen.quote:
Niet in je handbagage nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja, gewoon declareren en dan meenemen, in een vliegtuig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |