gezellig hoor!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was ff niet crea, vandaar die beestjes van bol maar erbij
jawel, een stuk of 7... het gaat goed helaas gister eentje dood geboren een tweeling maar eentje heeft het overleeft.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef Ceetje.. het volgende:
heel gezellig, die koetjes en kalfjes van jou. Is er nog wat geboren de afgelopen dagen?
Haha je zou je eigen posts eens terug moeten lezen. En je bloeddruk laten meten. Kan nooit goed zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ga je je maar beklagen op het belastingkantoor of bij Rutte. Je hoort dus thuis in de zzz-groep, Mensen, die altijd wat te zieken, zeuren en zeiken hebben,
morgen vrij dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
Zit op werk... geen zin in werk.... zin in morgen
eeeeeeeeeh, als je me dan ook effe vertelt wat een NOD is? Dan weet ik ook waar je het over hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee morgen lekker uit eten en dan is mijn NOD
Ik hoop op iets goeds
owquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeeeeeh, als je me dan ook effe vertelt wat een NOD is? Dan weet ik ook waar je het over hebt
IK ZAL VOOR JE DUIMEN!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Niet Ongesteldheids Dag
(dus ik hoop dat ik niet ongesteld word, en dat ik donderdag een positieve test in handen heb)
Ja hier ook nog 50 minuutjes en het is weer naar huis, ff eten dan beetje hangen en streams luistenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 50 minuutjes en dan naar huis.... ga heel de avond geen flikker doen...
Eten, douchen en in bed liggen
dat ze jou niet gecast hebben danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel uitgenodigd hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
dat ze jou niet gecast hebben dan
je kan zo het huis in hehehehhe
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
dat ze jou niet gecast hebben dan
je kan zo het huis in hehehehhe
Je lijkt mij wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt kapot van niks doen hier.quote:
Doe de Joanna!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt kapot van niks doen hier.
Kutbericht gehad op me werk... en heb even helemaal nergens zin in
Grrrrrrrrrrrrrrrr. Hahahahaha
Vanavond ben ik Zombie c_a
Is daar niet een gifje vanquote:
het lijkt eropquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:21 schreef superkokje het volgende:
wat een drukte ineens in de cs. Iedereen weggejaagd?
Welkom![]()
![]()
![]()
Ja weggejaagd uit de COS!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:21 schreef superkokje het volgende:
wat een drukte ineens in de sc. Iedereen weggejaagd?
Welkom![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja weggejaagd uit de COS!
Arme werkende medemens die geen streams mag kijken op het werk
Dit iddquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja weggejaagd uit de COS!
Arme werkende medemens die geen streams mag kijken op het werk
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:24 schreef superkokje het volgende:
hier is iedereen welkom, als je je huidsdieren maar in de cos laat
Die zitten waarschijnlijk op hun horloge te kijken hoelang het nog duurt voor ik ze de zon in laat thuisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:24 schreef superkokje het volgende:
hier is iedereen welkom, als je je huidsdieren maar in de cos laat
wa hebbie in huisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Ceetje.. het volgende:
kokkie, wat kan ik met een zieke kop koken voor man en kinders vanavond? Geen inspieraasie
Pannenkoeken en je man laten bakken! Nodig Jo ook meteen uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Ceetje.. het volgende:
kokkie, wat kan ik met een zieke kop koken voor man en kinders vanavond? Geen inspieraasie
eigenlijk (nog) niks, moet zowiezo boodschappen doen, dus ik denk dat ik maar chinees haalquote:
ook lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eigenlijk (nog) niks, moet zowiezo boodschappen doen, dus ik denk dat ik maar chinees haal
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Pannenkoeken en je man laten bakken! Nodig Jo ook meteen uit
maar bedankt voor de inspieraasie, kan ik mooi morgen doen, lekker snel klaarquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar bedankt voor de inspieraasie, kan ik mooi morgen doen, lekker snel klaar
alweer een werkdag erop zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna naar huis
plassen, opruimen en naar huis
nee, helaas, woon nogal een eind van Rotterdam af en ken daar ook niemandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef snetje het volgende:
iemand die kan helpen? pleaseCan anyone help get me a photograph please?
maik is weg, en ze moeten bij elkaar blijven (dus als er eentje moet pissen, moet de rest bij de deur wachten etc.)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef jesje1982 het volgende:
middag![]()
![]()
wtf is er allemaal loos in dat huis![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maik is weg, en ze moeten bij elkaar blijven (dus als er eentje moet pissen, moet de rest bij de deur wachten etc.)
probeer eens ctrl -quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
huh mijn kat is net op mijn toetsenbord gaan liggen en nu is de lettergrootte op het forum drastisch aangepast, iemand een tip hoe ik dit weer groter krijg? word gek van dat turen..
heb het alleen op de fok forums
Ctrl-scrollenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
huh mijn kat is net op mijn toetsenbord gaan liggen en nu is de lettergrootte op het forum drastisch aangepast, iemand een tip hoe ik dit weer groter krijg? word gek van dat turen..
heb ik een tijdje geleden ook gehad, probeer eens met control-+quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
middag jesjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef jesje1982 het volgende:
middag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Vultarian het volgende:
top bedankt allemaal![]()
dat die kat dat allemaal kan he
katten zijn toevallig heule slimme beesten, heb er ook twee, doen hier alles in huis voor me!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Vultarian het volgende:
hmm valt nog tegen dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lig in bed, dus wat zal ik zeggen
Mijn kat heeft ook een knop op mijn laptop thuis ontdekt die het hele toetsenbord locked..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Vultarian het volgende:
dat is wss het windowstekentje + Lquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Mijn kat heeft ook een knop op mijn laptop thuis ontdekt die het hele toetsenbord locked..
Ik kan het er alleen afhalen met een restartSlimme beesten!
Misschien welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat is wss het windowstekentje + L
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Misschien welMaar herstart was sneller kan ik me nog herinneren
Shoarma pizzas! die komen tenminste bezorgen :dquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Ceetje.. het volgende:
godver, die k*dtchinees hier in het durrep komt niet bezorgen (sollie sollie)
groeps missie ze moeten bij elkaar blijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef jesje1982 het volgende:
middag![]()
![]()
vanmorgen was het bagger.quote:
eeeeeh, nee, vanochtend huisarts, heb hetzelfde als kokkie, en het ligt niet aan Fok! en SST-streams kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:06 schreef jesje1982 het volgende:
en hoe is het met jou griepje meis? gaat het weer een beetje?
ow dus t is ook niet besmettelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, nee, vanochtend huisarts, heb hetzelfde als kokkie, en het ligt niet aan Fok! en SST-streams kijken.
nee, heb een kuurtje pillo's gehad, moet met een paar dagen over zijn, zegt ie. Mja, kokkie heeft het volgens mij al langer als een paar dagen. Hopelijk heeft mijn huisarts wel goeie pillo's gegeven.....quote:
k hoop het voor je, anders heb ik nog wel iets waar je lekker rustig van wordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heb een kuurtje pillo's gehad, moet met een paar dagen over zijn, zegt ie. Mja, kokkie heeft het volgens mij al langer als een paar dagen. Hopelijk heeft mijn huisarts wel goeie pillo's gegeven.....
denk dat ie van mij een verwaarloosde is en dus al langer bezig is. Daarnaast heb ik helaas ook nog andere klachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heb een kuurtje pillo's gehad, moet met een paar dagen over zijn, zegt ie. Mja, kokkie heeft het volgens mij al langer als een paar dagen. Hopelijk heeft mijn huisarts wel goeie pillo's gegeven.....
preciesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat ie van mij een verwaarloosde is en dus al langer bezig is. Daarnaast heb ik helaas ook nog andere klachten![]()
Maar positief blijven, is vanzelf gekomen gaat ook vanzelf weer weg
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:15 schreef jesje1982 het volgende:
ik ben dr ff vandoor tot vanavond als mn rug mee wil werken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:15 schreef jesje1982 het volgende:
ik ben dr ff vandoor tot vanavond als mn rug mee wil werken![]()
![]()
jazeker, de koelkast en vrieskist zijn weer mooi gevult met allemaal heerlijjke spulletjes!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef superkokje het volgende:
weer de nodige lekkernijen in huis gehaald
groepsmissie, samen uit samen thuis. Moeten bij alles dicht bij elkaar blijven, Wanner lukt 1 naar geheime kamer om beloning op te halen, rest mag kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
jazeker, de koelkast en vrieskist zijn weer mooi gevult met allemaal heerlijjke spulletjes!
nog wat gebeurt bij d buren??
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef bollokus het volgende:
en de hond was ook uiterst tevreden die heeft de hele pan met spaghettiesaus verobert.. die ik voor 3 mmaaltijden gemaakt had
ok zal eens kijken of ik de streams aangeslingert krijg
hij krijgt genoeg!! nu had ie volgens mij iets teveel want buiten kan ik het weer oprapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:05 schreef superkokje het volgende:
je moet dat beest ook genoeg te eten geven
is het toch niet helemaal verlorenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij krijgt genoeg!! nu had ie volgens mij iets teveel want buiten kan ik het weer oprapen
de kippen ogen zich er nu te goed aan doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
is het toch niet helemaal verloren
ok moi, wat een drukte in de sc !!quote:
allemaal hierheen gejaagd, en ze hebben niet gezwaaid, 1x raden mag je!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok moi, wat een drukte in de sc !!
Dus niet meer geschikt voor hergebruikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
de kippen ogen zich er nu te goed aan doen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
allemaal hierheen gejaagd, en ze hebben niet gezwaaid, 1x raden mag je!
je bedoelt de streams? idd verrie diepressingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef bollokus het volgende:
wat een deprimerend onderwerp bij de buren
het is maar hoe je in het leven staat, ik kan zo snel niks bedenken waar ik bang voor benquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef bollokus het volgende:
wat een deprimerend onderwerp bij de buren
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je bedoelt de streams? idd verrie diepressing![]()
en pietje heeft een pissige UI, zo, dat is er (nog een keer) uit
zo praat je toch niet over de modquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je bedoelt de streams? idd verrie diepressing![]()
en pietje heeft een pissige UI, zo, dat is er (nog een keer) uit
bang ben ik ook noet voor bijna niks.... maar na het afgelopen ongeluk wel vbeseft dat het heul heul snel weg kan zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is maar hoe je in het leven staat, ik kan zo snel niks bedenken waar ik bang voor ben
nee, daarom typ ik hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo praat je toch niet over de mod![]()
in jouw geval kan ik me voorstellen dat je voorzichtiger wordt, maar weerhoud het je om hetzelfde weer te doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
bang ben ik ook noet voor bijna niks.... maar na het afgelopen ongeluk wel vbeseft dat het heul heul snel weg kan zijn
het zelfde zal nog wel even duren voordat ik over die angst ben als ik het nog doe. Dat heeft toch wel een behoorlijke indruk gemaakt. voor de rest ja... ik moet wel leven hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
in jouw geval kan ik me voorstellen dat je voorzichtiger wordt, maar weerhoud het je om hetzelfde weer te doen?
dat sowiesoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zelfde zal nog wel even duren voordat ik over die angst ben als ik het nog doe. Dat heeft toch wel een behoorlijke indruk gemaakt. voor de rest ja... ik moet wel leven he
hai... lief muisjequote:
och het beweegtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje... .'t lijkt erop dat de buren vanmiddag geboft hebben met de streams... Ik schakel net in zit ik weer tegen een jankerd aan te kijken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:48 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavondbollokus
superkokje
marymouse
lutte
Ceetje
jesje1982
HALLO LUTTE!quote:
bommie wees welkomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:51 schreef versabommie het volgende:
HALLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
SUPERKOKJE!
![]()
![]()
![]()
10.000..... dan heb ik nog effe te gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:48 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavondbollokus
superkokje
marymouse
lutte
Ceetje
jesje1982
nee, Maik is weg, gevlucht, ertussenuit gepiept, heeft een uitweg gevonden vannacht, tijdens een streamlockquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef versabommie het volgende:
OMFG... nee ik kan dat echtniet meer dan twee posts![]()
hoi allen..
is iedereen al in het huis dood omdat wiegedood?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef versabommie het volgende:
OMFG... nee ik kan dat echtniet meer dan twee posts![]()
hoi allen..
is iedereen al in het huis dood omdat wiegedood?
10.000 dan heb je gewoon fakking geen leven!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
10.000..... dan heb ik nog effe te gaan
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOO MEISJE MET EEN C IN HAAR VOORNAAM!quote:
Ja Mark misschien kan je er wat meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
10.000 dan heb je gewoon fakking geen leven!![]()
Voor mark: http://ikzoekeenleven.web-log.nl/
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOO MEISJE MET EEN C IN HAAR VOORNAAM!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
psies! 10.000 posts.. dan moet in een inrichting ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ja Mark misschien kan je er wat mee
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef versabommie het volgende:
Charmed Angel heb ik ergens op twitterT... relnicht
Hoi meisje!quote:
liggen we op schoot?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Niki.P het volgende:
Goede avond iedereen ben er maar een beetje half bij vanvonf ben op mijn stiefbroertje van 4 aan het passen en we zijn buurman & buurman aan het kijken en heb jullie op mijn mobiel er bij
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Niki.P het volgende:
Goede avond iedereen ben er maar een beetje half bij vanvonf ben op mijn stiefbroertje van 4 aan het passen en we zijn buurman & buurman aan het kijken en heb jullie op mijn mobiel er bij
ook gezelliequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Niki.P het volgende:
Hallo nikiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Niki.P het volgende:
En.. pastie een beetje?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef versabommie het volgende:
Weet je wie ook meer dan 10.000 caps had: Deze man! (klik, geen idiotenlinkje!)
hoho! Ik vergelijk Mark niet met die pedo voorzittert heurquote:
psies!quote:
He jij bent hier altijd de gene die zegt dat we offtopic moeten blijven!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef versabommie het volgende:
Ik zit nu voor de 4e keer naar dat filmpje te kijken dat Monique met die brief zit te janken.. Ik wil haar tranen proeven.. teringwijf! omnomnom!
tis vanmorgen vroeg gebeurt.. ergo .. geen commentaar op de huidige streams!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
He jij bent hier altijd de gene die zegt dat we offtopic moeten blijven!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis vanmorgen vroeg gebeurt.. ergo .. geen commentaar op de huidige streams!
Ik zeg dikke vette loophole!![]()
Who's your daddy!
Wil je ze kopen van me?quote:
quote:
jup, bommiiegevlucht of zoquote:
superkokkie bollo en ceetje en soury... wie wil je weg hebben ??quote:
nee, oma kwam kids halen om daar te eten, heb braaf tomatensoep gegeten met bammetje erbijquote:
mischien even hyven....................quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
Ik wil dat er op het scherm een Maik komt die zegt: Mo... de cholera voor je bazige tyfusbitch. En de rest buiten Gerard is een egoistisch klein tyfuskind, m.u.v. Philip, dat is gewoone en ongelooflijke hompmongool!
dat wil ik!
Bollo! Puur uit bescherming, die is niet opgewassen tegen de anderen in het spelletje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
superkokkie bollo en ceetje en soury... wie wil je weg hebben ??
krijg ik daar ook nog eens een banquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
mischien even hyven....................
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bollo! Puur uit bescherming, die is niet opgewassen tegen de anderen in het spelletje!![]()
moet alles een keer meemakenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
krijg ik daar ook nog eens een ban
een ban? JIJ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
krijg ik daar ook nog eens een ban
Zeldenquote:
neeee, doe maar effe niet, m'n kids zitten nog te kijken, zijn nog iets te klein voor bloederige taferelen (doe maar na acht uur vanavond)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:24 schreef versabommie het volgende:
Er ligt wat klaar voor Philip, ik hoop een fragmentatiebom!
Gewoon na de knal en de shockerende beelden tegen ze zeggen: Dat gebeurt met egoistische hypocriete mensen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee, doe maar effe niet, m'n kids zitten nog te kijken, zijn nog iets te klein voor bloederige taferelen (doe maar na acht uur vanavond)
okequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon na de knal en de shockerende beelden tegen ze zeggen: Dat gebeurt met egoistische hypocriete mensen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon na de knal en de shockerende beelden tegen ze zeggen: Dat gebeurt met egoistische hypocriete mensen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:36 schreef Niki.P het volgende:
Broertje op bed gelegd laptop er bij, Secret Story aan gezet! Ben er weer bij!
gezellig naar het oog kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:36 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:36 schreef Niki.P het volgende:
lol vorige keer kun je allleen de buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
Ik ga snel die mobiele SS pagina kijken! Flux dit is spanning ende sensatie!
ik wist niet eens dat er ook een gewone site wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
Ik ga snel die mobiele SS pagina kijken! Flux dit is spanning ende sensatie!
nog steedsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
lol vorige keer kun je allleen de buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zien
#bartjeboonen #net5 #fail !!!quote:
doe dan tweeten!quote:
effe twittere misschienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
Is Miss J er nog niet? Ik zoek een kliko reiniger (m/v) !
dan weet jij meer als ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef pietpaniek het volgende:
Wat lees ik nou ceetje was naar de buurman aan het gluuren samen met haar neefjes
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Niki.P het volgende:
ik heb wel een mobiel, maar als ik daar op moet fokken, heb ik een vergrootglas nodig.quote:
stug vol blijven houden, went vanzelf wel (over een jaar ofzo)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:17 schreef pietpaniek het volgende:
Mijn kid ligd al een half uur the blearen dat ie niet wil slapen.... Ik haat zomertijd![]()
![]()
ik gaf die van mij altijd een flesje drinken mee in bed (water), dat hielp wel, en ik weet niet of je kind 's middags nog slaapt, maar anders wakker houden morgenmiddagquote:
wakker houden morgenmiddag, of morgenochtend een uur vroeger uit bed halenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef pietpaniek het volgende:
Hij doet het altijd goed gewoon op bed 5 minuten beetje kletsen en hoppa pitten..... Dit is niet normaal
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wakker houden morgenmiddag, of morgenochtend een uur vroeger uit bed halen
Of een stevige pul whiskey geven!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wakker houden morgenmiddag, of morgenochtend een uur vroeger uit bed halen
uitproberen mag iequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ie het morgen weer doet, is het uitproberen. Tip: oordoppen
dat helpt ook altijd wel ja, maar dan liggen ze na een week alleen nog maar om whiskey te schreeuwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of een stevige pul whiskey geven!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Spooky4u het volgende:
Voetbal![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Spooky4u het volgende:
Voetbal![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik had kaartjes voor de wedstrijd vanavond, maar kon niet mee (via het werk, GRATIS business seats in de Arena), ben ziekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Spooky4u het volgende:
Voetbal![]()
Wie spellen er??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Spooky4u het volgende:
Voetbal![]()
Het is voetbal, niet tien voor taal!quote:
Sorry ik had nooit een 10 voor taal..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is voetbal, niet tien voor taal!
tegen wie heb je het? En waarom?quote:
commentaar op taalfoutenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is voetbal, niet tien voor taal!
ik heb het tegen sinterklaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
tegen wie heb je het? En waarom?
Iedere dag is reldag!!quote:
psies!quote:
maar ze roepen ook zulke gekke dingen daar op #sstnlquote:
ja, ik zie het, de kutdtjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar ze roepen ook zulke gekke dingen daar op #sstnl
doe je mee rellen, doe je mee, doe je mee, doe je mee?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe je mee rellen, doe je mee, doe je mee, doe je mee?aah? toe nou! kom dan kom dan kom dan kom dan!
.. kom je nu mee? kom dan
? HEY! KOM NOU!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe je mee rellen, doe je mee, doe je mee, doe je mee?aah? toe nou! kom dan kom dan kom dan kom dan!
? HEY! KOM NOU!
grappig... iemand met 0 volgers blocked mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
roozemondje heeft je geblocked op de twitteur
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
grappig... iemand met 0 volgers blocked me
Lol, kun jij niet een paar leuke linkjes hier neerzetten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
? HEY! KOM NOU!
Streams en Voetbal aan het kijken, Kijken of hier nog iets leuks gezegt wordt en de COS een beetje bij houden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
wat zijn jullie weer allemaal aan het doen ?!?!?!?
ikke niks, bommie is weer op de twittert bezig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
wat zijn jullie weer allemaal aan het doen ?!?!?!?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke niks, bommie is weer op de twittert bezig.
En Jurien heeft een topic geopend, waarin ie alle fokkers probeert af te zeiken
k ben ook aan t meeloeren op twittert jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pizza naar biunnen geschoven en nu lezen dat maikiehelemaal niet weg isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Streams en Voetbal aan het kijken, Kijken of hier nog iets leuks gezegt wordt en de COS een beetje bij houden...
En op me nu slapende broertje aan het passen..
En jij?
ik las het en bommie weer het gesprek van de dagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Had je dat verwacht dan... Hopelijk zijn we morgen ook een paar uur verlost van Joanne, (en donderdag helemaal)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
pizza naar biunnen geschoven en nu lezen dat maikiehelemaal niet weg is
why? wat is er morgen ??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Had je dat verwacht dan... Hopelijk zijn we morgen ook een paar uur verlost van Joanne, (en donderdag helemaal)
Joanne heeft van de Stem de opdracht gekregen om vannacht ook te verdwijnen.quote:
dat ze die dan per ongeluk de voordeur uit laten wandelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joanne heeft van de Stem de opdracht gekregen om vannacht ook te verdwijnen.![]()
Heb je een paar leuke tweets om hier neer te zetten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k ben ook aan t meeloeren op twittert ja
neuh het is weer ff overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je een paar leuke tweets om hier neer te zetten?![]()
Hi all!
Ah leuk, Kahaharing is er weer! Ik zeg truste alvast mensen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je een paar leuke tweets om hier neer te zetten?![]()
Hi all!
pak die tomtom af!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joanne heeft van de Stem de opdracht gekregen om vannacht ook te verdwijnen.![]()
Owkeej.... Slaap lekker dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah leuk, Kahaharing is er weer! Ik zeg truste alvast mensen!
En nee Kahaharing, ik wil er niet met je over praten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |