commentaar op taalfoutenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is voetbal, niet tien voor taal!
ik heb het tegen sinterklaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
tegen wie heb je het? En waarom?
Iedere dag is reldag!!quote:
psies!quote:
maar ze roepen ook zulke gekke dingen daar op #sstnlquote:
ja, ik zie het, de kutdtjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar ze roepen ook zulke gekke dingen daar op #sstnl
doe je mee rellen, doe je mee, doe je mee, doe je mee?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe je mee rellen, doe je mee, doe je mee, doe je mee?aah? toe nou! kom dan kom dan kom dan kom dan!
.. kom je nu mee? kom dan
? HEY! KOM NOU!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe je mee rellen, doe je mee, doe je mee, doe je mee?aah? toe nou! kom dan kom dan kom dan kom dan!
? HEY! KOM NOU!
grappig... iemand met 0 volgers blocked mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
roozemondje heeft je geblocked op de twitteur
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
grappig... iemand met 0 volgers blocked me
Lol, kun jij niet een paar leuke linkjes hier neerzetten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
? HEY! KOM NOU!
Streams en Voetbal aan het kijken, Kijken of hier nog iets leuks gezegt wordt en de COS een beetje bij houden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
wat zijn jullie weer allemaal aan het doen ?!?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |