commentaar op taalfoutenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is voetbal, niet tien voor taal!
ik heb het tegen sinterklaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
tegen wie heb je het? En waarom?
Iedere dag is reldag!!quote:
psies!quote:
maar ze roepen ook zulke gekke dingen daar op #sstnlquote:
ja, ik zie het, de kutdtjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar ze roepen ook zulke gekke dingen daar op #sstnl
doe je mee rellen, doe je mee, doe je mee, doe je mee?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe je mee rellen, doe je mee, doe je mee, doe je mee?aah? toe nou! kom dan kom dan kom dan kom dan!
.. kom je nu mee? kom dan
? HEY! KOM NOU!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe je mee rellen, doe je mee, doe je mee, doe je mee?aah? toe nou! kom dan kom dan kom dan kom dan!
? HEY! KOM NOU!
grappig... iemand met 0 volgers blocked mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
roozemondje heeft je geblocked op de twitteur
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
grappig... iemand met 0 volgers blocked me
Lol, kun jij niet een paar leuke linkjes hier neerzetten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
? HEY! KOM NOU!
Streams en Voetbal aan het kijken, Kijken of hier nog iets leuks gezegt wordt en de COS een beetje bij houden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
wat zijn jullie weer allemaal aan het doen ?!?!?!?
ikke niks, bommie is weer op de twittert bezig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
wat zijn jullie weer allemaal aan het doen ?!?!?!?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke niks, bommie is weer op de twittert bezig.
En Jurien heeft een topic geopend, waarin ie alle fokkers probeert af te zeiken
k ben ook aan t meeloeren op twittert jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pizza naar biunnen geschoven en nu lezen dat maikiehelemaal niet weg isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Streams en Voetbal aan het kijken, Kijken of hier nog iets leuks gezegt wordt en de COS een beetje bij houden...
En op me nu slapende broertje aan het passen..
En jij?
ik las het en bommie weer het gesprek van de dagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Had je dat verwacht dan... Hopelijk zijn we morgen ook een paar uur verlost van Joanne, (en donderdag helemaal)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
pizza naar biunnen geschoven en nu lezen dat maikiehelemaal niet weg is
why? wat is er morgen ??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Had je dat verwacht dan... Hopelijk zijn we morgen ook een paar uur verlost van Joanne, (en donderdag helemaal)
Joanne heeft van de Stem de opdracht gekregen om vannacht ook te verdwijnen.quote:
dat ze die dan per ongeluk de voordeur uit laten wandelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joanne heeft van de Stem de opdracht gekregen om vannacht ook te verdwijnen.![]()
Heb je een paar leuke tweets om hier neer te zetten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k ben ook aan t meeloeren op twittert ja
neuh het is weer ff overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je een paar leuke tweets om hier neer te zetten?![]()
Hi all!
Ah leuk, Kahaharing is er weer! Ik zeg truste alvast mensen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je een paar leuke tweets om hier neer te zetten?![]()
Hi all!
pak die tomtom af!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joanne heeft van de Stem de opdracht gekregen om vannacht ook te verdwijnen.![]()
Owkeej.... Slaap lekker dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah leuk, Kahaharing is er weer! Ik zeg truste alvast mensen!
En nee Kahaharing, ik wil er niet met je over praten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |