lol vorige keer kun je allleen de buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
Ik ga snel die mobiele SS pagina kijken! Flux dit is spanning ende sensatie!
ik wist niet eens dat er ook een gewone site wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
Ik ga snel die mobiele SS pagina kijken! Flux dit is spanning ende sensatie!
nog steedsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
lol vorige keer kun je allleen de buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zien
#bartjeboonen #net5 #fail !!!quote:
doe dan tweeten!quote:
effe twittere misschienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef versabommie het volgende:
Is Miss J er nog niet? Ik zoek een kliko reiniger (m/v) !
dan weet jij meer als ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef pietpaniek het volgende:
Wat lees ik nou ceetje was naar de buurman aan het gluuren samen met haar neefjes
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Niki.P het volgende:
Goede avond iedereen ben er maar een beetje half bij vanvonf ben op mijn stiefbroertje van 4 aan het passen en we zijn buurman & buurman aan het kijken en heb jullie op mijn mobiel er bij
ik heb wel een mobiel, maar als ik daar op moet fokken, heb ik een vergrootglas nodig.quote:
stug vol blijven houden, went vanzelf wel (over een jaar ofzo)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:17 schreef pietpaniek het volgende:
Mijn kid ligd al een half uur the blearen dat ie niet wil slapen.... Ik haat zomertijd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |