gezellig hoor!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was ff niet crea, vandaar die beestjes van bol maar erbij
jawel, een stuk of 7... het gaat goed helaas gister eentje dood geboren een tweeling maar eentje heeft het overleeft.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef Ceetje.. het volgende:
heel gezellig, die koetjes en kalfjes van jou. Is er nog wat geboren de afgelopen dagen?
Haha je zou je eigen posts eens terug moeten lezen. En je bloeddruk laten meten. Kan nooit goed zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ga je je maar beklagen op het belastingkantoor of bij Rutte. Je hoort dus thuis in de zzz-groep, Mensen, die altijd wat te zieken, zeuren en zeiken hebben,
morgen vrij dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
Zit op werk... geen zin in werk.... zin in morgen
eeeeeeeeeh, als je me dan ook effe vertelt wat een NOD is? Dan weet ik ook waar je het over hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee morgen lekker uit eten en dan is mijn NOD
Ik hoop op iets goeds
owquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeeeeeh, als je me dan ook effe vertelt wat een NOD is? Dan weet ik ook waar je het over hebt
IK ZAL VOOR JE DUIMEN!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Niet Ongesteldheids Dag
(dus ik hoop dat ik niet ongesteld word, en dat ik donderdag een positieve test in handen heb)
Ja hier ook nog 50 minuutjes en het is weer naar huis, ff eten dan beetje hangen en streams luistenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 50 minuutjes en dan naar huis.... ga heel de avond geen flikker doen...
Eten, douchen en in bed liggen
dat ze jou niet gecast hebben danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel uitgenodigd hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
dat ze jou niet gecast hebben dan
je kan zo het huis in hehehehhe
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
dat ze jou niet gecast hebben dan
je kan zo het huis in hehehehhe
Je lijkt mij wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt kapot van niks doen hier.quote:
Doe de Joanna!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt kapot van niks doen hier.
Kutbericht gehad op me werk... en heb even helemaal nergens zin in
Grrrrrrrrrrrrrrrr. Hahahahaha
Vanavond ben ik Zombie c_a
Is daar niet een gifje vanquote:
het lijkt eropquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:21 schreef superkokje het volgende:
wat een drukte ineens in de cs. Iedereen weggejaagd?
Welkom![]()
![]()
![]()
Ja weggejaagd uit de COS!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:21 schreef superkokje het volgende:
wat een drukte ineens in de sc. Iedereen weggejaagd?
Welkom![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja weggejaagd uit de COS!
Arme werkende medemens die geen streams mag kijken op het werk
Dit iddquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja weggejaagd uit de COS!
Arme werkende medemens die geen streams mag kijken op het werk
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:24 schreef superkokje het volgende:
hier is iedereen welkom, als je je huidsdieren maar in de cos laat
Die zitten waarschijnlijk op hun horloge te kijken hoelang het nog duurt voor ik ze de zon in laat thuisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:24 schreef superkokje het volgende:
hier is iedereen welkom, als je je huidsdieren maar in de cos laat
wa hebbie in huisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Ceetje.. het volgende:
kokkie, wat kan ik met een zieke kop koken voor man en kinders vanavond? Geen inspieraasie
Pannenkoeken en je man laten bakken! Nodig Jo ook meteen uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Ceetje.. het volgende:
kokkie, wat kan ik met een zieke kop koken voor man en kinders vanavond? Geen inspieraasie
eigenlijk (nog) niks, moet zowiezo boodschappen doen, dus ik denk dat ik maar chinees haalquote:
ook lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eigenlijk (nog) niks, moet zowiezo boodschappen doen, dus ik denk dat ik maar chinees haal
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Pannenkoeken en je man laten bakken! Nodig Jo ook meteen uit
maar bedankt voor de inspieraasie, kan ik mooi morgen doen, lekker snel klaarquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar bedankt voor de inspieraasie, kan ik mooi morgen doen, lekker snel klaar
alweer een werkdag erop zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna naar huis
plassen, opruimen en naar huis
nee, helaas, woon nogal een eind van Rotterdam af en ken daar ook niemandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef snetje het volgende:
iemand die kan helpen? pleaseCan anyone help get me a photograph please?
maik is weg, en ze moeten bij elkaar blijven (dus als er eentje moet pissen, moet de rest bij de deur wachten etc.)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef jesje1982 het volgende:
middag![]()
![]()
wtf is er allemaal loos in dat huis![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maik is weg, en ze moeten bij elkaar blijven (dus als er eentje moet pissen, moet de rest bij de deur wachten etc.)
probeer eens ctrl -quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
huh mijn kat is net op mijn toetsenbord gaan liggen en nu is de lettergrootte op het forum drastisch aangepast, iemand een tip hoe ik dit weer groter krijg? word gek van dat turen..
heb het alleen op de fok forums
Ctrl-scrollenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
huh mijn kat is net op mijn toetsenbord gaan liggen en nu is de lettergrootte op het forum drastisch aangepast, iemand een tip hoe ik dit weer groter krijg? word gek van dat turen..
heb ik een tijdje geleden ook gehad, probeer eens met control-+quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Vultarian het volgende:
middag jesjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef jesje1982 het volgende:
middag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Vultarian het volgende:
top bedankt allemaal![]()
dat die kat dat allemaal kan he
katten zijn toevallig heule slimme beesten, heb er ook twee, doen hier alles in huis voor me!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Vultarian het volgende:
hmm valt nog tegen dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lig in bed, dus wat zal ik zeggen
Mijn kat heeft ook een knop op mijn laptop thuis ontdekt die het hele toetsenbord locked..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Vultarian het volgende:
dat is wss het windowstekentje + Lquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Mijn kat heeft ook een knop op mijn laptop thuis ontdekt die het hele toetsenbord locked..
Ik kan het er alleen afhalen met een restartSlimme beesten!
Misschien welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat is wss het windowstekentje + L
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Misschien welMaar herstart was sneller kan ik me nog herinneren
Shoarma pizzas! die komen tenminste bezorgen :dquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Ceetje.. het volgende:
godver, die k*dtchinees hier in het durrep komt niet bezorgen (sollie sollie)
groeps missie ze moeten bij elkaar blijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef jesje1982 het volgende:
middag![]()
![]()
vanmorgen was het bagger.quote:
eeeeeh, nee, vanochtend huisarts, heb hetzelfde als kokkie, en het ligt niet aan Fok! en SST-streams kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:06 schreef jesje1982 het volgende:
en hoe is het met jou griepje meis? gaat het weer een beetje?
ow dus t is ook niet besmettelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, nee, vanochtend huisarts, heb hetzelfde als kokkie, en het ligt niet aan Fok! en SST-streams kijken.
nee, heb een kuurtje pillo's gehad, moet met een paar dagen over zijn, zegt ie. Mja, kokkie heeft het volgens mij al langer als een paar dagen. Hopelijk heeft mijn huisarts wel goeie pillo's gegeven.....quote:
k hoop het voor je, anders heb ik nog wel iets waar je lekker rustig van wordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heb een kuurtje pillo's gehad, moet met een paar dagen over zijn, zegt ie. Mja, kokkie heeft het volgens mij al langer als een paar dagen. Hopelijk heeft mijn huisarts wel goeie pillo's gegeven.....
denk dat ie van mij een verwaarloosde is en dus al langer bezig is. Daarnaast heb ik helaas ook nog andere klachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heb een kuurtje pillo's gehad, moet met een paar dagen over zijn, zegt ie. Mja, kokkie heeft het volgens mij al langer als een paar dagen. Hopelijk heeft mijn huisarts wel goeie pillo's gegeven.....
preciesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat ie van mij een verwaarloosde is en dus al langer bezig is. Daarnaast heb ik helaas ook nog andere klachten![]()
Maar positief blijven, is vanzelf gekomen gaat ook vanzelf weer weg
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:15 schreef jesje1982 het volgende:
ik ben dr ff vandoor tot vanavond als mn rug mee wil werken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:15 schreef jesje1982 het volgende:
ik ben dr ff vandoor tot vanavond als mn rug mee wil werken![]()
![]()
jazeker, de koelkast en vrieskist zijn weer mooi gevult met allemaal heerlijjke spulletjes!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef superkokje het volgende:
weer de nodige lekkernijen in huis gehaald
groepsmissie, samen uit samen thuis. Moeten bij alles dicht bij elkaar blijven, Wanner lukt 1 naar geheime kamer om beloning op te halen, rest mag kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
jazeker, de koelkast en vrieskist zijn weer mooi gevult met allemaal heerlijjke spulletjes!
nog wat gebeurt bij d buren??
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef bollokus het volgende:
en de hond was ook uiterst tevreden die heeft de hele pan met spaghettiesaus verobert.. die ik voor 3 mmaaltijden gemaakt had
ok zal eens kijken of ik de streams aangeslingert krijg
hij krijgt genoeg!! nu had ie volgens mij iets teveel want buiten kan ik het weer oprapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:05 schreef superkokje het volgende:
je moet dat beest ook genoeg te eten geven
is het toch niet helemaal verlorenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij krijgt genoeg!! nu had ie volgens mij iets teveel want buiten kan ik het weer oprapen
de kippen ogen zich er nu te goed aan doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
is het toch niet helemaal verloren
ok moi, wat een drukte in de sc !!quote:
allemaal hierheen gejaagd, en ze hebben niet gezwaaid, 1x raden mag je!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok moi, wat een drukte in de sc !!
Dus niet meer geschikt voor hergebruikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
de kippen ogen zich er nu te goed aan doen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
allemaal hierheen gejaagd, en ze hebben niet gezwaaid, 1x raden mag je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |