Wel netjes dat ze het uiteindelijk toch even vermeldenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef Flashbox het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om de streams weer op orde te krijgen. #sstnl
Stelletje prutsers
ik kan je verzekeren dat er mensen zijn die dus niet aan kunnen komen. ondanks speciale voeding en een dieet van meer dan 3500 calorieen. Een normale vrouw gebruikt ongeveer 2000 cal. p. dagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja je kan dun gebouwd zijn maar dan kanje alsnog wel aankomen (desnoods via een dietist)
ik ga me excuses niet aanbieden want ik vind dat gewoon geen mooie lichamen
maar gratenpakhuizen te dun geen vorm.,. geen heup.. geen tiet.. geen kont..
ieder zo zn eigen smaak
Ga jij maar, wel zwaaien naar ons danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben ik nu te laat met antwoorden... dat ze mij kiezen ben al op de helft!!!! bespaart in de kosten!!!
check sc staan al je antwoordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi was ff werken net weer terug. Weet iemand de antwoorden op de volgende vragen:
1) Maik eruit, brief in huis. Zijn er al meer mededelingen gedaan of zijn ze ergens achter bijv. geheimschrift in brief dat ze moeten ontraadselen pas dan komt Maik terug?
2) Meer bekend over geruchten dat oude bewoners terugkeren?
3) Is kamer van de waarheid open?
4) Heeft Joanna gedrukt?
5) Zo ja gedrukt had ze het geheim van Sharon goed?
6) Is de telefoon nog gegaan sinds een week?
7) Heeft Laura de hele dag in bed gelegen vanaf direct na ontbijt?
8) Ander noemenswaardig SS nieuws?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi was ff werken net weer terug. Weet iemand de antwoorden op de volgende vragen:
1) Maik eruit, brief in huis. Zijn er al meer mededelingen gedaan of zijn ze ergens achter bijv. geheimschrift in brief dat ze moeten ontraadselen pas dan komt Maik terug?
4) Heeft Joanna gedrukt?
haha oke najaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Wacht maar, tot na kinderen
Komt het allemaal goed....
En aankomen lukt soms echt niet hoor.
geloof me, been there.......
Jij had toch contacten met iemand van de redactie? kan die je niet helpen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef meneertje1972 het volgende:
4) Heeft Joanna gedrukt?
tuurlijk... ga ik voor de stream staan... en ik wil de groeten doen aan.... en dan mag iedereen in de cos 1x zwaaienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga jij maar, wel zwaaien naar ons dan
en je hebt al wielen, das nog snellerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben ik nu te laat met antwoorden... dat ze mij kiezen ben al op de helft!!!! bespaart in de kosten!!!
nee hoor...was nooit makkelijker..ik ga op bed liggen en laat me aflikken..eten wordt klaar gemaakt door de stomme kerels..ik vind het primaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef iwannabehigh het volgende:
wahah
toch wel veel mensen die willen
hmm
het spel is moeilijker dan jullie allemaa denken
Gelukkig zijn haar ouders en oma heel trots wat ze doet in het huis. Dat wil wel zeggen dat het thuis ook zo een lui mens is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ondersteunt haar hoofd alweer. Na het eten direct haar bed weer in.
Heb een vriend kunstschilder, zijn vrouw vreselijk lief, maar een satestokje is er mollig bij, Heeft een prachtig schilderij gemaakt.... Man Vrouw Hond.... en zijn vrouw is dus rondborstig, met brede heupen en dijen, Waanzinnig mooi schilderij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
kijk dat hoeft dan ook weer niet hé maar ik vind vrouwen die heel erg dun zijn zonder enige vorm in het lichaam gewoon niet aantrekkelijk, kan toch
John of Linda?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef marky het volgende:
Kan het ook zo zijn dat Maik de mol wordt?
daar sta je ook zeker nietr alleen inquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
haha oke naja
is gewoon niet me ding en ik denk dat dat bij de meeste mannen wel het geval is,
liever iemand met mooie vormen dan een platte ..
bah,,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee hoor...was nooit makkelijker..ik ga op bed liggen en laat me aflikken..eten wordt klaar gemaakt door de stomme kerels..ik vind het prima
ja oke kan maar zo maar kheb het over laura he van sst die eheft geen vormen of wat dan ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb een vriend kunstschilder, zijn vrouw vreselijk lief, maar een satestokje is er mollig bij, Heeft een prachtig schilderij gemaakt.... Man Vrouw Hond.... en zijn vrouw is dus rondborstig, met brede heupen en dijen, Waanzinnig mooi schilderij.
Dat was de discussie ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
haha oke naja
is gewoon niet me ding en ik denk dat dat bij de meeste mannen wel het geval is,
liever iemand met mooie vormen dan een platte ..
Daar is hij te dom voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef marky het volgende:
Kan het ook zo zijn dat Maik de mol wordt?
Ja maar hij heeft toch al een keer een paar dagen in de geheime kamer gezeten, waarom zouden ze dit nog een keer herhalen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, dan is het waarschijnlijk zo'n grote failmissie, in andere SST's hebben ze ook wel eens iemand een paar dagen in een geheime kamer gezet, dus het zal wel zoiets zijn.
hoe kun je die nou nog gelijke kansen geven, die weten alle geheimen al!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft toch al een keer een paar dagen in de geheime kamer gezeten, waarom zouden ze dit nog een keer herhalen?
Logischer lijkt mij Maik nu inruilen voor 1 van de andere geëlimineerde bewoners (gelijke kansen geven)
En daardoor Mo in de stress geeft toch weer leuke tv op.
Je kunt haar uittekenen zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
Gelukkig zijn haar ouders en oma heel trots wat ze doet in het huis. Dat wil wel zeggen dat het thuis ook zo een lui mens is.
Preciesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij niet meer terugkomt.
Ze kunnen toch niet aan de gang blijven.
Geloofwaardig is dat programma vanaf het begin al niet, maar erger kunnen ze het toch niet maken ?
en doe de DEUR achter je dichtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Jij had toch contacten met iemand van de redactie? kan die je niet helpen ?
Stuur anders ff een mailtje naar info@endemol.nl
ik heb ze er zelf neergezetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef meneertje1972 het volgende:
4) Heeft Joanna gedrukt?
8) Ander noemenswaardig SS nieuws? ?
PS in de CS of hoe je het noemt staan deze antwoorden niet dus graag hier. dankuwel.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup maik weg, heeft brief achtergelaten aan mo zie sstnl site verder geen nieuws
[..]
het blijven geruchten maar op sofia der twitter staat dat ze onderweg is naar portugal en guido heeft 24 uur twitter stilte
[..]
nee
[..]
niet voor een geheim
[..]
zie vorige antwoord
[..]
al een tijdje niet
[..]
net niet
[..]
nope
[..]
Waarom doen jullie allemaal zo hautaine hier ik stel een gewone vraag. Je kunt toch ook normaal reageren?quote:
dan ga je gewoon eens braaf terug lezen, zoals iedereen doetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef meneertje1972 het volgende:
4) Heeft Joanna gedrukt?
PS in de CS of hoe je het noemt staan deze antwoorden niet dus graag hier. dankuwel.
Lees de COSSEN terug.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:
Dit en je moet ook wel een beetje tegen een geintje kunnen zegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan ga je gewoon eens braaf terug lezen, zoals iedereen doet
Ze past goed bij haar oma in het bejaardehuis ze kijkt altijd chagerijnig. Wat is die meid me tegen gevallen met haar achterbakse gedrag .quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt haar uittekenen zo.
[ afbeelding ]
wat denk je nou zelf meneertje koekepeertje, een keertje is leuk, maar of het gaat over deuren of je bent te beroerd om een beetje vluchtig terug te lezen, moet iedereen dus jij ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Waarom doen jullie allemaal zo hautaine hier ik stel een gewone vraag. Je kunt toch ook normaal reageren?
als je vragen stelt, moet je wel terug komen om de antwoorden te checkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef meneertje1972 het volgende:
4) Heeft Joanna gedrukt?
Ja hard werken he voor m'n geld en belasting betalen voor mensen die hier de hele dag van mijn centen kunnen zitten.quote:
Ga jij is nel naast Jo zitten en doe de deur gelijk ff achter je dichtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja hard werken he voor m'n geld en belasting betalen voor mensen die hier de hele dag van mijn centen kunnen zitten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja hard werken he voor m'n geld en belasting betalen voor mensen die hier de hele dag van mijn centen kunnen zitten.
heerlijk, ga je nu al vast bedanken dat ik mede door jou weer een aardig bedrag vakantiegeld tegemoet kan zien............quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou, antwoorden waren al 10 min online op SCquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[ afbeelding ] ze is daar veel knapper dan ze eigenlyk is
Hele apparte meidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[ afbeelding ] ze is daar veel knapper dan ze eigenlyk is
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou, antwoorden waren al 10 min online op SC
en mijn belastingcenten betaal je niet dat doet sarko!
ga je je maar beklagen op het belastingkantoor of bij Rutte. Je hoort dus thuis in de zzz-groep, Mensen, die altijd wat te zieken, zeuren en zeiken hebben,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
LOL ik dacht dat de geheimen daar bij iedereen al op straat lagen en dat ze daarom alleen nog maar op de rode knop mogen drukken wanneer de stem dat wil.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe kun je die nou nog gelijke kansen geven, die weten alle geheimen al!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef meneertje1972 het volgende:
1) Maik eruit, brief in huis. Zijn er al meer mededelingen gedaan of zijn ze ergens achter bijv. geheimschrift in brief dat ze moeten ontraadselen pas dan komt Maik terug?(Lees COS/Updates)
2) Meer bekend over geruchten dat oude bewoners terugkeren?(Lees COS/Updates)
3) Is kamer van de waarheid open?(Lees COS/Updates)
4) Heeft Joanna gedrukt?(Lees COS/Updates)
5) Zo ja gedrukt had ze het geheim van Sharon goed?(Lees COS/Updates)
6) Is de telefoon nog gegaan sinds een week?(Lees COS/Updates)
7) Heeft Laura de hele dag in bed gelegen vanaf direct na ontbijt?(Lees COS/Updates)
8) Ander noemenswaardig SS nieuws?(Lees COS/Updates)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heerlijk, ga je nu al vast bedanken dat ik mede door jou weer een aardig bedrag vakantiegeld tegemoet kan zien............
NAMENS DEZE LUIE NIETSNUTTEN BEDANKT![]()
![]()
![]()
ik!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
ze nodigen ieamnd van fok uit om naar het huis toe te gaan
WIE zou dit dan willen en durven
EERLIJK ANTWOORD..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |