oooooooo sttttttttttttt.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
lichte lunch,
lekker broodje filet americain met een gekookt eitje en remouladesaus
waar zie je stervio dan??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef evaxsis het volgende:
Ik heb flikker streams, is weer is wat nieuws
ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
ze nodigen ieamnd van fok uit om naar het huis toe te gaan
WIE zou dit dan willen en durven
EERLIJK ANTWOORD..
ik zou JOU laten gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
EERLIJK ANTWOORD..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
EERLIJK ANTWOORD..
goeie middag Ceetje en beterschap!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Ceetje.. het volgende:
what's going on? Lig lekker ziek op m'n bed, wordt er door m'n buurvrouw ruw uitgesjord zojuist, want ene Maik heeft "het huis" verlaten
.
Volgens de updeet van Toverheks issie er vannacht stiekum tussenuit gepiept. Nouja!![]()
![]()
En trouwens: Goeiemiddag allemaal
IKquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
EERLIJK ANTWOORD..
ook daarop, maar wel eentje die ikzelf gemaakt heb, en niet een uit een potjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef trollie67 het volgende:
[..]
remoulade...lekker op vis en bacon beleg!!!!!!!
Een kliniek die de boel oplicht, net als die webshop van die fluisterhoer. Zo moeder, zo dochter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Toverheks het volgende:
ach er zijn zoveel geruchten, eerst bewijs en dan geloven en al was het zo ach dan heeft ze goed verdient met op haar rug liggen, hou je er een mooie kliniek aan over, ja toch
ja maar ik ben niet echt op de hoogte van hun allemaall.. en van de situaties enz enz dus het zal niet handig zijnquote:
Ter ere van Servio, zodat hij ook kijkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef evaxsis het volgende:
Ik heb flikker streams, is weer is wat nieuws
Beterschap... en goedemiddagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Ceetje.. het volgende:
what's going on? Lig lekker ziek op m'n bed, wordt er door m'n buurvrouw ruw uitgesjord zojuist, want ene Maik heeft "het huis" verlaten
.
Volgens de updeet van Toverheks issie er vannacht stiekum tussenuit gepiept. Nouja!![]()
![]()
En trouwens: Goeiemiddag allemaal
er zou dan toch wel een streamer moeten zijn die dit gezien heeft. Volgens mij hebben ze 'm gewoon in de geheime kamer gepleurt, zal mij niks verbazenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
goeie middag Ceetje en beterschap!
Ja goed nieuws toch eindelijk een nietsnut verwijderd dat zouden ze vaker moeten doen
Laat mijn hondje nooit achter, heb geen zin te zitten tussen deze figuren,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
EERLIJK ANTWOORD..
Er schijnt een SL geweest te zijn vanachtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er zou dan toch wel een streamer moeten zijn die dit gezien heeft. Volgens mij hebben ze 'm gewoon in de geheime kamer gepleurt, zal mij niks verbazen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef iwannabehigh het volgende:
wahah
toch wel veel mensen die willen
hmm
het spel is moeilijker dan jullie allemaa denken
Dat zwaffelen doen ze maar in hun eigentijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze maar niet gaan zwaffelen dan
ruim een uur een volledige, en vanmorgen om 9.30 nog tweequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Er schijnt een SL geweest te zijn vanacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |