quote:
Ik bekijk nooit die filmpjes maar geloof je absoluutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef danilel het volgende:
[..]
als je dat flilmpje op de sst site bekijkt zie je echt over-acting
Dat gerucht gaat en dat houd ik graag in stand. Net als bij Mamanda.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef Toverheks het volgende:
vind ik nou nergens op slaan he, en wie zegt dat haar moeder dat beroep uitoefende.
Vliegtuig gemistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Niets is wat het lijktmaar ik zit iig donderdag in de live show! Maar uit alle berichtjes te lezen waarschijnlijk wel alleen
#sstnl
Zelfs Gerard zei het gewoon hardop tegen een aantal andere bewoners in de tuin daarstraks over Maik's "ontsnapping " Wat is dit amateuristisch gedaan zeg, daar kan ik m'n neefjes van 7 & 9 nog niet eens mee voor de gek houden"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zal ie wel weer op de zolder wonen voor een paar daagjes, wat een kutprog. eigenlijk, las het vluchtig, dacht HUH Maikmaar als natte doos niet verdrietig is en er niet over loopt te zeiken worden we weer als Kleuters gezien en denken ze dat we in hun spelletjes trappen
ach er zijn zoveel geruchten, eerst bewijs en dan geloven en al was het zo ach dan heeft ze goed verdient met op haar rug liggen, hou je er een mooie kliniek aan over, ja tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat en dat houd ik graag in stand. Net als bij Mamanda.
als ze maar niet gaan zwaffelen danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef evaxsis het volgende:
Ik heb flikker streams, is weer is wat nieuws
Ik had best een hapje van dattum gelustquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef MargrietV het volgende:
waar de eieren, in welke vorm dan ook mijn strot uit gaan komen.
ja kleine up gemaakt van wat ik in de COS gelezen had............( voor Tamaartje) en de rest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Ceetje.. het volgende:
what's going on? Lig lekker ziek op m'n bed, wordt er door m'n buurvrouw ruw uitgesjord zojuist, want ene Maik heeft "het huis" verlaten
.
Volgens de updeet van Toverheks issie er vannacht stiekum tussenuit gepiept. Nouja!![]()
![]()
En trouwens: Goeiemiddag allemaal
of ze doen het om ons streamer te irriteren (hebben de ziekte van JOJO opgelopen)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Flashbox het volgende:
Volgens mij hebben ze daar bij de regie allemaal de ziekte van Parkinson opgelopen
remoulade...lekker op vis en bacon beleg!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
lichte lunch,
lekker broodje filet americain met een gekookt eitje en remouladesaus
oooooooo sttttttttttttt.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
lichte lunch,
lekker broodje filet americain met een gekookt eitje en remouladesaus
waar zie je stervio dan??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef evaxsis het volgende:
ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
ze nodigen ieamnd van fok uit om naar het huis toe te gaan
WIE zou dit dan willen en durven
EERLIJK ANTWOORD..
ik zou JOU laten gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
EERLIJK ANTWOORD..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
EERLIJK ANTWOORD..
goeie middag Ceetje en beterschap!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Ceetje.. het volgende:
what's going on? Lig lekker ziek op m'n bed, wordt er door m'n buurvrouw ruw uitgesjord zojuist, want ene Maik heeft "het huis" verlaten
.
Volgens de updeet van Toverheks issie er vannacht stiekum tussenuit gepiept. Nouja!![]()
![]()
IKquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
EERLIJK ANTWOORD..
ook daarop, maar wel eentje die ikzelf gemaakt heb, en niet een uit een potjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef trollie67 het volgende:
[..]
remoulade...lekker op vis en bacon beleg!!!!!!!
Een kliniek die de boel oplicht, net als die webshop van die fluisterhoer. Zo moeder, zo dochter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Toverheks het volgende:
ach er zijn zoveel geruchten, eerst bewijs en dan geloven en al was het zo ach dan heeft ze goed verdient met op haar rug liggen, hou je er een mooie kliniek aan over, ja toch
ja maar ik ben niet echt op de hoogte van hun allemaall.. en van de situaties enz enz dus het zal niet handig zijnquote:
Ter ere van Servio, zodat hij ook kijkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef evaxsis het volgende:
Beterschap... en goedemiddagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Ceetje.. het volgende:
.
![]()
er zou dan toch wel een streamer moeten zijn die dit gezien heeft. Volgens mij hebben ze 'm gewoon in de geheime kamer gepleurt, zal mij niks verbazenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
goeie middag Ceetje en beterschap!
Ja goed nieuws toch eindelijk een nietsnut verwijderd dat zouden ze vaker moeten doen
Laat mijn hondje nooit achter, heb geen zin te zitten tussen deze figuren,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
EERLIJK ANTWOORD..
Er schijnt een SL geweest te zijn vanachtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er zou dan toch wel een streamer moeten zijn die dit gezien heeft. Volgens mij hebben ze 'm gewoon in de geheime kamer gepleurt, zal mij niks verbazen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef iwannabehigh het volgende:
wahah
toch wel veel mensen die willen
hmm
het spel is moeilijker dan jullie allemaa denken
Dat zwaffelen doen ze maar in hun eigentijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze maar niet gaan zwaffelen dan
ruim een uur een volledige, en vanmorgen om 9.30 nog tweequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Er schijnt een SL geweest te zijn vanacht
Die sukkels in het huis zouden eindelijk is leren wat echt het spel spelen is!quote:
dat dus...er zullen wel opnames van gemaakt worden ,anders hoeven ze niet te gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
Haha wel opvallend dat Sofia nu haar eerdere post moet corrigeren op twitter omdat ze door de redactie is gebeld. Nu zegt ze dat ze in de liveshow zit, waarschijnlijk in portugal inderdaad!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
Haha wel opvallend dat Sofia nu haar eerdere post moet corrigeren op twitter omdat ze door de redactie is gebeld. Nu zegt ze dat ze in de liveshow zit, waarschijnlijk in portugal inderdaad!
Lekker gecoördineerd iigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
Guido had het als enige slim gedaan. Stynkia en Sloofia niet. Jurien is gewoon niet actiefquote:
Het geheim is juist van alles een klein hapje nemen dat worden reserve vetten aan het werk gezet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
oooooooo sttttttttttttt.....
Ik ben op dieetWil net zo slank als mijn nichtje weer wezen.
en gier van de honger
De badjas ..quote:
Ik had Jurien idd al een tijdje niet meer gezien hier op FOK!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Guido had het als enige slim gedaan. Stynkia en Sloofia niet. Jurien is gewoon niet actief
eeeeeeh, niet alleen de streams hoor, het digitale kanaal SST 24/7 van UPC "flikkert" ook (echt geen servio in de buurt, dat kan ik je garanderen) en staat nu op zwart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef danilel het volgende:
is het zwart/ wit/ zwartwit............
streamsssss (ik weet moet naar het jankstreamstopic gaan)
Die zit nu in de regiekamer met de knoppen te spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef Stability het volgende:
je ziet toch duidelijk aan mo, dat maik niet echt weg is...
honger lijden om er net als laura uit te willen zien? dat vind ik pas erg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het geheim is juist van alles een klein hapje nemen dat worden reserve vetten aan het werk gezet.
Het jammere daarvan is dat je een kudtgevoel krijgt want het proeft naar meer
hahahaha sorry maar je wilt toch niet zo'n gratenpakhuis wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
oooooooo sttttttttttttt.....
Ik ben op dieetWil net zo slank als mijn nichtje weer wezen.
en gier van de honger
best een knappe kerel op die foto (no homo)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wees er maar blij mee, de persoon die heeft gewonnen.
Laat ik daar nou juist geen behoefte aan hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ter ere van Servio, zodat hij ook kijkt.
Het digi kanaal is gewoon een stream die doorgelust is naar de tvquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeeh, niet alleen de streams hoor, het digitale kanaal SST 24/7 van UPC "flikkert" ook (echt geen servio in de buurt, dat kan ik je garanderen) en staat nu op zwart.
Overigens, bedankt allemaal
Laat je niet misleiden, niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
hahahaha sorry maar je wilt toch niet zo'n gratenpakhuis worden
[..]
best een knappe kerel op die foto (no homo)
ooo heel soms geniet ik zo hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:55 schreef Stability het volgende:
[..]
honger lijden om er net als laura uit te willen zien? dat vind ik pas erg.
laura heeft helemaal geen mooi figuur, is graat mager juist. en daarbij nog heel lang ook, wat gelijk weer heel slungelig maakt. ik zou er echt zo niet uit willen zien hoor
Trollen moet kunnen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
ooo heel soms geniet ik zo hahaha
Je weet gewoon dat er reacties komen.
Maar zal je geruststellen, ik ben wel op dieet. Maar zoals ik vroeger was (zoals Laura nu is) zal echt niet meer lukken
De progammamakers denken dat de streamers achtelijk zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar zal je geruststellen, ik ben wel op dieet. Maar zoals ik vroeger was (zoals Laura nu is) zal echt niet meer lukken
Laten we nou met z'n allen heel hard gaan duimen dat hij niet meer terugkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er zou dan toch wel een streamer moeten zijn die dit gezien heeft. Volgens mij hebben ze 'm gewoon in de geheime kamer gepleurt, zal mij niks verbazen
neeequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden, niets is wat het lijkt(P.S. SST noob alert?)
Sorry ??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
hahahaha sorry maar je wilt toch niet zo'n gratenpakhuis worden
Tijd om te leren tevreden te zijn hoe je bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
De vraag blijft gaan alle oudbewoners erin of maar een select groepje en moeten de andere net doen alsof.quote:ST Sofia
Niets is wat het lijkt maar ik zit iig donderdag in de live show! Maar uit alle berichtjes te lezen waarschijnlijk wel alleen #sstnl
nou, dan is het waarschijnlijk zo'n grote failmissie, in andere SST's hebben ze ook wel eens iemand een paar dagen in een geheime kamer gezet, dus het zal wel zoiets zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Laten we nou met z'n allen heel hard gaan duimen dat hij niet meer terugkomt.
Als het voor maar 2 dagen is (zoals hier gespeculeerd wordt) vind ik het een grote fail missie.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef Stability het volgende:
wat een gekluns met die streams zeg, het gaat nu knap irritant worden, ik ga mn badje in en dan weggiestan! tot vanavond peepz
Ik denk echt dat hij niet meer terugkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Laten we nou met z'n allen heel hard gaan duimen dat hij niet meer terugkomt.
Als het voor maar 2 dagen is (zoals hier gespeculeerd wordt) vind ik het een grote fail missie.
Jaaa, gefeli, hopelijk lukt ie iets beter als bij Guido & Flip!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wees er maar blij mee, de persoon die heeft gewonnen.
ja je kan dun gebouwd zijn maar dan kanje alsnog wel aankomen (desnoods via een dietist)quote:
Lijkt me leuker om te gillen: "Betty Breipen, Dennis heeft je gedumpt..."quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef Toverheks het volgende:
Wilde dat iemand dan donderdag gilt in de studio......Beppie je moet de groeten van FOK hebben, ze lopen allemaal met je weg
Herstel, ze lopen allemaal voor je weg![]()
Dan kan je mijn lol op bij mijn buren, die hebben een kont als een 3zitsbankstel! Btw laten we weer on-tpoic gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja je kan dun gebouwd zijn maar dan kanje alsnog wel aankomen (desnoods via een dietist)
ik ga me excuses niet aanbieden want ik vind dat gewoon geen mooie lichamen
maar gratenpakhuizen te dun geen vorm.,. geen heup.. geen tiet.. geen kont..
ieder zo zn eigen smaak
Nee ik ook niet meer, ben blij dat ik 1 maatje zwaarder ben gewordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:55 schreef Stability het volgende:
[..]
honger lijden om er net als laura uit te willen zien? dat vind ik pas erg.
laura heeft helemaal geen mooi figuur, is graat mager juist. en daarbij nog heel lang ook, wat gelijk weer heel slungelig maakt. ik zou er echt zo niet uit willen zien hoor
Wacht maar, tot na kinderenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja je kan dun gebouwd zijn maar dan kanje alsnog wel aankomen (desnoods via een dietist)
ik ga me excuses niet aanbieden want ik vind dat gewoon geen mooie lichamen
maar gratenpakhuizen te dun geen vorm.,. geen heup.. geen tiet.. geen kont..
ieder zo zn eigen smaak
kijk dat hoeft dan ook weer niet hé maar ik vind vrouwen die heel erg dun zijn zonder enige vorm in het lichaam gewoon niet aantrekkelijk, kan tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dan kan je mijn lol op bij mijn buren, die hebben een kont als een 3zitsbankstel!
ben ik nu te laat met antwoorden... dat ze mij kiezen ben al op de helft!!!! bespaart in de kosten!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef iwannabehigh het volgende:
STEL
EERLIJK ANTWOORD..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef Stability het volgende:
wat een gekluns met die streams zeg, het gaat nu knap irritant worden, ik ga mn badje in en dan weggiestan! tot vanavond peepz
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben ik nu te laat met antwoorden... dat ze mij kiezen ben al op de helft!!!! bespaart in de kosten!!!
Ze ondersteunt haar hoofd alweer. Na het eten direct haar bed weer in.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef delfse het volgende:
Laura is al heel lang wakker . Hoe houd ze dat vol die stort dalijk in het arme kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |