quote:
Ik bekijk nooit die filmpjes maar geloof je absoluutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef danilel het volgende:
[..]
als je dat flilmpje op de sst site bekijkt zie je echt over-acting
Dat gerucht gaat en dat houd ik graag in stand. Net als bij Mamanda.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef Toverheks het volgende:
vind ik nou nergens op slaan he, en wie zegt dat haar moeder dat beroep uitoefende.
Vliegtuig gemistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Niets is wat het lijktmaar ik zit iig donderdag in de live show! Maar uit alle berichtjes te lezen waarschijnlijk wel alleen
#sstnl
Zelfs Gerard zei het gewoon hardop tegen een aantal andere bewoners in de tuin daarstraks over Maik's "ontsnapping " Wat is dit amateuristisch gedaan zeg, daar kan ik m'n neefjes van 7 & 9 nog niet eens mee voor de gek houden"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zal ie wel weer op de zolder wonen voor een paar daagjes, wat een kutprog. eigenlijk, las het vluchtig, dacht HUH Maikmaar als natte doos niet verdrietig is en er niet over loopt te zeiken worden we weer als Kleuters gezien en denken ze dat we in hun spelletjes trappen
ach er zijn zoveel geruchten, eerst bewijs en dan geloven en al was het zo ach dan heeft ze goed verdient met op haar rug liggen, hou je er een mooie kliniek aan over, ja tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat en dat houd ik graag in stand. Net als bij Mamanda.
als ze maar niet gaan zwaffelen danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef evaxsis het volgende:
Ik heb flikker streams, is weer is wat nieuws
Ik had best een hapje van dattum gelustquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef MargrietV het volgende:
waar de eieren, in welke vorm dan ook mijn strot uit gaan komen.
ja kleine up gemaakt van wat ik in de COS gelezen had............( voor Tamaartje) en de rest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Ceetje.. het volgende:
what's going on? Lig lekker ziek op m'n bed, wordt er door m'n buurvrouw ruw uitgesjord zojuist, want ene Maik heeft "het huis" verlaten
.
Volgens de updeet van Toverheks issie er vannacht stiekum tussenuit gepiept. Nouja!![]()
![]()
En trouwens: Goeiemiddag allemaal
of ze doen het om ons streamer te irriteren (hebben de ziekte van JOJO opgelopen)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Flashbox het volgende:
Volgens mij hebben ze daar bij de regie allemaal de ziekte van Parkinson opgelopen
remoulade...lekker op vis en bacon beleg!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
lichte lunch,
lekker broodje filet americain met een gekookt eitje en remouladesaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |