Ah! Leuk dat je er bent zoetwatertokkie! Gaan we spelen? Of zullen we daten?? Jij en ik romantisch in een hotelletje, mooie suite, steekwoorden: Romantisch kaarsen eten. Dan trekken we wat "luchtigers" aan en gaan we op bed liggen.. en dan russische roulette.. jij eerst!quote:
*Wacht op een bot broodmes...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mag ik daarna modderworstelen met de beledigde users die in een verkeerde COS od SC zaten......bleeeh. Trouwens als Bommie binnen is, moet je het niet eens proberen, die heeft hele vlugge vingers.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah! Leuk dat je er bent zoetwatertokkie! Gaan we spelen? Of zullen we daten?? Jij en ik romantisch in een hotelletje, mooie suite, steekwoorden: Romantisch kaarsen eten. Dan trekken we wat "luchtigers" aan en gaan we op bed liggen.. en dan russische roulette.. jij eerst!![]()
ssssssssssssst! Ze leest mee!quote:
Nee, we zijn hier om ruzie te maken, daarvoor waren we naar hier verbannenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah! Leuk dat je er bent zoetwatertokkie! Gaan we spelen? Of zullen we daten?? Jij en ik romantisch in een hotelletje, mooie suite, steekwoorden: Romantisch kaarsen eten. Dan trekken we wat "luchtigers" aan en gaan we op bed liggen.. en dan russische roulette.. jij eerst!![]()
Vergeef hem... Het is bommie... vingersnel, goede TT en 'the battle is on'quote:
Chicken......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ssssssssssssst! Ze leest mee!Zie vanaf hier mijn eigen post op haar scherm
ja ga je nog meedoen of zit ik in een slechte remake van "Fightclub"mezelf een pak slaag te geven?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, we zijn hier om ruzie te maken, daarvoor waren we naar hier verbannen
waar was je dan al die tijdquote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, we zijn hier om ruzie te maken, daarvoor waren we naar hier verbannen
Yeah right, net of jij het zo leuk zou vinden als ze je worstenvingers er met een bot broodmes af zouden zagen als ware het bedorven knakworsten!quote:
2 vragen (relatief nieuw) wie is ze? En hoe kan je dat van af daar zien?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oh sorrie, je hebt heul geen vlugge vingers hoor, MissJ24 heeft het mis.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vraag zal ze niet zoveel gehoord hebben in haar 83 lentes!quote:
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekendarrangementje alt.madcrew trakteren.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja ga je nog meedoen of zit ik in een slechte remake van "Fightclub"mezelf een pak slaag te geven?
het gros gaat al huilend weglopen na een woensdagmiddagje nl.scoutingquote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekend arrangementje alt.madcrew trakteren.
Jij bent leuk, blijf je nog even?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekendarrangementje alt.madcrew trakteren.
En jij doet de kogel *kuch* in het pistool?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
was het dat......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
het gros gaat al huilend weglopen na een woensdagmiddagje nl.scouting![]()
maar ontopic: je stinkt!
Niet center parks?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekendarrangementje alt.madcrew trakteren.
we zijn dan ook stront managersquote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee gewoon uitzetten!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil niet meer kijken! Ik kan niet meer kijken! IK Ik Ik.. Mag ik hier uithuilen??
Jij wel. Kom er maar bij? We hebben diazepam, medicinale wiet, antibiotica en Bommie is er......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil niet meer kijken! Ik kan niet meer kijken! IK Ik Ik.. Mag ik hier uithuilen??
ik denk al, wat ruik ikquote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nl.culinair zouden ze al niet trekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zal je ongewassen tampeloeres wel zijn die je ruikt.quote:maar ontopic: je stinkt!
jup daar in het hoekje is wel plaatsquote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bommie? is dat de mannelijke Joanne in deze SC??quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jij wel. Kom er maar bij? We hebben diazepam, medicinale wiet, antibiotica en Bommie is er......
tuurlijk! Maar iets minder op jezelf gericht mag wel hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hier altijdquote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het zal je ongewassen tampeloeres wel zijn die je ruikt.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
nl.culinair zouden ze al niet trekken
Ik moet eigenlijk de BTW-aangifte nog gaan doenquote:
welkom, maar niet teveel snikken. Dat lijd afquote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
hij breit alleen niet........quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bommie? is dat de mannelijke Joanne in deze SC??
Het zal je ongewassen tampeloeres wel zijn die je ruikt.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
nl.culinair zouden ze al niet trekken
Hahahaha, een gerucht gaat snel.....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zag Mo en Maik weer geilen, dat was voor mij even de limit!!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier altijdWat is er meisje... (wel een battle tussen bommie en PB gaande, maar tussen het troosten kunnen we gewoon meekijken)
Jaaah Drankie er bij!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
Spooky... Bollo ... meer drank nodig voor allen <please?>:)
Ja die! Maar hij heeft geen vlugge vingers want dan verliest hij onderdelen aan een vliegensvlugge Bommerinnetje met een bot broodmes oid...? Ik snap het zelf ook even niet meer, maar goed, het is de SC.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pak wel even de kaasschaaf van haar af.. strax vinden we alleen nog maar een vickingdrapje terugquote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup daar in het hoekje is wel plaats
Maar dan wel opgesloten, op rantsoen en 30+ camera's erop!quote:
Ik las in de COS teveel ellende al. Ik heb de streams niet eens aan, lees zo de ellende al mee.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zag Mo en Maik weer geilen, dat was voor mij even de limit!!
dan moet je heel goed kunnen schaven!!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pak wel even de kaasschaaf van haar af.. strax vinden we alleen nog maar een vickingdrapje terug
Ohwja dat is een compliment: Mensen jullie zijn nog net een fractie gezelliger dan een btw aangiftequote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk de BTW-aangifte nog gaan doenmaar dit is gezelliger!
Streams wel aan mis je niet veel aan... Heb bollo uit de COS geplukt, werd uitgewuifd door een ander muisje, COS mis je ook niets aanquote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik las in de COS teveel ellende al. Ik heb de streams niet eens aan, lees zo de ellende al mee.
quote:[
Gut je bent echt leuk.
Drankje iemand we hebben entertainment?![]()
![]()
![]()
Leuker kunnen we het niet maken.....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja dat is een compliment: Mensen jullie zijn nog net een fractie gezelliger dan een btw aangifte
Gut je bent echt leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Het zal je ongewassen tampeloeres wel zijn die je ruikt.
[ afbeelding ]quote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gut je bent echt leuk.
![]()
![]()
[ afbeelding ]quote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gut je bent echt leuk.
![]()
![]()
Het quoten loopt niet helemaal lekker geloof ik, geeft niet, we hebben 2 kroegen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:40 schreef MissJ.24 het volgende:
HOOOOO Die quote was van PB, niet van mij.
Ik bewaar hem wel voor andere gelegenheden.....
eeuuhhquote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Wedden dat er een MOD meeeleest, de quotes doen al raar. Wat volgt zijn de smily's die zullen verdwijnen.......
Zal PietPUK wel zijn.
'k had ook al zo'n idee...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Wedden dat er een MOD meeeleest, de quotes doen al raar. Wat volgt zijn de smily's die zullen verdwijnen.......
Zal PietPUK wel zijn.
Sorry Bollo... Kahaarin's bar is wat uitnodigender...quote:
Slaap lekker Niki (met één k)quote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
Dag lieve FOK!ers hier in de SC, ik ga lekker slapen!!
Denk tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
Om maar een klasieker erbij te halen: "Ach wijf, lik m'n kwooten!"quote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Was wel een kwotekloot, al zeg ik het zelf
weltrusten schoonheid.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
Denk tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
Mijn slootje is niet zuur. Ik ben erg milieubewust.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het die zure sloot waarmee je hierover de sc-vloer aan het glippen bent..
Nee. En dat willen we voorlopig nog ff zo houden!quote:weet de rest al dat je geen armpjes en beentjes hebt en een bochel, een glazen oog enzo?
Wat ben jij shit aan het kwootenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
]
Mijn slootje is niet zuur. Ik ben erg milieubewust.
[..]
Nee. En dat willen we voorlopig nog ff zo houden!
Trusten Niki, en ik ga ook off. Morgen weer lang dagje.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
Denk tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
Welterusten!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
Denk tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
droom lekker nikiquote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
Denk tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
slaap lekker lievquote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten Niki, en ik ga ook off. Morgen weer lang dagje.
Trusten allemaal.
![]()
Bollokus
trusten MISSJ het was weer gezelligquote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten allemaal.
![]()
Bollokus
Trusten MissJ.... hakken geslepen, nagels gevijld he slaap leekrquote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten allemaal.
![]()
Bollokus
Wauw! Wat een gezellige bar. Wie heeft er zin?quote:
jup HJquote:Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wauw! Wat een gezellige bar. Wie heeft er zin?
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten allemaal.
![]()
Bollokus
Ons niet afleiden graag... heb al aan de zelfbediening gedaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In een wijntje? Ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het focussen op PB.. Waarom wil je haar stuk hebben? kijk maar uit straks krijgt ze je door!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ons niet afleiden graag... heb al aan de zelfbediening gedaan... nu is het tussen jou en bommie
'Je kunt me kussen kwoten' vond ik altijd wel een mooiequote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Om maar een klasieker erbij te halen: "Ach wijf, lik m'n kwooten!"
Heee wat grappig.. Dat spul komt bij mij uit de douche..quote:
het loopt hierdomme ook altijd af met een sisserquote:Op maandag 28 maart 2011 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het focussen op PB.. Waarom wil je haar stuk hebben? kijk maar uit straks krijgt ze je door!
er was een tijd dat ik zei daar schijten de vissen inquote:Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heee wat grappig.. Dat spul komt bij mij uit de douche..
Ohw dat is meestal, PB is in een post of 2-3 weer netjes tam.. dan is het echt een knuffeltrolletje!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
het loopt hierdomme ook altijd af met een sisser
pfiew
Vreselijk hè.. Ik merk steeds vaker dat ik geen drie dingen tegelijk meer kan doen..quote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ben jij shit aan het kwootenje lijkt Digibeet wel
Dan is je testosteron de overhand aan het krijgen en heb je binnenkort een snor en teelballenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk hè.. Ik merk steeds vaker dat ik geen drie dingen tegelijk meer kan doen..
Net als jij dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw dat is meestal, PB is in een post of 2-3 weer netjes tam.. dan is het echt een knuffeltrolletje!
Wie heeft mij hier dan mak gekregen??>? ?????..??>..?>>>?/quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan is je testosteron de overhand aan het krijgen en heb je binnenkort een snor en teelballen
En gas eropquote:Op maandag 28 maart 2011 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie heeft mij hier dan mak gekregen??>? ?????..??>..?>>>?/![]()
Ach, elk nadeel hep ze voordeel: dan ga ik lekker een weekje naar de kliniek van Joquote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan is je testosteron de overhand aan het krijgen en heb je binnenkort een snor en teelballen
Je bent nu alweer braaf aan het happen, zie je wel, komt helemaal goed schatje.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie heeft mij hier dan mak gekregen??>? ?????..??>..?>>>?/![]()
Ja, misschien krijg je dan ook eindelijk een keer op je 83e tieten!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, elk nadeel hep ze voordeel: dan ga ik lekker een weekje naar de kliniek van Jo
er is niets gehapt, kahaharinG! Ik wil gewoon duidelijkheid in deze tentquote:Op maandag 28 maart 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je bent nu alweer braaf aan het happen, zie je wel, komt helemaal goed schatje.
VersaDommie, ik ben beter van je gewend.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is niets gehapt, kahaharinG! Ik wil gewoon duidelijkheid in deze tent
duidelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen commentaar op mijn puur natuur 75B'tje hè..quote:Op maandag 28 maart 2011 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, misschien krijg je dan ook eindelijk een keer op je 83e tieten!
Ik OOK, dus laat deze battle tussen Bommie en PB gaan... wij braaf aan de zijlijnquote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
zoveel mos er op staan??quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen commentaar op mijn puur natuur 75B'tje hè..
Okay....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik OOK, dus laat deze battle tussen Bommie en PB gaan... wij braaf aan de zijlijn
kahaaarin waar is je bordje??quote:
Maak ik zo'n groene indruk dan?quote:
Daarom ben ik nog niet groen hoor..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:00 schreef pietpaniek het volgende:
Mijn slootje is niet zuur ben erg miliue bewust........
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil je niet hier zijn: [COS#783] Waar Sharon rules
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik had zo gehoopt dat hier wat meer zinnigheden werden uitgewisseld..
75B.. je vette aars opmeten en dan zeggen dat het je tieten zijn!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen commentaar op mijn puur natuur 75B'tje hè..
Ben je denk ik net op het verkeerde moment de Sc ingestapt...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
trustehquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mensen, ik wens jullie alvast een fijne nachtrust. Ik ga nog een uurtje met de boekhouding stoeien.
Zullen we dan samen uitstappen en een beter plekje gaan zoeken??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben je denk ik net op het verkeerde moment de Sc ingestapt...
Rustig aan piet... .Bommie daagde haar net weer uit... denk dat ze nog niet weg isquote:
succes dan maar en welterusten Pearlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mensen, ik wens jullie alvast een fijne nachtrust. Ik ga nog een uurtje met de boekhouding stoeien.
Dat is hetzelfde als hopen dat Meneer Pastoor zondag vanaf de kansel uit de kamasutra preekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
doet ie dat niet danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als hopen dat Meneer Pastoor zondag vanaf de kansel uit de kamasutra preekt.
Run forrest RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!quote:
Dit is best een goed plekkie hoor... af en toe moet je de egootjes die in de COS geen kans krijgen gewoon even laten battlen... loopt meestal met een sisser af, en verder is het hier echt gezellig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zullen we dan samen uitstappen en een beter plekje gaan zoeken??
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
75B.. je vette aars opmeten en dan zeggen dat het je tieten zijn!Je bent net BarbaMama na 3 weken een all in hotel in turkije! huup huup, vette reet, dikke nek en jus-armen!
De enige keer dat jij ontzag krijgt in je leven is als mensen in een fast food restaurant bang zijn dat je aan hun gaat beginnen! Je bent zo dik dat je pasfoto's met de hubble gemaakt moeten worden. Je bent zo lelijk dat je moeder vroeger een biefstuk om je nek moest binden anders wilde de hond niet met je spelen. Je bent zo scheel dat je in een zaal vol mensen iedereen het gevoel geeft begluurt te worden. Als ik geloof in moeder natuur dan heeft ze met jou wel bewezen dat ze een wrang gevoel voor humor heeft.
Ik zeg altijd, je moet mensen in hun waarde laten. geef me dus even je adres, dan stuur ik je 5 eurocent!
die egootjes zijn te verstandig (geworden)om het in de cos te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is best een goed plekkie hoor... af en toe moet je de egootjes die in de COS geen kans krijgen gewoon even laten battlen... loopt meestal met een sisser af, en verder is het hier echt gezellig.
quote:
Er zijn te weinig vrouwelijke mods en Yvonne is er ook niet steeds dus ik loop ineens risicoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die egootjes zijn te verstandig (geworden)om het in de cos te doen
Ehm, kokkie, denk je niet dat je nu zelf olie op het vuur aan het gooien bent? Zometeen slaat de vlam in de pan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die egootjes zijn te verstandig (geworden)om het in de cos te doen
maar waaromquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is best een goed plekkie hoor... af en toe moet je de egootjes die in de COS geen kans krijgen gewoon even laten battlen... loopt meestal met een sisser af, en verder is het hier echt gezellig.
Meneer Pastoor heeft ze me allemaal al voorgedaan! Dus ik heb aan een half woord genoeg!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als hopen dat Meneer Pastoor zondag vanaf de kansel uit de kamasutra preekt.
Wat moeten we in de tussentijd gaan doen dan? Punniken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ah... PB heeft de strijd opgegeven... <hmm> weer een onbesliste battle denk ik. We hebben nu nog tegoed MissJ. vs. PCeend en VersabommieVsPearlBitch
ik heb altijd een deksel bij de hand om het vuur te blussenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, kokkie, denk je niet dat je nu zelf olie op het vuur aan het gooien bent? Zometeen slaat de vlam in de pan.
MaryMouse noemde je vanmiddag volgens mij nog ergens: "Dat manwijf met die snor op d'r rug".. dacht ik gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat moeten we in de tussentijd gaan doen dan? Punniken?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
MaryMouse noemde je vanmiddag volgens mij nog ergens: "Dat manwijf met die snor op d'r rug".. dacht ik gelezen te hebben
Da's goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb altijd een deksel bij de hand om het vuur te blussen
Lieverd, bij ieder ander had ik me afgevraagd of er een kern van waarheid in zou zittten, nu niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
MaryMouse noemde je vanmiddag volgens mij nog ergens: "Dat manwijf met die snor op d'r rug".. dacht ik gelezen te hebben
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef pietpaniek het volgende:
Lekker slapen gaan gaat![]()
![]()
![]()
![]()
truste allemaal, beetje liev voor elkaar zijn
Welterusten en beterschap!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pietjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bijna zijn vinger afgezaagd... is gaan zweren heeft zijn vinger in zijn mond gestoken en nu een keelontstekingquote:
Lol! Niet als in Pim-Pam-Petten maar handwerken met garen en een klosje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
huh dat doe ik in bed met mijn vrouw.... Niet met zo een martel werktuig
Niet volledig verhaal Piet... slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pietje![]()
![]()
![]()
en zoek morgen ff een leuke ui voor jezelf uit
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijna zijn vinger afgezaagd... is gaan zweren heeft zijn vinger in zijn mond gestoken en nu een keelontsteking
Ja, dus dit klinkt beter want..?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:18 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
klinkt wel erg zo..... Maar is niet waar..... Eerst keelontsteking pilleh toen gewoon werken klein zaag slipje op vinger is wel gaan onsteken zelfde moment kwam keel weer opzetten pilleh allebij weg na een paar dagen keel weer terug nu weer pilleh
Pietje... ben je er nu nog niet achter dat we dat hier allemaal graag aandikken....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:18 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
klinkt wel erg zo..... Maar is niet waar..... Eerst keelontsteking pilleh toen gewoon werken klein zaag slipje op vinger is wel gaan onsteken zelfde moment kwam keel weer opzetten pilleh allebij weg na een paar dagen keel weer terug nu weer pilleh
welkom bij de dokterspostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:18 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
vandaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pietje... ben je er nu nog niet achter dat we dat hier allemaal graag aandikken....
Bollo nu ook al slapenquote:
jup het word tijd ....... morgen weer vroeg dag!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat is dat bol, Ga je er nu al tussenuit![]()
Slaap wel![]()
![]()
dan had ik waarschijnlijk in het zonnetje in afrika gezeten en had ik ook niet gezaagdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, en als je geen "pilleh" had gehad...?![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup het word tijd ....... morgen weer vroeg dag!
Vanwege de zaagblessure bedoel ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:22 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dan had ik waarschijnlijk in het zonnetje in afrika gezeten en had ik ook niet gezaagd
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:22 schreef Nobodies het volgende:
Laura gaat niet naar Alex?Dat ging ze toch doen?
Post net te laat
Jeetje wat zijn ze snel met editten tegenwoordig...quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vanwege de zaagblessure bedoel ik.Dan had je vinger er anders uitgezien nu.
Oeh, minder.... Goed gedaan dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dan was ik nu een pot as op de schouw
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch eerst echt getrouwd zijn
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn ze snel met editten tegenwoordig...
Zal ik maar gewoon zeggen dat het laat is?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik bijna weer een bord gemaakt.
Ik snap niet wat voor 'angst' hun in de COS wordt aangepraat. Het gebeurt mij ook wel dat ik een 'uitzending' in COS of SC post, of SC in COS... ik heb dan zoiets van lekker jammer dan, lees er maar over heen... maar zodra iemand denkt dat ie een fout in de SC maakt (waar het mag) worden de posts direct met sorry's geeditquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik bijna weer een bord gemaakt.
*iets met open deuren...*quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef Nobodies het volgende:
Zal ik maar gewoon zeggen dat het laat is?
waaaat al zo laatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef Nobodies het volgende:
[..]
[..]
[..]
Point taken.... bed timequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef Nobodies het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lol, maar hier is Bommie ongenuanceerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap niet wat voor 'angst' hun in de COS wordt aangepraat. Het gebeurt mij ook wel dat ik een 'uitzending' in COS of SC post, of SC in COS... ik heb dan zoiets van lekker jammer dan, lees er maar over heen... maar zodra iemand denkt dat ie een fout in de SC maakt (waar het mag) worden de posts direct met sorry's geedit
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
waaaat al zo laat![]()
![]()
Mot gaan schnell doei
Nobodies, kijk nu wat je doet!quote:
On de COS ook hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, maar hier is Bommie ongenuanceerd.
Er wordt me geen angst ingepraat hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap niet wat voor 'angst' hun in de COS wordt aangepraat. Het gebeurt mij ook wel dat ik een 'uitzending' in COS of SC post, of SC in COS... ik heb dan zoiets van lekker jammer dan, lees er maar over heen... maar zodra iemand denkt dat ie een fout in de SC maakt (waar het mag) worden de posts direct met sorry's geedit
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
waaaat al zo laat![]()
![]()
Mot gaan schnell doei
Slaap lekkerquote:
Hier gaat het over staatszaken en aardappelloof, in de COS officieel alleen over de streams.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef Nobodies het volgende:
Er wordt me geen angst ingepraat hoor, ben alleen nog niet zo bekend met het fenomeen SC. COS daarentegen is nogal straightforward en richt daar dus m'n pijlen maar op
.
Dat vermoeden had ik ondertussen alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier gaat het over staatszaken en aardappelloof, in de COS officieel alleen over de streams.
COS is ook niet straightforward hoor. Kijk maar naar het aantal mensen datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef Nobodies het volgende:
Er wordt me geen angst ingepraat hoor, ben alleen nog niet zo bekend met het fenomeen SC. COS daarentegen is nogal straightforward en richt daar dus m'n pijlen maar op
.
Goh, hoezo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ondertussen al.
Zit ik weer 10 regels vriendelijkheid te posten terwijl ikzelf vanavond de COS weer uitgewezen werdquote:
Bummer....quote:
Dequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
COS is ook niet straightforward hoor. Kijk maar naar het aantal mensen dat![]()
onder een spoiler stopt. Daar wordt het niet op prijs gesteld. Hier mag dat wel. Als je hier iets COS post krijg je reactie, meestal waarderen we het wel, en wijzen we je de weg richting COS. Hier mag bijna alles. Zwaaien, waven... niet meer dan 3 huisdieren of primaten posten (wat in de COS tijdens een SL wel is gebeurt), af en toe wordt er hier een relletje uitgevochten wat in de COS begon, maar over het algemeen zijn wij gewoon gezellige mensen die ook streamen en in de COS meepraten
Belachelijk! Wrom?quote:
Jamaar, dat komt omdat ze je daar niet begrijpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit ik weer 10 regels vriendelijkheid te posten terwijl ikzelf vanavond de COS weer uitgewezen werd
als ik dat wist, Moestb ff resettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Belachelijk! Wrom?
[..]
Jamaar, dat komt omdat ze je daar niet begrijpen.![]()
![]()
Misschien eerst een UI vinden? Dan ben je makkelijker te herkennen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De![]()
worden 's nachts toch vaker gebruikt in de COSsen
. Vaak maakt het ook niet uit omdat er maar een paar mensen zijn
. Maar I get the idea, moet de rest van FOK! ook nog een beetje zien te ontdekken
, keek vroeger wellis in een paar topics, maar nooit zin gehad me te registreren. Nu eindelijk wel, dus waarom er geen gebruik van maken?
Oh dan, misschien een netwerkupdate? Gelukkig ben je er weer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik dat wist, Moestb ff resetten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De![]()
. Maar I get the idea, moet de rest van FOK! ook nog een beetje zien te ontdekken
, keek vroeger wellis in een paar topics, maar nooit zin gehad me te registreren. Nu eindelijk wel, dus waarom er geen gebruik van maken?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Belachelijk! Wrom?
[..]
Jamaar, dat komt omdat ze je daar niet begrijpen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Lees ondertussen wel een weekje mee, heb idd wel alle ophef over de andere RLS meegekregen. Een paar mensen begin ik inderdaad al te herkennen (en zij mij ook)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klopt, gewoon gezellig posten... je merkt vanzelf wel wie wie is... en wie waar een punt van maakt. Over het
![]()
is enkele weken geleden heel veel ophef over geweest, ook over de posts over DGD, BB en heel veel andere dingen. Als je nog een weekje meeleest en post weet je wel waar ik het over heb. Hier in de SC is in ieder geval iedereen welkom
dat zwaaien vind ik helemaal niet vervelend, al dat geleuter over bb/dgk enzo meer, maar dat kan ook zijn omdat ik dat nooit gekeken hebquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klopt, gewoon gezellig posten... je merkt vanzelf wel wie wie is... en wie waar een punt van maakt. Over het
![]()
is enkele weken geleden heel veel ophef over geweest, ook over de posts over DGD, BB en heel veel andere dingen. Als je nog een weekje meeleest en post weet je wel waar ik het over heb. Hier in de SC is in ieder geval iedereen welkom
Zo fijn dat de club steeds groter wordtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De![]()
Fijn? Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zo fijn dat de club steeds groter wordt
je herkent mij toch ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien eerst een UI vinden? Dan ben je makkelijker te herkennen.
BB ik wel... aardappels schillen is mij bijgebleven, wist niet meer welke BB dat was. DGK begin gezien, vond ik te plat. Dat hele gedoe over BB / DGD is zo veel beter dan SST en de bijna COS reunie vond ik wel lichtelijk irritantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat zwaaien vind ik helemaal niet vervelend, al dat geleuter over bb/dgk enzo meer, maar dat kan ook zijn omdat ik dat nooit gekeken heb
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
je herkent mij toch ookleg op bed trouwens
DGK vond ik mezelf boven staan, dus nooit gekeken. BB1 een beetje van meegekregen, maar niet veel, was te jongquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
BB ik wel... aardappels schillen is mij bijgebleven, wist niet meer welke BB dat was. DGK begin gezien, vond ik te plat. Dat hele gedoe over BB / DGD is zo veel beter dan SST en de bijna COS reunie vond ik wel lichtelijk irritant
Mensen met een AVA/UI herken ik sneller, bij jou moet ik altijd even kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
je herkent mij toch ookleg op bed trouwens
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kom je eieren tekort voor je omelet kok?
dan heb ik hier een paar eieren voor je kokquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kom je eieren tekort voor je omelet kok?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mensen met een AVA/UI herken ik sneller, bij jou moet ik altijd even kijken.
Je hebt een UI! 10 punten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:47 schreef Nobodies het volgende:
[..]
DGK vond ik mezelf boven staan, dus nooit gekeken. BB1 een beetje van meegekregen, maar niet veel, was te jong.
Bovenaan staat dit icoontje:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:51 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ge ik uitvogelen hoe ik een ui in mijn ipad ding krijg
Kom op Piet je kan het ... en UI of Ava plaatsenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bovenaan staat dit icoontje:[ afbeelding ]
Daar is de Usericon Manager.
quote:
valt nog mee dat je kan posten hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef pietpaniek het volgende:
Geen nieuwe cos of sc en geen ui kunnen instellen
No worries... morgen gewoon via een browser een ui proberen in te stellen. Wat lapo's betreft... de TT-hunters nemen die wel overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef pietpaniek het volgende:
Nou, vooruit, dan mag je wachten tot je achter een PC zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef pietpaniek het volgende:
Wait Whut?! Ik ben heul geen lapo hunter, het duurde me te lang voordat er een nieuwe COS was....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No worries... morgen gewoon via een browser een ui proberen in te stellen. Wat lapo's betreft... de TT-hunters nemen die wel over
iets met wie de schoen past ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wait Whut?! Ik ben heul geen lapo hunter, het duurde me te lang voordat er een nieuwe COS was....
ja jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wait Whut?! Ik ben heul geen lapo hunter, het duurde me te lang voordat er een nieuwe COS was....
Bollo is hier onze ongevraagde hunter.... maar hij doet het goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan was het tijdens zijn crash of zo, kijk maar na, het was echt zo dat er al even geen COS was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo is hier onze ongevraagde hunter.... maar hij doet het goed
quote:
quote:
kan nog wel even duren danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, vooruit, dan mag je wachten tot je achter een PC zit.
Welterusten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef superkokje het volgende:
ik ga verstandig doen, en zeg truste
voordat ik weer een paar dagen plat moet
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef superkokje het volgende:
![]()
trustequote:
Kokje .... slaap lekker, doe rustig aan... we hebben hier liever een gezond kokkie dan een ziek kokkiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef superkokje het volgende:
![]()
fijn om te horen, ben er morgen weer bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje .... slaap lekker, doe rustig aan... we hebben hier liever een gezond kokkie dan een ziek kokkie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
fijn om te horen, ben er morgen weer bij
Alles slaapt ook bijnaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Ga zo ook slapen, nog ff in de COS gluren.
daar zijn we hier niet van, hup naar de [COS] jijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:05 schreef bull1966 het volgende:
WTF zijn ze de streamlocks aan het testen ??
Arme Ceetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Ceetje.. het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
kom net m'n bed uit gevallen. Nog steeds ziek, kan Kokkie een hand geven , vanochtend bij de huisarts geweest en heb voorhoofdsholteonsteking. Mijn buuf belde me zojuist wakker, die had gelezen ergens op internet dat ene Maik het huis der geheimen uit moest/is gegaan, dus daarom snel fok starten natuurlijk
heb het nog aan de huisarts gevraagd, maar het heeft niks met fok! en streams te maken, daar kun je hoogstens allergische reacties zoals uitslag enzo van krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
Arme Ceetje
wat zeg je nu![]()
Nou beterschap dan maar.
ZAl toch niks te maken hebben met veel streams kijken en fokken
ligt aan de streams, of ook geen netwerkverbinding?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb het nog aan de huisarts gevraagd, maar het heeft niks met fok! en streams te maken, daar kun je hoogstens allergische reacties zoals uitslag enzo van krijgen.
WTF, UPC blijft "hangen" het moet toch allemaal niet gekker worden vandaag!
upc zit gewoon op het digitale kanaal van m'n tv, ik zou niet weten wat ik daar aan kan resetten (n00b wat dat betreft hoor)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt aan de streams, of ook geen netwerkverbinding?
vanaf vannacht al drie keer moeten resetten
dacht pc, heb alles van upcquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
upc zit gewoon op het digitale kanaal van m'n tv, ik zou niet weten wat ik daar aan kan resetten (n00b wat dat betreft hoor)
eeeeeh, dit is de COS niet hooor, maar de SC, ik wil het ook allemaal weten, dus als je antwoorden hebt, dan hoor ik het graag van je, kom ook net pas binnen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi was ff werken net weer terug. Weet iemand de antwoorden op de volgende vragen:
1) Maik eruit, brief in huis. Zijn er al meer mededelingen gedaan of zijn ze ergens achter bijv. geheimschrift in brief dat ze moeten ontraadselen pas dan komt Maik terug?
2) Meer bekend over geruchten dat oude bewoners terugkeren?
3) Is kamer van de waarheid open?
4) Heeft Joanna gedrukt?
5) Zo ja gedrukt had ze het geheim van Sharon goed?
6) Is de telefoon nog gegaan sinds een week?
7) Heeft Laura de hele dag in bed gelegen vanaf direct na ontbijt?
8) Ander noemenswaardig SS nieuws?
nee, dat kan in dit dichtgeplakte gat pas na komende zomer, tot die tijd alleen digitale TV zonder extra's enzo. Bevalt dat jou trouwens, internet via upc? Wij willen zodra het kan namelijk graag overstappen. KPN hebben wij enorm slechte ervaringen mee namelijk......quote:
vanaf dat ik een pc heb zal een jaar of 10 zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, dat kan in dit dichtgeplakte gat pas na komende zomer, tot die tijd alleen digitale TV zonder extra's enzo. Bevalt dat jou trouwens, internet via upc? Wij willen zodra het kan namelijk graag overstappen. KPN hebben wij enorm slechte ervaringen mee namelijk......
jup maik weg, heeft brief achtergelaten aan mo zie sstnl site verder geen nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi was ff werken net weer terug. Weet iemand de antwoorden op de volgende vragen:
1) Maik eruit, brief in huis. Zijn er al meer mededelingen gedaan of zijn ze ergens achter bijv. geheimschrift in brief dat ze moeten ontraadselen pas dan komt Maik terug?
het blijven geruchten maar op sofia der twitter staat dat ze onderweg is naar portugal en guido heeft 24 uur twitter stiltequote:2) Meer bekend over geruchten dat oude bewoners terugkeren?
neequote:3) Is kamer van de waarheid open?
niet voor een geheimquote:4) Heeft Joanna gedrukt?
zie vorige antwoordquote:5) Zo ja gedrukt had ze het geheim van Sharon goed?
al een tijdje nietquote:6) Is de telefoon nog gegaan sinds een week?
net nietquote:7) Heeft Laura de hele dag in bed gelegen vanaf direct na ontbijt?
nopequote:8) Ander noemenswaardig SS nieuws?
quote:
heb peeniecielieneeeee gekregen, moet volgens de huisarts met een paar dagen over zijn. Daar ga ik dus maar vanuit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
![]()
ceetje
![]()
![]()
niet echt best dat word dus weer even in de lappenmand... wisselen jij en kokkie af??
kokkie is er ook nog nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
![]()
ceetje
![]()
![]()
niet echt best dat word dus weer even in de lappenmand... wisselen jij en kokkie af??
ik zal voor je duimenn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb peeniecielieneeeee gekregen, moet volgens de huisarts met een paar dagen over zijn. Daar ga ik dus maar vanuit.
kokkie nou en keer kappen met die onzin hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
kokkie is er ook nog nietligt weer in zen mandje
quote:
ik wil zo graagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie nou en keer kappen met die onzin he
Niet als je net je bed uitkomtquote:
Nouja, wilde eigenlijk om 4u ofzo gaan slapen, alleen vond ik series kijken toch boeienderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat geworden vannacht![]()
Goedemiddag![]()
![]()
![]()
![]()
Sure, als jij voelt dat het middag isquote:
dat geloof ik!quote:
daar ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat geloof ik!
maar het zal toch wel weg gaan
zekers wel.......... nog een perrier dan maar??quote:
quote:
waar staat een boom???quote:
lekkjahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
zekers wel.......... nog een perrier dan maar??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |