Hier gaat het over staatszaken en aardappelloof, in de COS officieel alleen over de streams.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef Nobodies het volgende:
Er wordt me geen angst ingepraat hoor, ben alleen nog niet zo bekend met het fenomeen SC. COS daarentegen is nogal straightforward en richt daar dus m'n pijlen maar op
.
Dat vermoeden had ik ondertussen alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier gaat het over staatszaken en aardappelloof, in de COS officieel alleen over de streams.
COS is ook niet straightforward hoor. Kijk maar naar het aantal mensen datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef Nobodies het volgende:
Er wordt me geen angst ingepraat hoor, ben alleen nog niet zo bekend met het fenomeen SC. COS daarentegen is nogal straightforward en richt daar dus m'n pijlen maar op
.
Goh, hoezo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ondertussen al.
Zit ik weer 10 regels vriendelijkheid te posten terwijl ikzelf vanavond de COS weer uitgewezen werdquote:
Bummer....quote:
Dequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
COS is ook niet straightforward hoor. Kijk maar naar het aantal mensen dat![]()
onder een spoiler stopt. Daar wordt het niet op prijs gesteld. Hier mag dat wel. Als je hier iets COS post krijg je reactie, meestal waarderen we het wel, en wijzen we je de weg richting COS. Hier mag bijna alles. Zwaaien, waven... niet meer dan 3 huisdieren of primaten posten (wat in de COS tijdens een SL wel is gebeurt), af en toe wordt er hier een relletje uitgevochten wat in de COS begon, maar over het algemeen zijn wij gewoon gezellige mensen die ook streamen en in de COS meepraten
Belachelijk! Wrom?quote:
Jamaar, dat komt omdat ze je daar niet begrijpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit ik weer 10 regels vriendelijkheid te posten terwijl ikzelf vanavond de COS weer uitgewezen werd
als ik dat wist, Moestb ff resettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Belachelijk! Wrom?
[..]
Jamaar, dat komt omdat ze je daar niet begrijpen.![]()
![]()
Misschien eerst een UI vinden? Dan ben je makkelijker te herkennen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De![]()
worden 's nachts toch vaker gebruikt in de COSsen
. Vaak maakt het ook niet uit omdat er maar een paar mensen zijn
. Maar I get the idea, moet de rest van FOK! ook nog een beetje zien te ontdekken
, keek vroeger wellis in een paar topics, maar nooit zin gehad me te registreren. Nu eindelijk wel, dus waarom er geen gebruik van maken?
Oh dan, misschien een netwerkupdate? Gelukkig ben je er weer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik dat wist, Moestb ff resetten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De![]()
. Maar I get the idea, moet de rest van FOK! ook nog een beetje zien te ontdekken
, keek vroeger wellis in een paar topics, maar nooit zin gehad me te registreren. Nu eindelijk wel, dus waarom er geen gebruik van maken?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Belachelijk! Wrom?
[..]
Jamaar, dat komt omdat ze je daar niet begrijpen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Lees ondertussen wel een weekje mee, heb idd wel alle ophef over de andere RLS meegekregen. Een paar mensen begin ik inderdaad al te herkennen (en zij mij ook)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klopt, gewoon gezellig posten... je merkt vanzelf wel wie wie is... en wie waar een punt van maakt. Over het
![]()
is enkele weken geleden heel veel ophef over geweest, ook over de posts over DGD, BB en heel veel andere dingen. Als je nog een weekje meeleest en post weet je wel waar ik het over heb. Hier in de SC is in ieder geval iedereen welkom
dat zwaaien vind ik helemaal niet vervelend, al dat geleuter over bb/dgk enzo meer, maar dat kan ook zijn omdat ik dat nooit gekeken hebquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klopt, gewoon gezellig posten... je merkt vanzelf wel wie wie is... en wie waar een punt van maakt. Over het
![]()
is enkele weken geleden heel veel ophef over geweest, ook over de posts over DGD, BB en heel veel andere dingen. Als je nog een weekje meeleest en post weet je wel waar ik het over heb. Hier in de SC is in ieder geval iedereen welkom
Zo fijn dat de club steeds groter wordtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De![]()
Fijn? Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zo fijn dat de club steeds groter wordt
je herkent mij toch ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien eerst een UI vinden? Dan ben je makkelijker te herkennen.
BB ik wel... aardappels schillen is mij bijgebleven, wist niet meer welke BB dat was. DGK begin gezien, vond ik te plat. Dat hele gedoe over BB / DGD is zo veel beter dan SST en de bijna COS reunie vond ik wel lichtelijk irritantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat zwaaien vind ik helemaal niet vervelend, al dat geleuter over bb/dgk enzo meer, maar dat kan ook zijn omdat ik dat nooit gekeken heb
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
je herkent mij toch ookleg op bed trouwens
DGK vond ik mezelf boven staan, dus nooit gekeken. BB1 een beetje van meegekregen, maar niet veel, was te jongquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
BB ik wel... aardappels schillen is mij bijgebleven, wist niet meer welke BB dat was. DGK begin gezien, vond ik te plat. Dat hele gedoe over BB / DGD is zo veel beter dan SST en de bijna COS reunie vond ik wel lichtelijk irritant
Mensen met een AVA/UI herken ik sneller, bij jou moet ik altijd even kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
je herkent mij toch ookleg op bed trouwens
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kom je eieren tekort voor je omelet kok?
dan heb ik hier een paar eieren voor je kokquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kom je eieren tekort voor je omelet kok?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mensen met een AVA/UI herken ik sneller, bij jou moet ik altijd even kijken.
Je hebt een UI! 10 punten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:47 schreef Nobodies het volgende:
[..]
DGK vond ik mezelf boven staan, dus nooit gekeken. BB1 een beetje van meegekregen, maar niet veel, was te jong.
Bovenaan staat dit icoontje:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:51 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ge ik uitvogelen hoe ik een ui in mijn ipad ding krijg
Kom op Piet je kan het ... en UI of Ava plaatsenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bovenaan staat dit icoontje:[ afbeelding ]
Daar is de Usericon Manager.
quote:
valt nog mee dat je kan posten hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef pietpaniek het volgende:
Geen nieuwe cos of sc en geen ui kunnen instellen
No worries... morgen gewoon via een browser een ui proberen in te stellen. Wat lapo's betreft... de TT-hunters nemen die wel overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef pietpaniek het volgende:
Nou, vooruit, dan mag je wachten tot je achter een PC zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef pietpaniek het volgende:
Wait Whut?! Ik ben heul geen lapo hunter, het duurde me te lang voordat er een nieuwe COS was....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No worries... morgen gewoon via een browser een ui proberen in te stellen. Wat lapo's betreft... de TT-hunters nemen die wel over
iets met wie de schoen past ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wait Whut?! Ik ben heul geen lapo hunter, het duurde me te lang voordat er een nieuwe COS was....
ja jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wait Whut?! Ik ben heul geen lapo hunter, het duurde me te lang voordat er een nieuwe COS was....
Bollo is hier onze ongevraagde hunter.... maar hij doet het goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan was het tijdens zijn crash of zo, kijk maar na, het was echt zo dat er al even geen COS was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo is hier onze ongevraagde hunter.... maar hij doet het goed
quote:
quote:
kan nog wel even duren danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, vooruit, dan mag je wachten tot je achter een PC zit.
Welterusten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef superkokje het volgende:
ik ga verstandig doen, en zeg truste
voordat ik weer een paar dagen plat moet
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef superkokje het volgende:
![]()
trustequote:
Kokje .... slaap lekker, doe rustig aan... we hebben hier liever een gezond kokkie dan een ziek kokkiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef superkokje het volgende:
![]()
fijn om te horen, ben er morgen weer bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje .... slaap lekker, doe rustig aan... we hebben hier liever een gezond kokkie dan een ziek kokkie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
fijn om te horen, ben er morgen weer bij
Alles slaapt ook bijnaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Ga zo ook slapen, nog ff in de COS gluren.
daar zijn we hier niet van, hup naar de [COS] jijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:05 schreef bull1966 het volgende:
WTF zijn ze de streamlocks aan het testen ??
Arme Ceetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Ceetje.. het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
kom net m'n bed uit gevallen. Nog steeds ziek, kan Kokkie een hand geven , vanochtend bij de huisarts geweest en heb voorhoofdsholteonsteking. Mijn buuf belde me zojuist wakker, die had gelezen ergens op internet dat ene Maik het huis der geheimen uit moest/is gegaan, dus daarom snel fok starten natuurlijk
heb het nog aan de huisarts gevraagd, maar het heeft niks met fok! en streams te maken, daar kun je hoogstens allergische reacties zoals uitslag enzo van krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
Arme Ceetje
wat zeg je nu![]()
Nou beterschap dan maar.
ZAl toch niks te maken hebben met veel streams kijken en fokken
ligt aan de streams, of ook geen netwerkverbinding?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb het nog aan de huisarts gevraagd, maar het heeft niks met fok! en streams te maken, daar kun je hoogstens allergische reacties zoals uitslag enzo van krijgen.
WTF, UPC blijft "hangen" het moet toch allemaal niet gekker worden vandaag!
upc zit gewoon op het digitale kanaal van m'n tv, ik zou niet weten wat ik daar aan kan resetten (n00b wat dat betreft hoor)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt aan de streams, of ook geen netwerkverbinding?
vanaf vannacht al drie keer moeten resetten
dacht pc, heb alles van upcquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
upc zit gewoon op het digitale kanaal van m'n tv, ik zou niet weten wat ik daar aan kan resetten (n00b wat dat betreft hoor)
eeeeeh, dit is de COS niet hooor, maar de SC, ik wil het ook allemaal weten, dus als je antwoorden hebt, dan hoor ik het graag van je, kom ook net pas binnen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi was ff werken net weer terug. Weet iemand de antwoorden op de volgende vragen:
1) Maik eruit, brief in huis. Zijn er al meer mededelingen gedaan of zijn ze ergens achter bijv. geheimschrift in brief dat ze moeten ontraadselen pas dan komt Maik terug?
2) Meer bekend over geruchten dat oude bewoners terugkeren?
3) Is kamer van de waarheid open?
4) Heeft Joanna gedrukt?
5) Zo ja gedrukt had ze het geheim van Sharon goed?
6) Is de telefoon nog gegaan sinds een week?
7) Heeft Laura de hele dag in bed gelegen vanaf direct na ontbijt?
8) Ander noemenswaardig SS nieuws?
nee, dat kan in dit dichtgeplakte gat pas na komende zomer, tot die tijd alleen digitale TV zonder extra's enzo. Bevalt dat jou trouwens, internet via upc? Wij willen zodra het kan namelijk graag overstappen. KPN hebben wij enorm slechte ervaringen mee namelijk......quote:
vanaf dat ik een pc heb zal een jaar of 10 zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, dat kan in dit dichtgeplakte gat pas na komende zomer, tot die tijd alleen digitale TV zonder extra's enzo. Bevalt dat jou trouwens, internet via upc? Wij willen zodra het kan namelijk graag overstappen. KPN hebben wij enorm slechte ervaringen mee namelijk......
jup maik weg, heeft brief achtergelaten aan mo zie sstnl site verder geen nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi was ff werken net weer terug. Weet iemand de antwoorden op de volgende vragen:
1) Maik eruit, brief in huis. Zijn er al meer mededelingen gedaan of zijn ze ergens achter bijv. geheimschrift in brief dat ze moeten ontraadselen pas dan komt Maik terug?
het blijven geruchten maar op sofia der twitter staat dat ze onderweg is naar portugal en guido heeft 24 uur twitter stiltequote:2) Meer bekend over geruchten dat oude bewoners terugkeren?
neequote:3) Is kamer van de waarheid open?
niet voor een geheimquote:4) Heeft Joanna gedrukt?
zie vorige antwoordquote:5) Zo ja gedrukt had ze het geheim van Sharon goed?
al een tijdje nietquote:6) Is de telefoon nog gegaan sinds een week?
net nietquote:7) Heeft Laura de hele dag in bed gelegen vanaf direct na ontbijt?
nopequote:8) Ander noemenswaardig SS nieuws?
quote:
heb peeniecielieneeeee gekregen, moet volgens de huisarts met een paar dagen over zijn. Daar ga ik dus maar vanuit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
![]()
ceetje
![]()
![]()
niet echt best dat word dus weer even in de lappenmand... wisselen jij en kokkie af??
kokkie is er ook nog nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
![]()
ceetje
![]()
![]()
niet echt best dat word dus weer even in de lappenmand... wisselen jij en kokkie af??
ik zal voor je duimenn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb peeniecielieneeeee gekregen, moet volgens de huisarts met een paar dagen over zijn. Daar ga ik dus maar vanuit.
kokkie nou en keer kappen met die onzin hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
kokkie is er ook nog nietligt weer in zen mandje
quote:
ik wil zo graagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie nou en keer kappen met die onzin he
Niet als je net je bed uitkomtquote:
Nouja, wilde eigenlijk om 4u ofzo gaan slapen, alleen vond ik series kijken toch boeienderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat geworden vannacht![]()
Goedemiddag![]()
![]()
![]()
![]()
Sure, als jij voelt dat het middag isquote:
dat geloof ik!quote:
daar ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat geloof ik!
maar het zal toch wel weg gaan
zekers wel.......... nog een perrier dan maar??quote:
quote:
waar staat een boom???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |