quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:07 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Want daarna kunnen we weer naar slapende mensen kijken!
Jooann vond het vreemd dat ze nog niet slapend was gaan douchen, toen dacht ik daar wacht ze vast mee tot ze genomineerd isquote:
Jajajaja Maik met een druipende lul en de onderbroek op zijn knieen naar buiten rennenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:08 schreef Nobodies het volgende:
Ze krijgen wel respect van me als ze eindelijk die telefoon 's nachts eens laten overgaan
Het komt ietwat Simpel overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
Ik ga morgen verse tomatensoep maken.
Hebben jullie daar nog wat aan, aan die mededeling?![]()
Ik hou het voor gezien mensen.
ja dat is geweldig waardevolle informatie, dank jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
Coos het was weer aangenaamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
Als ze het in Portugal maar niet weten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:14 schreef schurk65 het volgende:
Christa De Reus Rijkers29 maart 2011 om 00:25
lees net dat onlie winkeltje van joanna dit programma sponserd;;;;;;;;;;;;;;;;; ja dan weten wij in nederland toch wel genoeg
En jij denkt dat ze dat gaat doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:25 schreef bull1966 het volgende:
laura had het vanavond al over stokslobberen
nu niet want nu worden er opnames gemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze dat gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |