Ah! Leuk dat je er bent zoetwatertokkie! Gaan we spelen? Of zullen we daten?? Jij en ik romantisch in een hotelletje, mooie suite, steekwoorden: Romantisch kaarsen eten. Dan trekken we wat "luchtigers" aan en gaan we op bed liggen.. en dan russische roulette.. jij eerst!quote:
*Wacht op een bot broodmes...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mag ik daarna modderworstelen met de beledigde users die in een verkeerde COS od SC zaten......bleeeh. Trouwens als Bommie binnen is, moet je het niet eens proberen, die heeft hele vlugge vingers.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah! Leuk dat je er bent zoetwatertokkie! Gaan we spelen? Of zullen we daten?? Jij en ik romantisch in een hotelletje, mooie suite, steekwoorden: Romantisch kaarsen eten. Dan trekken we wat "luchtigers" aan en gaan we op bed liggen.. en dan russische roulette.. jij eerst!![]()
ssssssssssssst! Ze leest mee!quote:
Nee, we zijn hier om ruzie te maken, daarvoor waren we naar hier verbannenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah! Leuk dat je er bent zoetwatertokkie! Gaan we spelen? Of zullen we daten?? Jij en ik romantisch in een hotelletje, mooie suite, steekwoorden: Romantisch kaarsen eten. Dan trekken we wat "luchtigers" aan en gaan we op bed liggen.. en dan russische roulette.. jij eerst!![]()
Vergeef hem... Het is bommie... vingersnel, goede TT en 'the battle is on'quote:
Chicken......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ssssssssssssst! Ze leest mee!Zie vanaf hier mijn eigen post op haar scherm
ja ga je nog meedoen of zit ik in een slechte remake van "Fightclub"mezelf een pak slaag te geven?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, we zijn hier om ruzie te maken, daarvoor waren we naar hier verbannen
waar was je dan al die tijdquote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, we zijn hier om ruzie te maken, daarvoor waren we naar hier verbannen
Yeah right, net of jij het zo leuk zou vinden als ze je worstenvingers er met een bot broodmes af zouden zagen als ware het bedorven knakworsten!quote:
2 vragen (relatief nieuw) wie is ze? En hoe kan je dat van af daar zien?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oh sorrie, je hebt heul geen vlugge vingers hoor, MissJ24 heeft het mis.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vraag zal ze niet zoveel gehoord hebben in haar 83 lentes!quote:
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekendarrangementje alt.madcrew trakteren.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja ga je nog meedoen of zit ik in een slechte remake van "Fightclub"mezelf een pak slaag te geven?
het gros gaat al huilend weglopen na een woensdagmiddagje nl.scoutingquote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekend arrangementje alt.madcrew trakteren.
Jij bent leuk, blijf je nog even?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekendarrangementje alt.madcrew trakteren.
En jij doet de kogel *kuch* in het pistool?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
was het dat......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
het gros gaat al huilend weglopen na een woensdagmiddagje nl.scouting![]()
maar ontopic: je stinkt!
Niet center parks?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekendarrangementje alt.madcrew trakteren.
we zijn dan ook stront managersquote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee gewoon uitzetten!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil niet meer kijken! Ik kan niet meer kijken! IK Ik Ik.. Mag ik hier uithuilen??
Jij wel. Kom er maar bij? We hebben diazepam, medicinale wiet, antibiotica en Bommie is er......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil niet meer kijken! Ik kan niet meer kijken! IK Ik Ik.. Mag ik hier uithuilen??
ik denk al, wat ruik ikquote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nl.culinair zouden ze al niet trekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zal je ongewassen tampeloeres wel zijn die je ruikt.quote:maar ontopic: je stinkt!
jup daar in het hoekje is wel plaatsquote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bommie? is dat de mannelijke Joanne in deze SC??quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jij wel. Kom er maar bij? We hebben diazepam, medicinale wiet, antibiotica en Bommie is er......
tuurlijk! Maar iets minder op jezelf gericht mag wel hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hier altijdquote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het zal je ongewassen tampeloeres wel zijn die je ruikt.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
nl.culinair zouden ze al niet trekken
Ik moet eigenlijk de BTW-aangifte nog gaan doenquote:
welkom, maar niet teveel snikken. Dat lijd afquote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
hij breit alleen niet........quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bommie? is dat de mannelijke Joanne in deze SC??
Het zal je ongewassen tampeloeres wel zijn die je ruikt.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
nl.culinair zouden ze al niet trekken
Hahahaha, een gerucht gaat snel.....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zag Mo en Maik weer geilen, dat was voor mij even de limit!!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier altijdWat is er meisje... (wel een battle tussen bommie en PB gaande, maar tussen het troosten kunnen we gewoon meekijken)
Jaaah Drankie er bij!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
Spooky... Bollo ... meer drank nodig voor allen <please?>:)
Ja die! Maar hij heeft geen vlugge vingers want dan verliest hij onderdelen aan een vliegensvlugge Bommerinnetje met een bot broodmes oid...? Ik snap het zelf ook even niet meer, maar goed, het is de SC.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pak wel even de kaasschaaf van haar af.. strax vinden we alleen nog maar een vickingdrapje terugquote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup daar in het hoekje is wel plaats
Maar dan wel opgesloten, op rantsoen en 30+ camera's erop!quote:
Ik las in de COS teveel ellende al. Ik heb de streams niet eens aan, lees zo de ellende al mee.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zag Mo en Maik weer geilen, dat was voor mij even de limit!!
dan moet je heel goed kunnen schaven!!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pak wel even de kaasschaaf van haar af.. strax vinden we alleen nog maar een vickingdrapje terug
Ohwja dat is een compliment: Mensen jullie zijn nog net een fractie gezelliger dan een btw aangiftequote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk de BTW-aangifte nog gaan doenmaar dit is gezelliger!
Streams wel aan mis je niet veel aan... Heb bollo uit de COS geplukt, werd uitgewuifd door een ander muisje, COS mis je ook niets aanquote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik las in de COS teveel ellende al. Ik heb de streams niet eens aan, lees zo de ellende al mee.
quote:[
Gut je bent echt leuk.
Drankje iemand we hebben entertainment?![]()
![]()
![]()
Leuker kunnen we het niet maken.....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja dat is een compliment: Mensen jullie zijn nog net een fractie gezelliger dan een btw aangifte
Gut je bent echt leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Het zal je ongewassen tampeloeres wel zijn die je ruikt.
[ afbeelding ]quote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gut je bent echt leuk.
![]()
![]()
[ afbeelding ]quote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gut je bent echt leuk.
![]()
![]()
Het quoten loopt niet helemaal lekker geloof ik, geeft niet, we hebben 2 kroegen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:40 schreef MissJ.24 het volgende:
HOOOOO Die quote was van PB, niet van mij.
Ik bewaar hem wel voor andere gelegenheden.....
eeuuhhquote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Wedden dat er een MOD meeeleest, de quotes doen al raar. Wat volgt zijn de smily's die zullen verdwijnen.......
Zal PietPUK wel zijn.
'k had ook al zo'n idee...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Wedden dat er een MOD meeeleest, de quotes doen al raar. Wat volgt zijn de smily's die zullen verdwijnen.......
Zal PietPUK wel zijn.
Sorry Bollo... Kahaarin's bar is wat uitnodigender...quote:
Slaap lekker Niki (met één k)quote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
Dag lieve FOK!ers hier in de SC, ik ga lekker slapen!!
Denk tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
Om maar een klasieker erbij te halen: "Ach wijf, lik m'n kwooten!"quote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Was wel een kwotekloot, al zeg ik het zelf
weltrusten schoonheid.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
Denk tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
Mijn slootje is niet zuur. Ik ben erg milieubewust.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het die zure sloot waarmee je hierover de sc-vloer aan het glippen bent..
Nee. En dat willen we voorlopig nog ff zo houden!quote:weet de rest al dat je geen armpjes en beentjes hebt en een bochel, een glazen oog enzo?
Wat ben jij shit aan het kwootenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
]
Mijn slootje is niet zuur. Ik ben erg milieubewust.
[..]
Nee. En dat willen we voorlopig nog ff zo houden!
Trusten Niki, en ik ga ook off. Morgen weer lang dagje.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
Denk tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
Welterusten!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
Denk tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
droom lekker nikiquote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
Denk tot morgen!!!
![]()
![]()
![]()
slaap lekker lievquote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten Niki, en ik ga ook off. Morgen weer lang dagje.
Trusten allemaal.
![]()
Bollokus
trusten MISSJ het was weer gezelligquote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten allemaal.
![]()
Bollokus
Trusten MissJ.... hakken geslepen, nagels gevijld he slaap leekrquote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten allemaal.
![]()
Bollokus
Wauw! Wat een gezellige bar. Wie heeft er zin?quote:
jup HJquote:Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wauw! Wat een gezellige bar. Wie heeft er zin?
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten allemaal.
![]()
Bollokus
Ons niet afleiden graag... heb al aan de zelfbediening gedaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In een wijntje? Ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het focussen op PB.. Waarom wil je haar stuk hebben? kijk maar uit straks krijgt ze je door!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ons niet afleiden graag... heb al aan de zelfbediening gedaan... nu is het tussen jou en bommie
'Je kunt me kussen kwoten' vond ik altijd wel een mooiequote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Om maar een klasieker erbij te halen: "Ach wijf, lik m'n kwooten!"
Heee wat grappig.. Dat spul komt bij mij uit de douche..quote:
het loopt hierdomme ook altijd af met een sisserquote:Op maandag 28 maart 2011 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het focussen op PB.. Waarom wil je haar stuk hebben? kijk maar uit straks krijgt ze je door!
er was een tijd dat ik zei daar schijten de vissen inquote:Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heee wat grappig.. Dat spul komt bij mij uit de douche..
Ohw dat is meestal, PB is in een post of 2-3 weer netjes tam.. dan is het echt een knuffeltrolletje!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
het loopt hierdomme ook altijd af met een sisser
pfiew
Vreselijk hè.. Ik merk steeds vaker dat ik geen drie dingen tegelijk meer kan doen..quote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ben jij shit aan het kwootenje lijkt Digibeet wel
Dan is je testosteron de overhand aan het krijgen en heb je binnenkort een snor en teelballenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk hè.. Ik merk steeds vaker dat ik geen drie dingen tegelijk meer kan doen..
Net als jij dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw dat is meestal, PB is in een post of 2-3 weer netjes tam.. dan is het echt een knuffeltrolletje!
Wie heeft mij hier dan mak gekregen??>? ?????..??>..?>>>?/quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan is je testosteron de overhand aan het krijgen en heb je binnenkort een snor en teelballen
En gas eropquote:Op maandag 28 maart 2011 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie heeft mij hier dan mak gekregen??>? ?????..??>..?>>>?/![]()
Ach, elk nadeel hep ze voordeel: dan ga ik lekker een weekje naar de kliniek van Joquote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan is je testosteron de overhand aan het krijgen en heb je binnenkort een snor en teelballen
Je bent nu alweer braaf aan het happen, zie je wel, komt helemaal goed schatje.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie heeft mij hier dan mak gekregen??>? ?????..??>..?>>>?/![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |