je bedoelt de streams? idd verrie diepressingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef bollokus het volgende:
wat een deprimerend onderwerp bij de buren
het is maar hoe je in het leven staat, ik kan zo snel niks bedenken waar ik bang voor benquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef bollokus het volgende:
wat een deprimerend onderwerp bij de buren
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je bedoelt de streams? idd verrie diepressing![]()
en pietje heeft een pissige UI, zo, dat is er (nog een keer) uit
zo praat je toch niet over de modquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je bedoelt de streams? idd verrie diepressing![]()
en pietje heeft een pissige UI, zo, dat is er (nog een keer) uit
bang ben ik ook noet voor bijna niks.... maar na het afgelopen ongeluk wel vbeseft dat het heul heul snel weg kan zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is maar hoe je in het leven staat, ik kan zo snel niks bedenken waar ik bang voor ben
nee, daarom typ ik hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo praat je toch niet over de mod![]()
in jouw geval kan ik me voorstellen dat je voorzichtiger wordt, maar weerhoud het je om hetzelfde weer te doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
bang ben ik ook noet voor bijna niks.... maar na het afgelopen ongeluk wel vbeseft dat het heul heul snel weg kan zijn
het zelfde zal nog wel even duren voordat ik over die angst ben als ik het nog doe. Dat heeft toch wel een behoorlijke indruk gemaakt. voor de rest ja... ik moet wel leven hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
in jouw geval kan ik me voorstellen dat je voorzichtiger wordt, maar weerhoud het je om hetzelfde weer te doen?
dat sowiesoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zelfde zal nog wel even duren voordat ik over die angst ben als ik het nog doe. Dat heeft toch wel een behoorlijke indruk gemaakt. voor de rest ja... ik moet wel leven he
hai... lief muisjequote:
och het beweegtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje... .'t lijkt erop dat de buren vanmiddag geboft hebben met de streams... Ik schakel net in zit ik weer tegen een jankerd aan te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |