Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Hier meer omdat ik andere dure dingen wil kopenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar het is zoooooo buiten het budget
ZO he!quote:
Ja hier ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier meer omdat ik andere dure dingen wil kopen
Misschien als je een blowtje of alcohol neemt, maar dat ligt niet aan de 3DS.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Krijg je niet knallende koppijn als je langer dan een uur 3DSt?
dit weekend om 14 uur bij mij?!quote:
Hier betrekt het ineens heel ergquote:
same here.quote:
Of zou dat aan te lang naar de 3DS kijken liggen?quote:
Hier meer auto, tv, laptop en meer van die fratsenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja hier ook.
Verbouwspullen bijvoorbeeld
Waarom zitten wij niet op een terras met bier?quote:
Omdat jij zo nodig naar school moestquote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zitten wij niet op een terras met bier?
Zei jij eerst niet wat over jezelf quoten...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zou dat aan te lang naar de 3DS kijken liggen?
omdat het hier bewolkt isquote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zitten wij niet op een terras met bier?
Wat voor eten ben je? Een pizza?quote:
hier staat nog een krat achterquote:
Mja, ik twijfel heel erg over een auto....quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier meer auto, tv, laptop en meer van die fratsen
je vergeet je parkeervergunning nog!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel heel erg over een auto....
Aan de ene kant zou het erg fijn zijn voor de boodschappen (doe ik nu te voet), ritjes naar mijn ouders (nu met het OV, 3 keer overstappen) en familiebezoekjes aan de andere kant van de stad en in Brabant.
Maar aan de andere kant kun je hier nergens parkeren, moet de auto aangeschaft worden+verzekering+wegenbelasting+brandstof en zolang we verbouwen is dat niet op te brengen
nee, jupilerquote:
Smileys quoten, ja daar zei ik ooit wat over ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zei jij eerst niet wat over jezelf quoten...
quote:
Uhm, jij bent geen breezer neem ik aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet pakken he?
Ik ben daar veel te jong voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Breezahsletquote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, jij bent geen breezer neem ik aan?
Misschien wel een fles. Maar we hebben al een fles in de slowchat!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, jij bent geen breezer neem ik aan?
Ook dat nog ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet je parkeervergunning nog!
Nee, met flessen doe ik ook niks.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien wel een fles. Maar we hebben al een fles in de slowchat!
van weggeweest ??quote:
en de Toekbezorgkostenquote:
Je hebt je vrouw weer in de kelder vastgebonden?quote:
nee, ff m'n bedrijfssletje een veeg gegeven in het archiefquote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt je vrouw weer in de kelder vastgebonden?
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ff m'n bedrijfssletje een veeg gegeven in het archief
Ze moeten van je bezemen?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Seks in het archiefquote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
En toen kwam de collega binnen...quote:
Juist heel knap van jequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de Toekbezorgkosten
neem aan dat je me haalt en brengt
Ik weet meteen waarom ik geen sla bij de Mc neem, als jij in het archief bezig gaat...quote:
quote:
Ik weet niet wat ze bij jullie archiveren, maar bij ons vind je in het archief alleen maar stapels oud papierquote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet meteen waarom ik geen sla bij de Mc neem, als jij in het archief bezig gaat...
Dat wordt zeker verkocht onder het mom eiwitrijke salade of toch McFlurry?
Pheno...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet meteen waarom ik geen sla bij de Mc neem, als jij in het archief bezig gaat...
Ik moet nog 20 minuten.. ..quote:
Oude slaai!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij jullie archiveren, maar bij ons vind je in het archief alleen maar stapels oud papier...
Fik d'rinquote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij jullie archiveren, maar bij ons vind je in het archief alleen maar stapels oud papier...
wuuuut heb jij me bij de Mac het archief in zien sluipenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehe Koen maakt McFlurriesquote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuuut heb jij me bij de Mac het archief in zien sluipen
Werk jij daar ook alquote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuuut heb jij me bij de Mac het archief in zien sluipen
gelijk heb je!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik nog 3 kwartier
Denk dat ik maar ff relax
ja, die domme, je weet wel welkequote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werk jij daar ook alEn heb je die McSlet goed te grazen genomen?
Hij ging voor de McClown denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde Mac-Werkneemster ligt hier in Amersfoort niet bepaald hoog, dus je hebt veel keuze hierquote:
TMIquote:
noem me een Mac waar het niveau wel hoog ligtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde Mac-Werkneemster ligt hier in Amersfoort niet bepaald hoog, dus je hebt veel keuze hier
Een koentje doen, eerst iemand te grazen nemen, een McFlurry maken en daarna vragen waar die iemand is?quote:
Dan zou ik niet teruglezenquote:
Moet ie heel wat maken op een dag danquote:
in Arnhem noemde ze Muck mijn moederquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde Mac-Werkneemster ligt hier in Amersfoort niet bepaald hoog, dus je hebt veel keuze hier
Ja, kom maar likken dan merk je het.quote:
Ga je nu Koenkwak als toetje eten?quote:
Ik ga liever voor wat meer kwaliteit...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel goed. Nu ben je mooi!quote:
Whahahahahahahahahahahahahahahhhahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
in Arnhem noemde ze Muck mijn moeder
Ja klopt, moet nog douchenquote:
waarom heb ik die gemistquote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga liever voor wat meer kwaliteit...
Doe mij S. uit N. maar.
Wat slechtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
oeieoeieoeieeiquote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat had ik toen straks ook ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef Koen66 het volgende:
mijn quote doet raar.
ik kom erg vaak in fobo's ipv quote
Lurk lurkquote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef Koen66 het volgende:
mijn quote doet raar.
ik kom erg vaak in fobo's ipv quote
gheghe, vind je toch ook niet erg?quote:
Don't know, don't care, happily married.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga liever voor wat meer kwaliteit...
Doe mij S. uit N. maar.
als er nou steeds nieuwe foto's in zouden staan ;Pquote:Op maandag 28 maart 2011 17:19 schreef NBT het volgende:
[..]
gheghe, vind je toch ook niet erg?maar het is wel irritant he
Het is wel tijd voor een nieuwe denk ik.............quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er nou steeds nieuwe foto's in zouden staan ;P
Omdat Toek een vrij jong voorkomen heeft en dik onder de plak zit bij Muckquote:
andere pics van die mooie ogen van jequote:Op maandag 28 maart 2011 17:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is wel tijd voor een nieuwe denk ik.............
Ohquote:Op maandag 28 maart 2011 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat Toek een vrij jong voorkomen heeft en dik onder de plak zit bij Muck
gedraag jequote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahahahahhhahahahahahahahahahahahaha
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere pics van die mooie ogen van je
Ik ben altijd heel erg braaf...quote:
ziet ze eruit als mijn moeder? Jij hebt ons beide gezien!quote:
NBT: Nipples Bacon Tomatoquote:Op maandag 28 maart 2011 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haar ogen zitten anders 30 cm hoger dan waar jij zit te staren, hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom heeft Koen jouw moeder gezien?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
ziet ze eruit als mijn moeder? Jij hebt ons beide gezien!
verre van dat, zou raar zijn als ze je moeder kon zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
ziet ze eruit als mijn moeder? Jij hebt ons beide gezien!
die staan heul niet op d'r fobo foto'squote:Op maandag 28 maart 2011 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Haar ogen zitten anders 30 cm hoger dan waar jij zit te staren, hoor...
Klopt!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die staan heul niet op d'r fobo foto's
Bizar was datquote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
In mijn fobo was laatst een lurker met dat soort foto's in haar foboquote:Op maandag 28 maart 2011 17:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die staan heul niet op d'r fobo foto's
wiewiewiewiequote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In mijn fobo was laatst een lurker met dat soort foto's in haar fobo![]()
quote:
do-re-mi-fa-sol-la-si-doquote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat doremi notenbalk zoeken, verschrikkelijk dom van mij dat ik datn iet weet
Nice Boobs There...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Staat NBT trouwens voor Nippel Borsten Tieten?
ahh, zodoende, doeisels!quote:
Doe, a deer, a female deer.. Ray, a drop of golden sun..quote:
Weet ik niet meerquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guidonische_lettergrepenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen zijn er niet duidelijke te vinden
wat is er niet duidelijk aan dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen zijn er niet duidelijke te vinden
Ziet er goed uit! wat word het?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
Tutorial aan het doen, ik vind hem nu al tof worden.
[ afbeelding ]
Oh ja, ik moet mijn pinguins-in-NZ-foto's er nog in zetten.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er nou steeds nieuwe foto's in zouden staan ;P
zijn al diverse vertalingen voor bedacht, volgens mij is er geen officielequote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Staat NBT trouwens voor Nippel Borsten Tieten?
Soort van website. Weet niet, als ik straks het menu af heb kan je in dat zwarte vlak voor de rest alles doen wat je tof vind.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! wat word het?
Ik moet nog kokenquote:
Hutspotquote:
Wat komt er op tafel te staan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog koken
maar ik ben in etappen met de afwas bezig
het ziet er iig wel tof uitquote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soort van website. Weet niet, als ik straks het menu af heb kan je in dat zwarte vlak voor de rest alles doen wat je tof vind.
Breng jij Muck dan eens een Annie!quote:
heb je zoveel zooi gemaakt?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog koken
maar ik ben in etappen met de afwas bezig
Is goed, ik wil hem zelfs wel betalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zozo, gaan we actief doen.quote:
Heb ik al gedaan vandaagquote:
quote:
Een tutorial?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
Tutorial aan het doen, ik vind hem nu al tof worden.
[ afbeelding ]
kipjes in de ovenquote:
Is wel lekker duidelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tutorial?![]()
"Ik ben Mirne en dit moet je doen als je vriendjes met me wilt blijven:"
een handleiding zou soms wel handig kunnen zijnquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kipjes in de oven
Maar, hoe was je dag?
Als ze niet opgegeten hadden willen worden, dan hadden ze maar geen lekker sappig kipje moeten wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kipjes in de oven
Maar, hoe was je dag?
Een tutorial hoe je die grote pixels op de achtergrond moest doen. Al zou een tutorial "Vriendjes met Mirne" ook wel handig zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tutorial?![]()
"Ik ben Mirne en dit moet je doen als je vriendjes met me wilt blijven:"
Absoluutquote:Op maandag 28 maart 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een handleiding zou soms wel handig kunnen zijn
Zeekoeizusjequote:Op maandag 28 maart 2011 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]lekker man.
ja wel primahad vandaag mn schooldagje dus beetje colleges gevolgd enzo
was wel ok. en de jouwe?
en ze zien er ook niet meer uit als kipjesquote:Op maandag 28 maart 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze niet opgegeten hadden willen worden, dan hadden ze maar geen lekker sappig kipje moeten worden
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze niet opgegeten hadden willen worden, dan hadden ze maar geen lekker sappig kipje moeten worden
GMTAquote:Op maandag 28 maart 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
koeikequote:Op maandag 28 maart 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
ZeekoeizusjeAlles goed?
3 Havo, en ben er op dit moment druk mee bezigquote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Welk schoolniveau hebben jullie gedaan/doen jullie nu?
Ik HV 1
Precies, incognito vlees is prima te etenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze zien er ook niet meer uit als kipjesdus ik heb geen morele bezwaren
Ik eet vrijwel alleen kipjes en beestjes die een leuk leven gehad hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige verweren zich
Lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
koeikeja prima
lekker weekend gehad, dus kan er weer helemaal tegenaan
jij leuke dingen gedaan?
HBO-accountancy niet afgemaakt, wel propedeusequote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik HV 1
Havo gedaan. Hbo begonnen, volgend jaar weer.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik HV 1
Ik Havo en daarna HBO, niet afgemaakt, toen gewerkt en daarna alsnog m'n HBO-diploma gehaaldquote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik HV 1
Hoezo heb je het niet afgemaakt, als ik vragen mag?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik Havo en daarna HBO, niet afgemaakt, toen gewerkt en daarna alsnog m'n HBO-diploma gehaald
VMBO TL, MBO Medewerker Beheer Niveau 3 en toen Multimediavormgever Niveau 4quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik HV 1
ben bij mnquote:Op maandag 28 maart 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekkerheb je nog wat speciaals gedaan?
Ik heb+ kindjes op visite gehad en dat was gewoon weer heerlijk
![]()
netjes!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik Havo en daarna HBO, niet afgemaakt, toen gewerkt en daarna alsnog m'n HBO-diploma gehaald
Vis met een kruidenkorstje uit de oven met slaquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hutspot
[..]
Wat komt er op tafel te staan?
Annie FTW
Dat mag je vagenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoezo heb je het niet afgemaakt, als ik vragen mag?
Nee, dan was je misschien met mensen als mij gaan werken, the horror.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag je vagen
Ik was 16 toen ik mijn Havo-diploma haalde... Beetje jong dus.... Wilde naar de kunstacademie, maar ben daar gelukkig niet aangenomenToen wilde ik wel wat met mensen doen... Maar ik ben een beetje gevoelig, dus niet zo handig om dan SPH te gaan studeren
Omdat ik al op mezelf woonde meteen aan het werk gegaan en toen ik dacht, dit wil ik niet tot mijn pensioen, ben ik weer gaan studeren maar dan P&A
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben bij mngeweest, dus dat is altijd fijn, hij stond zelfs vanmorgen om half zeven n ontbijtje voor me te maken toen ik weg moest
* littledrummergirl zwijmelt
Je moet toch watquote:
Neem dan ook een Truus, die doet het veel beter dan een Anniequote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Vis met een kruidenkorstje uit de oven met sla
En hier is geen plek voor een annie
Welthuisquote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Koen66 het volgende:
ik ga afbouwen, wc bezoeken etc en de lange rit naar huis maar weer aanvangen![]()
Waarom "gelukkig" dat je niet bent aangenomen op de kunstacademie? Lijkt het je achteraf gezien toch niets?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag je vagen
Ik was 16 toen ik mijn Havo-diploma haalde... Beetje jong dus.... Wilde naar de kunstacademie, maar ben daar gelukkig niet aangenomenToen wilde ik wel wat met mensen doen... Maar ik ben een beetje gevoelig, dus niet zo handig om dan SPH te gaan studeren
Omdat ik al op mezelf woonde meteen aan het werk gegaan en toen ik dacht, dit wil ik niet tot mijn pensioen, ben ik weer gaan studeren maar dan P&A
Dat laatste heb hoor ik nu voor het eerst, meestal geen geldquote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerst VWO gedaan, in de 2e klas naar de MAVO gegaan, diploma gehaald, MBO Laboratoriumtechniek gaan doen, in het derde jaar via een colloquium doctum overgestapt naar HBO en in het tweede jaar uitgevallen omdat ik te ziek was om door te gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik HV 1
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag je vagen
Ik wilde met volwassenen en bejaarden werken, maar vooral in die laatste categorie gaan er nog wel eens mensen dood enzo...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dan was je misschien met mensen als mij gaan werken, the horror.
Ook niet, maar zelfs al was er geld voor, dan was er gewoon geen plek in dit keukentjequote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat laatste heb hoor ik nu voor het eerst, meestal geen geld
Er bestaat een speciale kunstenaarsuitkering, enig idee waarom dat is?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom "gelukkig" dat je niet bent aangenomen op de kunstacademie? Lijkt het je achteraf gezien toch niets?
Okeequote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde met volwassenen en bejaarden werken, maar vooral in die laatste categorie gaan er nog wel eens mensen dood enzo...Dus daar kon ik niet goed mee omgaan
Met mensen zoals jij ben ik opgegroeid, dus dat lukt me wel
Vraag het aan Woeste_Woerdquote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel psychologie willen studeren, het werk lijkt me leuk, de studie lijkt me kut.
Dat is wel jammerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook niet, maar zelfs al was er geld voor, dan was er gewoon geen plek in dit keukentje
een van mijn clienten van mn werk ging laatst dood... damn we hebben drie dagen lang nonstop gejankt met het teamquote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde met volwassenen en bejaarden werken, maar vooral in die laatste categorie gaan er nog wel eens mensen dood enzo...Dus daar kon ik niet goed mee omgaan
Met mensen zoals jij ben ik opgegroeid, dus dat lukt me wel
Ja ik weet hetquote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]er loopt echt n onwijs groot aantal labielo's op die opleiding
had best gekund haha
is er wel plek voor Toek?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ligt er altijd aan welke richting je kiest he. Zijn een paar richtingen op de kunstacademie waar juist heel veel vraag naar is. Wat had je willen doen?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er bestaat een speciale kunstenaarsuitkering, enig idee waarom dat is?Niet omdat er zoveel werk is
Ja, natuurlijk hoort menselijkheid erbij... Ik kreeg echter een angst om te sterven en hyperventilatie aanvallen, een jaar langquote:Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van mijn clienten van mn werk ging laatst dood... damn we hebben drie dagen lang nonstop gejankt met het teameen beetje mens zijn hoort erbij
het werk is ook echt geweldigquote:Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik weet hetDie had ik ook
Maar ik werd er zelf zo ongelukkig van toentertijd
Ik was gewoon te jong en nam het mee naar huis
Het werk zelf lag me wel en vond ik ook leuk
Kunstenaar worden natuurlijk, dus geloof me, is maar goed dat ik niet ben aangenomen... Ik was 16, ik overzag het echt niet...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er altijd aan welke richting je kiest he. Zijn een paar richtingen op de kunstacademie waar juist heel veel vraag naar is. Wat had je willen doen?
Misschien andere soort van tellingquote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan vraag ik me af waarom mensen 200 jaar konden worden vroeger
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk hoort menselijkheid erbij... Ik kreeg echter een angst om te sterven en hyperventilatie aanvallen, een jaar langNiet echt een aanrader
Nah, psychologie zou mijn 2de keus zijn. Wat ik nu doe is al jaren wat ik echt wil.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef Trevland het volgende:
Vraag het aan Woeste_Woerd
Die doet zo'n soort opleiding
Mijn moeder was verpleegkundige in het tehuis waar haar moeder woonde. Zij was het die haar dood aantrof. Moest toen ook even janken, mocht ook eerder naar huis toen. Maar ging kort daarna weer naar haar werk.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van mijn clienten van mn werk ging laatst dood... damn we hebben drie dagen lang nonstop gejankt met het teameen beetje mens zijn hoort erbij
Jij moet wat beter opletten op school, vooral Nederlands en geschiedenis of biologie lijkt me een goed planquote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan vraag ik me af waarom mensen 200 jaar konden worden vroeger
Wauwquote:Op maandag 28 maart 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het werk is ook echt geweldigmensen net dat zetje geven zodat ze verder zelf gelukkig kunnen worden. Ik ben met mijn vriendin bezig een bedrijfje op te zetten, vakantiekampen voor kinderen met gedragsproblemen enzo.. tis nog allemaal vaag
maar we willen het
Het was een combinatie van hoor, er is toentertijd wel meer gebeurd en dat alles bij elkaar maakte dat ik dat werk toen niet moest doen... Nu heb ik veel liever iets dienstverlends...quote:Op maandag 28 maart 2011 18:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]hmm das wel erg extreem ja... dan maar iets waarbij mensen minder vaak dood gaan
Dat is erg, Vreselijke momenten zijn datquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn moeder was verpleegkundige in het tehuis waar haar moeder woonde. Zij was het die haar dood aantrof. Moest toen ook even janken, mocht ook eerder naar huis toen. Maar ging kort daarna weer naar haar werk.
nederlands is makkelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij moet wat beter opletten op school, vooral Nederlands en geschiedenis of biologie lijkt me een goed plan
Daar moet je wel tegen kunnen, ik vind het knap van haarquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn moeder was verpleegkundige in het tehuis waar haar moeder woonde. Zij was het die haar dood aantrof. Moest toen ook even janken, mocht ook eerder naar huis toen. Maar ging kort daarna weer naar haar werk.
Je gebruikt het alleen niet hier?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is erg, Vreselijke momenten zijn dat![]()
[..]
nederlands is makkelijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is erg, Vreselijke momenten zijn dat![]()
[..]
nederlands is makkelijk
Blijkbaar heb je er meer moeite mee dan je denktquote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had vanmorgen in bed wille blijve ligge
je mag bij ons komen werken hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw
[..]
Het was een combinatie van hoor, er is toentertijd wel meer gebeurd en dat alles bij elkaar maakte dat ik dat werk toen niet moest doen... Nu heb ik veel liever iets dienstverlends...
Nee, ik zit op die andere 3 stoelenquote:
oh,quote:Op maandag 28 maart 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar heb je er meer moeite mee dan je denkt
Ja. ma was best wel een sterk iemand. Maar ja tegen een agressieve hersentumor is ook een sterk iemand niet opgewassen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar moet je wel tegen kunnen, ik vind het knap van haar
Ik heb mensenskills wel redelijk onder de kniequote:Op maandag 28 maart 2011 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag bij ons komen werken hoorals je goeie skills hebt
en het is idd wel n heel confronterend vak waarin je telkens op je eigen gevoel gewezen word, je moet echt een beetje kunnen dealen met je issues en er goed over kunnen praten, anders kan je dat ook niet verlangen van anderen
Jeetje... Hoe lang is je moeder overleden Bos?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ma was best wel een sterk iemand. Maar ja tegen een agressieve hersentumor is ook een sterk iemand niet opgewassen.
Dat is wel heel heftigquote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ma was best wel een sterk iemand. Maar ja tegen een agressieve hersentumor is ook een sterk iemand niet opgewassen.
in juli 2006, dus bijna 5 jaarquote:Op maandag 28 maart 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje... Hoe lang is je moeder overleden Bos?
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heftig hoorquote:
ja ja. Dan kom ik op je schoot zitten.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik zit op die andere 3 stoelen![]()
De ijsbeer is over 20 jaar uitgestorvenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten?
Ik heb spaghetti op
pannuhkoekuhh!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De ijsbeer is over 20 jaar uitgestorven![]()
![]()
Onee, ehh, m'n pannenkoeken zijn goed gelukt
Kipschnitzel, prei en gebakken aardappels en chocoladepudding naquote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb spaghetti op
Hutspotquote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb spaghetti op
Ze gaan hier zuurkool eten, wat ik niet lust, dus ik weet nog niet wat ik maak.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb spaghetti op
MPG eet wel op wat jij laat liggenquote:
Sterkte.quote:
woesj!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Even scheren, bijna helemaal klaar voor het concert
Van de flietklaam?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Barretje80 het volgende:
Pizza! Pizza! ooooooooooh Pizza!
lalalalalallalaaaaaaalalalalalallalaaaaa![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met die uitleg moet ik het doen, naaaaaahhh, eitje, toch?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
ik werk met verstandelijk gehandicapten he... en iedere keer als ik zeg "jongens.. ff wachten" dan zetten ze dat nummer inquote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik werk met verstandelijk gehandicapten he... en iedere keer als ik zeg "jongens.. ff wachten" dan zetten ze dat nummer inal is het midden in de supermarkt
Kloptquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef TheFamousMan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met die uitleg moet ik het doen, naaaaaahhh, eitje, toch?
Leuk tochquote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik werk met verstandelijk gehandicapten he... en iedere keer als ik zeg "jongens.. ff wachten" dan zetten ze dat nummer inal is het midden in de supermarkt
ze zijn soms zo geweldig grappig zonder dat ze het door hebbenquote:
lalaaaaaaaaaaaaaal laaaaaalalalalaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja. Want. Economie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met die uitleg moet ik het doen, naaaaaahhh, eitje, toch?![]()
Dat zijn ze zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zijn soms zo geweldig grappig zonder dat ze het door hebben
zo moeilijk is het niet.. je betaalt gewoon 20 % belastingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met die uitleg moet ik het doen, naaaaaahhh, eitje, toch?
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
het liefst in polonaise langs de diepvrieskippenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lalaaaaaaaaaaaaaal laaaaaalalalalaaaaaaaaaaaa
Gewoon te veelquote:Op maandag 28 maart 2011 18:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet.. je betaalt gewoon 20 % belasting
quote:
mij ook, 33 euroquote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Belasting is lief. Ze geven me geld terug. Nu houd ik van ze.
Woah, dat zijn 227 euroshopper blikjes cola of sinasquote:
Ik moet nog even kijken hoeveelquote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Belasting is lief. Ze geven me geld terug. Nu houd ik van ze.
Ruilen?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan betaal ik nog 30 % extra teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |