do-re-mi-fa-sol-la-si-doquote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat doremi notenbalk zoeken, verschrikkelijk dom van mij dat ik datn iet weet
Nice Boobs There...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Staat NBT trouwens voor Nippel Borsten Tieten?
ahh, zodoende, doeisels!quote:
Doe, a deer, a female deer.. Ray, a drop of golden sun..quote:
Weet ik niet meerquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guidonische_lettergrepenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen zijn er niet duidelijke te vinden
wat is er niet duidelijk aan dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen zijn er niet duidelijke te vinden
Ziet er goed uit! wat word het?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
Tutorial aan het doen, ik vind hem nu al tof worden.
[ afbeelding ]
Oh ja, ik moet mijn pinguins-in-NZ-foto's er nog in zetten.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er nou steeds nieuwe foto's in zouden staan ;P
zijn al diverse vertalingen voor bedacht, volgens mij is er geen officielequote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Staat NBT trouwens voor Nippel Borsten Tieten?
Soort van website. Weet niet, als ik straks het menu af heb kan je in dat zwarte vlak voor de rest alles doen wat je tof vind.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! wat word het?
Ik moet nog kokenquote:
Hutspotquote:
Wat komt er op tafel te staan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog koken
maar ik ben in etappen met de afwas bezig
het ziet er iig wel tof uitquote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soort van website. Weet niet, als ik straks het menu af heb kan je in dat zwarte vlak voor de rest alles doen wat je tof vind.
Breng jij Muck dan eens een Annie!quote:
heb je zoveel zooi gemaakt?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog koken
maar ik ben in etappen met de afwas bezig
Is goed, ik wil hem zelfs wel betalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zozo, gaan we actief doen.quote:
Heb ik al gedaan vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |