en de Toekbezorgkostenquote:
Je hebt je vrouw weer in de kelder vastgebonden?quote:
nee, ff m'n bedrijfssletje een veeg gegeven in het archiefquote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt je vrouw weer in de kelder vastgebonden?
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ff m'n bedrijfssletje een veeg gegeven in het archief
Ze moeten van je bezemen?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Seks in het archiefquote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
En toen kwam de collega binnen...quote:
Juist heel knap van jequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de Toekbezorgkosten
neem aan dat je me haalt en brengt
Ik weet meteen waarom ik geen sla bij de Mc neem, als jij in het archief bezig gaat...quote:
quote:
Ik weet niet wat ze bij jullie archiveren, maar bij ons vind je in het archief alleen maar stapels oud papierquote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet meteen waarom ik geen sla bij de Mc neem, als jij in het archief bezig gaat...
Dat wordt zeker verkocht onder het mom eiwitrijke salade of toch McFlurry?
Pheno...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet meteen waarom ik geen sla bij de Mc neem, als jij in het archief bezig gaat...
Ik moet nog 20 minuten.. ..quote:
Oude slaai!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij jullie archiveren, maar bij ons vind je in het archief alleen maar stapels oud papier...
Fik d'rinquote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij jullie archiveren, maar bij ons vind je in het archief alleen maar stapels oud papier...
wuuuut heb jij me bij de Mac het archief in zien sluipenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehe Koen maakt McFlurriesquote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuuut heb jij me bij de Mac het archief in zien sluipen
Werk jij daar ook alquote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuuut heb jij me bij de Mac het archief in zien sluipen
gelijk heb je!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik nog 3 kwartier
Denk dat ik maar ff relax
ja, die domme, je weet wel welkequote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werk jij daar ook alEn heb je die McSlet goed te grazen genomen?
Hij ging voor de McClown denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werk jij daar ook alEn heb je die McSlet goed te grazen genomen?
Het niveau van de gemiddelde Mac-Werkneemster ligt hier in Amersfoort niet bepaald hoog, dus je hebt veel keuze hierquote:
TMIquote:
noem me een Mac waar het niveau wel hoog ligtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde Mac-Werkneemster ligt hier in Amersfoort niet bepaald hoog, dus je hebt veel keuze hier
Een koentje doen, eerst iemand te grazen nemen, een McFlurry maken en daarna vragen waar die iemand is?quote:
Dan zou ik niet teruglezenquote:
Moet ie heel wat maken op een dag danquote:
in Arnhem noemde ze Muck mijn moederquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde Mac-Werkneemster ligt hier in Amersfoort niet bepaald hoog, dus je hebt veel keuze hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |