noem me een Mac waar het niveau wel hoog ligtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde Mac-Werkneemster ligt hier in Amersfoort niet bepaald hoog, dus je hebt veel keuze hier
Een koentje doen, eerst iemand te grazen nemen, een McFlurry maken en daarna vragen waar die iemand is?quote:
Dan zou ik niet teruglezenquote:
Moet ie heel wat maken op een dag danquote:
in Arnhem noemde ze Muck mijn moederquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het niveau van de gemiddelde Mac-Werkneemster ligt hier in Amersfoort niet bepaald hoog, dus je hebt veel keuze hier
Ja, kom maar likken dan merk je het.quote:
Ga je nu Koenkwak als toetje eten?quote:
Ik ga liever voor wat meer kwaliteit...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werk jij daar ook alEn heb je die McSlet goed te grazen genomen?
Heel goed. Nu ben je mooi!quote:
Whahahahahahahahahahahahahahahhhahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
in Arnhem noemde ze Muck mijn moeder
Ja klopt, moet nog douchenquote:
waarom heb ik die gemistquote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga liever voor wat meer kwaliteit...
Doe mij S. uit N. maar.
Wat slechtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
oeieoeieoeieeiquote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat had ik toen straks ook ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef Koen66 het volgende:
mijn quote doet raar.
ik kom erg vaak in fobo's ipv quote
Lurk lurkquote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef Koen66 het volgende:
mijn quote doet raar.
ik kom erg vaak in fobo's ipv quote
gheghe, vind je toch ook niet erg?quote:
Don't know, don't care, happily married.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga liever voor wat meer kwaliteit...
Doe mij S. uit N. maar.
als er nou steeds nieuwe foto's in zouden staan ;Pquote:Op maandag 28 maart 2011 17:19 schreef NBT het volgende:
[..]
gheghe, vind je toch ook niet erg?maar het is wel irritant he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |