Je gebruikt het alleen niet hier?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is erg, Vreselijke momenten zijn dat![]()
[..]
nederlands is makkelijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is erg, Vreselijke momenten zijn dat![]()
[..]
nederlands is makkelijk
Blijkbaar heb je er meer moeite mee dan je denktquote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had vanmorgen in bed wille blijve ligge
je mag bij ons komen werken hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw
[..]
Het was een combinatie van hoor, er is toentertijd wel meer gebeurd en dat alles bij elkaar maakte dat ik dat werk toen niet moest doen... Nu heb ik veel liever iets dienstverlends...
Nee, ik zit op die andere 3 stoelenquote:
oh,quote:Op maandag 28 maart 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar heb je er meer moeite mee dan je denkt
Ja. ma was best wel een sterk iemand. Maar ja tegen een agressieve hersentumor is ook een sterk iemand niet opgewassen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar moet je wel tegen kunnen, ik vind het knap van haar
Ik heb mensenskills wel redelijk onder de kniequote:Op maandag 28 maart 2011 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag bij ons komen werken hoorals je goeie skills hebt
en het is idd wel n heel confronterend vak waarin je telkens op je eigen gevoel gewezen word, je moet echt een beetje kunnen dealen met je issues en er goed over kunnen praten, anders kan je dat ook niet verlangen van anderen
Jeetje... Hoe lang is je moeder overleden Bos?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ma was best wel een sterk iemand. Maar ja tegen een agressieve hersentumor is ook een sterk iemand niet opgewassen.
Dat is wel heel heftigquote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ma was best wel een sterk iemand. Maar ja tegen een agressieve hersentumor is ook een sterk iemand niet opgewassen.
in juli 2006, dus bijna 5 jaarquote:Op maandag 28 maart 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje... Hoe lang is je moeder overleden Bos?
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heftig hoorquote:
ja ja. Dan kom ik op je schoot zitten.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik zit op die andere 3 stoelen![]()
De ijsbeer is over 20 jaar uitgestorvenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben jullie gegeten of gaan jullie eten?
Ik heb spaghetti op
pannuhkoekuhh!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De ijsbeer is over 20 jaar uitgestorven![]()
![]()
Onee, ehh, m'n pannenkoeken zijn goed gelukt
Kipschnitzel, prei en gebakken aardappels en chocoladepudding naquote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb spaghetti op
Hutspotquote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb spaghetti op
Ze gaan hier zuurkool eten, wat ik niet lust, dus ik weet nog niet wat ik maak.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb spaghetti op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |