abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94721037
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef KIapIoper het volgende:

[..]

Voor mensen die dit topic niet gevolgd hebben is dit onbegrijpelijk. Dus deze hele reeks is een gesloten kliekje. :')
Laatste 2 pagina's van het vorige topic zeggen genoeg hoor. Ik heb deze reeks ook niet gevolgd.
pi_94721053
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ga zielig doen, er is maar één die begon over je vader en dat is Noorderlicht. Ik heb niet eens de kans gehad om het te vragen aangezien je alles toch negatief opvat en toen ik het vroeg werd je (uiteraard) boos en blokte je weer.
Jij vroeg mij helemaal niets, je kwam met irritante kutPMs aanzetten waaruit duidelijk bleek dat je me niet geloofde en bij je standpunt bleef dat ik mijn vader ben. Ja, dan mag je gewoon oprotten met je vooringenomen onzin. Jij wilde iets van mij horen wat jouw ideeën zou bevestigen, niet om de waarheid te achterhalen.

quote:
Nu ben ik een klootzak omdat ik me iets afvraag wat eigenlijk heel normaal is én wat meer mensen zich afvragen. Waarom er geen andere users komen? Duidelijk, omdat Richard alle aandacht opeist. Post hier iemand zijn/haar probleem, wordt er toch niet op gereageerd aangezien Richard dan wel weer komt vertellen dat hij zelfmoord wilt plegen e.d. Ga zo maar verder.
Dat is ook een reden waarom er geen andere users komen, en daarnaast dus wat ik net zei. Dat mensen hier soms best kritisch zijn. Onzekere personen (het gros van de users hier die versieren op latere leeftijd moeten leren) komen dan natuurlijk niet meer. Zou me niets verbazen als al die kritiek ze alleen maar doet herinneren aan hun pestverleden. Nee, lekker constructief.

quote:
Het is jammer dat je dat niet wilt inzien, maar kom mij niet uitschelden en de schuld geven als ik me iets heel normaal afvraag (wat meer mensen zich afvragen want het verhaal is héél raar). Als iemand in een topic zegt dat je onzeker bent (wat dus ook zo is) aangezien je dat zelf hebt gezegd moet je niet boos worden als iemand dat over je zegt. Het is toch de waarheid. :{
Iets heel normaal... :')

Het verhaal is helemaal niet raar. Jij maakt het zelf veel ingewikkelder dan het is. En uiteraard heb ik verteld over mijn onzekerheid of hoe je het ook wilt noemen, en daar mogen best mensen over praten, maar ben je nou echt zo'n botte idioot dat je niet doorhebt dat de manier waarop het ging lekker denigrerend achter mijn rug om was?

Jij en andere users vinden het allemaal veel te grappig, de problemen van anderen.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:12:32 #103
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94721118
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wtf! zeg jij dan maar wat rich moet doen!

dat van die keu en krijt is inderdaad nogal slecht, maar ik ben ook niet erg vindingrijk om wat te bedenken he!

ik denk dat het 80% kans is dat ze gewoon openen, als rich ze reputatie in die club al niet te slecht is, en als ze open staan om even een praatje te maken met een nieuw iemand.

het is niet dat magisch met dat plan iedereen reageert.
zeg jij maar hoe het moet dan! en niet met dingen aankomen als "praat met ze" want dat lukt rich niet, wat ik beschreef was nou juist hoe je kan beginnen met praten.
en hangt eraf van hoe ze reageren loop je weg(zonder reputatieverlies), of kom je in gesprek

dat is wat "leuke jongens" doen, die merken leuke dingen op ook tegen vreemde, en zijn niet bang voor ze.
en als de meisjes niet willen of geintereseerd zijn, dan gaat de "leuke tegen iedereen vriendelijk en spontane jongen" die rich tot dan toe lijkt weg uit hun leven. (voorzover hij in hun leven was met die opmerking, en even langslopen)

ja precies iets in die strekking.

wat jij aangaf leek mij subtieler dan wat veel marokkaantjes en straatnegers in cafés doen. die pakken het een stuk vrijpostiger aan en zelfs hun tactieken lijken te werken. althans van wat ik heb gezien. in purmerend staan ook de hele jonge marokkaantjes bij het WEC te roepen naar jonge meiden. en die meiden reageren daar niet op of heel geaggiteerd. ik bedoel een lullig praatje hebben ze zo gemaakt in cafés. en dat schijnt dan weer wel te werken. of zelfs een brutale arm om een mooi meisje heen en dan een meisje sommeren meetelopen voor een praatje. dat heb ik gezien. wat eigenlijk tot mijn vevrolgvraag leidt. moet je niet al iets van een imago hebben wilen meisjes eerder met je meegaan in een praatje? Zou je er wat stoerder en hipper moeten uitzien als jonge meiden je doelgroep zijn?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94721221
Het kritische snap ik trouwens niet goed, of ik heb het gemist. Zijn er andere users ''te hard'' aangepakt? Ik kan me niks herinneren. Mensen zoals Richard en MLIG zijn nu eenmaal uitzonderingen omdat die al bijna 30 topics lang lopen te blaten.

Ik denk dat er in het begin weinig om werd ''gelachen'', maar na een tijdje circlejerken kan je niet anders en steek je gewoon je middelvinger omhoog.
Ron Paul 2012
pi_94721296
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

wat jij aangaf leek mij subtieler dan wat veel marokkaantjes en straatnegers in cafés doen. die pakken het een stuk vrijpostiger aan en zelfs hun tactieken lijken te werken. althans van wat ik heb gezien. in purmerend staan ook de hele jonge marokkaantjes bij het WEC te roepen naar jonge meiden. en die meiden reageren daar niet op of heel geaggiteerd. ik bedoel een lullig praatje hebben ze zo gemaakt in cafés. en dat schijnt dan weer wel te werken. of zelfs een brutale arm om een mooi meisje heen en dan een meisje sommeren meetelopen voor een praatje. dat heb ik gezien. wat eigenlijk tot mijn vevrolgvraag leidt. moet je niet al iets van een imago hebben wilen meisjes eerder met je meegaan in een praatje? Zou je er wat stoerder en hipper moeten uitzien als jonge meiden je doelgroep zijn?
Dat werkt niet en als het al lijkt te werken dan is dat uit pure intimidatie omdat die meisjes dan bang zijn klappen te krijgen. Zodra ze weg kunnen van die Marokkaantjes, blijven ze ook weg. Geloof me maar.
Ron Paul 2012
  maandag 28 maart 2011 @ 17:16:40 #106
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94721349
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef reetveter het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Ik ga zeker mijn tijd verdoen door elk meisje aan te spreken zodat ik later met het knapste meisje weg kan gaan. No way, jose. Dan spreek ik alleen diegene aan.
True, doe ik ook.
Maar als ze met een groepje zijn probeer ik wel met meerderen contact te maken.
Je moeder is een hamster
  maandag 28 maart 2011 @ 17:17:56 #107
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94721401
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Knappere mensen hebben ook niet echt kans om een nummer te bemachtigen, just like that. Zeker niet op straat, ik heb hier al over gepost jongen! Dat het een zeer slechte plek is om dat te doen.

Echt, mensen. Als ik een lange post neertyp, dan zit die gewoon vol met waarheden. Zoek het terug op, bundel het samen in een PUA boekje en geef me 10% van je winst.
okay..

en eigenlijk zijn er voor mij al leuke tips gegeven vooral ook in de laatste paar delen door os jou. deze reeks gaat alleen zo snel en dan ben ik weer te lui om alles achteraf terugtelezen enzo. en ik moet er wat mee doen. alleen.. en ja ik durf het eigenlijk niet te noemen wat mij dan zo tegenhoudt :@
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 28 maart 2011 @ 17:18:08 #108
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94721408
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

wat jij aangaf leek mij subtieler dan wat veel marokkaantjes en straatnegers in cafés doen. die pakken het een stuk vrijpostiger aan en zelfs hun tactieken lijken te werken. althans van wat ik heb gezien. in purmerend staan ook de hele jonge marokkaantjes bij het WEC te roepen naar jonge meiden. en die meiden reageren daar niet op of heel geaggiteerd. ik bedoel een lullig praatje hebben ze zo gemaakt in cafés. en dat schijnt dan weer wel te werken. of zelfs een brutale arm om een mooi meisje heen en dan een meisje sommeren meetelopen voor een praatje. dat heb ik gezien. wat eigenlijk tot mijn vevrolgvraag leidt.
ik stel het me zo voor dat die meisjes hebben gewinkeld in het centrum, en daar geen enkele leuke jongen zijn tegengekomen die iets tegen hun zei.
geen enkele leuke jongen zoals richard dan ontstpannen uitstraalt bij die poolcafe opener die ik beschreef.

ze zijn gewoon "desperate" voor een praatje of aandacht dan.
dan werkt wat die marokaantjes doen op de weg terug voor hun net buiten het centrum snel.

of het zijn gewoon marokaan-sletjes of weet ik het wat.

wat ze doen in de cafe's is gewoon "lef" tonen zullen de meiden denk ik ervan zeggen. wat hebben ze liever(als in erop reageren), een verlegen mannetje, of zon marokaan. de marokaan in dat geval
de marokanen zullen vast een heleboel goed doen met uitstraling, en in cafe's staat zowiezo iedereen veel meer open voor contact.
quote:
moet je niet al iets van een imago hebben wilen meisjes eerder met je meegaan in een praatje? Zou je er wat stoerder en hipper moeten uitzien als jonge meiden je doelgroep zijn?
nee. als richard het goed uitvoert is zijn image "een leuke jongen" die elk moment weg kan gaan als ze niet positief reageren.
hij kan het misschien nog wat beter maken door voordat hij langs ze loopt keep_walking op ze schouder te kloppen, of terug te krijgen, en zeggen : "ik ga even drankjes halen", en dan langs die tafel lopen.

dit is hoe je "een leuke ontspanne, spontane, vriendelijk tegen iedereen" jongen faked. of wordt na dingen zoals dat nooit durven te doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-03-2011 17:28:56 ]
pi_94721419
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 28-03-2011 19:41:52 ]
pi_94721429
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Doch vind ik dat Strawberry niet eens het recht heeft om te zeuren daarover aangezien ze zoveel over mij heeft gezegd in topics m.b.t. stalken enzovoort, terwijl ik er zelf niet over begon. En doorgaan ook nog, terwijl ik prive vroeg om te stoppen. Net alsof ik dat leuk vond :)
Met als duidelijk verschil dat ik met mijn onzekerheid niemand kwaad doe en jij met jouw stalken wel. De reden dat ik daar over begon is omdat jij zelf ging ontkennen dat je een stalker was, daar kon ik niet tegen en dat vond ik eng. Dat was niet om jou persoonlijk te pesten, maar omdat het gevaarlijk is.

En daar heb ik het nu al heel lang niet meer over gehad omdat je het niet meer doet.
pi_94721471
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Supersoep het volgende:
Dat werkt niet en als het al lijkt te werken dan is dat uit pure intimidatie omdat die meisjes dan bang zijn klappen te krijgen. Zodra ze weg kunnen van die Marokkaantjes, blijven ze ook weg. Geloof me maar.
En de paar uitzonderingen die daar wel van houden wil je toch niet als doelgroep.
pi_94721479
Maar weetje laat ook maar, ik moest het gewoon even kwijt omdat ik me in het vorige topic niet kon verweren. Dus bij deze.
pi_94721483
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet precies hoe die man zich voelt, en het klopt dat Iwannebehigh hier mensen wegjaagd en dat hij gewoon een kut persoonlijkheid heeft.
Je weet precies hoe hij zich voelt en nu ga je zelf andere mensen aanvallen op hun persoonlijkheid?! :')
pi_94721553
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef richard_prf het volgende:

-weg-

Als die jongen z'n schrijfstijl gelijk stelt aan z'n innerlijke persoonlijkheid, dan is het een beetje een rare jongeman. Verder moet je het nauwelijks serieus nemen als Lanterfanteraar een opmerking maakt over hoe iemand typt, jezus. :D

Verder is PM openbaren een ban, als mods een beetje consequent zijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door Daniel1976 op 28-03-2011 19:42:16 ]
Ron Paul 2012
pi_94721639
quote:
15s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Je weet precies hoe hij zich voelt en nu ga je zelf andere mensen aanvallen op hun persoonlijkheid?! :')
Dat komt omdat wij gevoeliger zijn voor bepaalde kritiek vanwege pestverleden en andere onzekerheden waardoor we ons ongelukkig voelen.

Mensen als Iwannabehigh lopen constant te treiteren en neemt niemand serieus hier en houd geen rekening met het feit dat het een R&P topic is.

Niemand durft hier advies te vragen vanwege de harde kritieken. Dus ik verwacht dat er geen nieuwe users bijkomen meer.
pi_94721711
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat komt omdat wij gevoeliger zijn voor bepaalde kritiek vanwege pestverleden en andere onzekerheden waardoor we ons ongelukkig voelen.

Mensen als Iwannabehigh lopen constant te treiteren en neemt niemand serieus hier en houd geen rekening met het feit dat het een R&P topic is.

Niemand durft hier advies te vragen vanwege de harde kritieken. Dus ik verwacht dat er geen nieuwe users bijkomen meer.
Misschien treitert hij jullie ook wel vanwege zijn pestverleden. Weet jij veel.

Maarja ga maar weer lekker in een foetushouding in de slachtofferrol liggen.
pi_94721777
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik denk dat jij deze post eens door moet lezen om een beter inzicht te krijgen over de uitwerkingen van pesten en de mentale problemen dat het mee brengt.

26 jaar, nooit verkering gehad of contact met een vrouw Deel 2
pi_94721814
quote:

[..]

Serieus, ik heb helemaal niemand getreiterd, kijk maar in de andere topics. Ik heb hem gewoon vaak aangesproken op zijn aandachttrekkerij. En terecht want niemand deed het, iedereen gaf hem maar de aandacht terwijl het geen zin heeft want hij doet er toch niks mee. En kijk maar uit, want op basis van deze reactie gaat hij nu ook zeggen dat jij hem treitert ;)

Wat hij nu doet is manipuleren.

Straw, ik vind de problemen van anderen helemaal niet grappig. Ik ben gewoon kritisch naar Richard en ik heb nu al zovaak herhaald waarom. Tegen Schenk bijv. reageer ik heel normaal.

Ja als we zo gaan beginnen, ik vond het ook zeer denigrerend hoe jij over dat stalken bleef doorgaan. Ik vroeg je toen heel normaal of je op wou houden, maar nee, je ging door. Ik was toen niet eens meer bezig met dat meisje, dat heb je er zelf van gemaakt.

Maar goed. Hypocriet, nu weet ik ook weer waarom ik me voornam om al je posts te negeren die naar mij toe gericht waren. Bij deze reageer ik ook niet meer op je posts.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:29:44 #119
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94721896
quote:

[..]

Dit topic evolueert. En wij verlangen hier sindskort, nooit openlijk aangegeven edoch merkbaar, dat men iets meer opbouwende kritek levert. dan wat standaard zinnen over foetus-houdingen en slachtoffer-rol enzo.

alst-u-het-blieft uwe furieuze trollende majesteit. gr. gr.

-Schenkstroop
pi_94721938
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dit topic evolueert. En wij verlangen hier sindskort, nooit openlijk aangegeven edoch merkbaar, dat mens iets meer opbouwende kritek levert. dan wat standaard zinnen over foetus-houdingen en slachtoffer-rol enzo. alst-u-het-blieft. gr. gr.
Je moet gewoon jezelf zijn, Schenk. Dan komt alles goed.
Ron Paul 2012
pi_94721981
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk dat jij deze post eens door moet lezen om een beter inzicht te krijgen over de uitwerkingen van pesten en de mentale problemen dat het mee brengt.

26 jaar, nooit verkering gehad of contact met een vrouw Deel 2
Nee hoor dat weet ik heel goed. Alleen ik blijf erbij dat het maar net is hoe je er zelf mee omgaat. Jij hebt duidelijk professionele hulp nodig voordat je verder kunt, maar die stap moet je wel zelf zetten natuurlijk.

Zo lang je dat niet doet is het imo je eigen keuze om zo te blijven.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:33:38 #122
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94722074
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee hoor dat weet ik heel goed. Alleen ik blijf erbij dat het maar net is hoe je er zelf mee omgaat. Jij hebt duidelijk professionele hulp nodig voordat je verder kunt, maar die stap moet je wel zelf zetten natuurlijk.

Zo lang je dat niet doet is het imo je eigen keuze om zo te blijven.
Hij is wel een geval apart hoor. Het ligt namelijk niet aan hem. Hij zit alleen in dit topic om anderen advies te geven want zelf is het niet nodig want het lukt toch niet.
I never workout
pi_94722258
quote:

[..]

Hij was zelf een (sadistische) pestkop tijdens zijn schooltijd, dus tja...
  maandag 28 maart 2011 @ 17:38:35 #124
118585 Crutch
pi_94722283
Gezellig hier. :')

Viel mijn vraag nog een beetje op of valt het buiten het onderwerp?
Je moeder is een hamster
pi_94722289
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 07:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik waardeer wel heel erg dat je tenminste uitlegt wat er gebeurd is ipv alleen maar "op te scheppen".

ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat het moeilijk is om te benaderen via "toevallig" langs lopen als het echt rustig is, of via een andere set(die er dus niet is).
vandaar dus dat drankje kopen in zon situatie kan.

proberen simpel advies eruit te destileren zoals "koop een drankje voor iemand" is overigens kutadvies. want dan kan een n00b in een druk cafe, heel zenuwachtig een drankje kopen voor meiden die hem nog nieteens hebben zien staan, en vervolgens dan op een hele enge manier van "nu moeten we gaan praten" begint het dan. (ook in de manier dat hij dan uiteindelijk erop afkomt, en zo doet van ".....tsjah, en nu" waar die meiden een naar gevoel van kunnen krijgen...

daarom ligt het allemaal erg moeilijk hoe je wel meer contact kan krijgen met dames(zonder faal dat iedereen zich ongemakkelijk voelt).

Wat heb ik er aan om op te scheppen? Heb ik niets aan en de rest in dit topic ook niet.

Contact maken is juist makkelijker als het rustig is. Je blikveld is dan vrijer dan wanneer de toko afgeladen vol is. Er direct op af lopen vind ik dan wel weer zoiets als het tamelijk leeg is. Een drankje aanbieden past me dan beter.

Je maakt natuurlijk eerst wat oogcontact en dan kijk of je 'n drankje aan gaat bieden of niet. Zomaar out of the blue een drankje aanbieden schiet meestal niet echt op. Je probeert dan wel contact te maken natuurlijk om een seintje te krijgen om er bij te kunnen zitten en ja, dan is het wel handig als er een gesprek op gang gaat komen. Er gewoon stil naast gaan zitten heeft geen enkele zin.
pi_94722372
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef iwannabehigh het volgende:

Maar goed. Hypocriet, nu weet ik ook weer waarom ik me voornam om al je posts te negeren die naar mij toe gericht waren. Bij deze reageer ik ook niet meer op je posts.
Geheel wederzijds, draaier.
pi_94722381
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat heb ik er aan om op te scheppen? Heb ik niets aan en de rest in dit topic ook niet.

Contact maken is juist makkelijker als het rustig is. Je blikveld is dan vrijer dan wanneer de toko afgeladen vol is. Er direct op af lopen vind ik dan wel weer zoiets als het tamelijk leeg is. Een drankje aanbieden past me dan beter.

Je maakt natuurlijk eerst wat oogcontact en dan kijk of je 'n drankje aan gaat bieden of niet. Zomaar out of the blue een drankje aanbieden schiet meestal niet echt op. Je probeert dan wel contact te maken natuurlijk om een seintje te krijgen om er bij te kunnen zitten en ja, dan is het wel handig als er een gesprek op gang gaat komen. Er gewoon stil naast gaan zitten heeft geen enkele zin.
Fijn dat het gelukt is voor je maar ik geloof eerlijk gezegd niet in " een drankje aanbieden ". Ik vind dit dan weer te goedkoop en volgens mij zitten de meeste dames hier ook niet op te wachten. Hier in Nederland zijn de dames onafhankelijk en dat willen ze laten zien ook is mijn ervaring.

En je zegt dat je oogcontact krijgt. Dat is iets wat mij nooit lukt omdat de dames altijd meteen wegkijken en ik ben ook van mening dat je eerst oogcontact moet maken voordat je de volgende stap kan ondernemen.

Eerlijk is eerlijk ik kijk meestal gewoon naar de grond omdat ik me schaam en niet in het rond durf te kijken.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:41:11 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94722390
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Crutch het volgende:
Hoe vaak daten jullie gemiddeld per maand?

Als ik een beetje goed in mijn vel zit toch minstens 1 keer.
Het probleem met mij is echter dat ik altijd wel iets heb waaraan ik me bij mijn date erger.
ik denk dat je dan in het singles-topic beter tot je recht komt :o
pi_94722448
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat, of hier: Datingsite-ervaringen topic #114: waar de coach in je broekje wil!
pi_94722451
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Crutch het volgende:
Hoe vaak daten jullie gemiddeld per maand?

Als ik een beetje goed in mijn vel zit toch minstens 1 keer.
Het probleem met mij is echter dat ik altijd wel iets heb waaraan ik me bij mijn date erger.
Ik vind ook maar weinig mensen echt leuk, er is altijd wel iets waar ik op afknap. En dan doel ik niet op uiterlijkheden, maar juist het innerlijk. Ik focus me momenteel op andere dingen, niet op daten en jongens. Moet ook nog een nieuwe studie vinden.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:43:14 #131
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94722469
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ik denk het ook. voor de meeste mensen hier die niet zo goed kunnen versieren is het antwoord:
ik date zon beetje "0" keer per maand

voor mij is dat ook zo
pi_94722475
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mooi zo dat die tactiek voor jou wel werkt. Maar niet voor iedereen is dit eenvoudig. Mij is het in 12 jaar dat ik uitga nog nooit gelukt.
Bovendien ga ik keihard uitgelachen worden als ik zoiets als jij zou proberen omdat ik eruit zie als een magere geest die er verder eng uitziet. Dan zouden de dames weigeren om met mij te praten of dit doen uit beleefdheid.
En oogcontact maken is sowieso onmogelijk want dames kijken liever altijd meteen weer weg vanwege duidelijke redenen.
Die tactiek kan voor jou ook werken. In het slechtste geval had ik 2 Corona-tjes moeten afrekenen en in 'n iets minder slecht geval had in 'n leuk gesprek gehad en misschien wat gedanst en gezongen.

Ik ben echt geen fotomodel. Ben nog nooit gevraagd voor de Mister Universe-verkiezing, wordt niet gecast voor boybands en van de 10 dames van een 7,5 of hoger ziet minimaal de helft me niet staan.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:43:54 #133
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94722489
Wat wordt er onder daten verstaan? Iets met een meisje doen?
I never workout
pi_94722490
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij was zelf een (sadistische) pestkop tijdens zijn schooltijd, dus tja...
Dan nog heeft het geen nut om hem aan te vallen, want om zoiets te doen moet je zelf ook best wel issue's hebben. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar ik denk dat hij dan sws alleen maar vervelender gaat worden en meer gaat treiteren(richards intepretatie).

En ja dit is OT, want als je irl ook zo hypocriet doet knappen dames daar ook op af. Je moet wel voor jezelf opkomen, maar dan op een waardige manier. In dit geval gewoon negeren/aangeven waarom je het aanvallend en niet constructief vindt.
pi_94722557
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Fijn dat het gelukt is voor je maar ik geloof eerlijk gezegd niet in " een drankje aanbieden ". Ik vind dit dan weer te goedkoop en volgens mij zitten de meeste dames hier ook niet op te wachten. Hier in Nederland zijn de dames onafhankelijk en dat willen ze laten zien ook is mijn ervaring.

En je zegt dat je oogcontact krijgt. Dat is iets wat mij nooit lukt omdat de dames altijd meteen wegkijken en ik ben ook van mening dat je eerst oogcontact moet maken voordat je de volgende stap kan ondernemen.

Eerlijk is eerlijk ik kijk meestal gewoon naar de grond omdat ik me schaam en niet in het rond durf te kijken.
Met de Nederlandse tuinbroekenbrigade heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk. De meeste dames slaan een drankje overigens niet af. Genoeg Nederlandse dames die op stap gaan met 10 euro op zak. Drankjes en sigaretten schooien ze her en der wel af.

Eerst oogcontact inderdaad, anders heeft het m.i. geen zin. Probeer gewoon eens wat rond te kijken. Niet naar de grond, niet constant naar één dame staren, maar gewoon wat rond te kijken.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:45:51 #136
118585 Crutch
pi_94722571
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind ook maar weinig mensen echt leuk, er is altijd wel iets waar ik op afknap. En dan doel ik niet op uiterlijkheden, maar juist het innerlijk. Ik focus me momenteel op andere dingen, niet op daten en jongens. Moet ook nog een nieuwe studie vinden.
Dat vind ik nou ook.
En daarbij ben ik zelf ook nog eens hartstikke lastig. :')
Je moeder is een hamster
pi_94722668
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Deze maand met 'n stuk of 12 dames die ik met uitgaan heb leren kennen wat gaan drinken of een hapje gegeten. Stuk voor stuk was ik ze daarna al direct beu. Inhoudsloos, dom, asociaal, een vervelende attitude, etc...

In eerste instantie beoordeel ik, net zoals iedereen, iemand op uiterlijk. Alles van een 7 of lager valt af. Daarna komt het op innerlijk aan en dan ben ik er over het algemeen snel klaar mee.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:52:12 #138
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94722838
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

nee doe je ook niet, maar het is wel pijnlijk om te lzen over iets wat voor de meeste hier voelt als " dat zullen we altijd moeten missen".
laat maar, jij bedoelt het niet slecht.
quote:
ja precies. openen via een andere set of in 'toevallig' in de buurt komen kan dan moeilijker.
en dan heb ik het over de situatie een beetje beinvloeden dat je 'wel' bij de meisjes in de buurt gaat komen, en niet alleen in een hoek beland.
quote:
Je maakt natuurlijk eerst wat oogcontact en dan kijk of je 'n drankje aan gaat bieden of niet. Zomaar out of the blue een drankje aanbieden schiet meestal niet echt op. Je probeert dan wel contact te maken natuurlijk om een seintje te krijgen om er bij te kunnen zitten en ja, dan is het wel handig als er een gesprek op gang gaat komen.
duidelijk, maar moeilijk uit te voeren als je geen ervaring hebt met vrouwen.
quote:
Er gewoon stil naast gaan zitten heeft geen enkele zin.
ja dat is duidelijk.
maar dat is wel wat een totale n00b met alleen het advies : "koop een drankje voor ze" dan zal gaan doen.

of eigenlijk de n00b weet ook wel dat het niet zal lukken, en probeert het liever daarom nieteens.
zie richards post

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

halcon heeft het over
quote:
dan kijk je of je een drankje gaat aanbieden of niet
dat zijn nou dingetjes waar hij dan op gaat letten, waar wij nog geen gevoel voor hebben.

ik denk niet dat je opzoek moet zijn in dat geval naar veelvuldig oogcontact met een meisje waar jij dan op wacht rich. minder kan ook al genoeg zijn.

maar het moet ook niet oogcontact zijn dat ze je toevallig opmerkt, om erachter te komen van "ik wil hem liever uit me buurt houden".
halcon heeft er al gevoel voor.
pi_94722946
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee doe je ook niet, maar het is wel pijnlijk om te lzen over iets wat voor de meeste hier voelt als " dat zullen we altijd moeten missen".
laat maar, jij bedoelt het niet slecht.

[..]
Dat heb je toch echt zelf in de hand. Ik had ook gewoon aan de bar kunnen blijven zitten en me vol kunnen gieten. Dan had ik het inderdaad gemist.
quote:
ja precies. openen via een andere set of in 'toevallig' in de buurt komen kan dan moeilijker.
en dan heb ik het over de situatie een beetje beinvloeden dat je 'wel' bij de meisjes in de buurt gaat komen, en niet alleen in een hoek beland.

[..]
Ik zat aan de bar en zij zaten tegen de muur van de lounge-hoek. Het was niet druk, dus een vrij blikveld.
quote:
duidelijk, maar moeilijk uit te voeren als je geen ervaring hebt met vrouwen.

[..]
Eens zul je toch iets moeten proberen. Ik vraag me serieus af wat je te verliezen hebt.
quote:
ja dat is duidelijk.
maar dat is wel wat een totale n00b met alleen het advies : "koop een drankje voor ze" dan zal gaan doen.

of eigenlijk de n00b weet ook wel dat het niet zal lukken, en probeert het liever daarom nieteens.
zie richards post

[..]

Vraag gewoon wat dingen. We hadden gisteren al vrij snel een geanimeerd gesprek en daar heb ik geen ge-PUA voor nodig gehad. Gewoon hele simpele vragen die iedereen kan bedenken.
pi_94722947
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Deze maand met 'n stuk of 12 dames die ik met uitgaan heb leren kennen wat gaan drinken of een hapje gegeten. Stuk voor stuk was ik ze daarna al direct beu. Inhoudsloos, dom, asociaal, een vervelende attitude, etc...

In eerste instantie beoordeel ik, net zoals iedereen, iemand op uiterlijk. Alles van een 7 of lager valt af. Daarna komt het op innerlijk aan en dan ben ik er over het algemeen snel klaar mee.
Misschien hebben die meisjes van een 7 of lager wel een leuke persoonlijkheid die bij jou past. ;) Nee, maar ik snap dat wel. Het liefst wil je natuurlijk een meisje die jij mooi vindt en die qua innerlijk bij je past. En als je zelf aandacht genoeg krijgt, dan kun je ook kritischer zijn.
pi_94723032
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien hebben die meisjes van een 7 of lager wel een leuke persoonlijkheid die bij jou past. ;) Nee, maar ik snap dat wel. Het liefst wil je natuurlijk een meisje dat jij mooi vindt en die qua innerlijk bij je past. En als je zelf aandacht genoeg krijgt, dan kun je ook kritischer zijn.
Dat kan goed inderdaad, maar als 'n dame een 4 is, dan stap ik er niet op af. Er moet ook enige fysieke aantrekkingskracht zijn.

Met aandacht voor mij valt het wel mee. Ik ben geen gladde PUA-man, dus de echt goedkope sletjes die daar voor vallen vallen dan al af. Blijven over de wat normalere meiden. Ik zou mezelf een 6 geven. Dan staan er op een avond echt niet tien verschillende meiden voor je neus.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:58:59 #142
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94723118
quote:
Vraag gewoon wat dingen. We hadden gisteren al vrij snel een geanimeerd gesprek en daar heb ik geen ge-PUA voor nodig gehad. Gewoon hele simpele vragen die iedereen kan bedenken.
voor jou zijn het "hele simpele dingen" omdat je vaker een gesprek heb gehad met een vrouw of een groepje met vrouwen die je net hebt ontmoet.

iemand met 0 ervaring weet het niet...... en dan kan die meid wel alles gaan leiden, en jij braaf antwoord geven.
maar tips waren hier al gegeven van :
-ook over jezelf vertellen
-liefst positieve dingen
-ook vragen stellen aan haar
-geleidelijk meer interesse tonen in haar (als dat zo is), en niet vanaf het begin al wanhopig zijn

de goede balans tussen die tips vinden lukt pas na wat oefening. en steeds beter.
bij jou "is het simpel" zeg je omdat je zonder al teveel na te denken het gewoon doet. en er gevoel voor hebt gekregen

[ Bericht 16% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-03-2011 18:06:44 ]
pi_94723238
Bij hem lukt het omdat hij vrouwen niet ziet als onbereikbare wezens waar je diep voor moet knielen. In tegendeel, 12 van de 12 keer zijn ze totaal inhoudsloos en dus niet goed genoeg. En zo hoort het. een beetje inhoud is niet teveel gevraagd en daar schort het vaak aan.

Of ze zijn enorm bitchy, of ze denken een pak levenservaring te hebben omdat ze ooit eens in Griekenland hebben gebackpacked met hun beste vriendin.

Als je eenmaal inziet dat het gros van de vrouwen die uitgaan, simpele wezens zijn, die misschien mooie tieten hebben, dan gaat het allemaal wat soepeler.
Ron Paul 2012
pi_94723249
naja dat zou ik dan eerst thuis eens uit moeten werken :P Ik ben zo'n type die niet echt vanzelf een gesprek op gang kan houden :)
pi_94723292
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan nog heeft het geen nut om hem aan te vallen, want om zoiets te doen moet je zelf ook best wel issue's hebben. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar ik denk dat hij dan sws alleen maar vervelender gaat worden en meer gaat treiteren(richards intepretatie).
Sadisten hebben niet per sé issues, gewoon weinig empathie, maar je hebt wel gelijk. Hij heeft ook veel goeie dingen gepost; echt lieve en constructieve posts. Het is alleen jammer dat die ogenschijnlijke goede intenties op bepaalde momenten totaal teniet worden gedaan, naar mijn mening.

Disclaimer: Ik weet niet of hij sadistisch is, soms lijkt dat zo, maar volgens hemzelf zou het best kunnen.
pi_94723328
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

voor jou zijn het "hele simpele dingen" omdat je vaker een gesprek heb gehad met een vrouw of een groepje met vrouwen die je net hebt ontmoet.

iemand met 0 ervaring weet het niet...... en dan kan die meid wel alles gaan leiden, en jij braaf antwoord geven.
maar tips waren hier al gegeven van :
-ook over jezelf vertellen
-liefst positieve dingen
-ook vragen stellen aan haar
-geleidelijk meer interesse tonen in haar (als dat zo is), en niet vanaf het begin al wanhopig zijn

de goede balans tussen die tips vinden lukt pas na wat oefening. en steeds beter.
bij jou "is het simpel" zeg je omdat je zonder al teveel na te denken het gewoon doet. en er gevoel voor hebt
Jij vraagt toch ook weleens iets aan mensen? Ik bedoel dan zonder de intentie tot versieren te hebben. Waar woon je? Waar kom je vandaan? Wat voor werk doe je? Wat eet je graag? Wat doe je graag in je vrije tijd? Wat voor muziek vind je leuk? Etc. Zijn gewoon simpele vragen. Probeer er wel een gesprek van te maken, anders wordt het een kruisverhoor.

Met deze vragen krijg je vanzelf de gelegenheid wat over jezelf te vertellen, kun je ook je positieve punten benadrukken, krijg je vanzelf inspiratie tot meer vragen en toon je oprechte interesse i.p.v. wanhopig over te komen.

Gevoel ervoor hebben vind ik wat zwaar uitgedrukt. Het zijn echt geen aparte vragen.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:04:20 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94723334
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef erik81 het volgende:
naja dat zou ik dan eerst thuis eens uit moeten werken :P Ik ben zo'n type die niet echt vanzelf een gesprek op gang kan houden :)
Denk dat er in dit soort topics en dergelijke genoeg voorbeelden staan van vragen die je kan stellen. Van hoe heet je, tot wat doe je in het dagelijks leven.. tot de wat vind jij nu van aardappel anders :+
Het kan alle kanten op. En natuurlijk is het afhankelijk van de situatie en het meisje over welke vragen je precies gaat stellen. Maar dat leer je gaande weg wel.

Belangrijkste is denk ik dat je uitgangspunt niet moet zijn om een meisje gelijk te versieren, want dan wordt het te belangrijk. Je uitgangspunt is om het meisje aan te spreken en kijken of je er een leuk gesprek uit kan halen :)
pi_94723366
quote:
Moet wel van twee kanten komen. Als ze drie keer 'knikt' of alleen 'ja' of 'nee' antwoordt, dan wordt het niks. Probeer wel open vragen te stellen i.p.v. alleen maar gesloten vragen.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:07:46 #149
118585 Crutch
pi_94723476
Ik heb één heel duidelijke mening over PUA.

Het is goed om ooit in je leven eens te leren dat bepaalde standaard opvattingen over daten met vrouwen over het algemeen niet opgaan, zoals:

• Bedelen (vragen om goedkeuring, overspoelen met cadeau's e.d.)
• Als ik mijn liefde verklaar dan heb ik kans van slagen :')
• IK doe me interessant en slim voor, want dan valt ze vast voor me.

Maar om nou allerlei technieken te gaan gebruiken om de suggestie te wekken dat je een player bent? No way!

Geloof me, ik heb me de afgelopen 4 jaar enorm verdiept in het PUA-gebeuren en ben er wel achter dat het voor minstens 90% sneu is.
Die andere 10% is mijn dankbaarheid voor de basics omdat ik nu vooral geleerd heb hoe ik me niet t.o. een vrouw moet gedragen.
Je moeder is een hamster
pi_94723477
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kan goed inderdaad, maar als 'n dame een 4 is, dan stap ik er niet op af. Er moet ook enige fysieke aantrekkingskracht zijn.

Dat is ook zo. Sommige mensen kunnen zich wel aangetrokken voelen tot een 4, anderen niet. En wat jij een 4 noemt kan iemand anders een 6 vinden, door verschil in smaak.

quote:
Met aandacht voor mij valt het wel mee. Ik ben geen gladde PUA-man, dus de echt goedkope sletjes die daar voor vallen vallen dan al af. Blijven over de wat normalere meiden. Ik zou mezelf een 6 geven. Dan staan er op een avond echt niet tien verschillende meiden voor je neus.
Mss is jouw eerste indruk dan gewoon verkeerd, dat die meisjes die jou leuk lijken toch achteraf niet leuk blijken te zijn. Een beetje zoals meisjes die op van die foute, verkeerde jongens vallen, maar dan anders. :D

Of je had gewoon pech. Ik denk dat veel mensen sowieso niet leuk zijn.
pi_94723510
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Supersoep het volgende:
Bij hem lukt het omdat hij vrouwen niet ziet als onbereikbare wezens waar je diep voor moet knielen. In tegendeel, 12 van de 12 keer zijn ze totaal inhoudsloos en dus niet goed genoeg. En zo hoort het. een beetje inhoud is niet teveel gevraagd en daar schort het vaak aan.

Of ze zijn enorm bitchy, of ze denken een pak levenservaring te hebben omdat ze ooit eens in Griekenland hebben gebackpacked met hun beste vriendin.

Als je eenmaal inziet dat het gros van de vrouwen die uitgaan, simpele wezens zijn, die misschien mooie tieten hebben, dan gaat het allemaal wat soepeler.
Precies. Zij eet ook weleens shoarma, moet ook af en toe naar de WC en moet ook elke dag haar tanden 'n paar keer poetsen. Met wat daarna komt ben ik het ook eens. Vaak zie je redelijk knappe vrouwen met een enorme attitude. Wat simpele vragen en het is dan vaak al duidelijk dat je te maken hebt met een leeghoofd. "Ja, ik reis graag" "Waar ben je dan zoal geweest?" "Limburg, de Vlaamse kust en Lloret de Mar" :')

Vrouwen zijn ook maar mensen met allerlei mankementen.
pi_94723560
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat er in dit soort topics en dergelijke genoeg voorbeelden staan van vragen die je kan stellen. Van hoe heet je, tot wat doe je in het dagelijks leven.. tot de wat vind jij nu van aardappel anders :+
Het kan alle kanten op. En natuurlijk is het afhankelijk van de situatie en het meisje over welke vragen je precies gaat stellen. Maar dat leer je gaande weg wel.

Belangrijkste is denk ik dat je uitgangspunt niet moet zijn om een meisje gelijk te versieren, want dan wordt het te belangrijk. Je uitgangspunt is om het meisje aan te spreken en kijken of je er een leuk gesprek uit kan halen :)
Dat idd. :Y

Wat lastig is als je wanhopig bent, maar ze moeten het zien als een oefening, ervaring opdoen.
pi_94723612
quote:
In het begin is het ook wel handig als je zelf wat dingen vertelt. Als een onbekende iets aan mij vraagt geef ik in eerste instantie toch wel korte antwoorden, omdat je niet weet wie je voor je hebt. Dus als je bijv. aan haar iets hebt gevraagd, vertel het dan daarna over jezelf.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2011 18:11:46 ]
pi_94723615
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef Crutch het volgende:
Ik heb één heel duidelijke mening over PUA.

Het is goed om ooit in je leven eens te leren dat bepaalde standaard opvattingen over daten met vrouwen over het algemeen niet opgaan, zoals:

• Bedelen (vragen om goedkeuring, overspoelen met cadeau's e.d.)
• Als ik mijn liefde verklaar dan heb ik kans van slagen :')
• IK doe me interessant en slim voor, want dan valt ze vast voor me.

Maar om nou allerlei technieken te gaan gebruiken om de suggestie te wekken dat je een player bent? No way!

Geloof me, ik heb me de afgelopen 4 jaar enorm verdiept in het PUA-gebeuren en ben er wel achter dat het voor minstens 90% sneu is.
Die andere 10% is mijn dankbaarheid voor de basics omdat ik nu vooral geleerd heb hoe ik me niet t.o. een vrouw moet gedragen.
pi_94723635
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Sommige mensen kunnen zich wel aangetrokken voelen tot een 4, anderen niet. En wat jij een 4 noemt kan iemand anders een 6 vinden, door verschil in smaak.

[..]

Mss is jouw eerste indruk dan gewoon verkeerd, dat die meisjes die jou leuk lijken toch achteraf niet leuk blijken te zijn. Een beetje zoals meisjes die op van die foute, verkeerde jongens vallen, maar dan anders. :D

Of je had gewoon pech. Ik denk dat veel mensen sowieso niet leuk zijn.
Dat kan inderdaad. Maar ik voel me niet aangetrokken tot iemand die ik een 4 waard vind.

Yep. Met hun mooiste kleren aan, wat make-up en gezelligheid om je heen lijken dames al gauw leuker en interessanter dan ze werkelijk zijn.

Ligt aan je definitie van leuk. Als je een beetje inhoud op prijs stelt, dan vallen er veel mensen af inderdaad.
pi_94723663
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat idd. :Y

Wat lastig is als je wanhopig bent, maar ze moeten het zien als een oefening, ervaring opdoen.
Inderdaad. Ga haar niet misbruiken voor wat mislukte versierpogingen, maar ga er eens op af met als enige doel een leuk gesprek te hebben.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:13:29 #157
118585 Crutch
pi_94723717
Wat ik trouwens wel heel leuk vind om te doen is goocheltrucks aan de bar.
Maar dan in de zin van weddenschapjes om gratis bier te scoren. :P
Je moeder is een hamster
pi_94723737
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef Crutch het volgende:
Dat vind ik niks. Ik kan ook totaal niet goochelen.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:14:15 #159
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94723754
quote:
haha :D , high five! _O_
pi_94723824
quote:
:')

Volgens mij komt dat juist uit een of ander PUA boek
  maandag 28 maart 2011 @ 18:16:55 #161
118585 Crutch
pi_94723862
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat vind ik niks. Ik kan ook totaal niet goochelen.
NIet zozeer om vingervlugheid, maar handige weetjes.

Enkele voorbeelden:

• Kan jij een limoen / citroen doormiddensnijden met een sigaret;
• Kan jij op afstand een rechtopstaand papiertje omver schieten met je vinger zonder te blazen.
Je moeder is een hamster
  maandag 28 maart 2011 @ 18:17:45 #162
118585 Crutch
pi_94723902
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef byah het volgende:

[..]

:')

Volgens mij komt dat juist uit een of ander PUA boek
Nee man, ScamSchool op Revision 3
Je moeder is een hamster
pi_94723910
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Crutch het volgende:

[..]

Enkele voorbeelden:

• Kan jij op afstand een rechtopstaand papiertje omver schieten met je vinger zonder te blazen.
En dat wil jij gebruiken als openingszin?
  maandag 28 maart 2011 @ 18:18:48 #164
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94723944
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat ben jij dom zeg. Zo wek je toch interesse.
I never workout
pi_94723994
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:18 schreef reetveter het volgende:

[..]

Wat ben jij dom zeg. Zo wek je toch interesse.
Dus jij gebruikt zulke dingen om interesse te wekken?
pi_94724026
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Crutch het volgende:

[..]

Enkele voorbeelden:

Dat kan ik dus allemaal niet.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:20:53 #167
118585 Crutch
pi_94724033
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, louter ter lering ende vermaeck.
Overigens hou je de gesprekken zo ook een beetje op gang.
Veel mensen kunnen ook een kunstje dat ze weer van iemand hebben geleerd en zo valt er PUA-technisch :') voor iedereen te zien dat het in ieder geval leuk is daar waar jullie staan.
Je moeder is een hamster
  maandag 28 maart 2011 @ 18:21:01 #168
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94724039
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dus jij gebruikt zulke dingen om interesse te wekken?
Nee :'). Maar hij blijkbaar wel dus laat hem. Het is beter dan in een hoekje met je mobiel spelen.
I never workout
  maandag 28 maart 2011 @ 18:21:58 #169
118585 Crutch
pi_94724073
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kan ik dus allemaal niet.
Duh, omdat je de truck niet kent natuurlijk. ;)
Ik ben motorisch ook de lompheid zelve, maar met een beetje oefenen geef je toch een aardige show weg.
Je moeder is een hamster
  maandag 28 maart 2011 @ 18:23:30 #170
118585 Crutch
pi_94724143
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:21 schreef reetveter het volgende:

[..]

Nee :'). Maar hij blijkbaar wel dus laat hem. Het is beter dan in een hoekje met je mobiel spelen.
Waarom wordt er hier zo hard op de man gespeeld?
Je moeder is een hamster
pi_94724152
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

Duh, omdat je de truck niet kent natuurlijk. ;)
Ik ben motorisch ook de lompheid zelve, maar met een beetje oefenen geef je toch een aardige show weg.
Ik heb daar niet echt aanleg voor. Ik zie het ook niet echt zitten om in de discotheek met een doos vol met goochelspullen te sjouwen. :)
  maandag 28 maart 2011 @ 18:24:19 #172
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94724168
Nou, ik moet nog een hoop van de topics lezen, maar ik zag in het vorige topic even voorbij komen dat ik niet fatsoenlijk op een kerstdiner van kantoor zou kunnen verschijnen? Nouja zeg. Ik zou gewoon netjes gekleed gaan, de mensen een hand geven als ze dat willen en wel lief lachen. Wat een onzin. :(
pi_94724172
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:21 schreef reetveter het volgende:

[..]

Maak d'r geen probleem van man, ik vraag het toch gewoon normaal. :')

quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee, louter ter lering ende vermaeck.
Overigens hou je de gesprekken zo ook een beetje op gang.
Veel mensen kunnen ook een kunstje dat ze weer van iemand hebben geleerd en zo valt er PUA-technisch :') voor iedereen te zien dat het in ieder geval leuk is daar waar jullie staan.
En helpen zulke zinnen ook echt dan? Heb je het al eens geprobeerd? :P
  maandag 28 maart 2011 @ 18:25:11 #174
118585 Crutch
pi_94724209
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb daar niet echt aanleg voor. Ik zie het ook niet echt zitten om in de discotheek met een doos vol met goochelspullen te sjouwen. :)
Discotheek? :')

Anyway, je hebt helemaal geen spullen van thuis nodig.
Een beetje kroeg / disco heeft wel limoenen / viltjes / kaarten / glazen etc.
Je moeder is een hamster
pi_94724273
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou, ik moet nog een hoop van de topics lezen, maar ik zag in het vorige topic even voorbij komen dat ik niet fatsoenlijk op een kerstdiner van kantoor zou kunnen verschijnen? Nouja zeg. Ik zou gewoon netjes gekleed gaan, de mensen een hand geven als ze dat willen en wel lief lachen. Wat een onzin. :(
Zo lang je niet dezelfde verhalen daar vertelt als je hier doet komt dat ook wel goed. :P
  maandag 28 maart 2011 @ 18:26:51 #176
118585 Crutch
pi_94724291
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maak d'r geen probleem van man, ik vraag het toch gewoon normaal. :')

[..]

En helpen zulke zinnen ook echt dan? Heb je het al eens geprobeerd? :P
Ja :+
Wat ook vaak gebeurt is dat er mensen naar me toe komen die me in een andere kroeg een truckje hebben zien doen.
Blijkbaar ben ik op een andere plek beter aanspreekbaar. :')
Je moeder is een hamster
pi_94724319
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef Crutch het volgende:

[..]

Discotheek? :')

Anyway, je hebt helemaal geen spullen van thuis nodig.
Een beetje kroeg / disco heeft wel limoenen / viltjes / kaarten / glazen etc.
In de kroeg ook niet overigens. De meeste mensen komen op zaterdagavond niet naar de kroeg om met glazen, viltjes en kaarten te spelen.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:28:31 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94724360
Echt.. iemand vindt het leuk om af en toe eens een trucje te laten zien. Niks mis mee lijkt me :)

Ik heb enkele van die trucjes gezien op tv, zijn wel gaaf. En nee, je hebt er geen doos voor nodig of rare dingen. En de meeste mensen lachen er uiteindelijk erg hard om, omdat ze juist zo simpel zijn :)
  maandag 28 maart 2011 @ 18:28:44 #179
118585 Crutch
pi_94724371
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

In de kroeg ook niet overigens. De meeste mensen komen op zaterdagavond niet naar de kroeg om met glazen, viltjes en kaarten te spelen.
Precies, kun je nagaan hoe verrassen het is als iemand ze vermaakt met een kunstje.
Niet overdrijven uiteraard.
Je moeder is een hamster
pi_94724398
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:

[..]

Precies, kun je nagaan hoe verrassen het is als iemand ze vermaakt met een kunstje.
Niet overdrijven uiteraard.
Ik denk niet dat je de blits maakt met simpele trucjes. Met een hele bijzondere trucs misschien wel, maar ik heb er geen aanleg voor.
pi_94724449
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee man, ScamSchool op Revision 3
Dat kijk ik ook :D En "oplichters ontmaskerd" heeft in een of meerdere seizoenen ook elke aflevering een stukje met dat soort 'scams'. Ik doe ze nooit omdat ik te lui ben om te oefenen en geen vrienden heb om bier van te winnen ;( Vind Brian Brushwood trouwens echt een toffe gast. Dat is het voorbeeld van een wat sukkelige/nerderige persoon die toch supersociaal is.

Zulke trucs kunnen zeker wel vermakelijk en leuk zijn, maar hebben trouwens niets te maken met het versieren an sich.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:31:39 #182
118585 Crutch
pi_94724469
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je de blits maakt met simpele trucjes. Met een hele bijzondere trucs misschien wel, maar ik heb er geen aanleg voor.
Tja, dat geeft verder ook niet.
Je moet het ook interessant vinden enzo.

Hoe begin jij een gesprek en hoe hou jij het gaande?
Je moeder is een hamster
  maandag 28 maart 2011 @ 18:32:02 #183
118585 Crutch
pi_94724484
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat kijk ik ook :D En "oplichters ontmaskerd" heeft in een of meerdere seizoenen ook elke aflevering een stukje met dat soort 'scams'. Ik doe ze nooit omdat ik te lui ben om te oefenen en geen vrienden heb om bier van te winnen ;( Vind Brian Brushwood trouwens echt een toffe gast. Dat is het voorbeeld van een wat sukkelige/nerderige persoon die toch supersociaal is.

Zulke trucs kunnen zeker wel vermakelijk en leuk zijn, maar hebben trouwens niets te maken met het versieren an sich.
_O_

Ik vind die trucks echt heel leuk en ben blij dat bijna niemand in Nederland die show kent.
Je moeder is een hamster
pi_94724541
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tja, dat geeft verder ook niet.
Je moet het ook interessant vinden enzo.

Hoe begin jij een gesprek en hoe hou jij het gaande?
Gewoon eenvoudige vragen over studie/werk, interesses, hobby's, vakantieplannen, weekendbezigheden, over dingen die daar voorvallen etc.

Moet er wel bij zeggen dat ik in een bomvolle toko niet op m'n best ben. Dan heb je toch minder gelegenheid voor dit soort dingen. Ik kom hier ook relatief veel niet-Nederlandstaligen tegen. Dat scheelt ook wel. Heb je automatisch wat meer gespreksonderwerpen.
  maandag 28 maart 2011 @ 19:02:49 #185
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94725945
Nou, vandaag weer 'pssst'-mannen gehad, zeer irritante bouwvakkers en een reclamejongen die over mijn rug ging wrijven. Allemaal bij daglicht, tijdens "het winkelen". HET café zag er wel gemoedelijk uit. Als ik heel veel moed verzamel, durf ik er wel... Buiten durf ik sowieso wel plaats te nemen bij daglicht. Er zat wel een mooie jongeman.
  maandag 28 maart 2011 @ 19:08:20 #186
118585 Crutch
pi_94726244
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou, vandaag weer 'pssst'-mannen gehad, zeer irritante bouwvakkers en een reclamejongen die over mijn rug ging wrijven. Allemaal bij daglicht, tijdens "het winkelen". HET café zag er wel gemoedelijk uit. Als ik heel veel moed verzamel, durf ik er wel... Buiten durf ik sowieso wel plaats te nemen bij daglicht. Er zat wel een mooie jongeman.
Huh? Wat is nou precies je probleem?
Je moeder is een hamster
pi_94726462
Waarom ging de reclamejongen over je rug wrijven?
Ron Paul 2012
  maandag 28 maart 2011 @ 19:13:29 #188
118585 Crutch
pi_94726523
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:12 schreef Supersoep het volgende:
Waarom ging de reclamejongen over je rug wrijven?
Met behangplaksel om er een abriposter op te plakken. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
pi_94726603
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
En dat deed je niet waarom?
Hoe ging er ineens een reclamejongen over je rug wrijven dan?
  maandag 28 maart 2011 @ 19:16:54 #190
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_94726746
:') topic
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 28 maart 2011 @ 19:20:07 #191
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94726917
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat deed je niet waarom?
Hoe ging er ineens een reclamejongen over je rug wrijven dan?
Ik weet het werkelijk niet. Stom hè. Ik ging meer om te inspecteren. Om nu werkelijk 'wat te gaan drinken'. Zo alleen. Ja, ik weet niet??

Oh, uit sympathie denk ik. Hij vond me zielig alleen zitten.
pi_94727037
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik weet het werkelijk niet. Stom hè. Ik ging meer om te inspecteren. Om nu werkelijk 'wat te gaan drinken'. Zo alleen. Ja, ik weet niet??

Oh, uit sympathie denk ik. Hij vond me zielig alleen zitten.
Dus jij zat ergens alleen en toen ging er zomaar een onbekende jongen over jouw rug aaien?
pi_94727543
-weg-

[ Bericht 19% gewijzigd door Daniel1976 op 28-03-2011 19:44:11 ]
pi_94728583
hihihi2011 was HetNoorderlicht?

Die weet ook niet van opgeven.
pi_94728630
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik ken er nog zo eentje :X
pi_94728895
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
hihihi2011 was HetNoorderlicht?

Wie anders? :D

Volgens mij is het Penisbaard, want ze dreigde in m'n kont te plassen via DM.
Ron Paul 2012
pi_94729215
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O-
pi_94729572
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_94729893
quote:
6s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ken er nog zo eentje :X
Wie?
  maandag 28 maart 2011 @ 20:10:48 #200
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94730045
Hey, ik wilde even terug komen op een post van schenkstroop. Dit is vooral voor schenkstroop, maar misschien hebben andere mensen ook baat mee.

Wat die straatnegers en Marokkanen doen, werkt grotendeels niet. Ik weet het, want ik heb zelf met hun gechilled en geprobeerd.

Of beter gezegd, het werkt wel, maar alleen op 1 soort specifieke meisje. Sommige noemen hen breezerslet, anderen noemen hen pijpsletten, maar ze hebben allemaal 1 ding in gemeen. Hele hele slechte vader figuren en een nutteloze moeder.

Ik ben zelf Antilliaans, zoals jullie al weten. Afhankelijk van wie je vraagt, zijn Antillianen en Surinamers best populair bij de vrouwen. Negers in het algemeen schijnen populair bij vrouwen te zijn, afhankelijk van wie je het vraagt. Dit geloof ik best, maar natuurlijk ben ik ook biased, maar zelf ik kan inzien dat het niet zo zwart/wit is.

De type negers die populair zijn bij de vrouwen zijn negers zoals Usher, Ne-Yo, Jason Derulo, enz. Of anders Salsa negers of breakdance/hiphop negers. Die neger op voice of Holland of die negers die ver komen in "So you think you can dance". Of gewoon de negers die goed hebben ingeburgerd in Nederland met een goede baan en Nederlandse accent.

Straatnegers, ghetto negers, criminele negers, neuken alleen de meest ranzige sletten.

En zover ik weet en heb gehoord zijn Marokkanen HELEMAAL NIET populair bij de vrouwen. Zeker niet straatmarokkanen. Nja, ik overdrijf, ik denk dat een normale Marokkaanse man genoeg kans maakt bij vrouwen, maar ik heb nooit een stereotype gehoord dat Nederlandse meisjes op Marokkaanse jongens vallen ofzo. Bij negers heb ik wel vaker gehoord van jongens en meisjes dat ze populair zijn en dat we grote pik hebben en smooth zijn en wat dan ook. Maar misschien is dat ook alleen mijn ervaring.

Jouw probleem, schenkstroop is dat je tot voor kort van een uitkering leefde en nu werk je in de albert heijn. Dus ik denk dat jij in je dagelijkse leven vooral in contact kwam met de straat/ghetto types en dat je daarom denkt dat vrouwen op dat soort dominantie vallen. Zoals ik zei, dat is echt een bepaalde type vrouw die ook kansloos is en je meer koppijn gaat bezorgen dan ze het waard is.

Maar daarintegen heb je ook veel lieve vrouwen die ook alleen bij de albert heijn werken of schoonmaaksters zijn die helemaal niet voor die straat types vallen. Maar hou op met die mannen als voorbeeld nemen.

En ik spreek uit eigen ervaring hiermee. Toen ik voor het eerst naar Nederland kwam in 2006 kwam ik ook in contact met die jongens. Ik was toen nog jong, 18 ofzo, en ik wist niet beter. Dankzij mijn ervaring met hun en de domme dingen die ik toen met hen heb gedaan, ging het zo slecht met me dat ik in die inrichting kwam enzo. Mijn eigen schuld natuurlijk, maar ik vermijd ze als de pest.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')