Laatste 2 pagina's van het vorige topic zeggen genoeg hoor. Ik heb deze reeks ook niet gevolgd.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
Voor mensen die dit topic niet gevolgd hebben is dit onbegrijpelijk. Dus deze hele reeks is een gesloten kliekje.
Jij vroeg mij helemaal niets, je kwam met irritante kutPMs aanzetten waaruit duidelijk bleek dat je me niet geloofde en bij je standpunt bleef dat ik mijn vader ben. Ja, dan mag je gewoon oprotten met je vooringenomen onzin. Jij wilde iets van mij horen wat jouw ideeën zou bevestigen, niet om de waarheid te achterhalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ga zielig doen, er is maar één die begon over je vader en dat is Noorderlicht. Ik heb niet eens de kans gehad om het te vragen aangezien je alles toch negatief opvat en toen ik het vroeg werd je (uiteraard) boos en blokte je weer.
Dat is ook een reden waarom er geen andere users komen, en daarnaast dus wat ik net zei. Dat mensen hier soms best kritisch zijn. Onzekere personen (het gros van de users hier die versieren op latere leeftijd moeten leren) komen dan natuurlijk niet meer. Zou me niets verbazen als al die kritiek ze alleen maar doet herinneren aan hun pestverleden. Nee, lekker constructief.quote:Nu ben ik een klootzak omdat ik me iets afvraag wat eigenlijk heel normaal is én wat meer mensen zich afvragen. Waarom er geen andere users komen? Duidelijk, omdat Richard alle aandacht opeist. Post hier iemand zijn/haar probleem, wordt er toch niet op gereageerd aangezien Richard dan wel weer komt vertellen dat hij zelfmoord wilt plegen e.d. Ga zo maar verder.
Iets heel normaal...quote:Het is jammer dat je dat niet wilt inzien, maar kom mij niet uitschelden en de schuld geven als ik me iets heel normaal afvraag (wat meer mensen zich afvragen want het verhaal is héél raar). Als iemand in een topic zegt dat je onzeker bent (wat dus ook zo is) aangezien je dat zelf hebt gezegd moet je niet boos worden als iemand dat over je zegt. Het is toch de waarheid.
ja precies iets in die strekking.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wtf! zeg jij dan maar wat rich moet doen!
dat van die keu en krijt is inderdaad nogal slecht, maar ik ben ook niet erg vindingrijk om wat te bedenken he!
ik denk dat het 80% kans is dat ze gewoon openen, als rich ze reputatie in die club al niet te slecht is, en als ze open staan om even een praatje te maken met een nieuw iemand.
het is niet dat magisch met dat plan iedereen reageert.
zeg jij maar hoe het moet dan! en niet met dingen aankomen als "praat met ze" want dat lukt rich niet, wat ik beschreef was nou juist hoe je kan beginnen met praten.
en hangt eraf van hoe ze reageren loop je weg(zonder reputatieverlies), of kom je in gesprek
dat is wat "leuke jongens" doen, die merken leuke dingen op ook tegen vreemde, en zijn niet bang voor ze.
en als de meisjes niet willen of geintereseerd zijn, dan gaat de "leuke tegen iedereen vriendelijk en spontane jongen" die rich tot dan toe lijkt weg uit hun leven. (voorzover hij in hun leven was met die opmerking, en even langslopen)
Dat werkt niet en als het al lijkt te werken dan is dat uit pure intimidatie omdat die meisjes dan bang zijn klappen te krijgen. Zodra ze weg kunnen van die Marokkaantjes, blijven ze ook weg. Geloof me maar.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja precies iets in die strekking.
wat jij aangaf leek mij subtieler dan wat veel marokkaantjes en straatnegers in cafés doen. die pakken het een stuk vrijpostiger aan en zelfs hun tactieken lijken te werken. althans van wat ik heb gezien. in purmerend staan ook de hele jonge marokkaantjes bij het WEC te roepen naar jonge meiden. en die meiden reageren daar niet op of heel geaggiteerd. ik bedoel een lullig praatje hebben ze zo gemaakt in cafés. en dat schijnt dan weer wel te werken. of zelfs een brutale arm om een mooi meisje heen en dan een meisje sommeren meetelopen voor een praatje. dat heb ik gezien. wat eigenlijk tot mijn vevrolgvraag leidt. moet je niet al iets van een imago hebben wilen meisjes eerder met je meegaan in een praatje? Zou je er wat stoerder en hipper moeten uitzien als jonge meiden je doelgroep zijn?
True, doe ik ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik ga zeker mijn tijd verdoen door elk meisje aan te spreken zodat ik later met het knapste meisje weg kan gaan. No way, jose. Dan spreek ik alleen diegene aan.
okay..quote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Knappere mensen hebben ook niet echt kans om een nummer te bemachtigen, just like that. Zeker niet op straat, ik heb hier al over gepost jongen! Dat het een zeer slechte plek is om dat te doen.
Echt, mensen. Als ik een lange post neertyp, dan zit die gewoon vol met waarheden. Zoek het terug op, bundel het samen in een PUA boekje en geef me 10% van je winst.
ik stel het me zo voor dat die meisjes hebben gewinkeld in het centrum, en daar geen enkele leuke jongen zijn tegengekomen die iets tegen hun zei.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja precies iets in die strekking.
wat jij aangaf leek mij subtieler dan wat veel marokkaantjes en straatnegers in cafés doen. die pakken het een stuk vrijpostiger aan en zelfs hun tactieken lijken te werken. althans van wat ik heb gezien. in purmerend staan ook de hele jonge marokkaantjes bij het WEC te roepen naar jonge meiden. en die meiden reageren daar niet op of heel geaggiteerd. ik bedoel een lullig praatje hebben ze zo gemaakt in cafés. en dat schijnt dan weer wel te werken. of zelfs een brutale arm om een mooi meisje heen en dan een meisje sommeren meetelopen voor een praatje. dat heb ik gezien. wat eigenlijk tot mijn vevrolgvraag leidt.
nee. als richard het goed uitvoert is zijn image "een leuke jongen" die elk moment weg kan gaan als ze niet positief reageren.quote:moet je niet al iets van een imago hebben wilen meisjes eerder met je meegaan in een praatje? Zou je er wat stoerder en hipper moeten uitzien als jonge meiden je doelgroep zijn?
Met als duidelijk verschil dat ik met mijn onzekerheid niemand kwaad doe en jij met jouw stalken wel. De reden dat ik daar over begon is omdat jij zelf ging ontkennen dat je een stalker was, daar kon ik niet tegen en dat vond ik eng. Dat was niet om jou persoonlijk te pesten, maar omdat het gevaarlijk is.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Doch vind ik dat Strawberry niet eens het recht heeft om te zeuren daarover aangezien ze zoveel over mij heeft gezegd in topics m.b.t. stalken enzovoort, terwijl ik er zelf niet over begon. En doorgaan ook nog, terwijl ik prive vroeg om te stoppen. Net alsof ik dat leuk vond
En de paar uitzonderingen die daar wel van houden wil je toch niet als doelgroep.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Supersoep het volgende:
Dat werkt niet en als het al lijkt te werken dan is dat uit pure intimidatie omdat die meisjes dan bang zijn klappen te krijgen. Zodra ze weg kunnen van die Marokkaantjes, blijven ze ook weg. Geloof me maar.
Je weet precies hoe hij zich voelt en nu ga je zelf andere mensen aanvallen op hun persoonlijkheid?!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe die man zich voelt, en het klopt dat Iwannebehigh hier mensen wegjaagd en dat hij gewoon een kut persoonlijkheid heeft.
Als die jongen z'n schrijfstijl gelijk stelt aan z'n innerlijke persoonlijkheid, dan is het een beetje een rare jongeman. Verder moet je het nauwelijks serieus nemen als Lanterfanteraar een opmerking maakt over hoe iemand typt, jezus.quote:
Dat komt omdat wij gevoeliger zijn voor bepaalde kritiek vanwege pestverleden en andere onzekerheden waardoor we ons ongelukkig voelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet precies hoe hij zich voelt en nu ga je zelf andere mensen aanvallen op hun persoonlijkheid?!
Misschien treitert hij jullie ook wel vanwege zijn pestverleden. Weet jij veel.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij gevoeliger zijn voor bepaalde kritiek vanwege pestverleden en andere onzekerheden waardoor we ons ongelukkig voelen.
Mensen als Iwannabehigh lopen constant te treiteren en neemt niemand serieus hier en houd geen rekening met het feit dat het een R&P topic is.
Niemand durft hier advies te vragen vanwege de harde kritieken. Dus ik verwacht dat er geen nieuwe users bijkomen meer.
Ik denk dat jij deze post eens door moet lezen om een beter inzicht te krijgen over de uitwerkingen van pesten en de mentale problemen dat het mee brengt.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien treitert hij jullie ook wel vanwege zijn pestverleden. Weet jij veel.
Maarja ga maar weer lekker in een foetushouding in de slachtofferrol liggen.
Serieus, ik heb helemaal niemand getreiterd, kijk maar in de andere topics. Ik heb hem gewoon vaak aangesproken op zijn aandachttrekkerij. En terecht want niemand deed het, iedereen gaf hem maar de aandacht terwijl het geen zin heeft want hij doet er toch niks mee. En kijk maar uit, want op basis van deze reactie gaat hij nu ook zeggen dat jij hem treitertquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit topic evolueert. En wij verlangen hier sindskort, nooit openlijk aangegeven edoch merkbaar, dat men iets meer opbouwende kritek levert. dan wat standaard zinnen over foetus-houdingen en slachtoffer-rol enzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf zijn, Schenk. Dan komt alles goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dit topic evolueert. En wij verlangen hier sindskort, nooit openlijk aangegeven edoch merkbaar, dat mens iets meer opbouwende kritek levert. dan wat standaard zinnen over foetus-houdingen en slachtoffer-rol enzo. alst-u-het-blieft. gr. gr.
Nee hoor dat weet ik heel goed. Alleen ik blijf erbij dat het maar net is hoe je er zelf mee omgaat. Jij hebt duidelijk professionele hulp nodig voordat je verder kunt, maar die stap moet je wel zelf zetten natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij deze post eens door moet lezen om een beter inzicht te krijgen over de uitwerkingen van pesten en de mentale problemen dat het mee brengt.
26 jaar, nooit verkering gehad of contact met een vrouw Deel 2
Hij is wel een geval apart hoor. Het ligt namelijk niet aan hem. Hij zit alleen in dit topic om anderen advies te geven want zelf is het niet nodig want het lukt toch niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor dat weet ik heel goed. Alleen ik blijf erbij dat het maar net is hoe je er zelf mee omgaat. Jij hebt duidelijk professionele hulp nodig voordat je verder kunt, maar die stap moet je wel zelf zetten natuurlijk.
Zo lang je dat niet doet is het imo je eigen keuze om zo te blijven.
Hij was zelf een (sadistische) pestkop tijdens zijn schooltijd, dus tja...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan om op te scheppen? Heb ik niets aan en de rest in dit topic ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik waardeer wel heel erg dat je tenminste uitlegt wat er gebeurd is ipv alleen maar "op te scheppen".
ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat het moeilijk is om te benaderen via "toevallig" langs lopen als het echt rustig is, of via een andere set(die er dus niet is).
vandaar dus dat drankje kopen in zon situatie kan.
proberen simpel advies eruit te destileren zoals "koop een drankje voor iemand" is overigens kutadvies. want dan kan een n00b in een druk cafe, heel zenuwachtig een drankje kopen voor meiden die hem nog nieteens hebben zien staan, en vervolgens dan op een hele enge manier van "nu moeten we gaan praten" begint het dan. (ook in de manier dat hij dan uiteindelijk erop afkomt, en zo doet van ".....tsjah, en nu" waar die meiden een naar gevoel van kunnen krijgen...
daarom ligt het allemaal erg moeilijk hoe je wel meer contact kan krijgen met dames(zonder faal dat iedereen zich ongemakkelijk voelt).
Geheel wederzijds, draaier.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar goed. Hypocriet, nu weet ik ook weer waarom ik me voornam om al je posts te negeren die naar mij toe gericht waren. Bij deze reageer ik ook niet meer op je posts.
Fijn dat het gelukt is voor je maar ik geloof eerlijk gezegd niet in " een drankje aanbieden ". Ik vind dit dan weer te goedkoop en volgens mij zitten de meeste dames hier ook niet op te wachten. Hier in Nederland zijn de dames onafhankelijk en dat willen ze laten zien ook is mijn ervaring.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan om op te scheppen? Heb ik niets aan en de rest in dit topic ook niet.
Contact maken is juist makkelijker als het rustig is. Je blikveld is dan vrijer dan wanneer de toko afgeladen vol is. Er direct op af lopen vind ik dan wel weer zoiets als het tamelijk leeg is. Een drankje aanbieden past me dan beter.
Je maakt natuurlijk eerst wat oogcontact en dan kijk of je 'n drankje aan gaat bieden of niet. Zomaar out of the blue een drankje aanbieden schiet meestal niet echt op. Je probeert dan wel contact te maken natuurlijk om een seintje te krijgen om er bij te kunnen zitten en ja, dan is het wel handig als er een gesprek op gang gaat komen. Er gewoon stil naast gaan zitten heeft geen enkele zin.
ik denk dat je dan in het singles-topic beter tot je recht komtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Crutch het volgende:
Hoe vaak daten jullie gemiddeld per maand?
Als ik een beetje goed in mijn vel zit toch minstens 1 keer.
Het probleem met mij is echter dat ik altijd wel iets heb waaraan ik me bij mijn date erger.
Dat, of hier: Datingsite-ervaringen topic #114: waar de coach in je broekje wil!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef Schenkstroop het volgende:
ik denk dat je dan in het singles-topic beter tot je recht komt
Ik vind ook maar weinig mensen echt leuk, er is altijd wel iets waar ik op afknap. En dan doel ik niet op uiterlijkheden, maar juist het innerlijk. Ik focus me momenteel op andere dingen, niet op daten en jongens. Moet ook nog een nieuwe studie vinden.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef Crutch het volgende:
Hoe vaak daten jullie gemiddeld per maand?
Als ik een beetje goed in mijn vel zit toch minstens 1 keer.
Het probleem met mij is echter dat ik altijd wel iets heb waaraan ik me bij mijn date erger.
ik denk het ook. voor de meeste mensen hier die niet zo goed kunnen versieren is het antwoord:quote:Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik denk dat je dan in het singles-topic beter tot je recht komt
Die tactiek kan voor jou ook werken. In het slechtste geval had ik 2 Corona-tjes moeten afrekenen en in 'n iets minder slecht geval had in 'n leuk gesprek gehad en misschien wat gedanst en gezongen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mooi zo dat die tactiek voor jou wel werkt. Maar niet voor iedereen is dit eenvoudig. Mij is het in 12 jaar dat ik uitga nog nooit gelukt.
Bovendien ga ik keihard uitgelachen worden als ik zoiets als jij zou proberen omdat ik eruit zie als een magere geest die er verder eng uitziet. Dan zouden de dames weigeren om met mij te praten of dit doen uit beleefdheid.
En oogcontact maken is sowieso onmogelijk want dames kijken liever altijd meteen weer weg vanwege duidelijke redenen.
Dan nog heeft het geen nut om hem aan te vallen, want om zoiets te doen moet je zelf ook best wel issue's hebben. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar ik denk dat hij dan sws alleen maar vervelender gaat worden en meer gaat treiteren(richards intepretatie).quote:Op maandag 28 maart 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was zelf een (sadistische) pestkop tijdens zijn schooltijd, dus tja...
Met de Nederlandse tuinbroekenbrigade heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk. De meeste dames slaan een drankje overigens niet af. Genoeg Nederlandse dames die op stap gaan met 10 euro op zak. Drankjes en sigaretten schooien ze her en der wel af.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Fijn dat het gelukt is voor je maar ik geloof eerlijk gezegd niet in " een drankje aanbieden ". Ik vind dit dan weer te goedkoop en volgens mij zitten de meeste dames hier ook niet op te wachten. Hier in Nederland zijn de dames onafhankelijk en dat willen ze laten zien ook is mijn ervaring.
En je zegt dat je oogcontact krijgt. Dat is iets wat mij nooit lukt omdat de dames altijd meteen wegkijken en ik ben ook van mening dat je eerst oogcontact moet maken voordat je de volgende stap kan ondernemen.
Eerlijk is eerlijk ik kijk meestal gewoon naar de grond omdat ik me schaam en niet in het rond durf te kijken.
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind ook maar weinig mensen echt leuk, er is altijd wel iets waar ik op afknap. En dan doel ik niet op uiterlijkheden, maar juist het innerlijk. Ik focus me momenteel op andere dingen, niet op daten en jongens. Moet ook nog een nieuwe studie vinden.
Deze maand met 'n stuk of 12 dames die ik met uitgaan heb leren kennen wat gaan drinken of een hapje gegeten. Stuk voor stuk was ik ze daarna al direct beu. Inhoudsloos, dom, asociaal, een vervelende attitude, etc...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind ook maar weinig mensen echt leuk, er is altijd wel iets waar ik op afknap. En dan doel ik niet op uiterlijkheden, maar juist het innerlijk. Ik focus me momenteel op andere dingen, niet op daten en jongens. Moet ook nog een nieuwe studie vinden.
nee doe je ook niet, maar het is wel pijnlijk om te lzen over iets wat voor de meeste hier voelt als " dat zullen we altijd moeten missen".quote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan om op te scheppen? Heb ik niets aan en de rest in dit topic ook niet.
ja precies. openen via een andere set of in 'toevallig' in de buurt komen kan dan moeilijker.quote:Contact maken is juist makkelijker als het rustig is. Je blikveld is dan vrijer dan wanneer de toko afgeladen vol is. Er direct op af lopen vind ik dan wel weer zoiets als het tamelijk leeg is. Een drankje aanbieden past me dan beter.
duidelijk, maar moeilijk uit te voeren als je geen ervaring hebt met vrouwen.quote:Je maakt natuurlijk eerst wat oogcontact en dan kijk of je 'n drankje aan gaat bieden of niet. Zomaar out of the blue een drankje aanbieden schiet meestal niet echt op. Je probeert dan wel contact te maken natuurlijk om een seintje te krijgen om er bij te kunnen zitten en ja, dan is het wel handig als er een gesprek op gang gaat komen.
ja dat is duidelijk.quote:Er gewoon stil naast gaan zitten heeft geen enkele zin.
halcon heeft het overquote:Op maandag 28 maart 2011 17:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Fijn dat het gelukt is voor je maar ik geloof eerlijk gezegd niet in " een drankje aanbieden ". Ik vind dit dan weer te goedkoop en volgens mij zitten de meeste dames hier ook niet op te wachten. Hier in Nederland zijn de dames onafhankelijk en dat willen ze laten zien ook is mijn ervaring.
En je zegt dat je oogcontact krijgt. Dat is iets wat mij nooit lukt omdat de dames altijd meteen wegkijken en ik ben ook van mening dat je eerst oogcontact moet maken voordat je de volgende stap kan ondernemen.
Eerlijk is eerlijk ik kijk meestal gewoon naar de grond omdat ik me schaam en niet in het rond durf te kijken.
dat zijn nou dingetjes waar hij dan op gaat letten, waar wij nog geen gevoel voor hebben.quote:dan kijk je of je een drankje gaat aanbieden of niet
Dat heb je toch echt zelf in de hand. Ik had ook gewoon aan de bar kunnen blijven zitten en me vol kunnen gieten. Dan had ik het inderdaad gemist.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee doe je ook niet, maar het is wel pijnlijk om te lzen over iets wat voor de meeste hier voelt als " dat zullen we altijd moeten missen".
laat maar, jij bedoelt het niet slecht.
[..]
Ik zat aan de bar en zij zaten tegen de muur van de lounge-hoek. Het was niet druk, dus een vrij blikveld.quote:ja precies. openen via een andere set of in 'toevallig' in de buurt komen kan dan moeilijker.
en dan heb ik het over de situatie een beetje beinvloeden dat je 'wel' bij de meisjes in de buurt gaat komen, en niet alleen in een hoek beland.
[..]
Eens zul je toch iets moeten proberen. Ik vraag me serieus af wat je te verliezen hebt.quote:duidelijk, maar moeilijk uit te voeren als je geen ervaring hebt met vrouwen.
[..]
Vraag gewoon wat dingen. We hadden gisteren al vrij snel een geanimeerd gesprek en daar heb ik geen ge-PUA voor nodig gehad. Gewoon hele simpele vragen die iedereen kan bedenken.quote:ja dat is duidelijk.
maar dat is wel wat een totale n00b met alleen het advies : "koop een drankje voor ze" dan zal gaan doen.
of eigenlijk de n00b weet ook wel dat het niet zal lukken, en probeert het liever daarom nieteens.
zie richards post
[..]
Misschien hebben die meisjes van een 7 of lager wel een leuke persoonlijkheid die bij jou past.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deze maand met 'n stuk of 12 dames die ik met uitgaan heb leren kennen wat gaan drinken of een hapje gegeten. Stuk voor stuk was ik ze daarna al direct beu. Inhoudsloos, dom, asociaal, een vervelende attitude, etc...
In eerste instantie beoordeel ik, net zoals iedereen, iemand op uiterlijk. Alles van een 7 of lager valt af. Daarna komt het op innerlijk aan en dan ben ik er over het algemeen snel klaar mee.
Dat kan goed inderdaad, maar als 'n dame een 4 is, dan stap ik er niet op af. Er moet ook enige fysieke aantrekkingskracht zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien hebben die meisjes van een 7 of lager wel een leuke persoonlijkheid die bij jou past.Nee, maar ik snap dat wel. Het liefst wil je natuurlijk een meisje dat jij mooi vindt en die qua innerlijk bij je past. En als je zelf aandacht genoeg krijgt, dan kun je ook kritischer zijn.
voor jou zijn het "hele simpele dingen" omdat je vaker een gesprek heb gehad met een vrouw of een groepje met vrouwen die je net hebt ontmoet.quote:Vraag gewoon wat dingen. We hadden gisteren al vrij snel een geanimeerd gesprek en daar heb ik geen ge-PUA voor nodig gehad. Gewoon hele simpele vragen die iedereen kan bedenken.
Sadisten hebben niet per sé issues, gewoon weinig empathie, maar je hebt wel gelijk. Hij heeft ook veel goeie dingen gepost; echt lieve en constructieve posts. Het is alleen jammer dat die ogenschijnlijke goede intenties op bepaalde momenten totaal teniet worden gedaan, naar mijn mening.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog heeft het geen nut om hem aan te vallen, want om zoiets te doen moet je zelf ook best wel issue's hebben. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar ik denk dat hij dan sws alleen maar vervelender gaat worden en meer gaat treiteren(richards intepretatie).
Jij vraagt toch ook weleens iets aan mensen? Ik bedoel dan zonder de intentie tot versieren te hebben. Waar woon je? Waar kom je vandaan? Wat voor werk doe je? Wat eet je graag? Wat doe je graag in je vrije tijd? Wat voor muziek vind je leuk? Etc. Zijn gewoon simpele vragen. Probeer er wel een gesprek van te maken, anders wordt het een kruisverhoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
voor jou zijn het "hele simpele dingen" omdat je vaker een gesprek heb gehad met een vrouw of een groepje met vrouwen die je net hebt ontmoet.
iemand met 0 ervaring weet het niet...... en dan kan die meid wel alles gaan leiden, en jij braaf antwoord geven.
maar tips waren hier al gegeven van :
-ook over jezelf vertellen
-liefst positieve dingen
-ook vragen stellen aan haar
-geleidelijk meer interesse tonen in haar (als dat zo is), en niet vanaf het begin al wanhopig zijn
de goede balans tussen die tips vinden lukt pas na wat oefening. en steeds beter.
bij jou "is het simpel" zeg je omdat je zonder al teveel na te denken het gewoon doet. en er gevoel voor hebt
Denk dat er in dit soort topics en dergelijke genoeg voorbeelden staan van vragen die je kan stellen. Van hoe heet je, tot wat doe je in het dagelijks leven.. tot de wat vind jij nu van aardappel andersquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef erik81 het volgende:
naja dat zou ik dan eerst thuis eens uit moeten werkenIk ben zo'n type die niet echt vanzelf een gesprek op gang kan houden
Moet wel van twee kanten komen. Als ze drie keer 'knikt' of alleen 'ja' of 'nee' antwoordt, dan wordt het niks. Probeer wel open vragen te stellen i.p.v. alleen maar gesloten vragen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef erik81 het volgende:
naja dat zou ik dan eerst thuis eens uit moeten werkenIk ben zo'n type die niet echt vanzelf een gesprek op gang kan houden
Dat is ook zo. Sommige mensen kunnen zich wel aangetrokken voelen tot een 4, anderen niet. En wat jij een 4 noemt kan iemand anders een 6 vinden, door verschil in smaak.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan goed inderdaad, maar als 'n dame een 4 is, dan stap ik er niet op af. Er moet ook enige fysieke aantrekkingskracht zijn.
Mss is jouw eerste indruk dan gewoon verkeerd, dat die meisjes die jou leuk lijken toch achteraf niet leuk blijken te zijn. Een beetje zoals meisjes die op van die foute, verkeerde jongens vallen, maar dan anders.quote:Met aandacht voor mij valt het wel mee. Ik ben geen gladde PUA-man, dus de echt goedkope sletjes die daar voor vallen vallen dan al af. Blijven over de wat normalere meiden. Ik zou mezelf een 6 geven. Dan staan er op een avond echt niet tien verschillende meiden voor je neus.
Precies. Zij eet ook weleens shoarma, moet ook af en toe naar de WC en moet ook elke dag haar tanden 'n paar keer poetsen. Met wat daarna komt ben ik het ook eens. Vaak zie je redelijk knappe vrouwen met een enorme attitude. Wat simpele vragen en het is dan vaak al duidelijk dat je te maken hebt met een leeghoofd. "Ja, ik reis graag" "Waar ben je dan zoal geweest?" "Limburg, de Vlaamse kust en Lloret de Mar"quote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Supersoep het volgende:
Bij hem lukt het omdat hij vrouwen niet ziet als onbereikbare wezens waar je diep voor moet knielen. In tegendeel, 12 van de 12 keer zijn ze totaal inhoudsloos en dus niet goed genoeg. En zo hoort het. een beetje inhoud is niet teveel gevraagd en daar schort het vaak aan.
Of ze zijn enorm bitchy, of ze denken een pak levenservaring te hebben omdat ze ooit eens in Griekenland hebben gebackpacked met hun beste vriendin.
Als je eenmaal inziet dat het gros van de vrouwen die uitgaan, simpele wezens zijn, die misschien mooie tieten hebben, dan gaat het allemaal wat soepeler.
Dat idd.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat er in dit soort topics en dergelijke genoeg voorbeelden staan van vragen die je kan stellen. Van hoe heet je, tot wat doe je in het dagelijks leven.. tot de wat vind jij nu van aardappel anders![]()
Het kan alle kanten op. En natuurlijk is het afhankelijk van de situatie en het meisje over welke vragen je precies gaat stellen. Maar dat leer je gaande weg wel.
Belangrijkste is denk ik dat je uitgangspunt niet moet zijn om een meisje gelijk te versieren, want dan wordt het te belangrijk. Je uitgangspunt is om het meisje aan te spreken en kijken of je er een leuk gesprek uit kan halen
In het begin is het ook wel handig als je zelf wat dingen vertelt. Als een onbekende iets aan mij vraagt geef ik in eerste instantie toch wel korte antwoorden, omdat je niet weet wie je voor je hebt. Dus als je bijv. aan haar iets hebt gevraagd, vertel het dan daarna over jezelf.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef erik81 het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef Crutch het volgende:
Ik heb één heel duidelijke mening over PUA.
Het is goed om ooit in je leven eens te leren dat bepaalde standaard opvattingen over daten met vrouwen over het algemeen niet opgaan, zoals:
• Bedelen (vragen om goedkeuring, overspoelen met cadeau's e.d.)
• Als ik mijn liefde verklaar dan heb ik kans van slagen
• IK doe me interessant en slim voor, want dan valt ze vast voor me.
Maar om nou allerlei technieken te gaan gebruiken om de suggestie te wekken dat je een player bent? No way!
Geloof me, ik heb me de afgelopen 4 jaar enorm verdiept in het PUA-gebeuren en ben er wel achter dat het voor minstens 90% sneu is.
Die andere 10% is mijn dankbaarheid voor de basics omdat ik nu vooral geleerd heb hoe ik me niet t.o. een vrouw moet gedragen.
Dat kan inderdaad. Maar ik voel me niet aangetrokken tot iemand die ik een 4 waard vind.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Sommige mensen kunnen zich wel aangetrokken voelen tot een 4, anderen niet. En wat jij een 4 noemt kan iemand anders een 6 vinden, door verschil in smaak.
[..]
Mss is jouw eerste indruk dan gewoon verkeerd, dat die meisjes die jou leuk lijken toch achteraf niet leuk blijken te zijn. Een beetje zoals meisjes die op van die foute, verkeerde jongens vallen, maar dan anders.
Of je had gewoon pech. Ik denk dat veel mensen sowieso niet leuk zijn.
Inderdaad. Ga haar niet misbruiken voor wat mislukte versierpogingen, maar ga er eens op af met als enige doel een leuk gesprek te hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat idd.
Wat lastig is als je wanhopig bent, maar ze moeten het zien als een oefening, ervaring opdoen.
Dat vind ik niks. Ik kan ook totaal niet goochelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef Crutch het volgende:
Wat ik trouwens wel heel leuk vind om te doen is goocheltrucks aan de bar.
Maar dan in de zin van weddenschapjes om gratis bier te scoren.
hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef Crutch het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef Crutch het volgende:
NIet zozeer om vingervlugheid, maar handige weetjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik niks. Ik kan ook totaal niet goochelen.
Nee man, ScamSchool op Revision 3quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat juist uit een of ander PUA boek
En dat wil jij gebruiken als openingszin?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
NIet zozeer om vingervlugheid, maar handige weetjes.
Enkele voorbeelden:
• Kan jij een limoen / citroen doormiddensnijden met een sigaret;
• Kan jij op afstand een rechtopstaand papiertje omver schieten met je vinger zonder te blazen.
Wat ben jij dom zeg. Zo wek je toch interesse.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En dat wil jij gebruiken als openingszin?
Dus jij gebruikt zulke dingen om interesse te wekken?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ben jij dom zeg. Zo wek je toch interesse.
Dat kan ik dus allemaal niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
NIet zozeer om vingervlugheid, maar handige weetjes.
Enkele voorbeelden:
• Kan jij een limoen / citroen doormiddensnijden met een sigaret;
• Kan jij op afstand een rechtopstaand papiertje omver schieten met je vinger zonder te blazen.
Nee, louter ter lering ende vermaeck.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En dat wil jij gebruiken als openingszin?
Neequote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt zulke dingen om interesse te wekken?
Duh, omdat je de truck niet kent natuurlijk.quote:
Waarom wordt er hier zo hard op de man gespeeld?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee. Maar hij blijkbaar wel dus laat hem. Het is beter dan in een hoekje met je mobiel spelen.
Ik heb daar niet echt aanleg voor. Ik zie het ook niet echt zitten om in de discotheek met een doos vol met goochelspullen te sjouwen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Duh, omdat je de truck niet kent natuurlijk.
Ik ben motorisch ook de lompheid zelve, maar met een beetje oefenen geef je toch een aardige show weg.
Maak d'r geen probleem van man, ik vraag het toch gewoon normaal.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee. Maar hij blijkbaar wel dus laat hem. Het is beter dan in een hoekje met je mobiel spelen.
En helpen zulke zinnen ook echt dan? Heb je het al eens geprobeerd?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, louter ter lering ende vermaeck.
Overigens hou je de gesprekken zo ook een beetje op gang.
Veel mensen kunnen ook een kunstje dat ze weer van iemand hebben geleerd en zo valt er PUA-technischvoor iedereen te zien dat het in ieder geval leuk is daar waar jullie staan.
Discotheek?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb daar niet echt aanleg voor. Ik zie het ook niet echt zitten om in de discotheek met een doos vol met goochelspullen te sjouwen.
Zo lang je niet dezelfde verhalen daar vertelt als je hier doet komt dat ook wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou, ik moet nog een hoop van de topics lezen, maar ik zag in het vorige topic even voorbij komen dat ik niet fatsoenlijk op een kerstdiner van kantoor zou kunnen verschijnen? Nouja zeg. Ik zou gewoon netjes gekleed gaan, de mensen een hand geven als ze dat willen en wel lief lachen. Wat een onzin.
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maak d'r geen probleem van man, ik vraag het toch gewoon normaal.
[..]
En helpen zulke zinnen ook echt dan? Heb je het al eens geprobeerd?
In de kroeg ook niet overigens. De meeste mensen komen op zaterdagavond niet naar de kroeg om met glazen, viltjes en kaarten te spelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Discotheek?
Anyway, je hebt helemaal geen spullen van thuis nodig.
Een beetje kroeg / disco heeft wel limoenen / viltjes / kaarten / glazen etc.
Precies, kun je nagaan hoe verrassen het is als iemand ze vermaakt met een kunstje.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de kroeg ook niet overigens. De meeste mensen komen op zaterdagavond niet naar de kroeg om met glazen, viltjes en kaarten te spelen.
Ik denk niet dat je de blits maakt met simpele trucjes. Met een hele bijzondere trucs misschien wel, maar ik heb er geen aanleg voor.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies, kun je nagaan hoe verrassen het is als iemand ze vermaakt met een kunstje.
Niet overdrijven uiteraard.
Dat kijk ik ookquote:
Tja, dat geeft verder ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de blits maakt met simpele trucjes. Met een hele bijzondere trucs misschien wel, maar ik heb er geen aanleg voor.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kijk ik ookEn "oplichters ontmaskerd" heeft in een of meerdere seizoenen ook elke aflevering een stukje met dat soort 'scams'. Ik doe ze nooit omdat ik te lui ben om te oefenen en geen vrienden heb om bier van te winnen
Vind Brian Brushwood trouwens echt een toffe gast. Dat is het voorbeeld van een wat sukkelige/nerderige persoon die toch supersociaal is.
Zulke trucs kunnen zeker wel vermakelijk en leuk zijn, maar hebben trouwens niets te maken met het versieren an sich.
Gewoon eenvoudige vragen over studie/werk, interesses, hobby's, vakantieplannen, weekendbezigheden, over dingen die daar voorvallen etc.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, dat geeft verder ook niet.
Je moet het ook interessant vinden enzo.
Hoe begin jij een gesprek en hoe hou jij het gaande?
Huh? Wat is nou precies je probleem?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou, vandaag weer 'pssst'-mannen gehad, zeer irritante bouwvakkers en een reclamejongen die over mijn rug ging wrijven. Allemaal bij daglicht, tijdens "het winkelen". HET café zag er wel gemoedelijk uit. Als ik heel veel moed verzamel, durf ik er wel... Buiten durf ik sowieso wel plaats te nemen bij daglicht. Er zat wel een mooie jongeman.
Met behangplaksel om er een abriposter op te plakken.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:12 schreef Supersoep het volgende:
Waarom ging de reclamejongen over je rug wrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
En dat deed je niet waarom?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou, vandaag weer 'pssst'-mannen gehad, zeer irritante bouwvakkers en een reclamejongen die over mijn rug ging wrijven. Allemaal bij daglicht, tijdens "het winkelen". HET café zag er wel gemoedelijk uit. Als ik heel veel moed verzamel, durf ik er wel... Buiten durf ik sowieso wel plaats te nemen bij daglicht. Er zat wel een mooie jongeman.
Ik weet het werkelijk niet. Stom hè. Ik ging meer om te inspecteren. Om nu werkelijk 'wat te gaan drinken'. Zo alleen. Ja, ik weet niet??quote:Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat deed je niet waarom?
Hoe ging er ineens een reclamejongen over je rug wrijven dan?
Dus jij zat ergens alleen en toen ging er zomaar een onbekende jongen over jouw rug aaien?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik weet het werkelijk niet. Stom hè. Ik ging meer om te inspecteren. Om nu werkelijk 'wat te gaan drinken'. Zo alleen. Ja, ik weet niet??
Oh, uit sympathie denk ik. Hij vond me zielig alleen zitten.
Wie anders?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
hihihi2011 was HetNoorderlicht?
Die weet ook niet van opgeven.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wie anders?
Volgens mij is het Penisbaard, want ze dreigde in m'n kont te plassen via DM.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wie anders?
Volgens mij is het Penisbaard, want ze dreigde in m'n kont te plassen via DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |