Laatste 2 pagina's van het vorige topic zeggen genoeg hoor. Ik heb deze reeks ook niet gevolgd.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
Voor mensen die dit topic niet gevolgd hebben is dit onbegrijpelijk. Dus deze hele reeks is een gesloten kliekje.
Jij vroeg mij helemaal niets, je kwam met irritante kutPMs aanzetten waaruit duidelijk bleek dat je me niet geloofde en bij je standpunt bleef dat ik mijn vader ben. Ja, dan mag je gewoon oprotten met je vooringenomen onzin. Jij wilde iets van mij horen wat jouw ideeën zou bevestigen, niet om de waarheid te achterhalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ga zielig doen, er is maar één die begon over je vader en dat is Noorderlicht. Ik heb niet eens de kans gehad om het te vragen aangezien je alles toch negatief opvat en toen ik het vroeg werd je (uiteraard) boos en blokte je weer.
Dat is ook een reden waarom er geen andere users komen, en daarnaast dus wat ik net zei. Dat mensen hier soms best kritisch zijn. Onzekere personen (het gros van de users hier die versieren op latere leeftijd moeten leren) komen dan natuurlijk niet meer. Zou me niets verbazen als al die kritiek ze alleen maar doet herinneren aan hun pestverleden. Nee, lekker constructief.quote:Nu ben ik een klootzak omdat ik me iets afvraag wat eigenlijk heel normaal is én wat meer mensen zich afvragen. Waarom er geen andere users komen? Duidelijk, omdat Richard alle aandacht opeist. Post hier iemand zijn/haar probleem, wordt er toch niet op gereageerd aangezien Richard dan wel weer komt vertellen dat hij zelfmoord wilt plegen e.d. Ga zo maar verder.
Iets heel normaal...quote:Het is jammer dat je dat niet wilt inzien, maar kom mij niet uitschelden en de schuld geven als ik me iets heel normaal afvraag (wat meer mensen zich afvragen want het verhaal is héél raar). Als iemand in een topic zegt dat je onzeker bent (wat dus ook zo is) aangezien je dat zelf hebt gezegd moet je niet boos worden als iemand dat over je zegt. Het is toch de waarheid.
ja precies iets in die strekking.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wtf! zeg jij dan maar wat rich moet doen!
dat van die keu en krijt is inderdaad nogal slecht, maar ik ben ook niet erg vindingrijk om wat te bedenken he!
ik denk dat het 80% kans is dat ze gewoon openen, als rich ze reputatie in die club al niet te slecht is, en als ze open staan om even een praatje te maken met een nieuw iemand.
het is niet dat magisch met dat plan iedereen reageert.
zeg jij maar hoe het moet dan! en niet met dingen aankomen als "praat met ze" want dat lukt rich niet, wat ik beschreef was nou juist hoe je kan beginnen met praten.
en hangt eraf van hoe ze reageren loop je weg(zonder reputatieverlies), of kom je in gesprek
dat is wat "leuke jongens" doen, die merken leuke dingen op ook tegen vreemde, en zijn niet bang voor ze.
en als de meisjes niet willen of geintereseerd zijn, dan gaat de "leuke tegen iedereen vriendelijk en spontane jongen" die rich tot dan toe lijkt weg uit hun leven. (voorzover hij in hun leven was met die opmerking, en even langslopen)
Dat werkt niet en als het al lijkt te werken dan is dat uit pure intimidatie omdat die meisjes dan bang zijn klappen te krijgen. Zodra ze weg kunnen van die Marokkaantjes, blijven ze ook weg. Geloof me maar.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja precies iets in die strekking.
wat jij aangaf leek mij subtieler dan wat veel marokkaantjes en straatnegers in cafés doen. die pakken het een stuk vrijpostiger aan en zelfs hun tactieken lijken te werken. althans van wat ik heb gezien. in purmerend staan ook de hele jonge marokkaantjes bij het WEC te roepen naar jonge meiden. en die meiden reageren daar niet op of heel geaggiteerd. ik bedoel een lullig praatje hebben ze zo gemaakt in cafés. en dat schijnt dan weer wel te werken. of zelfs een brutale arm om een mooi meisje heen en dan een meisje sommeren meetelopen voor een praatje. dat heb ik gezien. wat eigenlijk tot mijn vevrolgvraag leidt. moet je niet al iets van een imago hebben wilen meisjes eerder met je meegaan in een praatje? Zou je er wat stoerder en hipper moeten uitzien als jonge meiden je doelgroep zijn?
True, doe ik ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik ga zeker mijn tijd verdoen door elk meisje aan te spreken zodat ik later met het knapste meisje weg kan gaan. No way, jose. Dan spreek ik alleen diegene aan.
okay..quote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Knappere mensen hebben ook niet echt kans om een nummer te bemachtigen, just like that. Zeker niet op straat, ik heb hier al over gepost jongen! Dat het een zeer slechte plek is om dat te doen.
Echt, mensen. Als ik een lange post neertyp, dan zit die gewoon vol met waarheden. Zoek het terug op, bundel het samen in een PUA boekje en geef me 10% van je winst.
ik stel het me zo voor dat die meisjes hebben gewinkeld in het centrum, en daar geen enkele leuke jongen zijn tegengekomen die iets tegen hun zei.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja precies iets in die strekking.
wat jij aangaf leek mij subtieler dan wat veel marokkaantjes en straatnegers in cafés doen. die pakken het een stuk vrijpostiger aan en zelfs hun tactieken lijken te werken. althans van wat ik heb gezien. in purmerend staan ook de hele jonge marokkaantjes bij het WEC te roepen naar jonge meiden. en die meiden reageren daar niet op of heel geaggiteerd. ik bedoel een lullig praatje hebben ze zo gemaakt in cafés. en dat schijnt dan weer wel te werken. of zelfs een brutale arm om een mooi meisje heen en dan een meisje sommeren meetelopen voor een praatje. dat heb ik gezien. wat eigenlijk tot mijn vevrolgvraag leidt.
nee. als richard het goed uitvoert is zijn image "een leuke jongen" die elk moment weg kan gaan als ze niet positief reageren.quote:moet je niet al iets van een imago hebben wilen meisjes eerder met je meegaan in een praatje? Zou je er wat stoerder en hipper moeten uitzien als jonge meiden je doelgroep zijn?
Met als duidelijk verschil dat ik met mijn onzekerheid niemand kwaad doe en jij met jouw stalken wel. De reden dat ik daar over begon is omdat jij zelf ging ontkennen dat je een stalker was, daar kon ik niet tegen en dat vond ik eng. Dat was niet om jou persoonlijk te pesten, maar omdat het gevaarlijk is.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Doch vind ik dat Strawberry niet eens het recht heeft om te zeuren daarover aangezien ze zoveel over mij heeft gezegd in topics m.b.t. stalken enzovoort, terwijl ik er zelf niet over begon. En doorgaan ook nog, terwijl ik prive vroeg om te stoppen. Net alsof ik dat leuk vond
En de paar uitzonderingen die daar wel van houden wil je toch niet als doelgroep.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Supersoep het volgende:
Dat werkt niet en als het al lijkt te werken dan is dat uit pure intimidatie omdat die meisjes dan bang zijn klappen te krijgen. Zodra ze weg kunnen van die Marokkaantjes, blijven ze ook weg. Geloof me maar.
Je weet precies hoe hij zich voelt en nu ga je zelf andere mensen aanvallen op hun persoonlijkheid?!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe die man zich voelt, en het klopt dat Iwannebehigh hier mensen wegjaagd en dat hij gewoon een kut persoonlijkheid heeft.
Als die jongen z'n schrijfstijl gelijk stelt aan z'n innerlijke persoonlijkheid, dan is het een beetje een rare jongeman. Verder moet je het nauwelijks serieus nemen als Lanterfanteraar een opmerking maakt over hoe iemand typt, jezus.quote:
Dat komt omdat wij gevoeliger zijn voor bepaalde kritiek vanwege pestverleden en andere onzekerheden waardoor we ons ongelukkig voelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet precies hoe hij zich voelt en nu ga je zelf andere mensen aanvallen op hun persoonlijkheid?!
Misschien treitert hij jullie ook wel vanwege zijn pestverleden. Weet jij veel.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij gevoeliger zijn voor bepaalde kritiek vanwege pestverleden en andere onzekerheden waardoor we ons ongelukkig voelen.
Mensen als Iwannabehigh lopen constant te treiteren en neemt niemand serieus hier en houd geen rekening met het feit dat het een R&P topic is.
Niemand durft hier advies te vragen vanwege de harde kritieken. Dus ik verwacht dat er geen nieuwe users bijkomen meer.
Ik denk dat jij deze post eens door moet lezen om een beter inzicht te krijgen over de uitwerkingen van pesten en de mentale problemen dat het mee brengt.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien treitert hij jullie ook wel vanwege zijn pestverleden. Weet jij veel.
Maarja ga maar weer lekker in een foetushouding in de slachtofferrol liggen.
Serieus, ik heb helemaal niemand getreiterd, kijk maar in de andere topics. Ik heb hem gewoon vaak aangesproken op zijn aandachttrekkerij. En terecht want niemand deed het, iedereen gaf hem maar de aandacht terwijl het geen zin heeft want hij doet er toch niks mee. En kijk maar uit, want op basis van deze reactie gaat hij nu ook zeggen dat jij hem treitertquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit topic evolueert. En wij verlangen hier sindskort, nooit openlijk aangegeven edoch merkbaar, dat men iets meer opbouwende kritek levert. dan wat standaard zinnen over foetus-houdingen en slachtoffer-rol enzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf zijn, Schenk. Dan komt alles goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dit topic evolueert. En wij verlangen hier sindskort, nooit openlijk aangegeven edoch merkbaar, dat mens iets meer opbouwende kritek levert. dan wat standaard zinnen over foetus-houdingen en slachtoffer-rol enzo. alst-u-het-blieft. gr. gr.
Nee hoor dat weet ik heel goed. Alleen ik blijf erbij dat het maar net is hoe je er zelf mee omgaat. Jij hebt duidelijk professionele hulp nodig voordat je verder kunt, maar die stap moet je wel zelf zetten natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij deze post eens door moet lezen om een beter inzicht te krijgen over de uitwerkingen van pesten en de mentale problemen dat het mee brengt.
26 jaar, nooit verkering gehad of contact met een vrouw Deel 2
Hij is wel een geval apart hoor. Het ligt namelijk niet aan hem. Hij zit alleen in dit topic om anderen advies te geven want zelf is het niet nodig want het lukt toch niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor dat weet ik heel goed. Alleen ik blijf erbij dat het maar net is hoe je er zelf mee omgaat. Jij hebt duidelijk professionele hulp nodig voordat je verder kunt, maar die stap moet je wel zelf zetten natuurlijk.
Zo lang je dat niet doet is het imo je eigen keuze om zo te blijven.
Hij was zelf een (sadistische) pestkop tijdens zijn schooltijd, dus tja...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan om op te scheppen? Heb ik niets aan en de rest in dit topic ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik waardeer wel heel erg dat je tenminste uitlegt wat er gebeurd is ipv alleen maar "op te scheppen".
ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat het moeilijk is om te benaderen via "toevallig" langs lopen als het echt rustig is, of via een andere set(die er dus niet is).
vandaar dus dat drankje kopen in zon situatie kan.
proberen simpel advies eruit te destileren zoals "koop een drankje voor iemand" is overigens kutadvies. want dan kan een n00b in een druk cafe, heel zenuwachtig een drankje kopen voor meiden die hem nog nieteens hebben zien staan, en vervolgens dan op een hele enge manier van "nu moeten we gaan praten" begint het dan. (ook in de manier dat hij dan uiteindelijk erop afkomt, en zo doet van ".....tsjah, en nu" waar die meiden een naar gevoel van kunnen krijgen...
daarom ligt het allemaal erg moeilijk hoe je wel meer contact kan krijgen met dames(zonder faal dat iedereen zich ongemakkelijk voelt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |