Hey, ik wilde even terug komen op een post van schenkstroop. Dit is vooral voor schenkstroop, maar misschien hebben andere mensen ook baat mee.
Wat die straatnegers en Marokkanen doen, werkt grotendeels niet. Ik weet het, want ik heb zelf met hun gechilled en geprobeerd.
Of beter gezegd, het werkt wel, maar alleen op 1 soort specifieke meisje. Sommige noemen hen breezerslet, anderen noemen hen pijpsletten, maar ze hebben allemaal 1 ding in gemeen. Hele hele slechte vader figuren en een nutteloze moeder.
Ik ben zelf Antilliaans, zoals jullie al weten. Afhankelijk van wie je vraagt, zijn Antillianen en Surinamers best populair bij de vrouwen. Negers in het algemeen schijnen populair bij vrouwen te zijn, afhankelijk van wie je het vraagt. Dit geloof ik best, maar natuurlijk ben ik ook biased, maar zelf ik kan inzien dat het niet zo zwart/wit is.
De type negers die populair zijn bij de vrouwen zijn negers zoals Usher, Ne-Yo, Jason Derulo, enz. Of anders Salsa negers of breakdance/hiphop negers. Die neger op voice of Holland of die negers die ver komen in "So you think you can dance". Of gewoon de negers die goed hebben ingeburgerd in Nederland met een goede baan en Nederlandse accent.
Straatnegers, ghetto negers, criminele negers, neuken alleen de meest ranzige sletten.
En zover ik weet en heb gehoord zijn Marokkanen HELEMAAL NIET populair bij de vrouwen. Zeker niet straatmarokkanen. Nja, ik overdrijf, ik denk dat een normale Marokkaanse man genoeg kans maakt bij vrouwen, maar ik heb nooit een stereotype gehoord dat Nederlandse meisjes op Marokkaanse jongens vallen ofzo. Bij negers heb ik wel vaker gehoord van jongens en meisjes dat ze populair zijn en dat we grote pik hebben en smooth zijn en wat dan ook. Maar misschien is dat ook alleen mijn ervaring.
Jouw probleem, schenkstroop is dat je tot voor kort van een uitkering leefde en nu werk je in de albert heijn. Dus ik denk dat jij in je dagelijkse leven vooral in contact kwam met de straat/ghetto types en dat je daarom denkt dat vrouwen op dat soort dominantie vallen. Zoals ik zei, dat is echt een bepaalde type vrouw die ook kansloos is en je meer koppijn gaat bezorgen dan ze het waard is.
Maar daarintegen heb je ook veel lieve vrouwen die ook alleen bij de albert heijn werken of schoonmaaksters zijn die helemaal niet voor die straat types vallen. Maar hou op met die mannen als voorbeeld nemen.
En ik spreek uit eigen ervaring hiermee. Toen ik voor het eerst naar Nederland kwam in 2006 kwam ik ook in contact met die jongens. Ik was toen nog jong, 18 ofzo, en ik wist niet beter. Dankzij mijn ervaring met hun en de domme dingen die ik toen met hen heb gedaan, ging het zo slecht met me dat ik in die inrichting kwam enzo. Mijn eigen schuld natuurlijk, maar ik vermijd ze als de pest.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."