abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2011 @ 18:26:51 #176
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94724291
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maak d'r geen probleem van man, ik vraag het toch gewoon normaal. :')

[..]

En helpen zulke zinnen ook echt dan? Heb je het al eens geprobeerd? :P
Ja :+
Wat ook vaak gebeurt is dat er mensen naar me toe komen die me in een andere kroeg een truckje hebben zien doen.
Blijkbaar ben ik op een andere plek beter aanspreekbaar. :')
Je moeder is een hamster
pi_94724319
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef Crutch het volgende:

[..]

Discotheek? :')

Anyway, je hebt helemaal geen spullen van thuis nodig.
Een beetje kroeg / disco heeft wel limoenen / viltjes / kaarten / glazen etc.
In de kroeg ook niet overigens. De meeste mensen komen op zaterdagavond niet naar de kroeg om met glazen, viltjes en kaarten te spelen.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:28:31 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94724360
Echt.. iemand vindt het leuk om af en toe eens een trucje te laten zien. Niks mis mee lijkt me :)

Ik heb enkele van die trucjes gezien op tv, zijn wel gaaf. En nee, je hebt er geen doos voor nodig of rare dingen. En de meeste mensen lachen er uiteindelijk erg hard om, omdat ze juist zo simpel zijn :)
  maandag 28 maart 2011 @ 18:28:44 #179
118585 Crutch
pi_94724371
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

In de kroeg ook niet overigens. De meeste mensen komen op zaterdagavond niet naar de kroeg om met glazen, viltjes en kaarten te spelen.
Precies, kun je nagaan hoe verrassen het is als iemand ze vermaakt met een kunstje.
Niet overdrijven uiteraard.
Je moeder is een hamster
pi_94724398
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:

[..]

Precies, kun je nagaan hoe verrassen het is als iemand ze vermaakt met een kunstje.
Niet overdrijven uiteraard.
Ik denk niet dat je de blits maakt met simpele trucjes. Met een hele bijzondere trucs misschien wel, maar ik heb er geen aanleg voor.
pi_94724449
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee man, ScamSchool op Revision 3
Dat kijk ik ook :D En "oplichters ontmaskerd" heeft in een of meerdere seizoenen ook elke aflevering een stukje met dat soort 'scams'. Ik doe ze nooit omdat ik te lui ben om te oefenen en geen vrienden heb om bier van te winnen ;( Vind Brian Brushwood trouwens echt een toffe gast. Dat is het voorbeeld van een wat sukkelige/nerderige persoon die toch supersociaal is.

Zulke trucs kunnen zeker wel vermakelijk en leuk zijn, maar hebben trouwens niets te maken met het versieren an sich.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:31:39 #182
118585 Crutch
pi_94724469
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je de blits maakt met simpele trucjes. Met een hele bijzondere trucs misschien wel, maar ik heb er geen aanleg voor.
Tja, dat geeft verder ook niet.
Je moet het ook interessant vinden enzo.

Hoe begin jij een gesprek en hoe hou jij het gaande?
Je moeder is een hamster
  maandag 28 maart 2011 @ 18:32:02 #183
118585 Crutch
pi_94724484
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat kijk ik ook :D En "oplichters ontmaskerd" heeft in een of meerdere seizoenen ook elke aflevering een stukje met dat soort 'scams'. Ik doe ze nooit omdat ik te lui ben om te oefenen en geen vrienden heb om bier van te winnen ;( Vind Brian Brushwood trouwens echt een toffe gast. Dat is het voorbeeld van een wat sukkelige/nerderige persoon die toch supersociaal is.

Zulke trucs kunnen zeker wel vermakelijk en leuk zijn, maar hebben trouwens niets te maken met het versieren an sich.
_O_

Ik vind die trucks echt heel leuk en ben blij dat bijna niemand in Nederland die show kent.
Je moeder is een hamster
pi_94724541
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:31 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tja, dat geeft verder ook niet.
Je moet het ook interessant vinden enzo.

Hoe begin jij een gesprek en hoe hou jij het gaande?
Gewoon eenvoudige vragen over studie/werk, interesses, hobby's, vakantieplannen, weekendbezigheden, over dingen die daar voorvallen etc.

Moet er wel bij zeggen dat ik in een bomvolle toko niet op m'n best ben. Dan heb je toch minder gelegenheid voor dit soort dingen. Ik kom hier ook relatief veel niet-Nederlandstaligen tegen. Dat scheelt ook wel. Heb je automatisch wat meer gespreksonderwerpen.
  maandag 28 maart 2011 @ 19:02:49 #185
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94725945
Nou, vandaag weer 'pssst'-mannen gehad, zeer irritante bouwvakkers en een reclamejongen die over mijn rug ging wrijven. Allemaal bij daglicht, tijdens "het winkelen". HET café zag er wel gemoedelijk uit. Als ik heel veel moed verzamel, durf ik er wel... Buiten durf ik sowieso wel plaats te nemen bij daglicht. Er zat wel een mooie jongeman.
  maandag 28 maart 2011 @ 19:08:20 #186
118585 Crutch
pi_94726244
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou, vandaag weer 'pssst'-mannen gehad, zeer irritante bouwvakkers en een reclamejongen die over mijn rug ging wrijven. Allemaal bij daglicht, tijdens "het winkelen". HET café zag er wel gemoedelijk uit. Als ik heel veel moed verzamel, durf ik er wel... Buiten durf ik sowieso wel plaats te nemen bij daglicht. Er zat wel een mooie jongeman.
Huh? Wat is nou precies je probleem?
Je moeder is een hamster
pi_94726462
Waarom ging de reclamejongen over je rug wrijven?
Ron Paul 2012
  maandag 28 maart 2011 @ 19:13:29 #188
118585 Crutch
pi_94726523
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:12 schreef Supersoep het volgende:
Waarom ging de reclamejongen over je rug wrijven?
Met behangplaksel om er een abriposter op te plakken. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
pi_94726603
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
En dat deed je niet waarom?
Hoe ging er ineens een reclamejongen over je rug wrijven dan?
  maandag 28 maart 2011 @ 19:16:54 #190
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_94726746
:') topic
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 28 maart 2011 @ 19:20:07 #191
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94726917
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat deed je niet waarom?
Hoe ging er ineens een reclamejongen over je rug wrijven dan?
Ik weet het werkelijk niet. Stom hè. Ik ging meer om te inspecteren. Om nu werkelijk 'wat te gaan drinken'. Zo alleen. Ja, ik weet niet??

Oh, uit sympathie denk ik. Hij vond me zielig alleen zitten.
pi_94727037
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik weet het werkelijk niet. Stom hè. Ik ging meer om te inspecteren. Om nu werkelijk 'wat te gaan drinken'. Zo alleen. Ja, ik weet niet??

Oh, uit sympathie denk ik. Hij vond me zielig alleen zitten.
Dus jij zat ergens alleen en toen ging er zomaar een onbekende jongen over jouw rug aaien?
pi_94727543
-weg-

[ Bericht 19% gewijzigd door Daniel1976 op 28-03-2011 19:44:11 ]
pi_94728583
hihihi2011 was HetNoorderlicht?

Die weet ook niet van opgeven.
pi_94728630
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik ken er nog zo eentje :X
pi_94728895
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
hihihi2011 was HetNoorderlicht?

Wie anders? :D

Volgens mij is het Penisbaard, want ze dreigde in m'n kont te plassen via DM.
Ron Paul 2012
pi_94729215
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O-
pi_94729572
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_94729893
quote:
6s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ken er nog zo eentje :X
Wie?
  maandag 28 maart 2011 @ 20:10:48 #200
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94730045
Hey, ik wilde even terug komen op een post van schenkstroop. Dit is vooral voor schenkstroop, maar misschien hebben andere mensen ook baat mee.

Wat die straatnegers en Marokkanen doen, werkt grotendeels niet. Ik weet het, want ik heb zelf met hun gechilled en geprobeerd.

Of beter gezegd, het werkt wel, maar alleen op 1 soort specifieke meisje. Sommige noemen hen breezerslet, anderen noemen hen pijpsletten, maar ze hebben allemaal 1 ding in gemeen. Hele hele slechte vader figuren en een nutteloze moeder.

Ik ben zelf Antilliaans, zoals jullie al weten. Afhankelijk van wie je vraagt, zijn Antillianen en Surinamers best populair bij de vrouwen. Negers in het algemeen schijnen populair bij vrouwen te zijn, afhankelijk van wie je het vraagt. Dit geloof ik best, maar natuurlijk ben ik ook biased, maar zelf ik kan inzien dat het niet zo zwart/wit is.

De type negers die populair zijn bij de vrouwen zijn negers zoals Usher, Ne-Yo, Jason Derulo, enz. Of anders Salsa negers of breakdance/hiphop negers. Die neger op voice of Holland of die negers die ver komen in "So you think you can dance". Of gewoon de negers die goed hebben ingeburgerd in Nederland met een goede baan en Nederlandse accent.

Straatnegers, ghetto negers, criminele negers, neuken alleen de meest ranzige sletten.

En zover ik weet en heb gehoord zijn Marokkanen HELEMAAL NIET populair bij de vrouwen. Zeker niet straatmarokkanen. Nja, ik overdrijf, ik denk dat een normale Marokkaanse man genoeg kans maakt bij vrouwen, maar ik heb nooit een stereotype gehoord dat Nederlandse meisjes op Marokkaanse jongens vallen ofzo. Bij negers heb ik wel vaker gehoord van jongens en meisjes dat ze populair zijn en dat we grote pik hebben en smooth zijn en wat dan ook. Maar misschien is dat ook alleen mijn ervaring.

Jouw probleem, schenkstroop is dat je tot voor kort van een uitkering leefde en nu werk je in de albert heijn. Dus ik denk dat jij in je dagelijkse leven vooral in contact kwam met de straat/ghetto types en dat je daarom denkt dat vrouwen op dat soort dominantie vallen. Zoals ik zei, dat is echt een bepaalde type vrouw die ook kansloos is en je meer koppijn gaat bezorgen dan ze het waard is.

Maar daarintegen heb je ook veel lieve vrouwen die ook alleen bij de albert heijn werken of schoonmaaksters zijn die helemaal niet voor die straat types vallen. Maar hou op met die mannen als voorbeeld nemen.

En ik spreek uit eigen ervaring hiermee. Toen ik voor het eerst naar Nederland kwam in 2006 kwam ik ook in contact met die jongens. Ik was toen nog jong, 18 ofzo, en ik wist niet beter. Dankzij mijn ervaring met hun en de domme dingen die ik toen met hen heb gedaan, ging het zo slecht met me dat ik in die inrichting kwam enzo. Mijn eigen schuld natuurlijk, maar ik vermijd ze als de pest.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')