quote:
Je zoekt een restaurant? Of iemand die zijn keuken openstelt voor je?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat zijn fijne rokjes.
Pffff, waar moet ik dan nu weer gaan eten vanavond, vermoeiend leven heb ik toch.
ja, datquote:Op maandag 28 maart 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je zoekt een restaurant? Of iemand die zijn keuken openstelt voor je?
EDIT: Of je hebt zo'n groot huis dat je niet weet in welke eetkamer je nu weer moet eten...
http://www.rodizio.nl/quote:Op maandag 28 maart 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Pffff, waar moet ik dan nu weer gaan eten vanavond, vermoeiend leven heb ik toch.
Even als in 'de rest van je leven'?quote:
Ja, die ken ikquote:Op maandag 28 maart 2011 12:38 schreef STING het volgende:
[..]
http://www.rodizio.nl/
Mag je me daarna laten weten hoe het was
Ik hoop het, voor de rest van de wereldquote:
Ik hoop het ook, namens de rest van de wereld.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop het, voor de rest van de wereld.
Al sluit ik natuurlijk nooit iets uit, ik bedoel, de wereld is soms naar, ik doe soms naar terugquote:Op maandag 28 maart 2011 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, namens de rest van de wereld.
Maar wel een rokje dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel een rokje aan, maar niet zo'n idioot korte als Tech poste
Nou, en wanneer ga je dat doen?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef vencodark het volgende:
Moeder van mijn vriend vroeg laatst wanneer ik voor kleinkinders ging zorgen.
Zozo, dat gaat lekker snelquote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef vencodark het volgende:
Daar kijken we wel even onderoverheenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel een rokje aan, maar niet zo'n idioot korte als Tech poste
Ik heb gezegd dat het nu wel beetje vroeg is om daarmee bezig te zijn en dat het voorlopig nog niet gebeurd.quote:
Ja he.quote:
Jaquote:
30+ was het he?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
De Heinz sandwichspread was op dus nou moest ik aan de nutella
En van chocolade krijg ik puistjes. Dus ik word lelijk. En dik. En ongelukkig.
En ik krijg nooit meer een vriendje.
Ik ga dood
O zat ik maar in Sappermeer!
Heinz spread is inderdaad veel gezonder.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt hem meteen, daar ter plekke gedumpt neem ik aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef vencodark het volgende:
Hij houdt van bruin.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
En van chocolade krijg ik puistjes. Dus ik word lelijk. En dik. En ongelukkig.
En ik krijg nooit meer een vriendje.
Ik ga dood
O zat ik maar in Sappermeer!
Haha, neeee! Maar het wordt natuurlijk wel lastig in de toekomst zolang ik nog niet weet of ik wel ooit kinders wil.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt hem meteen, daar ter plekke gedumpt neem ik aan?.
Ja, doet ons even jaloers maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
Ik zie al de hele week dames zonder panty lopen
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Ok![]()
Net een week hier gezeten.![]()
[ afbeelding ]
Maar het gaat de goede kant op. Het hoeft ook pas eind april echt lekker te zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is zonnig en een graadje of 13 nu in Den Haag. Veel te koud nog dus.
Eind van de week 20 graden (als we de weersverwachtingen mogen geloven)quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar het gaat de goede kant op. Het hoeft ook pas eind april echt lekker te zijn.
Ik vind het behoorlijk fris, in de stad is het maar net te doen, hier direct buiten is het gewoon koud.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Het is redelijk lekker weer, maar niet echt heel warm vandaag.
En lekkerderderquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heinz spread is inderdaad veel gezonder.
Alleen als hij er heel veel sambal op doetquote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je smaakpapillen zijn kennelijk reeds gestorven.
En van brood waar fris op zit!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Hij houdt van bruin.
Hij houdt van wit.
Pfff had zo'n ervaring dit weekend op een verjaardag. Die kerel komt uit mozambique maar blijkbaar hebben die ook een voorliefde voor heet/pittig eten. En had hij zelf sambal gemaakt, ik ben best sambal gewend maar deze zooi sond mijn bek van in de fik.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen als hij er heel veel sambal op doet
Weggeschroeid door die vele hete ziltige ladingenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je smaakpapillen zijn kennelijk reeds gestorven.
Zoals ik al zei, hij houdt van wit.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weggeschroeid door die vele hete ziltige ladingen
ziltige?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weggeschroeid door die vele hete ziltige ladingen
No shitquote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
Vind het een vies woord uit jouw mond Ang3l
Ik kan dat, met mijn naamquote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef clevy het volgende:
het is wel heel warm op de zon, laat staan er in
Nuhuh, mijn echte achternaamquote:
Deventer, dus gun me dan tenminste die zon jaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij hebt zon? Where the fuck zit jij? In meppel is nu geen zon te bekennen
Jij moet gewoon even ophoudenquote:
Ohw hmm moet maar naar deventer toe denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deventer, dus gun me dan tenminste die zon ja
mij niet bekend.. maar dat is vast geen nieuwsquote:
Ik mag datquote:
Jij bent niets gewend!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
Wat een vunzig gedoe allemaal weer hier![]()
ik heb met de lunch ook weer ff van MissB's achternaam genoten
Valt wel mee, maar ik mag geen verhalen meer posten hier, kan Kluts niet hebbenquote:
Kluts is er niet. Dus ga je gang.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik mag geen verhalen meer posten hier, kan Kluts niet hebben
En jij luistert uberhaupt naar Kluts... jij bent echt de kluts kwijtquote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik mag geen verhalen meer posten hier, kan Kluts niet hebben
suc6!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
Nou dit zonnestraaltje gaat even haar naamgenootje in
Bah, viespeukquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je dat zelf denkt wil niet zeggen dat dat zo is
quote:
Miquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
Altijdquote:
MissPiggyquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij ging de zon in, nu slinger je weer wat aan
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MissPiggy![]()
ff kijken of t al voldoende is *prik*
That's the Spirit! (maar niet echt, want anders had de steak je afgewezenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah fuck it, de steak was het waard, hij was heeeerlijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
That's the Spirit! (maar niet echt, want anders had de steak je afgewezen)
Ziltig ziltig ZILTIG ziltig bitterkoekjesmetzeewater ZILTIG!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
Vind het een vies woord uit jouw mond Ang3l
Mompelt iets over multitaskingquote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he.. Maar je hebt gelijk, ik ga, vetgemest, nu toch echt weg.
das niet echt een vriendelijk koosnaampje voor de kokquote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de koe nog even bedankt, zo lekker was ie.
Jij hebt contact met 't geestenrijk?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
quote:
Zit je nou onderhand al in de zon of wat? Oeh, hier komt ie ook weer kijkenquote:
En dat ie maar naar koetjes heaven is gegaanquote:
ga dan! dan hebben we hier ook wat rustquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Maar zeg, hou eens op me af te leiden, ik ging weg!
het is ook een lijdensweg he.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Maar zeg, hou eens op me af te leiden, ik ging weg!
Nu zit die anders in de shitquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ie maar naar koetjes heaven is gegaan
quote:
Hij was toch al goedgekeurd dus of dat nog veel uitmaakt nuquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ie maar naar koetjes heaven is gegaan
Ja maar het ierse beestje heeft het verdiend, dat bedoel ikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij was toch al goedgekeurd dus of dat nog veel uitmaakt nu
Wil niet meteen zeggen dat het een import koe was hequote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar het ierse beestje heeft het verdiend, dat bedoel ik![]()
Ja en nu rot ik echt op
de hond in de pot vinden is nooit grappig.. als dat bij een lesbisch stel gebeurt zeker niet.quote:
Wel! Of ze logenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil niet meteen zeggen dat het een import koe was he
te herkenbaar?quote:
kun jij wel zingen dan?quote:
Je kon je slaapzak zo snel even niet vinden?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb trouwens zowaar nog GEEN iPad2 gekocht, knap he?,
wtf, zelfs mn moeder gaat er een kopenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Man, ik woon tegenover een MediaMarkt, ik had er naar toe kunnen kruipenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Je kon je slaapzak zo snel even niet vinden?
hoef je geen pillen voor te slikken (kan wel trouwens)quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Ik wil die pillen ook!
Housewarmingquote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik woon tegenover een MediaMarkt, ik had er naar toe kunnen kruipen.
Nee, ik hoop stiekem dat ik ga verhuizen /dontjinxit.
Let op het woordje 'nog'!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Huisje van Rip nog steeds een optie?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CV + houtkachelquote:
Wanneer hoop je het weten?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar hoop ik dus nog opquote:
Tra lala laLA!quote:
Speciaal voor jou en ons dames natuurlijk wijn en piemelsquote:
waar? waar? waar?quote:
en wat is het verschil met een bovengemiddelde bar dan?quote:
Geen topless bediening.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef clevy het volgende:
en wat is het verschil met een bovengemiddelde bar dan?
Weet ik het.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef clevy het volgende:
[..]
en wat is het verschil met een bovengemiddelde bar dan?
Ik kan me niemand voorstellen die niet blij is met een gratis PCquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Zo, scharrel ook superblij met dr gratis PC.
Goed bezig deze week HW, al zeg je het zelf.
true, maar niet iedereen krijgt natuurlijk zomaar een PC van mequote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niemand voorstellen die niet blij is met een gratis PC!
iemand zonder elektriciteitquote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steve Jobs?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel raar, als dat wel zo wasquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar niet iedereen krijgt natuurlijk zomaar een PC van me.
Hangt van de specificaties af.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
is ruilen voor seksuele diensten wel gratis ?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar niet iedereen krijgt natuurlijk zomaar een PC van me.
Tenzij je een scharrel bent van HW, blijkbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel raar, als dat wel zo was
Ja, mij ookquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel raar, als dat wel zo was
Prima toch? Als ze na reparatie nog meekunnen, is weggooien zonde.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mij ook.
Maar opzich zijn er zat mensen met een PC van mij, al dan niet hun huidige, ik neem mee, repareer en geef weer door.
over het algemeen heb ik een PC of 6 thuis.
Ik drink bier hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en ons dames natuurlijk wijn en piemels
ja, het is meestal gewoon de harddisk, nou daar heb ik er nog wel een zooitje vanquote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima toch? Als ze na reparatie nog meekunnen, is weggooien zonde.
Nep homoquote:
Wat ben jij voor homo?quote:
Daar heb ik ook een paar losse van liggen, geloof ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, het is meestal gewoon de harddisk, nou daar heb ik er nog wel een zooitje van.
Bestaan die nog dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Van een ouwe 286 wordt niemand meer blij, geloof me.
nee, maar van een C2d t7300, 2,3Ghz, 4GB ram kan je nog wel een beetje blij wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Van een ouwe 286 wordt niemand meer blij, geloof me.
Doe maar opsturen dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
nee, maar van een C2d t7300, 2,3Ghz, 4GB ram kan je nog wel een beetje blij worden.
Sja, die staat dus nu bij scharrelquote:
Wil je ff komen teste of ik echt ben?quote:
Pils en Pikken, sja lala laLA!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij voor homo?
Maar oke, bier en piemels danIk heb ook liever bier.
Hmm, mag ik een stand-in sturen? Ik moet mn zoen mevrouw straks al uitleggen dat ik iets jonger ben dan dat ik in eerste instantie zeiquote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je ff komen teste of ik echt ben?
Sieneke kloon?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, mag ik een stand-in sturen? Ik moet mn zoen mevrouw straks al uitleggen dat ik iets jonger ben dan dat ik in eerste instantie zei![]()
Mja, daar schijnen vrouwen nog wel eens een punt van te maken jaquote:als ik daar ook nog bij moet vermelden dat ik homo's test of ze echt zijn, wordt toch lastig om mezelf dan nog te verkopen
Je hebt een cougar aan de haak geslagen?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, mag ik een stand-in sturen? Ik moet mn zoen mevrouw straks al uitleggen dat ik iets jonger ben dan dat ik in eerste instantie zei![]()
Noem je me nou Sieneke?quote:
Courtney Cox-Arquette?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt een cougar aan de haak geslagen?
Psst, biertje?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou Sieneke?
Noem je me nou kamp? Wit met een goud randje?
Noem je me nou woonwagenmateriaal? Uitschot?
Noem je me nu een dikke kamponelli? NOU?!
Je noemt me dik oud lelijk en goedkoop he!!!
ok.. echte homo dus..quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou Sieneke?
Noem je me nou kamp? Wit met een goud randje?
Noem je me nou woonwagenmateriaal? Uitschot?
Noem je me nu een dikke kamponelli? NOU?!
Je noemt me dik oud lelijk en goedkoop he!!!
maar 10 jaar verschil (zij denkt 6)quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt een cougar aan de haak geslagen?
Haar vriendin (die vroeg hoe oud ik was) keek erbij met een blik "ooh wee als je te jong bent jochie" die vond t al niks dat we binnen 30sec na het 1e woord al stonden te zoenenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]Waarom zou je dat doen?
Je weet toch dat dat ooit gaat uitkomen? Dodo!
Ja, vind ik helemaal niet erg, want die behoefte heb ik ook nietquote:[..]
Mja, daar schijnen vrouwen nog wel eens een punt van te maken ja
Het klinkt heel nerdie. Zoeentje wil ik ook welquote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar van een C2d t7300, 2,3Ghz, 4GB ram kan je nog wel een beetje blij worden.
Hoi!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Haar vriendin (die vroeg hoe oud ik was) keek erbij met een blik "ooh wee als je te jong bent jochie" die vond t al niks dat we binnen 30sec na het 1e woord al stonden te zoenen
Iets jonger graagquote:
30 seconden?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar 10 jaar verschil (zij denkt 6)
[..]
Haar vriendin (die vroeg hoe oud ik was) keek erbij met een blik "ooh wee als je te jong bent jochie" die vond t al niks dat we binnen 30sec na het 1e woord al stonden te zoenen
[..]
Ja, vind ik helemaal niet erg, want die behoefte heb ik ook niet
Nah! Je gaat toch zeker niet als echte vent een biertje afslaan?!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan wou je beweren niet goedkoop te zijn..
Thanks for spelling it out... deze MI had ik mezelf liever bespaard.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi!
....
30 sec
....
lebber lebber lebber
MI
Ja, 1 maar, een homo is geen echte ventquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah! Je gaat toch zeker niet als echte vent een biertje afslaan?!
Er waren verder geen eisen gesteld hoorJe vroeg gewoon of ik een biertje wilde!
dan heb je de goede nog niet ontmoetquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 seconden?
Dat is mij nog nooit gebeurd
30 sec is wel snel ja.... maar heb wel een keer meegemaakt dat het slechts een blik was, zonder woorden en dat ik binnen 2 min buiten stond te zoenenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 seconden?
Of ik zoen gewoon niet meteen met iedere wildvreemdequote:
Jij manwhorequote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
30 sec is wel snel ja.... maar heb wel een keer meegemaakt dat het slechts een blik was, zonder woorden en dat ik binnen 2 min buiten stond te zoenen
14 jaar jonger dan jij! Dan was die net 16quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik had vrijdag een hele mooie Fok!ker gezien... maar die ging er gewoon met mijn 14 jaar jongere collega vandoor
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, 1 maar, een homo is geen echte vent
Jij had minder nodig?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 seconden?
"Je danst lekker, helaas ga ik weg"quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi!
....
30 sec
....
lebber lebber lebber
MI
het is een vrij standaard kantoor-pctje hoor, maar vergeleken met een 6 jaar oude Acer laptop is dit wel een redelijke vooruitgang.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt heel nerdie. Zoeentje wil ik ook wel
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een vrij standaard kantoor-pctje hoor, maar vergeleken met een 6 jaar oude Acer laptop is dit wel een redelijke vooruitgang.
En uiteraard met een legale Windows7 Ultimate en Office 2011, zo ben ik dan ook wel weer P.
18 dus ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
14 jaar jonger dan jij! Dan was die net 16
Hier gingen al wel een aantal blikken aan vooraf het uur daavoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
30 sec is wel snel ja.... maar heb wel een keer meegemaakt dat het slechts een blik was, zonder woorden en dat ik binnen 2 min buiten stond te zoenen
Hoe jong was die Fokker?quote:
Ang3l is meer man dan jij ooit zal wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, 1 maar, een homo is geen echte vent
Als in langer?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l is meer man dan jij ooit zal worden
ja, oude rammelbak, die kan wel weer ff verder.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]Ik heb heen 6 jaar oude acer laptop, gelukkig. Je scharrel wel dus?
M.a.w. Samzz in love en bezet!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofBinnenkort nog een keer afspreken.
Whutquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, oude rammelbak, die kan wel weer ff verder.
Zou ze het leuk vinden dat ik vanavond met het meisje uit ga dat vorige week ook toevallig bij het concert was?.
Maakt dat wat uit? Je ligt toch niet aan de ketting (eg. relatie)quote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Zou ze het leuk vinden dat ik vanavond met het meisje uit ga dat vorige week ook toevallig bij het concert was?.
Dus vrouwen kunnen dan niet jaloers zijn? Klinkt niet als de gem. vrouw die ik kenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
WhutAls het alleen een scharrel is en er geen kans is op meer, gok ik van niet
Jaar of 24 denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe jong was die Fokker?En vooral, wélke fokker
Oftewel:quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l is meer man dan jij ooit zal worden
het is vaag vooral. Scharrel heeft zelf min of meer een vriendje, maar neemt mij altijd mee naar sociale dingen ipv hemquote:Op maandag 28 maart 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
WhutAls het alleen een scharrel is en er geen kans is op meer, gok ik van niet
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaar of 24 denk ik.
Enne.... ja nou ja, een fokker![]()
Laten we het dara maar ff veilig op houden
Wat jij wiltquote:
Dat zeg ik niet. Ze heeft in deze gewoon geen flikker in te brengen, het is geen relatie.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus vrouwen kunnen dan niet jaloers zijn? Klinkt niet als de gem. vrouw die ik ken
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I am more of a man you will ever be and more of a woman you are ever going to get!
Shhht!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij smiegt. Jij wilt em gewoon voor jezelf houden
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I am more of a man you will ever be and more of a woman you are ever going to get!
Nou ja, vooralsnog heeft scharrel dus niks in te brengenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is vaag vooral. Scharrel heeft zelf min of meer een vriendje, maar neemt mij altijd mee naar sociale dingen ipv hem. En ze wordt wel steeds kleffer de laatst tijd, maar dumpt dr vriendje niet. Dus ik vind het allemaal wel best.
Meisje van vanavond is al 10 jaar bevriend met dr, en die kwamen we vorige week tegen bij Beady Eye, en na wat facebookgeneuzel heb ik dr vanochtend maar eens verteld dat we uit moesten, en daar was ze het mee eens.
Niemand komt aan Ang3lquote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh, wat? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofBinnenkort nog een keer afspreken.
Oh ja, dat was weken lang drama hier. Doe maar nietquote:Op maandag 28 maart 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en die kennis van Murmeli had me aangesproken omdat ie weer eens bij wilde praten
Ik weet nog hoe dat de vorige keer ging
Jij weet ook niet wat ik al dan niet wilquote:Op maandag 28 maart 2011 14:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat wil jij helemaal niet weten wat ik wil
Dat ja. Nou ja, ik zou niet zeggen "maar met mij"quote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
deprimerend vooruitzicht. Dus eigenlijk zeg je dat ik maar met jou moet gaan, zodat ik het beste heb wat ik kan krijgen
Oh, ik had wéken terug een date en W-G begint er nu overquote:
Ben allang weer terug manquote:
quote:
En waarom wist ik daar niks van?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik had wéken terug een date en W-G begint er nu over
Sja, ook dat is moeilijk uit te leggen gezien ons verledenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vooralsnog heeft scharrel dus niks in te brengen
En wat voor wijf is dat, dat ze vreemd gaat?
wéken terug? Geheugen niet goed?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik had wéken terug een date en W-G begint er nu over
En teveel in de zon is niet goed he. Ik blijf lekker roomblank, zodat ik er niet uit ga zien als een stuk gelooid leerquote:
Dat is die waar hij op doeltquote:
Jij was te druk met de zonquote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En waarom wist ik daar niks van?
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is die waar hij op doelt
[..]
Jij was te druk met de zon
Ja, nou. Vreemdgaan is laag.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ook dat is moeilijk uit te leggen gezien ons verleden.
Maar idd, ze heeft er ook niets over te zeggen natuurlijk, maar goed.
Nog steeds vrijwillig?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is trouwens al 3 maanden waar ja.
Wat is er met de barmannen gebeurd dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is trouwens al 3 maanden waar ja.
het zal me worst zijn, maar ik heb dr wel duidelijk gemaakt dat ik niet zo 123 iets met haar zou willen, gewoon precies om die redenenquote:
naar mijn weten en mijn geheugen niet in de steek liet had je toch een date afgelopen weekend? En nee bedoelde niet weken terug... staat me iets van bij dat je dat hebt lopen verkondigen. Of ben ik abuis aan het rakenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is die waar hij op doelt
[..]
Jij was te druk met de zon
Roomblankquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En teveel in de zon is niet goed he. Ik blijf lekker roomblank, zodat ik er niet uit ga zien als een stuk gelooid leer
Ik heb gezonnebankt dit weekendquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En teveel in de zon is niet goed he. Ik blijf lekker roomblank, zodat ik er niet uit ga zien als een stuk gelooid leer
quote:
Met jouquote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ja. Nou ja, ik zou niet zeggen "maar met mij"
Afgelopen weekend heb ik thuis gezetenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
naar mijn weten en mijn geheugen niet in de steek liet had je toch een date afgelopen weekend? En nee bedoelde niet weken terug... staat me iets van bij dat je dat hebt lopen verkondigen. Of ben ik abuis aan het raken
quote:
jij begon! jij had alle biefstuk weg geknauwd!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
babske
Oh nee, jij had iets gemeens gepost van de weekbabske
De eerste barman is al sinds Sept niks meerquote:Op maandag 28 maart 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is er met de barmannen gebeurd dan?
Ik mis ook alles he
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*remt*
Jij biedt NU je verontschuldigingen aan!
*fluit*quote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik thuis gezetenDat is echt alweer een tijdje terug
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij begon! jij had alle biefstuk weg geknauwd!
Verstandigquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zucht... gaat het ooit nog wat worden met jou jong?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste barman is al sinds Sept niks meer
En de tweede barman heb ik alw eer ff niet meer gezien, dus dan zwakt het af. daar ben ik gewoon weer smoorverliefd op zodra ik hem zie.
Ik loop op de wankele scheidslijn tussen een tintje zodat ik niet ziekelijk lijkbleek lijk en gelooid leerquote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe zou je dat nu wel doen, zo word je een oud lijk...
Ik ben van de week nog uitgelachen omdat ik mijn smoel insmeer met factor 50quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig
Ik wil ook niet te bruin worden. Vind lichter veel mooier
Te licht is ook niet mooiquote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig
Ik wil ook niet te bruin worden. Vind lichter veel mooier
Een meisje zei vrijdag tegen me: Je bent de eeuwige vrijgezel, maar dat is jouw charme. Het past bij je, het maakt je mooi.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zucht... gaat het ooit nog wat worden met jou jong?
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dacht het wel! Beetje de zon uitschelden! Waar zit je met je hoofd??
En dan maar zeuren dat je zo bleek bentquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben van de week nog uitgelachen omdat ik mijn smoel insmeer met factor 50
Wat een kutopmerking zegquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een meisje zei vrijdag tegen me: Je bent de eeuwige vrijgezel, maar dat is jouw charme. Het past bij je, het maakt je mooi.
Jij boef!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
van het weekend nog meer gehad ook
Ik doe dat standaardquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had het ook nergens over te lichtquote:
Maar nog wel jeugdigquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan maar zeuren dat je zo bleek bent
Smeren in maart???quote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verkapte "jij bent toch niet geschikt voor een relatie" of "jij bent geen relatie materiaal"quote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een meisje zei vrijdag tegen me: Je bent de eeuwige vrijgezel, maar dat is jouw charme. Het past bij je, het maakt je mooi.
Ja ik wist ook even niet of ik hem nu leuk moest vinden of nietquote:
Ik eet echt zelden nog varkenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij boef!
Ik niet. Zaterdag Chili con Carne (met kaneel, broer vergiste zich iets met de kaneel en de peper, was nog lekker ook
). En gisteren Chinees. Bij de 9de plaats van de Chinese Restaurant Top 100. Was weer ernstig goed
(maar daar wel varken gehad).
ik wil je wel ff jaloers maken hoorquote:
quote:
Ja nou ja, ze vond me zo'n eligable bachelor, zo'n eewuige flirtende singlequote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verkapte "jij bent toch niet geschikt voor een relatie" of "jij bent geen relatie materiaal"
Hoezo?quote:
Hoe hard heb je haar gemept?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, ze vond me zo'n eligable bachelor, zo'n eewuige flirtende single
Nuhuh, ik vertik het een oudere kop dan strikt noodzakelijk is te hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overdreven gedoe (in Nederland dan he).
So? Temperatuur zegt geen fuck, zonkracht en de stand van de zon, dat maakt het verschil. En dat slappe zonnetje dat nog zeer laag staat heeft nog nauwelijks kracht.quote:
Dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 28 maart 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, ze vond me zo'n eligable bachelor, zo'n eewuige flirtende single
Foto's van zoen dame sturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |